luni, 22 iunie 2020


SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE

Adresa: București, str. Pajurei, nr. 13, Sector 1, cod postal 013152, Of. Poștal 26 Cont:BRD, Agenția Carol, RO41BRDE441SV79262374410, Cod fiscal:26096263
Adresa e-mail : sindicatulmilitarilor@gmail.com; evidenta.scmd@gmail.com
Nr. 290 din 22.06.2020

                                                                                                      

           Către,
PREȘEDINTELE ROMÂNIEI,
Domnul Klaus Werner IOHANNIS
    -Palatul Cotroceni, Bd. Geniului, nr.1-3, sector 6 București, Cod postal 060116-  

SESIZARE DE NECONSTITUȚIONALITATE

Domnule Președinte,

Subscrisul, Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), ne adresăm dvs., în baza Art. 51 Al. 1, Art. 52 Al. 2, Art. 77 Al. 3, Art. 80 Al. 1 și 2 și Art. 92 Al. 1, din Constituția României, în multipla dvs. calitate de Președinte, Comandant al Forțelor Armate, Președinte al C.S.A.T., semnatar și garant al îndeplinirii tratatelor internaționale la care România este parte, în cazul în speță Tratatul de aderare la N.A.T.O. și Parteneriatul Strategic cu S.U.A. De asemenea, avem în vedere răspunsul dvs. favorabil din 06.10.2017 la Petiția noastră nr. 16429 același an, vizând neconstituționalitatea, prin includerea rezerviștilor a OUG nr. 57/2015 și a OUG nr. 59/2017.
Din același motiv, al includerii rezerviștilor, care nu au “pensii speciale” recenta „Lege pentru modificarea și completarea Legii 227/2015 privind Codul Fiscal” (Plx nr. 396/2019) votată în Camera Deputaților în data de 17.06.2020 și trimisă dvs. spre promulgare, lege care justifică în ce ne privește, tripla impozitare a pensiilor, confiscarea (prin procentul de 85% prevăzut) și discriminarea noastră față de alte categorii socio-profesionale, este neconstituțională.
Legea menționată încalcă deliberat următoarele:
1.      dispozițiile Art. 14 din Convenția Europeană a Drepturilor Omului, care „interzice tratarea în mod diferit a persoanelor aflate în situații comparabile” (vezi dosarele CEDO seria A nr. 192/1991 și seria A nr. 70/1993);
2.      deciziile obligatorii ale CCR (nr. 20/2000) si ICCJ (29/2011) privind regimul juridic al rezerviștilor;
3.      Art. 1 Al. 5, Art. 4 Al. 1, Art. 11 Al. 1 și 2, Art. 16 Al. 1 și 2, Art. 30 Al. 6 și 7, Art. 31 Al. 1 și 2, Art. 41 Al. 2 și 3 coroborat cu Art. 42 Al. 1 și 2, Art. 44 si Art. 53 Al. 1 și 2 din Constituția României.

