luni, 14 mai 2012

In atentia presedintilor BO ale filialelor SCMD


Doamnelor si domnilor colegi,

Va rog sa aveti in atentie urmatoarele aspecte:
  1. CD are o relatie directa cu noul Premier si cu 5 dintre membrii Guvernului.
  2. Actualul Guvern este de tranzitie, prioritatea sa fiind asigurarea desfasurarii corecte a alegerilor printr-o noua lege electorala si o noua lege a referendumului (eventual OUG). Nu are o putere reala, pentru ca nu are o majoritate reala in Parlament. De aceea ii suntem necesari, ca sa castige majoritatea reala in toamna.
  3. Regimul Basescu nu a fost inlaturat, ci doar s-a repliat si acum este in plina ofensiva. Si impotriva USL si impotriva noastra.
  4. Singurele posibilitati admise pentru noul Guvern au fost schimbarea prefectilor, subprefectilor si secretarilor de stat. Practic si Premierul si noii ministri sunt prizonieri in cladirea Guvernului si in cladirile ministerelor, fiind inconjurati de caiafele Basescului, care ii blocheaza, chiar daca aparent fac sluj si dau ochii peste cap, din dragoste fata de noua Putere, care nu e inca Putere. In aceasta situatie, noii ministri fac doar ce pot in actuala etapa de tranzitie. Spre exemplu, au preluat din obiectivele noastre separarea administratiei de interne, inapoierea banilor abuziv retinuti din pensii sau din salarii, fara interventii juridice din partea noastra, amendarea legilor in vigoare, astfel incat sa nu fim loviti pe regularizare de plati retroactive, etc. Un mare castig este punerea in discutie a revenirii la legi ocupationale (speciale) pentru anumite categorii socio-profesionale.
  5. In schimbul acordului (contractului social) cu ei, datoria noastra este sa-i sprijinim, sa contracaram propaganda basesciana extrem de virulenta, sa scoatem lumea la vot, astfel incat in toamana sa castige o majoritate zdrobitoare.
  6. Trebuie sa tinem cont de faptul ca au suficiente probleme ei insisi legate de disfunctiile din alianta si chiar in interiorul partidelor datorita intereselor personale si de grup, meschinariilor inerente traseismului politic. In aceasta situatie, devreme ce exista o lista de obiective pe care au acceptat-o si care include toate obiectivele noastre majore, ar fi inutil sa-i “asasinam” cu cearceafuri de revendicari, care in fond sunt aceleasi si pe care oricum nu au timpul fizic sa le citesca. Riscam doar sa-i facem sa fuga de noi ca de dracu!...
  7. Repetam: suntem in contact zilnic cu cei care conteaza, deci nu e cazul sa fie asaltati cu mii de propuneri individuale de genul:  “Ala eu, ala eu, ala eu” … Chiar ne reproseaza ca-i desconsideram, cerandu-le acelasi lucru de o mie de ori, pe diverse cai, blocandu-le paginile de e-mail si telefoanele, dar cand ne cer sa dam curs propriei noastre propuneri de a numi dintre noi presedinti, vicepresedinti, membri de comisii electorale si a trimite 80-100 de oameni in zona X pentru instructaj, ne miscam mai greu.
Rugamintea este, daca exista in filialele dvs, sau printre aliatii teritoriali, persoane competente, pe care ati dori sa le recomandati pentru diverse functii, de exemplu consilier, expert, etc. in domeniul cutare, pentru ministerul cutare, trimiteti propunerile insotite de CV Secretariatului General al SCMD. Va fi o onoare pentru noi, sa oferim, in continuare, posibilitatea ca prefecti, subprefecti, secretari de stat, consilieri experti, sa fie acceptati dintre membrii SCMD sau aliati ai SCMD. Ceea ce s-a cerut la Alba Iulia si nu s-a primit, trebuie avut, de asemenea in vedere, acum, pentru alegerile din toamna: membri ai sindicatului sau aliati, care sa fie membri ai partidelor din USL si care sa aiba o buna sustinere in teritoriu pentru o eventuala candidatura pe lista partidelor lor, la generale! 

De asemenea, centralizam toate propunerile de indreptare a unor masuri acum, pana la alegerile generale, in situatii care tin de competenta ministrilor in cauza. De exemplu, n-o sa-i putem cere acum ministrului Apararii inlocuirea dnei Lupu (si pedepsirea ei) cu favoritul dvs. dl. Y, dar putem sa-i solicitam modificarea acelor ordine ale ministrilor anteriori care ne impiedica sa ne desfasuram activitatea normal, ca rezervisti, ba chiar ne discrimineaza ca rezervisti (accesul la caminele de garnizoana, la hotelurile militare, la cercurile militare, etc. Avem déjà oferte extrem de serioase de la colegi extrem de seriosi, experti in domeniile care ne intereseaza, juridic si financiar, de a lucra in aceasta perioada gratis, pe post de consilieri, conform obiectivelor contractului social, pentru remedierea haosului juridic si financiar in care masurile incapatanate ale ministrilor precedenti ne-au aruncat. Propuneri extrem de binevenite am primit pana acum de la membrii SCMD din Iasi si de la Pitesti.

