luni, 25 noiembrie 2019


D E Z M I N T I R E
In atentia clevetitorilor entuziasti
Domnilor,
V-ati bucurat degeaba automintindu-va ca membrii SCMD ar gandi si ar fi „dupa chipul si asemanarea” dvs. Adica ar pupa astazi, cu acelasi entuziasm, acolo unde au scuipat ieri, sperand ca va ploua cu tinichele, stele ... verzi si indemnizatii.
S.C.M.D. nu a incheiat niciun protocol politic iar presedintele sau nu este membru al niciunui partid. Nici nu s-ar putea altfel, din doua motive: conform statutului avem membri care sunt si membri ai partidelor. Ai tuturor partidelor si parlamentare si neparlamentare! Prin urmare, daca am incheia la varf vreun protocol, fara votul in unanimitate al C.N.R., ne-am autodizolva. Pe de alta parte, inca din august a.c. noi am anuntat cine va intra, din ordin extern, in turul doi si cine va castiga. Ba am dat si procentele, la posturile TV – 53%/47% pe 3 august si 65%/35% pe 30 august, in functie de evolutia ambitiilor intern/externe.
S.C.M.D. este unit in interesul comun al rezervistilor de aparare a dreptatii sociale si nationale. O „Romanie normala” pentru noi este in primul rand o Romanie intreaga, motiv pentru care am anuntat de aproape un an ca vom avea de ales intre „un razboi civil” si „un razboi de secesiune”. Sa de-a Dumnezeu sa ne fi inselat pentru ca ne este limpede ca din partea fripturistilor nu ne vom putea astepta niciodata la onorarea juramantului privind „sacrificiul suprem”!
Honor et patria! Vae victis!
Presedintele S.C.M.D.
Col. (r) dr. Mircea DOGARU