Domnule Președinte,
              
            În fapt, vă transmitem rugămintea de a nu promulga legea în forma actuală și a solicita la CCR verdictul de neconstituționalitate deoarece:
  1. include, în mod nejustificat si neconstitutional, prin prisma dreptului muncii, si rezervistii. Constitutional, ca in toate statele moderne, si în Romania exista doua tipuri de salariați, CIVILI și MILITARI, doua filozofii de salarizare diferite, CIVILĂ și MILITARĂ, doua tipuri de legislații privind pensiile, CIVILE si MILITARE.
    1. Civilii sunt angajați prin CONTRACTE DE MUNCĂ NORMATĂ LA 8 ORE, in timp ce pentru militari, Constitutia interzice utilizarea cuvantului munca (Art.42, al.1), militarii si politistii  incheind CONTRACTE DE ACTIVITATE LA ORDIN, nenormata, 24h/24.
    2. Ce trece de norma, la civili este platit suplimentar, in timp ce militarii si politistii sunt platiti cu un salariu stabilit aleatoriu, pentru activitate de 24h/24 (nu cu 3 salarii pentru 3 norme de munca).   
    3. Activitatea militarilor si politistilor care redevin militari in rezerva, la pensie, continua si dupa pensionare. In plus, activitatea se desfasoara in baza unui JURAMANT MILITAR, care incumba renuntarea la drepturi civile si asumarea riscului pierderii vietii, pensia fiind, in fapt, la ei, solda de rezervist.
    4. Neindeplinirea atributiilor de serviciu la civili atrage desfacerea contractului de munca, in timp ce la militari atrage arestul pe timp de pace si glontul in situatia de razboi.
Va solicitam, prin urmare, sa aveti in vedere, pe viitor, excluderea militarilor si politistilor, in calitate de categorie socio-profesionala si juridica distincta, din orice act normativ adoptat pentru civili.
  1. Romania este membru NATO si partener strategic al SUA prin tratate de drept international, la care guvernele noastre s-au angajat sa respecte toate prevederile. Aceste tratate au caracter strict MILITAR (spre deosebire de Tratatul de aderare la UE), impunand alinierea noastra, din punct de vedere militar (dotare, inzestrare, efective, instruire, salarii si pensii), la standardele NATO. Este motivul pentru care au fost adoptate legile militare privind pensiile rezevistilor nr. 164/2001 si nr.179/2004. Acestea ne-au permis integrarea in NATO, dar au fost abrogate, prin frauda parlamentara, in 2010, cand regimnul Basescu a produs Legea nr. 263/2020, incluzand rezervistii, in mod abuziv (prin deposedarea de grade militare si tranformarea lor in asistati social, cf. Art.6 al Legii), in legea civila si aruncati pe Casa Nationala de Pensii.
  2. In 2005, tot regimul Basescu a introdus, pentru prima data in Romania, impozitarea pensiilor, desfiintandu-le caracterul de drept patrimonial dobandit si asimilandu-le, ilegal, veniturilor, deoarece pensiile provin din venituri salariale impozitate. S-a anuntat atunci ca toti pensionarii, civili sau militari, vor primi in plus banii necesari acoperirii impozitului, prevedere legislativa incalcata, deoarece s-a procedat, mascat, la o prima taiere a pensiilor. Situatia a fost agravata de masurile legislative din 2010, cand s-a incercat o noua taiere a tuturor pensiilor, dar s-a reusit doar distrugerea pensiilor militare de stat, taxate printr-o furibunda propaganda populista, drept „pensii nesimtite” si „pensii speciale”. SCMD a reusit, doar partial, recuperarea drepturilor legitime, in 2015, dar Legea noastra reparatorie nr. 223/2015 nu a mai fost aplicata datorita unor OUG-uri neconstitutionale in ceea ce ne priveste (OUG 57/2015, OUG 59/2017, OUG 114/2018 etc) care i-au anulat continutul,  au introdus, in cadrul sistemului militar, DISCRIMINAREA SI DUBLA IMPOZITARE. Or, PLx 396/2019 introduce, mascat, sub numele de taxa, UN AL TREILEA IMPOZIT.