Numai impreuna, organizat, negociat, acolo unde se cunosc toate amanuntele si s-au stabilit relatiile directe, putem obtine maximum posibil in aceasta scurta perioada in care si adversarul va face tot ceea ce poate pentru a discredita si USL-ul si pe noi.

 Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU

sâmbătă, 12 mai 2012

STAREA DE VEGHE



In atentia tuturor membrilor SCMD

Doamnelor si domnilor colegi,

Actualul Guvern a trecut, dar conditionat. Este un Guvern provizoriu pana la viitoarele alegeri. Nu are majoritate parlamentara reala. Ca sa treaca, a primit voturi de la parlamentari PDL, UNPR, UDMR, care au ramas in respectivele partide, si de la minoritati, care voteaza dupa cum bate vantul. Intre alte conditionari, este si aceea ca nu vor da afara dintre lingaii lui Basescu, decat pe prefecti, subprefecti si pe secretarii de stat. Daca o dau afara pe madam Lupu, de exemplu, sau pe chestorul Popa, nu vor mai avea majoritate la vot ca sa treaca o noua lege a referendumului sau o noua lege electorala. Deci ar fi o prostie sa consideram ca victoria este deplina si ca oamenii astia pot sa faca tot ce vor, inclusiv tot ce vrem. Este prematur si periculos sa sarim pe ei, pe fiecare ministru in parte, cu cearceafuri de doleante, tradandu-ne intentiile, care sunt de fapt si ale lor. 

Este perioada in care putem veni cu propuneri minime, de exemplu oferta de consilieri si experti, daca au in schema si cer, sau modificarea (inlocuirea) unor ordine emise de ministrul anterior. Ilustram prin cererea de actualizare a Ordinului ministrului Apararii Nationale nr. 107/2005 in ceea ce prevede referitor la desfasurarea de activitati la Cercurile Militare de catre asociatiile rezervistilor. Oprea s-a prevalat de acest ordin, interzicand accesul SCMD, pe motiv ca nu este prevazut in text. Nici n-avea cum, SCMD infiintandu-se in 2009. Cerem modificarea acestui ordin in sensul adaptarii lui la anul 2012. Vom solicita ca SCMD sa aiba un cuvant de spus in privinta repartizarii biletelor la bazele de odihna si tratament ale institutiilor in cauza si a avansarilor cadrelor in rezerva, elemente care au constituit principalele atu-uri ale slugilor cu epoleti ai Basescului, in cumpararea de flasnete prezidentiale prin intermediul UNPR. Vom proceda similar si in cazul rezervistilor din MAI si din celelalte structuri ale sistemului national de aparare, siguranta si ordine publica.

Atragem atentia grupului de flasnetari ai tovarasului general Iliescu de la ANCMRR, care a facut, pana saptamana trecuta, politica antimilitara, fiind varful de lance al recrutarilor pentru UNPR, ca e cam tarziu sa schimbe macazul si sa-si arate astazi marea bucurie ca dl. general Dobritoiu l-a inlocuit pe Oprea si ca acum vom reprimi toate drepturile, si de SCMD nu mai este nevoie!... Daca nu era SCMD-ul, domniile lor isi plangeau acum soarta prin parcuri si, oricum, datorita servilismului lor, suntem nu militari in rezerva ci “asistati social” avand nu pensii militare ci, conform Art. 6 din Legea 263/2010, “ajutoare sociale lunare” de la stat. Ajutoare care pot fi un miliard de lei astazi, daca Oprea vrea sa-l cumpere pe “X”, si 0 lei maine, pe motiv ca statul nu mai are bani de ajutoare sociale.

Asadar batalia continua pana la eliminarea regimului Basescu si pedepsirea vinovatilor. Pentru aceasta, daca USL semneaza Contractul social cu noi, trebuie ca noi si aliatii nostri sa facem tot ce este posibil ca USL sa castige zdrobitor si la locale si la generale.

