- Cate pensii speciale sunt in acest moment in Romania. Numai in tarile bananiere sunt diferente atat de mari intre pensia minima si pensia maxima acordate de stat. In tarile civilizate, raportul intre salariul si pensia minime si salariul si pensia maxime este de maxim 1/5.
- Nu doar Putin e negru. Depresia i-a cuprins pe toți putiniștii de serviciu de la București, în frunte cu odioasa antisemită, cu ex-tovarășul ei aurist și cu securistii ascunși încă prin servicii
- Despre sesizarea pe care Avocatul Poporului a făcut-o la Curtea Constituțională, cu privire la Legea pensiilor militare
- Aceste doua filme de pe You Tube, merita, cu prisosinta, vizionate. Merita sacrificate 39 min pt partea I si 1h40 min pt partea a II-a. Informatiile pe care ni le da acest tanar, trecut prin experienta si chinurile drogurilor, sunt mai valoroase si mai eficiente decat toate actiunile de pana acum ale Agentiei Antidrog si ale Ministerului Educatiei din Romania, luate impreuna. Trimiteti link-urile la copiii, respectiv la prietenii si colegii vostri. Le veti face un mare bine!
- AFLĂ CARE ESTE SECŢIA TA DE VOTARE
marți, 15 mai 2012
luni, 14 mai 2012
In atentia presedintilor BO ale filialelor SCMD
Doamnelor si domnilor colegi,
Va rog sa aveti in atentie urmatoarele aspecte:
- CD are o relatie directa cu noul Premier si cu 5 dintre membrii Guvernului.
- Actualul Guvern este de tranzitie, prioritatea sa fiind asigurarea desfasurarii corecte a alegerilor printr-o noua lege electorala si o noua lege a referendumului (eventual OUG). Nu are o putere reala, pentru ca nu are o majoritate reala in Parlament. De aceea ii suntem necesari, ca sa castige majoritatea reala in toamna.
- Regimul Basescu nu a fost inlaturat, ci doar s-a repliat si acum este in plina ofensiva. Si impotriva USL si impotriva noastra.
- Singurele posibilitati admise pentru noul Guvern au fost schimbarea prefectilor, subprefectilor si secretarilor de stat. Practic si Premierul si noii ministri sunt prizonieri in cladirea Guvernului si in cladirile ministerelor, fiind inconjurati de caiafele Basescului, care ii blocheaza, chiar daca aparent fac sluj si dau ochii peste cap, din dragoste fata de noua Putere, care nu e inca Putere. In aceasta situatie, noii ministri fac doar ce pot in actuala etapa de tranzitie. Spre exemplu, au preluat din obiectivele noastre separarea administratiei de interne, inapoierea banilor abuziv retinuti din pensii sau din salarii, fara interventii juridice din partea noastra, amendarea legilor in vigoare, astfel incat sa nu fim loviti pe regularizare de plati retroactive, etc. Un mare castig este punerea in discutie a revenirii la legi ocupationale (speciale) pentru anumite categorii socio-profesionale.
- In schimbul acordului (contractului social) cu ei, datoria noastra este sa-i sprijinim, sa contracaram propaganda basesciana extrem de virulenta, sa scoatem lumea la vot, astfel incat in toamana sa castige o majoritate zdrobitoare.
- Trebuie sa tinem cont de faptul ca au suficiente probleme ei insisi legate de disfunctiile din alianta si chiar in interiorul partidelor datorita intereselor personale si de grup, meschinariilor inerente traseismului politic. In aceasta situatie, devreme ce exista o lista de obiective pe care au acceptat-o si care include toate obiectivele noastre majore, ar fi inutil sa-i “asasinam” cu cearceafuri de revendicari, care in fond sunt aceleasi si pe care oricum nu au timpul fizic sa le citesca. Riscam doar sa-i facem sa fuga de noi ca de dracu!...