  3. In baza Art.11 din Constitutia Romaniei, care prevede indeplinirea, „de indata si cu buna credinta”, de catre Romania, a obligatiilor asumate prin Trataul de aderare la NATO si Parteneriatul strategic cu SUA, includerea militarilor si politistilor in PLx396/2019 este susceptibila de a atrage asupra celor responsabili de acest lucru, acuzele de inalta tradare, incalcarea prevederilor Tratatelor, deci tradarea aliatilor si descoperirea flancului de SUD-EST al NATO. SCMD va reclama acest lucru catre Secretariatul General NATO si catre Presedintele SUA.
  4. Referitor la motivatiile populiste ale includerii rezervistilor in respectiva lege, juridic atragem atentia ca propaganda teleastilor, politicienilor si analistilor politici, in acest sens, este contrara realitatii obiective constitutionale, situandu-se in sfera comunismului sau a bolsevismului de tip „stahanovist”, prin promovarea „egalitarismului burtii”:
    1. La proclamarea sfintei contributivitati drept unic criteriu de acordare a pensiilor, atragem atentia ca intreaga legislatie a pensiilor de dupa 2004 este neconstitutionala, nedefinind obiectul legilor – pensia (ca drept patrimonial dobandit in baza unor contracte de munca, integral sau partial indeplinite), asimiland-o veniturilor. Va prezentam, in atas, in acest sens, tabloul pensiilor din Romania, deoarece se incearca stergerea statutului juridic al pensiei si transformarea sa, din obligatie a statului, intr-un drept aleatoriu acordat in functie de disponibilitatile financiare. In plus, la rezevisti, pe langa anularea dreptului patrimonial dobandit, se abroga, retroactiv, Principiul sperantei legitime.
    2. In ceea ce priveste contributiile la pensie ale cetatenilor, fie civili, fie militari, acestea au fost retinute de bugetul de stat pana la 01.04.1991, la gradinite, scoli, uzine, unitati militare etc., venind doar fondul de salarii net. Cu legea 32/1991, s-a transferat retinerea contributiilor catre angajator, iar cu OUG 114/2018,  aceasta a cazut, teoretic, in sarcina angajatului, fapt ce a perturbat cu totul sistemul salarial si de pensii militare. Nu exista in intregul sistem, la conditii absolut egale, doua pensii identice. In schimb exista sute de pensii militare de stat (Anexa 2) mai mici decat ajutorul social, botezat, in mod ticalos, „pensie minima” Militarii au avut contributie proprie toata viata la bugetul de stat si contributie individuala la Fondul Privat de Pensii, din 1967 si pana in prezent, Pilonul II fiindu-ne desfiintat si banii confiscati prin OUG59/2017. Respingem, asadar, mitul necontributivitatii militarilor!
    3. La motivatia ca, prin taxarea pensiilor miitare, si asa mici, se vor obtine bani pentru altceva, va atragem atentia ca, din punct de vedere juridic, un leu nu poate fi transferat de la Sistemul de Aparare, obligat sa asigure totul, salarii, instruire, pensii, dotare etc. din cei 2% din PIB, impusi prin Tratatul de aderare la NATO. Militarii nu solicita si nu primesc nimic de la bugetul consolidat si nu au nicio legatura cu Casa Nationala de Pensii, avand propriile Case sectoriale de pensii.
    4. La solicitarea de adancire a discriminarii intre rezervisti, prin propunerea ca doar cei din teatrele de operatii sa beneficieze de pensii deosebite, raspunsul este ca structurile militare sunt unitare, avand doau componente inseparabile: cadrele in activitate si rezerva; ca noi nu avem misiuni de lupta in strainatate, ci doar de mentinere a pacii si ca Armata se intareste in interior, conform Constitutiei, in scopul APARARII si DESCURAJARII oricarui posibil agresor.
Pentru alte amanunte legate de legislatia specifica militara, de obligatiile militarilor si politistilor, care continua si dupa trecerea in rezerva, in vederea anihilarii, pe viitor, a oricaror proiecte legislative facute din nestiinta sau din interese meschine, politicianiste, de grup, vizand sifonarea banilor destinati Apararii, va rugam sa aveti amabilitatea de a accepta o intrevedere cu conducerea SCMD.