In aceste zile, conducerea SCMD este angrenata in urmatoarele activitati:
  • Finalizarea tratativelor cu cei trei copresedinti ai USL, in vederea semnarii Contractului social cu reprezentantii CNSC.
  • Sprijinirea desfasurarii corecte a alegerilor locale, prin asigurarea cu presedinti, vicepresedinti si observatori la sectiile de votare. Astazi, spre exemplu, circa 30 de membri ai SCMD sunt la instructaj la Primaria Sectorului 1 pentru asigurarea unor sectii de votare din acest Sector.
  • Sprijinirea, la solicitare, a noului ministru al Apararii, cu specialisti din toate judetele, in domeniul apararii si sigurantei nationale, pentru a se rezolva ce se poate, in perioada de interimat, din haosul creat de precedentele guvernari (va amintiti ca am solicitat, de la toate filialele, liste cu profesionisti pentru sprijinirea Departamentelor de aparare si ordine publica ale USL).
  • S-au gasit solutii si s-au demarat discutii, ieri, privind reangajarea sau angajarea in anumite structuri de profil a tinerilor jandarmi, pompieri, politisti, disponibilizati anul trecut din MAI si,  a  militarilor angajati pe baza de contract in MApN si disponibilizati fara drepturi la 45 de ani.
  • S-au demarat runde de negocieri privind rezolvarea discrepantei intre legislatia aberanta Basescu si statutele militarilor si politistilor privind dreptul la asistenta medicala gratuita (inclusiv medicamente).
  • Se definitiveaza un proiect de modificare a Ordinului Ministrului Apararii Nationale 107/2005 pentru eliminarea discriminarii SCMD in privinta accesului in Cercurile Militare si eliminarea ultimei dispozitii a ministrului Oprea privind subordonarea si criteriile de angajare la Cercurile Militare.
  • S-a raspuns pozitiv solicitarilor de a da propuneri privind un consilier expert la Ministerul Muncii si un secretar de stat la Ministerul Apararii. Inainte ca slugile Basescului sa urle, precizam ca este vorba de persoane din judetele Teleorman si Constanta, recomandate de SCMD, la propunerea filialelor respective.
  • Juridic, suntem preocupati de urgentarea proceselor la CEDO si Luxemburg si de anularea prin amendamente legislative a aplicarii retroactive, pe regularizare, a OUG 1 si eliminarea cap. IV din Legea 329/2009, in care scop reprezentanti ai SCMD vor participa cu argumentatii necesare la discutiile din Comisia de munca din Camera Deputatilor, saptamana viitoare. Anuntam tototdata ca, in conditiile in care unii avocati angajati particular au pierdut, din cele 60 de dosare pe regularizare preluate, juristii SCMD, in frunte cu dna Col. (r)  Caloian Monica a obtinut déjà 12 hotarari definitive si irevocabile de suspendare a aplicarii OUG 1, alte zece fiind in pronuntare.
·   Ne preocupa dialogul constant intre SCMD si aliatii sai din CNSC si partenerii de contract social din USL. In acest sens, mitingul din 1 Mai a fost un real succes, numarul participantilor fiind estimat, in conditii complet potrivnice, intre 5 si 6.000, indiferent ce au carait si caraie unii magari din presa sau aiurea, suma cheltuita pentru aducerea delegatiilor din provincie fiind 6100 lei, dar au fost si membri SCMD care au venit pe cont propriu, inclusiv de la Filiala 1 Craiova, pe care cei care scriu nazbatii pe paginile acestei filiale ar fi trebuit sa aiba bunul simt sa-i intrebe.

Comitetul Director poarta si alte negocieri, desfasoara si alte activitati, BO ale filialelor urmand a fi instiintate prin note interne, intrucat este vorba despre propuneri punctuale sau solicitari venite de la respectivele filiale. Recomandam sa avem pregatite ceea ce s-a cerut la Alba Iulia, solicitari insotite de CV-uri care sa fie trimise rapid la Secretariatul General pentru a avea ce oferi in clipa in care un minister sau altul ne solicita sprijinul in experti, sau un partid ori altul din USL ne solicita, pe viitor, candidati, presedinti, vicepresedinti si observatori la sectiile de vot.

In aceste conditii consideram ca a venit vremea recoltarii de catre SCMD a roadelor unei lupte fara precedent pentru militarii Romaniei, dusa pe multiple planuri in ultimii doi ani si jumatate, orice alta initiativa, activitate, propunere, acuza, interogare sau tafna, urmand a fi privita ca act ostil. Pentru ca este limpede ca regimul Basescu, dupa infrangerea suferita la motiune, a trecut la contraofensiva, agentii sai acuzand, provocand diversiuni, lovind cu disperare atat membrii USL (in special liderii) cat si membrii SCMD si CNSC, care pot rasturna situatia la vot in toamna acestui an. Cand un individ oarecare, folosind texte scrise de altul, isi permite sa insulte CD, este limpede ca reprezinta strechea pusa sa intepe vaca sa dea cu piciorul in sistar. In numele nici unei democratii, nu se permite vreunei filiale sa posteze astfel de vome pe pagina sa, presedintele de filiala fiind raspunzator asa cum la nivel SCMD presedintele si vicepresedintele cu probleme de media raspund de ceea ce apare pe pagina centrala. In acest sens, pe langa deciziile de anii trecuti privind persoanele indreptatite sa emita comunicate si interzicerea forumurilor de discutii si a comentariilor anonime la materialele postate pe internet, in care se implicau oamenii DSM-ului si DIM-ului in special, CD a elaborat si va trimite filialelor un nou set de reguli de comunicare in cadrul SCMD, pe care toata lumea a avut posibilitatea sa le consulte si sa intervina, in mod democratic, in faza de proiect.