- Repetam: suntem in contact zilnic cu cei care conteaza, deci nu e cazul sa fie asaltati cu mii de propuneri individuale de genul: “Ala eu, ala eu, ala eu” … Chiar ne reproseaza ca-i desconsideram, cerandu-le acelasi lucru de o mie de ori, pe diverse cai, blocandu-le paginile de e-mail si telefoanele, dar cand ne cer sa dam curs propriei noastre propuneri de a numi dintre noi presedinti, vicepresedinti, membri de comisii electorale si a trimite 80-100 de oameni in zona X pentru instructaj, ne miscam mai greu.
Rugamintea este, daca exista in filialele dvs, sau printre
aliatii teritoriali, persoane competente, pe care ati dori sa le recomandati
pentru diverse functii, de exemplu consilier, expert, etc. in domeniul cutare,
pentru ministerul cutare, trimiteti propunerile insotite de CV Secretariatului
General al SCMD. Va fi o onoare pentru noi, sa oferim, in continuare,
posibilitatea ca prefecti, subprefecti, secretari de stat, consilieri experti,
sa fie acceptati dintre membrii SCMD sau aliati ai SCMD. Ceea ce s-a cerut la
Alba Iulia si nu s-a primit, trebuie avut, de asemenea in vedere, acum, pentru
alegerile din toamna: membri ai sindicatului sau aliati, care sa fie membri ai
partidelor din USL si care sa aiba o buna sustinere in teritoriu pentru o eventuala
candidatura pe lista partidelor lor, la generale!
De asemenea, centralizam toate propunerile de
indreptare a unor masuri acum, pana la alegerile generale, in situatii care tin
de competenta ministrilor in cauza. De exemplu, n-o sa-i putem cere acum
ministrului Apararii inlocuirea dnei Lupu (si pedepsirea ei) cu favoritul dvs.
dl. Y, dar putem sa-i solicitam modificarea acelor ordine ale ministrilor
anteriori care ne impiedica sa ne desfasuram activitatea normal, ca rezervisti,
ba chiar ne discrimineaza ca rezervisti (accesul la caminele de garnizoana, la
hotelurile militare, la cercurile militare, etc. Avem déjà oferte extrem de
serioase de la colegi extrem de seriosi, experti in domeniile care ne
intereseaza, juridic si financiar, de a lucra in aceasta perioada gratis, pe
post de consilieri, conform obiectivelor contractului social, pentru remedierea
haosului juridic si financiar in care masurile incapatanate ale ministrilor precedenti
ne-au aruncat. Propuneri extrem de binevenite am primit pana acum de la
membrii SCMD din Iasi si de la Pitesti.
Numai impreuna, organizat, negociat, acolo unde se
cunosc toate amanuntele si s-au stabilit relatiile directe, putem obtine
maximum posibil in aceasta scurta perioada in care si adversarul va face tot
ceea ce poate pentru a discredita si USL-ul si pe noi.
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU
sâmbătă, 12 mai 2012
STAREA DE VEGHE
In
atentia tuturor membrilor SCMD
Doamnelor si domnilor colegi,
Actualul Guvern a trecut, dar conditionat. Este un
Guvern provizoriu pana la viitoarele alegeri. Nu are majoritate parlamentara
reala. Ca sa treaca, a primit voturi de la parlamentari PDL, UNPR, UDMR, care
au ramas in respectivele partide, si de la minoritati, care voteaza dupa cum
bate vantul. Intre alte conditionari, este si aceea ca nu vor da afara dintre
lingaii lui Basescu, decat pe prefecti, subprefecti si pe secretarii de stat.
Daca o dau afara pe madam Lupu, de exemplu, sau pe chestorul Popa, nu vor mai
avea majoritate la vot ca sa treaca o noua lege a referendumului sau o noua
lege electorala. Deci ar fi o prostie sa consideram ca victoria este deplina si
ca oamenii astia pot sa faca tot ce vor, inclusiv tot ce vrem. Este prematur si
periculos sa sarim pe ei, pe fiecare ministru in parte, cu cearceafuri de
doleante, tradandu-ne intentiile, care sunt de fapt si ale lor.