Cu deosebita stima,
Presedintele SCMD,
            Col.(r) dr. Mircea DOGARU








 





vineri, 19 iunie 2020

Sesizare a Avocatul Poporului cu privire la PLx369/2019



SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Sediul social: Bucuresti, str. Bogota,  nr. 6, Sector 1, Cod postal 013642
Cont: BRD, Agentia Carol, RO41BRDE441SV79262374410, Cod fiscal:26096263         

 Nr. 285 din 18.06.2020                                                                                                 Ex.nr.___
Către,
AVOCATUL POPORULUI,
Doamna Renate WEBER
-          Bucuresti, Str. George VRACA nr.8, Sector 1 –

SESIZARE
Stimata doamna Avocat al Poporului,
Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), va sesizeaza prin prezenta, unele aspecte de neconstitutionalitate ale PLx nr.396/2019, votata ca lege pentru modificarea si completarea Legii 227/2015 privind Codul Fiscal, in Camera Deputatilor (for decizional), in data de 17.06.2020. Acestea privesc domeniul Sistemului National de Aparare, Ordine Publica si Securitate Nationala, venind in completarea celor sesizate recent de ICCJ, in sedinta comuna a Sectiilor Unite.
In fapt, va solicitam sa interveniti la CCR, reclamand verdictul de neconstitutionalitate pentru sus-zisa lege, deoarece:
  1. Include, in mod nejustificat si neconstitutional, prin prisma dreptului muncii, si rezervistii. Constitutional, ca in toate statele moderne, si in Romania exista doua tipuri de salariati, CIVILI si MILITARI, doua filozofii de salarizare diferite, CIVILA si MILITARA, doua tipuri de legislatie privind pensiile, CIVILE si MILITARE.
    1. Civilii sunt angajati prin CONTRACTE DE MUNCA NORMATA LA 8 ORE, in timp ce pentru militari, Constitutia interzice utilizarea cuvantului munca (Art.42, al.1), militarii si politistii  incheind CONTRACTE DE ACTIVITATE LA ORDIN, nenormata, 24h/24.
    2. Ce trece de norma, la civili este platit suplimentar, in timp ce militarii si politistii sunt platiti cu un salariu stabilit aleatoriu, pentru activitate de 24h/24 (nu cu 3 salarii pentru 3 norme de munca).   
    3. Activitatea militarilor si politistilor care redevin militari in rezerva, la pensie, continua si dupa pensionare. In plus, activitatea se desfasoara in baza unui JURAMANT MILITAR, care incumba renuntarea la drepturi civile si asumarea riscului pierderii vietii, pensia fiind, in fapt, la ei, solda de rezervist.
    4. Neindeplinirea atributiilor de serviciu la civili atrage desfacerea contractului de munca, in timp ce la militari atrage arestul pe timp de pace si glontul in situatia de razboi.
Va solicitam, prin urmare, sa aveti in vedere, pe viitor, excluderea militarilor si politistilor, in calitate de categorie socio-profesionala si juridica distincta, din orice act normativ adoptat pentru civili.