Ca publicatiile regimului ma fac liderul nr. 1 al masoneriei, al mafiei, al comertului cu arme, nepotul lui Stalin sau al lui Chandragupta, ca acestea acuza SCMD ca ar fi calea prin care se infiltreaza in Romania noii spioni americani (si e culmea ca o fac exact publicatiile care l-au transformat pe Pacepa in erou) nu are nici un fel de importanta. CD si-a facut si-si face datoria, a vazut si este in continuare in masura sa vada si sa elimine paiele din propriii ochi, nu numai barnele din ochii altora, si-si va exercita in continuare actul de conducere cu fermitate, fara a jigni pe nimeni, asa cum membrii sai sunt in permanenta jigniti. Daca materialele si deciziile CD, care prezinta directii generale si informatii verificate privind actiunile de contracarare a SCMD, trezesc la viata mustele de pe caciulile unor persoane, aceasta este treaba lor. Treaba noastra este sa actionam luand in serios informatiile venite de la colegii activi din diferite structurei, ca suntem “ciuruiti” de oamenii Basescului, si ca Oprea ar fi declarat ca SCMD nu mai este o problema, deoarece el are “sub control majoritatea filialelor”.

La mitingul de 1 Mai, care a speriat prin amploare, in conditiile date de “minivacanta”, delasarea generala, contrapropaganda, timp nefavorabil (33 grade Celsius) s-a decis “STAREA DE VEGHE”. Starea de veghe, vis a vis de USL, ca inca potential partener si ca partener dupa semnarea Contractului social, dar si fata de infiltratii in SCMD si in toate structurile CNSC a destabilizatorilor Basescului.

Cand va inceta starea de veghe? Cand inamicul public al natiunii romane, autoproclamatul presedinte Traian Basescu, va capitula in mod neconditionat.

Pana atunci … UNITATE, hotarare in lupta si, mai ales, subordonarea ambitiilor si intereselor personale intereselor generale ale purtatorilor de uniforma activi sau in rezerva si intereselor natiunii romane.

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

miercuri, 9 mai 2012


Înapoi la normalitate: summitul NATO Chicago 2012,
Guvernul Victor Ponta şi
reconstrucţia politicii externe a României

            În conformitate deloc fericită cu art. 91, cap. II din Constituţie privind prerogativele monopoliste ale preşedintelui în exerciţiu, politica externă a României este de opt ani (2004-2012) prizoniera unui politician avid de putere, cu porniri totalitare, dedicat răului public, păgubos şi incapabil să promoveze interesul naţional. Instrumentul ei, diplomaţia română modernă, clădită de un secol şi jumătate pe descifrarea acestui interes, pe înţelepciune şi relaţii personale cu parteneri de cursă lungă, în primul rând din Europa, dar şi din alte părţi, a fost abandonat. Ministerul de Externe este o zonă calamitată, iar pagubele provocate în interior de proasta administrare a relaţiilor cu exteriorul sunt copleşitoare, în toate direcţiile, în social, în economic, în dezvoltare, turism, educaţie, imagine de ţară etc. Apropiatul summit NATO de la Chicago (20-21 mai) oferă Guvernului Victor Ponta oportunitatea unică să pornească grabnic confruntarea decisivă cu preşedintele, pentru repunerea în drepturi a politicii externe tradiţionale româneşti şi a postulatelor sale omologate în timp...