Este perioada
in care putem veni cu propuneri minime, de exemplu oferta de consilieri si
experti, daca au in schema si cer, sau modificarea (inlocuirea) unor ordine
emise de ministrul anterior. Ilustram prin cererea de actualizare a Ordinului
ministrului Apararii Nationale nr. 107/2005 in ceea ce prevede referitor la
desfasurarea de activitati la Cercurile Militare de catre asociatiile
rezervistilor. Oprea s-a prevalat de acest ordin, interzicand accesul SCMD, pe
motiv ca nu este prevazut in text. Nici n-avea cum, SCMD infiintandu-se in
2009. Cerem modificarea acestui ordin in sensul adaptarii lui la anul 2012. Vom
solicita ca SCMD sa aiba un cuvant de spus in privinta repartizarii biletelor
la bazele de odihna si tratament ale institutiilor in cauza si a avansarilor
cadrelor in rezerva, elemente care au constituit principalele atu-uri ale
slugilor cu epoleti ai Basescului, in cumpararea de flasnete prezidentiale prin
intermediul UNPR. Vom proceda similar si in cazul rezervistilor din
MAI si din celelalte structuri ale sistemului national de aparare, siguranta si
ordine publica.
Atragem atentia grupului de flasnetari ai tovarasului
general Iliescu de la ANCMRR, care a facut, pana saptamana trecuta, politica
antimilitara, fiind varful de lance al recrutarilor pentru UNPR, ca e cam
tarziu sa schimbe macazul si sa-si arate astazi marea bucurie ca dl. general
Dobritoiu l-a inlocuit pe Oprea si ca acum vom reprimi toate drepturile, si de
SCMD nu mai este nevoie!... Daca nu era SCMD-ul, domniile lor isi plangeau acum
soarta prin parcuri si, oricum, datorita servilismului lor, suntem nu militari
in rezerva ci “asistati social” avand nu pensii militare ci, conform Art. 6 din
Legea 263/2010, “ajutoare sociale lunare” de la stat. Ajutoare care pot fi un
miliard de lei astazi, daca Oprea vrea sa-l cumpere pe “X”, si 0 lei maine, pe
motiv ca statul nu mai are bani de ajutoare sociale.
Asadar batalia continua pana la eliminarea regimului
Basescu si pedepsirea vinovatilor. Pentru aceasta, daca USL semneaza Contractul
social cu noi, trebuie ca noi si aliatii nostri sa facem tot ce este posibil ca
USL sa castige zdrobitor si la locale si la generale.
In aceste zile, conducerea SCMD este angrenata in
urmatoarele activitati:
- Finalizarea tratativelor cu cei trei copresedinti ai USL, in vederea semnarii Contractului social cu reprezentantii CNSC.
- Sprijinirea desfasurarii corecte a alegerilor locale, prin asigurarea cu presedinti, vicepresedinti si observatori la sectiile de votare. Astazi, spre exemplu, circa 30 de membri ai SCMD sunt la instructaj la Primaria Sectorului 1 pentru asigurarea unor sectii de votare din acest Sector.
- Sprijinirea, la solicitare, a noului ministru al Apararii, cu specialisti din toate judetele, in domeniul apararii si sigurantei nationale, pentru a se rezolva ce se poate, in perioada de interimat, din haosul creat de precedentele guvernari (va amintiti ca am solicitat, de la toate filialele, liste cu profesionisti pentru sprijinirea Departamentelor de aparare si ordine publica ale USL).
- S-au gasit solutii si s-au demarat discutii, ieri, privind reangajarea sau angajarea in anumite structuri de profil a tinerilor jandarmi, pompieri, politisti, disponibilizati anul trecut din MAI si, a militarilor angajati pe baza de contract in MApN si disponibilizati fara drepturi la 45 de ani.
- S-au demarat runde de negocieri privind rezolvarea discrepantei intre legislatia aberanta Basescu si statutele militarilor si politistilor privind dreptul la asistenta medicala gratuita (inclusiv medicamente).