  1. Romania este membru NATO si partener strategic al SUA prin tratate de drept international, la care guvernele noastre s-au angajat sa respecte toate prevederile. Aceste tratate au caracter strict MILITAR (spre deosebire de Tratatul de aderare la UE), impunand alinierea noastra, din punct de vedere militar (dotare, inzestrare, efective, instruire, salarii si pensii), la standardele NATO. Este motivul pentru care au fost adoptate legile militare privind pensiile rezevistilor nr. 164/2001 si nr.179/2004. Acestea ne-au permis integrarea in NATO, dar au fost abrogate, prin frauda parlamentara, in 2010, cand regimnul Basescu a produs Legea nr. 263/2020, incluzand rezervistii, in mod abuziv (prin deposedarea de grade militare si tranformarea lor in asistati social, cf. Art.6 al Legii), in legea civila si aruncati pe Casa Nationala de Pensii.
  2. In 2005, tot regimul Basescu a introdus, pentru prima data in Romania, impozitarea pensiilor, desfiintandu-le caracterul de drept patrimonial dobandit si asimilandu-le, ilegal, veniturilor, deoarece pensiile provin din venituri salariale impozitate. S-a anuntat atunci ca toti pensionarii, civili sau militari, vor primi in plus banii necesari acoperirii impozitului, prevedere legislativa incalcata, deoarece s-a procedat, mascat, la o prima taiere a pensiilor. Situatia a fost agravata de masurile legislative din 2010, cand s-a incercat o noua taiere a tuturor pensiilor, dar s-a reusit doar distrugerea pensiilor militare de stat, taxate printr-o furibunda propaganda populista, drept „pensii nesimtite” si „pensii speciale”. SCMD a reusit, doar partial, recuperarea drepturilor legitime, in 2015, dar Legea noastra reparatorie nr. 223/2015 nu a mai fost aplicata datorita unor OUG-uri neconstitutionale in ceea ce ne priveste (OUG 57/2015, OUG 59/2017, OUG 114/2018 etc) care i-au anulat continutul,  au introdus, in cadrul sistemului militar, DISCRIMINAREA SI DUBLA IMPOZITARE. Or, PLx 396/2019 introduce, mascat, sub numele de taxa, UN AL TREILEA IMPOZIT.
  3. In baza Art.11 din Constitutia Romaniei, care prevede indeplinirea, „de indata si cu buna credinta”, de catre Romania, a obligatiilor asumate prin Trataul de aderare la NATO si Parteneriatul strategic cu SUA, includerea miitarilor si politistilor in PLx396/2019 este susceptibila de a atrage asupra celor responsabili de acest lucru, acuzele de inalta tradare, incalcarea prevederilor Tratatelor, deci tradarea aliatilor si descoperirea flancului de SUD-EST al NATO. SCMD va reclama acest lucru catre Secretariatul General NATO si catre Presedintele SUA.
  4. Referitor la motivatiile populiste ale includerii rezervistilor in respectiva lege, juridic atragem atentia ca propaganda teleastilor, politicienilor si analistilor politici, in acest sens, este contrara realitatii obiective constitutionale, situandu-se in sfera comunismului sau a bolsevismului de tip „stahanovist”, prin promovarea „egalitarismului burtii”:
    1. La proclamarea sfintei contributivitati drept unic criteriu de acordare a pensiilor, atragem atentia ca intreaga legislatie a pensiilor de dupa 2004 este neconstitutionala, nedefinind obiectul legilor – pensia (ca drept patrimonial dobandit in baza unor contracte de munca, integral sau partial indeplinite), asimiland-o veniturilor. Va prezentam, in atas, in acest sens, tabloul pensiilor din Romania, deoarece se incearca stergerea statutului juridic al pensiei si transformarea sa, din obligatie a statului, intr-un drept aleatoriu acordat in functie de disponibilitatile financiare. In plus, la rezevisti, pe langa anularea dreptului patrimonial dobandit, se abroga, retroactiv, Principiul sperantei legitime.
    2. In ceea ce priveste contributiile la pensie ale cetatenilor, fie civili, fie militari, acestea au fost retinute de bugetul de stat pana la 01.04.1991, la gradinite, scoli, uzine, unitati militare etc., venind doar fondul de salarii net. Cu legea 32/1991, s-a transferat retinerea contributiilor catre angajator, iar cu OUG 114/2018,  aceasta a cazut, teoretic, in sarcina angajatului, fapt ce a perturbat cu totul sistemul salarial si de pensii militare. Nu exista in intregul sistem, la conditii absolut egale, doua pensii identice. In schimb exista sute de pensii militare de stat (Anexa 2) mai mici decat ajutorul social, botezat, in mod ticalos, „pensie minima” Militarii au avut contributie proprie toata viata la bugetul de stat si contributie individuala la Fondul Privat de Pensii, din 1967 si pana in prezent, Pilonul II fiindu-ne desfiintat si banii confiscati prin OUG59/2017. Respingem, asadar, mitul necontributivitatii militarilor!
    3. La motivatia ca, prin taxarea pensiilor miitare, si asa mici, se vor obtine bani pentru altceva, va atragem atentia ca, din punct de vedere juridic, un leu nu poate fi transferat de la Sistemul de Aparare, obligat sa asigure totul, salarii, instruire, pensii, dotare etc. din cei 2% din PIB, impusi prin Tratatul de aderare la NATO. Militarii nu solicita si nu primesc nimic de la bugetul consolidat si nu au nicio legatura cu Casa Nationala de Pensii, avand propriile Case sectoriale de pensii.
    4. La solicitarea de adancire a discriminarii intre rezervisti, prin propunerea ca doar cei din tatrele de operatii sa beneficieze de pensii deosebite, raspunsul este ca structurile militare sunt unitare, avand doau componente inseparabile: cadrele in activitate si rezerva; ca noi nu avem misiuni de lupta in strainatate, ci doar de mentinere a pacii si ca Armata se intareste in interior, conform Constitutiei, in scopul APARARII si DESCURAJARII oricarui posibil agresor.
Pentru alte amanunte legate de legislatia specifica militara, de obligatiile militarilor si politistilor, care continua si dupa trecerea in rezerva, in vederea anihilarii, pe viitor, a oricaror proiecte legislative facute din nestiinta sau din interese meschine, politicianiste, de grup, vizand sifonarea banilor destinati Apararii, va rugam sa aveti amabilitatea de a accepta o intrevedere cu conducerea SCMD.
Cu deosebita stima,
Presedintele SCMD,
            Col.(r) dr. Mircea DOGARU




joi, 18 iunie 2020

MARILE CACEALMALE ELECTORALE



MARILE CACEALMALE ELECTORALE
(PLx nr.396/2019 si OUG nr.75/2020)
SI REZERVISTII

Cu excepția deputatului de Arad, dl. Dorel Căprar (fost PSD, actualmente PP-USL), deputații au votat, in corpore, in calitate de for decizional, Proiectul de lege pentru modificarea și completarea Legii 227/2015 privind Codul Fiscal. În fapt, asa-zisa lege de desființare a pensiilor speciale in care i-au inclus, abuziv și propagandistic, și pe rezerviști! Legea va fi atacată la CCR de magistrați, prin ICCJ și de SCMD, prin Avocatul Poporului, Președinte sau Tribunal (dacă tot dăm în judecată Guvernul României pentru discriminare, vom da în judecată și Parlamentul României și Presedintele, dacă promulgă, pentru înaltă trădare și încălcarea Tratatului de aderare la NATO).
Proiectul va fi respins la CCR, dar ura nejustificată împotriva rezerviștilor va rămâne! Mai trist este că, datorită manipulării, lașității și prostiei fudulilor, ura a pătruns și între noi. Se aud, deja, sute de voci zicând ”Lasă-i să le taie, că pe noi, marea majoritate, nu ne atinge!”. Și asta pentru că televiziunile dezinformează, conștient sau nu. Sintagma este ”taxe și impozite”. IMPOZITUL se aplică la BRUT (din 2005 și neconstituțional la pensii). Să luăm spre exemplificare pensia de 3000 lei a unui colonel sau comisar sef trecut in rezervă în 2000 sau a unui caporal ori agent ieșiți astăzi. Întâi se aplică impozitul de 10% la brut și rămân în mână 2900 lei net. După care, la acest NET se aplică TAXAREA de 10%  (între 2000-7000 lei). Îi rămân omului în mână 2810 lei (întrucât sumele pînă la 2000 lei nici nu se impoziteaza, nici nu se taxează). Să luăm cazul unui general, Șef SMA (de exemplu gl. Mircea Chelaru, la care îi rotunjim noi pensia de la 5400, la 6000 lei) sau unui chestor ieșit în 2000 și a unui șef de post trecut astăzi în rezervă, toți cu 6000 lei BRUT. Se aplică impozitarea de 10% și rămâne un net de 5600 lei. Aplicăm taxarea de 10% la acest net si rezulta un NET de 5240 lei. Așadar, vă puteți bucura, dacă v-ați lăsat manipulați, că dvs. vi se taie mai puțin și altora mai mult! Dar pierdeți din vedere un lucru...
Toate pensiile militare sunt stopate la 7000 lei (pe taxarea porgresiva cu 10%, respectiv 85%). Poate nu vă interesează acum! Dar ce vor reprezenta 7000 lei peste 10 ani (la care veți ajunge, fie și numai cu rata inflației). Exact ce reprezintă astăzi, după 10 ani, cele ”20.000.000 nesimțite” (2000lei, astăzi), ale lui Boc și Basescu. În plus, dacă mai trăiți, peste 10 ani veți constata că toată lumea, de la caporal și femeie de serviciu, la general, va avea aceeași pensie. Ăsta este comunismul!
SCMD va ataca cu argumentele pe care ar trebui să le știți, deja, inclusiv in Justiție.
Și acum, două vorbe despre cacialmaua cealaltă: OUG 75/2020.
Ați fost manipulați să completați aiurea niște cereri și să pretindeți în Justiție niște drepturi iluzorii (OUG a ieșit fără norme de aplicare) acordate electoral doar funcționarilor publici cu statut special ieșiți la pensie între 01.02.2017 – 21.05.2020. Puteți să vă inscrieți și în organizații tip ”Arici Pogonici” sau ”Cuțu- Cuțu” și să cereți, în Justiție să deveniți președinții României, că e același lucru! Între timp, a apărut comunicatul MAI din 02 06.2020 care anulează cererile personale de revizuire și, prin introducerea cuvântului ”dacă”, orice posibilitate practică de a li se recalcula pensiile puținilor polițiști deveniți militari, prin trecere în rezervă, care ar fi putut beneficia de recalcularea sporurilor pe baza salariului minim actual. Comunicatul este întărit de Decizia nr.15 din 17 februarie 2020, publicată în Monitorul Oficial, în mod strategic și electoral, abia în 16 iunie 2020, cu aplicare din aceeași zi. Aceasta anulează totul!
Dacă unul singur va primi un leu, procesul SCMD contra Guvernului, pentru discriminare, va continua. SCMD va duce mai departe, profesionist, acest război al nervilor cu mijloacele specifice!

Honor et Patria! Vae Victis!
Presedintele S.C.M.D.

Col.(r) dr. Mircea DOGARU

miercuri, 17 iunie 2020

INFORMARE



INFORMARE
- In atentia tuturor membrilor SCMD -

In ziua de 15 iunie a.c., concomitent cu demararea procedurilor juridice impotriva Guvernului Romaniei, SCMD a trimis urmatoarea scrisoare (text identic), spre sesizare si invitatie la dialog, Avocatului Poporului, Presedintelui Romaniei si presedintilor Senatului si Camerei Deputatilor.



Nr. 265 din 15.06.2020                                                                                                 Ex.nr.___


Către,
PRESEDINTELE ROMANIEI,
Domnul Klaus Werner IOHANNIS
-          Palatul Cotroceni,  Bd. Geniului nr. 1-3., Sector 6, București, Cod poștal 060116  -
SESIZARE
Domnule Presedinte,
Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD) va sesizeaza, prin prezenta, asupra noilor inechitati la care sunt supusi militarii in rezerva, prin OUG 75/2020, conform Plangerii prealabile administrative alaturata si inaintata Guvernului Romaniei, astazi, 15.06.2020.
In fapt, de 11 ani, de la promulgarea Legii 329/2009, rezervistii constituie obiectivul propagandistic si tinta predilecta a guvernelor, exprimabile prin proiecte legislative si OUG-uri cu caracter populist, care au in vedere drepturile legitime castigate de acestia si confirmate prin tratatele de aderare la NATO si UE: dreptul la solda de rezervist, calculata  printr-o lege specifica, (deoarece noua ne sunt interzise contractele de munca normata) in baza unor contracte de activitate la ordin, 24h/24, dreptul la munca dupa trecerea in rezerva etc. O suita succesiva de legi, proiecte legislative si OUG-uri (Legea 119/2020, Legea 263/2010, OUG 11/2011, OUG 95/2014, OUG nr.57/2015, OUG 59/2017, OUG 114/2018 etc.), culminand cu actuala OUG 75/2020, ne-au incalcat si ne incalca, sistematic, drepturile castigate in conditiile in care noi ne-am indeplinit, integral, partile ce ne-au revenit din contractele cu statul roman.
Va transmitem rugamintea de a analiza textul Plangerii noastre prealabile si a accepta un dialog cu conducerea SCMD, pe intreaga problematica privind legislatia adoptata pentru rezervisti si care este folosita, exclusiv in mod electoral, ca mijloc populist de a obtine simpatia electoratului, in conditiile in care aceasta problematica ridicata este absurda. Rezervistii au contribuit toata viata in propriul lor sistem, iar soldele de rezervist, numite pensii, se incadreaza, ca si salariile militarilor in activitate, in cei 2% din PIB atribuiti, prin Tratatul de Aderare la NATO, domeniului Apararii, banii respectivi neputand fi folositi in alte scopuri.
Cu deosebita stima,
Col.(r)dr. Mircea DOGARU,
Presedintele SCMD

luni, 15 iunie 2020

SCMD vs. Guvernul Romaniei



SCMD vs. Guvernul Romaniei
-         In atentia tuturor membrilor SCMD –

Astazi, 15 iunie 2020, SCMD, in numele tuturor membrilor sai, indiferent de provenieinta (MApN, MAI, STS, SRI, SIE, SPP etc.) a demarat procedurile legale, necesare chemarii Guvernului in Justitie, pentru discriminare. Argumentat, SCMD demonstreaza ca, incalcand Constitutia, unicitatea Sistemului de Aparare, Ordine Publica si Securitate Nationala si prevederile Legii unitare 223/2015, Guvernul Romaniei ii discrimineaza, prin OUG 75/2020, pe majoritatea rezervistilor, foste cadre militare in activitate sau fosti functionari publici cu statut special, redeveniti militari prin trecerea in rezerva inainte de 01.02.2017, fata de functionarii publici cu statut special, putini la numar, pensionati intre 01.02.2017 – 21.05.2020.
SCMD solicita extinderea prevederilor OUG75/14 mai 2020 la toti rezervistii, fiind vorba de luarea in calcul a unor sporuri identice si a celorlalte elemente salariale prevazute de Legea 223/2015 pentru stabilirea cuantumului pensiilor tuturor rezervistilor.
In paralel, SCMD a trimis sesizari privind bataia de joc la care sunt supusi rezervistii, in scopuri populiste si electorale, prin legi, OUG-uri, proiecte legislative, de 11 ani, de la Legea 329/2009 la OUG 75/2020, Avocatului Poporului, Presedintelui Romaniei, Presedintelui Camerei Deputatilor si Presedintelui Senatului.
Din momentul declansarii procesului SCMD impotriva Guvernului, datele actiunii vor fi transmise, prin Nota Interna, domnilor presedinti de filiale. Va reamintim ca procesele SCMD impotriva ministerelor si ministrilor Apararii si Muncii au ajuns in faza finala, la ICCJ, acolo unde am dorit de la inceput, deoarece SCMD ii acuza pe parati de nerespectarea, in ceea ce ne priveste, a deciziilor obligatorii ale ICCJ si CCR. Toate aceste procese sunt sustinute din fondul central al SCMD.

Honor et Patria! Vae Victis!

Presedintele SCMD,
         Col.(r) dr. Mircea DOGARU