            La Chicago, NATO, aşa cum o ştim de 63 de ani, o structură primară Europa – SUA şi abia recent un instrument pentru rezolvarea unor probleme globaliste, trebuie să se reinventeze, sau să dispară. Să se schimbe radical, după cum ar dori preşedintele Obama să se întâmple spre mândria oraşului său natal, sau, după cum cred unii la Londra şi în alte părţi, să renunţe la ambiţii globaliste şi, după pierderea legitimităţii în Afganistan, să se întoarcă spăşită acasă, în Europa şi să aibe grijă de locul unde a venit pe lume; sau, în sfârşit, să se prăbuşească la prima mică zgâlţâială, după cum crede ministrul polonez Sikorski, al Afacerilor Externe. Agenda summitului vizează însăşi stâlpii de rezistenţă a organizaţiei, este complexă şi foarte dificil de realizat, în condiţiile crizei financiare generale, ale anului electoral american (disputa acerbă republicani – democraţi pe teme de politică externă) şi ale „pivotării” strategico-militare actuale a Americii, din Europa către Pacific.
            Punctul 1 din agendă rămâne retragerea din Afganistan în 2014, dar programul ulterior de asistenţă financiară a forţelor de securitate afgane, de 4,1 miliarde dolari pe an, timp de 10 ani, nu este susţinut de nici unul din aliaţii europeni majori. Cu siguranţă că, pentru a se menţine în jocuri şi în graţiile aliatului american, Traian Băsescu va face la Chicago promisiuni aiuritoare, păgubitoare pentru imaginea organizaţiei, dar Victor Ponta, sau alt membru al guvernului său, va trebui să spună acolo răspicat, că România este depăşită de această povară financiară, acolo unde nu răzbesc nici ţări ca Germania, Marea Britanie, Franţa lui Françoise Hollande, Italia sau Spania. Următorul punct  pe lista de la Chicago este „problema problemelor”, relaţia NATO – Rusia. Sunt bine cunoscute şi apreciate eforturile secretarului general Anders Rasmussen, de a instaura o  relaţie constructivă a Alianţei cu Moscova, esenţială, spune el, nu numai pentru Europa, dar şi pentru securitatea globală. După cum bine cunoscută şi păgubitoare demersului iniţiat de Rasmussen este poziţia personală, prostească, a preşedintelui român faţă de Rusia, a României lui Băsescu,  în general, împotmolită  într-o ostilitate aberantă faţă de aproape toţi vecinii din proximitatea geopolitică, regională. Sunt puţine şanse ca la Chicago să se găsească o soluţie acceptabilă pentru toţi în ce priveşte apărarea antirachetă comună NATO – Rusia, dar, acolo, reprezentanţii lui Ponta, sau, de ce nu,  el însuşi, au ocazia extraordinară să facă ştiută, la cel mai înalt nivel, poziţia noului guvern român faţă  de viitorul sistem antirachetă din Europa, dar şi faţă de relaţiile cu Rusia şi ex-sovieticii europeni. Să contribuie în mod real la dezamorsarea unor stereotipii ale fostului „Război Rece”, a crizei instalate recent în raporturile Moscova – NATO pe tema scutului. Să reducă suspiciunile existente între părţi şi să mărească încrederea reciprocă, să extindă cooperarea instituţionalizată şi să se alăture partenerilor comunitari Germania, Franţa Italia, Spania, Cehia, Polonia, Slovacia, ţările baltice etc. cei care se pronunţă pentru integrarea Rusiei şi a altor ex-sovietici în comunitatea valorilor europene. Punctul 3 de pe agendă este şi el parte din controversele aprinse ce se vor isca la Chicago. Este vorba de  finanţarea sistemului de apărare antirachetă a Europei, discutată şi stabilită la Lisabona în 2010, ca un proiect comun al Alianţei. Deocamdată, toţi europenii implicaţi contribuie cu ce au prin preajmă, cu spaţii, facilităţi aero şi portuare existente, comunicaţii, drumuri, personal etc., nimeni nu a dus, încă, mâna la buzunar, pentru procurarea de echipamente şi armamente. Ceea ce Washingtonul pretinde să se întâmple, dar se loveşte de bugete de apărare diminuate de criză în toate ţările NATO, în consecinţă se pare că sistemul de apărare antirachetă a Europei va rămâne, pentru o bună bucată de vreme, un efort financiar exclusiv american. Punctul următor pe ordinea de zi se referă la stabilirea unui consens al Aliaţilor în ce priveşte rolul viitor al armelor nucleare americane rămase în Europa. Unii membri NATO insistă ca ele să fie retrase, alţii vor păstrarea lor pe poziţii, ca o dovadă a menţinerii angajamentului Americii faţă de apărarea Europei, summitul  de la Chicago nu-şi propune să rezolve această dilemă nici acum, la peste 20 de ani de la dispariţia Uniunii Sovietice şi a marelui conflict ideologic capitalism – comunism. Oricum, reprezentanţii Guvernului Ponta prezenţi la Chicago vor trebui să identifice şi să reţină punctele de vedere exprimate în legătură cu aceste ultime două chestiuni din agenda de lucru a summitului, întrucât ele vor deveni, în puţini ani, teme şi preocupări majore în spaţiul euro-atlantic. Punctul 5 de pe agenda summitului este o premieră promovată de secretarul general Rasmussen, un concept defensiv pe care el l-a numit „apărarea inteligentă”. Este vorba, în esenţă, de utilizarea mai eficientă a unor bugete naţionale de apărare diminuate de criză, prin planificarea şi împărţirea între aliaţi a costurilor pentru echipamentele mai scumpe, ce ar urma să fie utilizate în comun de doi sau mai mulţi parteneri. Dar, lucrurile nu stau chiar aşa de simplu, se poticnesc de mentalităţi şi condiţii locale, de reglementări, parlamente, legislaţii şi nivele de dotare diferite. În sfârşit, la Chicago se aşteaptă o declaraţie politică majoră, prin care NATO să ofere, în continuare,  asistenţă pentru ţări din Nordul Africii care o vor solicita.