- Se definitiveaza un proiect de modificare a Ordinului Ministrului Apararii Nationale 107/2005 pentru eliminarea discriminarii SCMD in privinta accesului in Cercurile Militare si eliminarea ultimei dispozitii a ministrului Oprea privind subordonarea si criteriile de angajare la Cercurile Militare.
- S-a raspuns pozitiv solicitarilor de a da propuneri privind un consilier expert la Ministerul Muncii si un secretar de stat la Ministerul Apararii. Inainte ca slugile Basescului sa urle, precizam ca este vorba de persoane din judetele Teleorman si Constanta, recomandate de SCMD, la propunerea filialelor respective.
- Juridic, suntem preocupati de urgentarea proceselor la CEDO si Luxemburg si de anularea prin amendamente legislative a aplicarii retroactive, pe regularizare, a OUG 1 si eliminarea cap. IV din Legea 329/2009, in care scop reprezentanti ai SCMD vor participa cu argumentatii necesare la discutiile din Comisia de munca din Camera Deputatilor, saptamana viitoare. Anuntam tototdata ca, in conditiile in care unii avocati angajati particular au pierdut, din cele 60 de dosare pe regularizare preluate, juristii SCMD, in frunte cu dna Col. (r) Caloian Monica a obtinut déjà 12 hotarari definitive si irevocabile de suspendare a aplicarii OUG 1, alte zece fiind in pronuntare.
· Ne
preocupa dialogul constant intre SCMD si aliatii sai din CNSC si partenerii de
contract social din USL. In acest sens, mitingul din 1 Mai a fost un real
succes, numarul participantilor fiind estimat, in conditii complet potrivnice,
intre 5 si 6.000, indiferent ce au carait si caraie unii magari din presa sau
aiurea, suma cheltuita pentru aducerea delegatiilor din provincie fiind 6100
lei, dar au fost si membri SCMD care au venit pe cont propriu, inclusiv de la
Filiala 1 Craiova, pe care cei care scriu nazbatii pe paginile acestei filiale
ar fi trebuit sa aiba bunul simt sa-i intrebe.
Comitetul Director poarta si alte
negocieri, desfasoara si alte activitati, BO ale filialelor urmand a fi
instiintate prin note interne, intrucat este vorba despre propuneri punctuale
sau solicitari venite de la respectivele filiale. Recomandam sa avem pregatite ceea
ce s-a cerut la Alba Iulia, solicitari insotite de CV-uri care sa fie trimise
rapid la Secretariatul General pentru a avea ce oferi in clipa in care un
minister sau altul ne solicita sprijinul in experti, sau un partid ori altul
din USL ne solicita, pe viitor, candidati, presedinti, vicepresedinti si observatori
la sectiile de vot.
In aceste conditii consideram ca a
venit vremea recoltarii de catre SCMD a roadelor unei lupte fara precedent
pentru militarii Romaniei, dusa pe multiple planuri in ultimii doi ani si
jumatate, orice alta initiativa, activitate, propunere, acuza, interogare sau
tafna, urmand a fi privita ca act ostil. Pentru ca este limpede ca regimul
Basescu, dupa infrangerea suferita la motiune, a trecut la contraofensiva,
agentii sai acuzand, provocand diversiuni, lovind cu disperare atat membrii USL
(in special liderii) cat si membrii SCMD si CNSC, care pot rasturna situatia la
vot in toamna acestui an. Cand un individ oarecare, folosind texte scrise de
altul, isi permite sa insulte CD, este limpede ca reprezinta strechea pusa sa
intepe vaca sa dea cu piciorul in sistar. In numele nici unei democratii, nu se
permite vreunei filiale sa posteze astfel de vome pe pagina sa, presedintele de
filiala fiind raspunzator asa cum la nivel SCMD presedintele si
vicepresedintele cu probleme de media raspund de ceea ce apare pe pagina
centrala. In acest sens, pe langa deciziile de anii trecuti privind persoanele
indreptatite sa emita comunicate si interzicerea forumurilor de discutii si a
comentariilor anonime la materialele postate pe internet, in care se implicau
oamenii DSM-ului si DIM-ului in special, CD a elaborat si va trimite
filialelor un nou set de reguli de comunicare in cadrul SCMD, pe care toata
lumea a avut posibilitatea sa le consulte si sa intervina, in mod democratic,
in faza de proiect.
