luni, 14 februarie 2022

Solutii pentru problemele noastre

 SOLUTII PENTRU PROBLEMELE NOASTRE

-         In atentia domnilor presedinti ai: ANCMRR- Al.I.Cuza, ACCSMRR-SF. Mare Mucenic Mina, ACMRR-SPP, ADMRR-Al.I.Cuza, AJCMRR-AurelVlaicu, AMVVDTO-Sf. M.M.Dimitrie Izvoratorul de Mir, AORR, ROMIL, LAPDM si LAR –

 

Domnilor presedinti,

Am cazut de acord, in cursul discutiilor de vineri, 11 februarie a.c., ca PLx.199/2020, in varianta Les, este o nenorocire, iar cu amendamentele MApN – o catastrofa! Speram ca noul ministru al MApN va merge pe tabelul cu 6 (sase) coloane si ca va prelua amendamentele (initiate de 7 deputati) din coloana 5, ca rezultat al negocierilor cerute si intermediate de Comisia de Aparare din Camera Deputatilor, intre SCMD si responsabilii MApN.

Data fiind indelungata noastra experienta  in ceea ce priveste opozitia responsabililor MApN si tergiversarea, cu anii, a problemelor noastre, indiferent de culoarea majoritatii politice din Parlament, am optat pentru initierea celei de a doua actiuni, momentul fiind favorabil in actualul context politic intern si international. Pentru aceasta, va punem la dispozitie, asa cum ne-am angajat, Proiectul legislativ alaturat, cu urmatoarele precizari:

1.     A fost initiat, la cererea SCMD, in noiembrie 2020;

2.     Initiatorul este cel mai bun jurist din Parlament, atat din vechea cat si din noua legislatura;

3.     Proiectul este mai amplu decat am indraznit noi sa speram, deoarece aduce, din perspectiva juridica, si unele corectii Legii 223/2015, a caror necesitate, juristii nostri nu au vazut-o;

4.     Numele initiatorului (fata de care ne asumam raspunderea) constituie o garantie ca nu va fi atacat in coalitia de guvernare, nici de premier, nici de presedintele PSD.

In ceea ce priveste solicitarea de negocieri cu inaltul personaj, deja demarata, am deschis si noi calea aceluiasi demers, pe linia sindicala obligatorie a Dialogului Social.

Faptul ca ne-am asociat in actiune este de natura a asigura succesul demersurilor noastre!

 

Am onoarea sa va salut,

 

Presedintele SCMD,

                  Col.(r) dr. Mircea DOGARU