            La 29 martie 2012, sub conducerea preşedintelui, Consiliul Suprem de Apărare a Ţării a aprobat mandatul României pentru summitul NATO de la Chicago, din 20-21 mai 2012. Documentul, anulat „de facto” prin numirea noului Guvern Victor Ponta, este o altă farsă aiuritoare brandul Băsescu, ruptă de realitatea românească, dar şi de cea a NATO, curentă, mai sus evocată. Comunicatul de presă al Preşedinţiei, redactat într-o limbă de lemn comunistă perfectă, o „copy paste” din ziarul „Scînteia” de acum 30 de ani, exultă încrederea însufleţită a întregului nostru popor în viitorul luminos al „angajamentelor comunităţii internaţionale în Afganistan, în identificarea unor soluţii viabile care să contribuie la consolidarea capacităţilor militare ale Alianţei, în procesul de extindere a NATO, în importanţa regiunii extinse a Mării Negre”, sub conducerea înţeleaptă a preşedintelui scumpei noastre patrii etc. Regimul Băsescu rămâne, de aproape opt ani, o farsă cinică, de la „Să trăiţi bine” din cuferele goale, blestemate, lăsate „moştenire” de ultimul guvern pdl-ist M.R.U., şi până la mandatul pentru summitul NATO de peste două săptămâni, de la Chicago. Este de datoria Guvernului Ponta, a miniştrilor Florin Georgescu, Dobriţoiu, Rus, Corlăţan şi a profesorului Marga, ca acolo, la McCromick Place Convention Center, din Chicago, să demaşte această farsă şi să anunţe partenerilor euro-atlantici începutul revenirii României la normalitate. Să anunţe în America, în secolul Pacificului, revenirea temeinică a României în Europa. Să-i ajute Dumnezeu!

Radu  Toma

miercuri, 2 mai 2012

Privind desfasurarea mitingului de 1 Mai din Capitala

          In atentia tuturor membrilor SCMD si reprezentantilor CNSC 

Mitingul organizat de SCMD in Piata Victoriei, in Capitala, s-a desfasurat in bune conditii, in ciuda temperaturii de 33 grade Celsius la umbra si a propagandei facute de oamenii Basescului, ca actiunea s-ar fi tinut cu o zi inainte. Ca numar de participanti, va rugam sa adaugati un zero la cifra avansata de televiziuni si sa urcam efectivele la 6000.
Comitetul Director al SCMD aduce multumiri tuturor participantilor, in mod deosebit, atat grupurilor de pensionari care au venit din provincie, Birourilor Operative si participantilor din Filialele Botosani, Bacau, Sibiu, Pitesti, Brasov, Bistrita, Campina, Calarasi, Ploiesti, Urziceni, Tulcea, Braila, Constanta, Galati, Jimbolia si celor care au venit, pe cont propriu, din Craiova, Arad, Timisoara, Oradea. Deasemenea, Secretariatului General si presedintelui Filialei 1 Calarasi pentru contributia la organizare si desfasurare.
Au luat cuvantul, cerand demiterea Presedintelui Romaniei, alegeri parlamentare anticipate si respectarea de catre USL a Contractului Social cu CNSC, reprezentanti ai SCMD, federatiilor pensionarilor, minerilor, metalurgistilor, CFR-istilor, revolutionarilor, Federatiei “Spiru Haret”, Sindicatului Tinerilor Profesori”, UNITESA, sindicatelor din administratia publica, UNIPOL, si ai numeroaselor ONG-uri.
 O delegatie, condusa de Dl.Gl. (r) Mandu Petrisor, a depus lista obiectivelor SCMD si CNSC, la TVR si Guvern.
Desi era prezent in Palatul Victoria, dl. Mihai Razvan UNGUREANU nu a primit materialul , delegatia fiind informata ca nici un membru al guvernului nu este prezent. In schimb, Premierul desemnat a venit singur in Piata, solicitand lista obiectivelor si declarand ca, martea viitoare, in chiar ziua votarii in Parlament a  guvernului, va redeschide dialogul cu noi pe tema semnarii Contractului Social.
Decizia celor prezenti a fost sa se lupte pana la capat impotriva regimului Basescu, declansandu-se, din acest moment “starea de veghe”. Guvernul Ponta si USL vor fi sustinuti cu toate fortele din momentul semnarii Contractului Social, cei prezenti scandand ca nu este nevoie de UNPR, UDMR si PDL, de aici inainte.
Manifestntii la miting si-au exprimat dorinta de a-i vedea pe toti kelemenii, toaderii, nicolicii si pambuccienii, care au votat cu doua maini legi aberante impotriva tuturor categoriilor socio-profesionale, raspunzand direct in fata justitiei. Mai mult decat orice, populatia Romaniei vrea pedepsirea vinovatilor de dezastrul tarii.
 Mitingul s-a incheiat la ora 13.30, fara incidente, orice incercare a unor televiziuni de a face apropieri intre SCMD si ispravile electorale ale d-nei Brianna Caragea, fiind respinse de purtatorii de cuvant ai politiei si jandarmeriei.
In seara aceleiasi zile, Victor PONTA si-a anuntat guvernul. Anuntam si noi, pe aceasta cale ca, daca acesta trece in Parlament, gratie initiativei BO al Filialei 1 Buzau si dlui vicepresedinte Valeriu PRICINA,  SCMD are astazi un membru in guvern: presedintele de onoare al Filialei 1 Buzau, dl. Gl. (r) Corneliu DOBRITOIU, Ministrul Apararii Nationale.
Ii uram si ne uram succes!
Honor et Patria! Vae victis!
Presedintele SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Miting de 1 Mai al victimelor regimului Basescu. Argumente pro si contra.