Ca publicatiile regimului ma fac
liderul nr. 1 al masoneriei, al mafiei, al comertului cu arme, nepotul lui Stalin
sau al lui Chandragupta, ca acestea acuza SCMD ca ar fi calea prin care se
infiltreaza in Romania noii spioni americani (si e culmea ca o fac exact
publicatiile care l-au transformat pe Pacepa in erou) nu are nici un fel de
importanta. CD si-a facut si-si face datoria, a vazut si este in continuare in
masura sa vada si sa elimine paiele din propriii ochi, nu numai barnele din
ochii altora, si-si va exercita in continuare actul de conducere cu fermitate,
fara a jigni pe nimeni, asa cum membrii sai sunt in permanenta jigniti.
Daca materialele si deciziile CD, care prezinta directii generale si informatii
verificate privind actiunile de contracarare a SCMD, trezesc la viata mustele
de pe caciulile unor persoane, aceasta este treaba lor. Treaba noastra este sa
actionam luand in serios informatiile venite de la colegii activi din diferite structurei,
ca suntem “ciuruiti” de oamenii Basescului, si ca Oprea ar fi declarat ca SCMD
nu mai este o problema, deoarece el are “sub control majoritatea filialelor”.
La mitingul de 1 Mai, care a
speriat prin amploare, in conditiile date de “minivacanta”, delasarea generala,
contrapropaganda, timp nefavorabil (33 grade Celsius) s-a decis “STAREA DE VEGHE”. Starea
de veghe, vis a vis de USL, ca inca potential partener si ca partener dupa
semnarea Contractului social, dar si fata de infiltratii in SCMD si in toate
structurile CNSC a destabilizatorilor Basescului.
Cand va inceta starea de veghe? Cand
inamicul public al natiunii romane, autoproclamatul presedinte Traian Basescu,
va capitula in mod neconditionat.
Pana atunci … UNITATE, hotarare in lupta si,
mai ales, subordonarea ambitiilor si intereselor personale intereselor generale
ale purtatorilor de uniforma activi sau in rezerva si intereselor natiunii
romane.
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
miercuri, 9 mai 2012
Înapoi la normalitate: summitul NATO Chicago 2012,
Guvernul Victor Ponta şi
reconstrucţia politicii externe a României
În conformitate deloc fericită cu
art. 91, cap. II din Constituţie privind prerogativele monopoliste ale preşedintelui
în exerciţiu, politica externă a României este de opt ani (2004-2012)
prizoniera unui politician avid de putere, cu porniri totalitare, dedicat
răului public, păgubos şi incapabil să promoveze interesul naţional. Instrumentul
ei, diplomaţia română modernă, clădită de un secol şi jumătate pe descifrarea acestui
interes, pe înţelepciune şi relaţii personale cu parteneri de cursă lungă, în
primul rând din Europa, dar şi din alte părţi, a fost abandonat. Ministerul de
Externe este o zonă calamitată, iar pagubele provocate în interior de proasta
administrare a relaţiilor cu exteriorul sunt copleşitoare, în toate direcţiile,
în social, în economic, în dezvoltare, turism, educaţie, imagine de ţară etc.
Apropiatul summit NATO de la Chicago (20-21 mai) oferă Guvernului Victor Ponta oportunitatea
unică să pornească grabnic confruntarea decisivă cu preşedintele, pentru
repunerea în drepturi a politicii externe tradiţionale româneşti şi a
postulatelor sale omologate în timp...
La
Chicago, NATO, aşa cum o ştim de 63 de ani, o structură primară Europa – SUA şi
abia recent un instrument pentru rezolvarea unor probleme globaliste, trebuie
să se reinventeze, sau să dispară. Să se schimbe radical, după cum ar dori preşedintele
Obama să se întâmple spre mândria oraşului său natal, sau, după cum cred unii
la Londra şi în alte părţi, să renunţe la ambiţii globaliste şi, după pierderea
legitimităţii în Afganistan, să se întoarcă spăşită acasă, în Europa şi să aibe
grijă de locul unde a venit pe lume; sau, în sfârşit, să se prăbuşească la prima mică
zgâlţâială, după cum crede ministrul polonez Sikorski, al Afacerilor Externe. Agenda
summitului vizează însăşi stâlpii de rezistenţă a organizaţiei, este complexă
şi foarte dificil de realizat, în condiţiile crizei financiare generale, ale
anului electoral american (disputa acerbă republicani – democraţi pe teme de
politică externă) şi ale „pivotării” strategico-militare actuale a Americii,
din Europa către Pacific.
Punctul
1 din agendă rămâne retragerea din Afganistan în 2014, dar programul ulterior
de asistenţă financiară a forţelor de securitate afgane, de 4,1 miliarde dolari
pe an, timp de 10 ani, nu este susţinut de nici unul din aliaţii europeni
majori. Cu siguranţă că, pentru a se menţine în jocuri şi în graţiile aliatului
american, Traian Băsescu va face la Chicago promisiuni aiuritoare, păgubitoare
pentru imaginea organizaţiei, dar Victor Ponta, sau alt membru al guvernului
său, va trebui să spună acolo răspicat, că România este depăşită de această
povară financiară, acolo unde nu răzbesc nici ţări ca Germania, Marea Britanie,
Franţa lui Françoise Hollande, Italia sau Spania. Următorul punct pe lista de la Chicago este „problema
problemelor”, relaţia NATO – Rusia. Sunt bine cunoscute şi apreciate eforturile
secretarului general Anders Rasmussen, de a instaura o relaţie constructivă a Alianţei cu Moscova,
esenţială, spune el, nu numai pentru Europa, dar şi pentru securitatea globală.
După cum bine cunoscută şi păgubitoare demersului iniţiat de Rasmussen este poziţia
personală, prostească, a preşedintelui român faţă de Rusia, a României lui
Băsescu, în general, împotmolită într-o ostilitate aberantă faţă de aproape
toţi vecinii din proximitatea geopolitică, regională. Sunt puţine şanse ca la
Chicago să se găsească o soluţie acceptabilă pentru toţi în ce priveşte
apărarea antirachetă comună NATO – Rusia, dar, acolo, reprezentanţii lui Ponta,
sau, de ce nu, el însuşi, au ocazia
extraordinară să facă ştiută, la cel mai înalt nivel, poziţia noului guvern
român faţă de viitorul sistem
antirachetă din Europa, dar şi faţă de relaţiile cu Rusia şi ex-sovieticii
europeni. Să contribuie în mod real la dezamorsarea unor stereotipii ale
fostului „Război Rece”, a crizei instalate recent în raporturile Moscova – NATO
pe tema scutului. Să reducă suspiciunile existente între părţi şi să mărească
încrederea reciprocă, să extindă cooperarea instituţionalizată şi să se alăture
partenerilor comunitari Germania, Franţa Italia, Spania, Cehia, Polonia,
Slovacia, ţările baltice etc. cei care se pronunţă pentru integrarea Rusiei şi
a altor ex-sovietici în comunitatea valorilor europene. Punctul 3 de pe agendă
este şi el parte din controversele aprinse ce se vor isca la Chicago. Este
vorba de finanţarea sistemului de
apărare antirachetă a Europei, discutată şi stabilită la Lisabona în 2010, ca
un proiect comun al Alianţei. Deocamdată, toţi europenii implicaţi contribuie
cu ce au prin preajmă, cu spaţii, facilităţi aero şi portuare existente,
comunicaţii, drumuri, personal etc., nimeni nu a dus, încă, mâna la buzunar, pentru
procurarea de echipamente şi armamente. Ceea ce Washingtonul pretinde să se
întâmple, dar se loveşte de bugete de apărare diminuate de criză în toate
ţările NATO, în consecinţă se pare că sistemul de apărare antirachetă a Europei
va rămâne, pentru o bună bucată de vreme, un efort financiar exclusiv american.