In atentia Birourilor Operative ale filialelor SCMD si a presedintilor structurilor asociate in cadrul Consiliului National al Societatii Civile (CNSC) 


In urma analizei situatiei nou create pe “front”, ca urmare a jocului la ofsaid practicat de Putere cu ocazia votarii motiunii de cenzura si, indeosebi, de Basescu, prin impunerea unui Guvern Ponta, membrii Comitetului Director al SCMD au luat in calcul urmatoarele: 


1.     Argumente pentru renuntarea la mitingul de protest asteptat de catre toata lumea:


a.     Propaganda acerba pe care o fac oamenii UNPR-ului si PDL-ului in structurile CNSC sa renuntam la miting pentru ca … am fi castigat. (Momentul este extrem de favorabil pentru a-i identifica pe toti.)


b.     Acordarea de catre Basescu a misiunii de formare a Guvernului lui Victor Ponta, prin contrazicerea intregii sale atitudini din ultimii 8 ani, de buldozer politic.


c.      Luarea de masuri din timp de catre Putere prin crearea “podului” pe 30 aprilie si configurarea unei minivacante.


d.     Spectacolul regizat de Ontanu la Plumbuita cu valuri de bere si vagoane de mici pentru a-i atrage pe toti cei care isi dau votul contra trei paini.


e.      Vremea care se anunta a fi excesiv de calda, mergand pana la 28 grade.


f.       Traditia slava de Arminden, de petrecere la iarba verde pentru sfidarea ciumei, traditie care, preluata de romani, a boicotat, de la inceput, natura manifestatiilor protestatare de 1 Mai.


g.     Lehamitea si disperarea celor multi si amarati care vor sa creada, si sunt bine manipulati in sensul acesta, ca de acum totul s-a rezolvat, nedreptatile au disparut, va curge lapte si miere, in 24 de ore si pensiile si salariile si sprerantele noastre vor reveni la normal. 


2.     Argumente pentru desfasurarea mitingului de 1 Mai:


a.     Legea razboiului pe care putini dintre noi, cei care inca se razvratesc impotriva mentalului de “asistat”, in loc de rezervist si impotriva “ajutorului social lunar” de la stat, in locul pensiei militare de stat confiscate, o mai inteleg: RAZBOIUL INCETEAZA CAND INAMICUL SE PREDA NECONDITIONAT! Or inamicul nu s-a predat, s-a repliat, a realizat o situatie de armistitiu, castigand doua saptamani, pentru a ne pregati o noua ticalosie.


b.     Pentru prima data, din 2004, Basescu nu a mai procedat ca buldozerul, nu a mai calcat in picioare Constitutia si a acceptat ceea ce trebuia sa accepte cu 8 ani in urma. De ce? De frica! De frica Opozitiei politice insultata permanent pana acum, dar, mai ales, de frica noastra, a Opozitiei civice, care s-a exprimat permanent in strada pana astazi.


c.      Decizia Basescului a fost luata sub spectrul groazei fata de incheierea Contractului civic intre Opozitia politica si Opozitia civica. A actionat inteligent, sperand sa ne demobilizeze, sa ne debusoleze si sa ne imprastie.


d.     Motiunea a fost votata pe, chipurile, interdictie de participare la vot, de catre o parte din deputatii si senatorii Puterii. Oare de ce?


e.      Deputatii minoritatilor si UNPR-ul, adica cei care ne-au batjocorit pe toti si ne-au calcat in picioare prin legi strambe votate la doua maini, si-au anuntat aderarea la un guvern Ponta. De parca ar fi fost cel putin neutri pana acum. Oare de ce?


f.       Deja tupeul le revine in forta – puscariabilul Boc si-a anuntat  candidatura la Primaria Cluj-Napoca.


g.     Liderii USL ne-au transmis ca semnarea Contractului social cu CNSC este batuta in cuie. Va avea loc si in noile conditii. Dar vor avea oare posibilitatea sa-si traduca intentiile in practica? Nu!


h.     Guvernul Ponta, votat la ofsaid, nu are in fapt majoritatea reala in Parlament. Orice initiative legislative in favoarea pensionarilor, salariatilor, minerilor, profesorilor, revolutionarilor, etc, va fi blocata. Asta, daca Guvernul va trece. Pentru ca exista posibilitatea sa nu treca de votul Parlamentului, intesat in mod real inca de oamenii si santajatii regimului Basescu.