Punctul următor pe ordinea de zi se referă la stabilirea unui consens al
Aliaţilor în ce priveşte rolul viitor al armelor nucleare americane rămase în
Europa. Unii membri NATO insistă ca ele să fie retrase, alţii vor păstrarea lor
pe poziţii, ca o dovadă a menţinerii angajamentului Americii faţă de apărarea
Europei, summitul de la Chicago nu-şi
propune să rezolve această dilemă nici acum, la peste 20 de ani de la dispariţia
Uniunii Sovietice şi a marelui conflict ideologic capitalism – comunism.
Oricum, reprezentanţii Guvernului Ponta prezenţi la Chicago vor trebui să
identifice şi să reţină punctele de vedere exprimate în legătură cu aceste ultime
două chestiuni din agenda de lucru a summitului, întrucât ele vor deveni, în
puţini ani, teme şi preocupări majore în spaţiul euro-atlantic. Punctul 5 de pe
agenda summitului este o premieră promovată de secretarul general Rasmussen, un
concept defensiv pe care el l-a numit „apărarea inteligentă”. Este vorba, în
esenţă, de utilizarea mai eficientă a unor bugete naţionale de apărare
diminuate de criză, prin planificarea şi împărţirea între aliaţi a costurilor
pentru echipamentele mai scumpe, ce ar urma să fie utilizate în comun de doi
sau mai mulţi parteneri. Dar, lucrurile nu stau chiar aşa de simplu, se
poticnesc de mentalităţi şi condiţii locale, de reglementări, parlamente,
legislaţii şi nivele de dotare diferite. În sfârşit, la Chicago se aşteaptă o
declaraţie politică majoră, prin care NATO să ofere, în continuare, asistenţă pentru ţări din Nordul Africii care
o vor solicita.
La
29 martie 2012, sub conducerea preşedintelui, Consiliul Suprem de Apărare a
Ţării a aprobat mandatul României pentru summitul NATO de la Chicago, din 20-21
mai 2012. Documentul, anulat „de facto” prin numirea noului Guvern Victor
Ponta, este o altă farsă aiuritoare brandul Băsescu, ruptă de realitatea
românească, dar şi de cea a NATO, curentă, mai sus evocată. Comunicatul de
presă al Preşedinţiei, redactat într-o limbă de lemn comunistă perfectă, o
„copy paste” din ziarul „Scînteia” de acum 30 de ani, exultă încrederea
însufleţită a întregului nostru popor în viitorul luminos al „angajamentelor
comunităţii internaţionale în Afganistan, în identificarea unor soluţii viabile
care să contribuie la consolidarea capacităţilor militare ale Alianţei, în
procesul de extindere a NATO, în importanţa regiunii extinse a Mării Negre”,
sub conducerea înţeleaptă a preşedintelui scumpei noastre patrii etc. Regimul
Băsescu rămâne, de aproape opt ani, o farsă cinică, de la „Să trăiţi bine” din cuferele
goale, blestemate, lăsate „moştenire” de ultimul guvern pdl-ist M.R.U., şi până
la mandatul pentru summitul NATO de peste două săptămâni, de la Chicago. Este de
datoria Guvernului Ponta, a miniştrilor Florin Georgescu, Dobriţoiu, Rus,
Corlăţan şi a profesorului Marga, ca acolo, la McCromick Place Convention
Center, din Chicago, să demaşte această farsă şi să anunţe partenerilor
euro-atlantici începutul revenirii României la normalitate. Să anunţe în
America, în secolul Pacificului, revenirea temeinică a României în Europa. Să-i
ajute Dumnezeu!
Radu Toma
miercuri, 2 mai 2012
Privind desfasurarea mitingului de 1 Mai din Capitala
In
atentia tuturor membrilor SCMD si reprezentantilor CNSC
Mitingul organizat de SCMD in Piata
Victoriei, in Capitala, s-a desfasurat in bune conditii, in ciuda temperaturii
de 33 grade Celsius la umbra si a propagandei facute de oamenii Basescului, ca
actiunea s-ar fi tinut cu o zi inainte. Ca numar de participanti, va rugam sa
adaugati un zero la cifra avansata de televiziuni si sa urcam efectivele la
6000.
Comitetul Director al SCMD aduce multumiri
tuturor participantilor, in mod deosebit, atat grupurilor de pensionari care au
venit din provincie, Birourilor Operative si participantilor din Filialele
Botosani, Bacau, Sibiu, Pitesti, Brasov, Bistrita, Campina, Calarasi, Ploiesti,
Urziceni, Tulcea, Braila, Constanta, Galati, Jimbolia si celor care au venit,
pe cont propriu, din Craiova, Arad, Timisoara, Oradea. Deasemenea,
Secretariatului General si presedintelui Filialei 1 Calarasi pentru contributia
la organizare si desfasurare.
Au luat cuvantul, cerand demiterea
Presedintelui Romaniei, alegeri parlamentare anticipate si respectarea de catre
USL a Contractului Social cu CNSC, reprezentanti ai SCMD, federatiilor
pensionarilor, minerilor, metalurgistilor, CFR-istilor, revolutionarilor,
Federatiei “Spiru Haret”, Sindicatului Tinerilor Profesori”, UNITESA,
sindicatelor din administratia publica, UNIPOL, si ai numeroaselor ONG-uri.
O delegatie, condusa de Dl.Gl. (r) Mandu Petrisor,
a depus lista obiectivelor SCMD si CNSC, la TVR si Guvern.
Desi
era prezent in Palatul Victoria, dl. Mihai Razvan UNGUREANU nu a primit
materialul , delegatia fiind informata ca nici un membru al guvernului nu este prezent.
In schimb, Premierul desemnat a venit singur in Piata, solicitand lista
obiectivelor si declarand ca, martea viitoare, in chiar ziua votarii in
Parlament a guvernului, va redeschide
dialogul cu noi pe tema semnarii Contractului Social.
Decizia
celor prezenti a fost sa se lupte pana la capat impotriva regimului Basescu,
declansandu-se, din acest moment “starea de veghe”. Guvernul Ponta si USL vor
fi sustinuti cu toate fortele din momentul semnarii Contractului Social, cei
prezenti scandand ca nu este nevoie de UNPR, UDMR si PDL, de aici inainte.
Manifestntii
la miting si-au exprimat dorinta de a-i vedea pe toti kelemenii, toaderii,
nicolicii si pambuccienii, care au votat cu doua maini legi aberante impotriva tuturor
categoriilor socio-profesionale, raspunzand direct in fata justitiei. Mai mult
decat orice, populatia Romaniei vrea pedepsirea vinovatilor de dezastrul tarii.
Mitingul s-a incheiat la ora 13.30, fara
incidente, orice incercare a unor televiziuni de a face apropieri intre SCMD
si ispravile electorale ale d-nei Brianna Caragea, fiind respinse de purtatorii
de cuvant ai politiei si jandarmeriei.
In
seara aceleiasi zile, Victor PONTA si-a anuntat guvernul. Anuntam si noi, pe
aceasta cale ca, daca acesta trece in Parlament, gratie initiativei BO al Filialei 1 Buzau
si dlui vicepresedinte Valeriu
PRICINA, SCMD are astazi un membru in guvern: presedintele de onoare al
Filialei 1 Buzau, dl. Gl. (r) Corneliu DOBRITOIU, Ministrul Apararii Nationale.
Ii
uram si ne uram succes!
Honor
et Patria! Vae victis!
Presedintele SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
Abonați-vă la:
Postări (Atom)