i.       Daca Guvernul Ponta va trece, va avea nevoie de tot sprijinul nostru in strada, pentru ca, neputand practic face nimic, imaginea USL pana in toamana se va eroda. Cum ne putem imagina, macar noi, militarii, ca ministrii Nica si Dobritoiu, de pilda, vor putea indrepta raul prin intermediul acelorasi domni si doamne din subordine, gen Danila, Fratila, Lupu, Fatuloiu, Chesnoiu, Popa? Cum ne putem imagina, ca acestia vor pune umarul, in frunte cu alde Oprea, Igas, Seitan, Boc, Roberta Anastase,etc.  la indreptarea, astazi, a raului pe care tot ei ni l-au facut ieri?


j.       Ca USL-ul si Guvernul Ponta sa nu se erodeze degeaba si, odata cu ei, sa dispara si sperantele noastre legate de asumarea Contractului social, RAZBOIUL TREBUIE SA CONTINUE PANA LA CAPAT:


·        ALEGERI ANTICIPATE PENTRU SCHIMBAREA CONFIGURATIEI PARLAMENTULUI


·        SUSPENDAREA, APOI DEMITEREA PRESEDINTELUI


·        ANCHETAREA SI PEDEPSIREA CELOR VINOVATI DE FRAUDELE PARLAMENTARE SI JUDECATORESTI, DE ABUZURILE COMISE IMPOTRIVA TUTUROR CATEGORIILOR SOCIOPROFESIONALE SI DE VARSTA DIN ROMANIA!


 Daca doamnele Udrea, Boagiu, Anastase, Turcan, etc., de pilda, vor da, in continuare, cu clanta in Parlament si nu cu mopul la Rahova, genocidul si subminarea economiei nationale vor continua!


k.     Ne lasam manipulati, lasam USL-ul in fundatura sau facem ceea ce am jurat in ianuarie – luptam pana la capat, pana la schimbarea completa a regimului, in frunte cu principalul vinovat, presedintele Romaniei, cerand pedepsirea vinovatilor de aducerea la disperare a milioane de romani si moartea catorva zeci de mii de cetateni in ultimii trei ani, sau nu?


l.       Lasam in continuare UDMR-ul, pambuccienii si, mai nou, UNPR-ul sa o faca pe arbitrii situatiei, de parca nici usturoi nu au mancat, nici gura nu le pute, sau nu?


m.  Cui folosesc delasarea si pauza in manifestatiile stradale … nu cumva regimului Basescu? Cel care are la dispozitie doua saptamani pentru ajustarea strategiei si, in perspectiva, 7 luni pentru restaurarea pe fata a dictaturii?


3.     Concluziile Comitetului Director al SCMD, supuse atentiei aliatilor din cadrul CNSC si BO ale filialelor SCMD din Capitala si din Tara.   


a.     Conducerea vremelnica a tarii a luat un pumn in bot – sa li-l tragem si pe al doilea! …


b.     Daca tot avem aprobarea obtinuta, pe data de 1 Mai, in fata cladirii Guvernului, vom instala tribuna deschisa tuturor cetatenilor Romaniei, spre a-si expune pasurile, nemultumirile, sperantele;


c.      Vom serba, intre 11.30-13.30, prima victorie obtinuta prin efortul conjugat al Opozitiei politice si al Opozitiei civice impotriva regimului basescian dictatorial si paramilitar;


d.     Vom tine un moment de reculegere pentru defunctul Guvern Ungureanu, dar fara depunerea unei coroane, fiindca nu merita!...


e.      Se va intona marsul funebru; ne vom exprima hotararea de a merge pana la capat, sprijinind guvernul USL, conform prevederilor Contractului social, impotriva reprezentantilor Puterii basesciene, fortand alegerile anticipate si pieptanarea ministerelor, prefecturilor, a intregului aparat de stat, in contextual alegerilor locale, de cei care au sfidat, timp de trei ani, Constitutia Romaniei, legislatia europeana, ba chiar si propriile legi ticaloase, pe pielea si in dauna noastra, a tuturor.


f.       La 13.30, vom recomanda tuturor participantilor sa se alature manifestarii campenesti organizate de primarul Sectorului 5 in Parcul Izvor, in fata Parlamentului. Ii rugam pe toti cei ce si-au anuntat participarea, fie delegati ai filialelor SCMD, fie structuri ale CNSC, sa ne comunice pana luni, 30 aprilie, orele 12.00, numarul de participanti cu care vor veni in Piata Victoriei (conform Planului de masuri anuntat) la Secretariatul general al SCMD: telefoane 0736600961, 0736600973 sau  sindicatulmilitarilor@gmail.com fie platformacivica@gmail.com


Luni, orele 12.00, va fi MOMENTUL ADEVARULUI. Vom afla daca Tara mai are rezervisti demni de calitatea de militar (pierduta prin vointa PDL, UNPR, UDMR), daca tara mai are sau nu cetateni, daca mai suntem sau nu un popor, daca nu cumva ne-am transformat intr-o gloata amorfa, manata disciplinat spre abator.
PRESEDINTE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU