vineri, 3 noiembrie 2017

Comunicat al Secretariatului General al SCMD

Buna ziua, 

 Va comunicam ca v-a fost transmis, prin intermediul adreselor electronice, ca Nota Interna, materialul "MASURI PENTRU BUNA DESFASURARE A LUCRARILOR
CONSIULIULUI NATIONAL AL REPREZENTANTILOR".

 Cei implicati direct in activitatea CNR, care nu au primit materialul prin e-mail, pot contacta Secretariatul General al SCMD la adresa electronica, oficiala a SCMD sau la nr. de telefon: 0736.600.973.

 Cu deosebit respect,

Secretariatul General al SCMD

DEZMINTIRE



DEZMINTIRE
PRESEDINTELE SCMD NU ARE CONT PE FACEBOOK
-         In atentia tuturor celor interesati, prieteni si neprieteni –

Doamnelor si domnilor,
         De doi ani de zile, transmit, in scris si prin posturile de televiziune la care sunt invitat, faptul ca subsemnatul, col.(r) dr. Mircea DOGARU, istoric militar si presedinte fondator al SCMD, nu am cont pe Facebook. Prin urmare, nici „prieteni” pe Facebook!
         Personal, intrucat am dreptul la opinie, consider, fara a avea intentia de a jigni pe cineva, ca Facebook-ul este o metoda absolut jegoasa de a obtine, gratis, informatii intime despre toata lumea, de a scoate un numar impresionant de oameni din viata reala, de a trezi instinctele primare, animalice, generate de ura, lacomie, invidie la adresa aproapelui si de manipulare ordinara in interes politic antinational. Motiv pentru care, personal nu operez pe Internet, nu am adresa de posta electronica si nici cont pe Facebook. Asa consider ca imi apar libertatea de a gandi si calitatea de om liber si este dreptul meu sa procedez asa. Pentru comunicare utilizez doar mijloacele oficiale ale SCMD si canalele de televiziune, in situatia in care sunt invitat. De asemenea presa scrisa si revistele de specialitate!
Exista persoane pentru care Facebook-ul inseamna mana cereasca in exercitarea profesiei sau implinirea in afara vietii reale. Este dreptul lor! Dar nimeni nu are dreptul sa mi se substituie si sa opereze in numele meu! Cata vreme niste postaci oarecare s-au multumit sa preia materiale semnate de mine si postate de SCMD sau tiparite in presa, am protestat decent. Din acest moment, insa, in contextul implicarii mele pe Facebook, in „Diversiunea porceasca”, ma vad obligat sa iau masuri de identificare si acuzare a respectivilor de furt de identitate si nu numai. Cu atat mai mult cu cat, gratie masurilor antinationale si anti-NATO luate de ministrul Muncii in privinta militarilor activi si in rezerva, relatiile noastre cu actuala Putere s-au concretizat prin pichetarea Ministerului Muncii, la 29 mai 2017, mitingul de protest organizat in Parcul Izvor, la 30 mai 2017 si mitingul de protest organizat pe 7 octombrie in Piata Eroilor, dublat de atentionarea Presedintelui Romaniei, a Secretariatului  General al NATO si a Departamentului de Stat al SUA, despre ceea ce noi consideram distrugerea capacitatii militare de riposta a Romaniei si periclitarea intregului flanc estic al Aliantei Nord-Atlantice.

Col.(r) dr. Mircea DOGARU,

 Presedintele SCMD

joi, 2 noiembrie 2017

COMUNICAT





      COMUNICAT AL BIROULUI OPERATIV CENTRAL
-         Catre presedintii filialelor (1 si 2) si ai grupurilor de initiativa ale SCMD –

Stimati camarazi,
In conformitate cu hotararile Comitetului Director privind buna desfasurare a Consiliului National al Reprezentantilor in perioada 8-10.12.2017, cel mai tarziu in cursul zilei de maine, 03.11.2017, Biroul Operativ Central va va pune la dispozitie, prin Nota Interna, solicitarile catre filiale pentru elaborarea rapoartelor (bilantul activitatii, raportul juridic, raportul financiar) si proiectul de program al activitatii.

Honor et Patria! Vae Victis!

p. BOC, Presedintele SCMD,

     Col.(r) dr. Mircea DOGARU

vineri, 27 octombrie 2017

Solicitare SCMD catre Comisia pentru egalitate de sanse din cadrul Camerei Deputatilor




CATRE
Comisia pentru egalitatea de şanse pentru femei şi bărbaţi

SUBIECT: Discriminarea rezervistilor, barbati si femei deopotriva, prin Art.40 din OUG nr. 57/2015 si, mai ales, prin OUG nr.59/2017

         Stimata doamna Presedinte,
         Ne adresam dvs., atat in calitatea pe care o aveti in Camera Deputatilor cat si in baza declaratiilor asumate privind lupta impotriva a ceea ce se numeste, indeobste, „SISTEMUL”, rugandu-va sa interveniti in urmatoarele situatii:

                               I.           Supunerea la vot, in Camera Deputatilor a Art.40 din OUG 57/2015 al carui raport este gata in Cmisia de Munca, asteptandu-se avizul Guvernului, in sensul propunerii noastre de respingere.

In fapt, constantand discriminarea in interiorul sistemului militar produsa de OUG nr.1/2011, care a introdus diferentele catastrofale intre rezervisti cu aceeasi vechime, aceeasi functie, acelasi grad, la propunerea SCMD, ministrul Apararii, gl.(r) Corneliu Dobritoiu (PNL) a initiat, in 2012, o Comisie mixta, formata din reprezentanti ai structurilor militare si de politie in activitate si in rezerva, care a elaborat, timp de trei ani, Legea Pensiilor Militare de Stat, promulgata de Presedinte, in iulie 2015, ca Legea nr.223/2015. Aceasta nu a fost aplicata, deoarece premierul Ponta a stabilit data de intrare in vigoare, nu in 30 de zile, ci la 1 ianuarie 2016, fapt de care  a profitat partea kaki a „Sistemului mafiot” pentru a-si acoperi ilegalitatile comise in 2011 (solicitati, drept proba, auditul efectuat, la MApN, de catre Curtea de Conturi in 2012). Aceasta a introdus, fara ca Guvernul Ciolos, abia numit, sa observe, o intreaga Ordonanta in 30 de articole, drept ..... Articol (nr.40), intr-o banala OUG care se dadea, anual, in decembrie, pentru  stabilirea salarizarii civililor pe anul urmator.
Prin Art.40, din OUG 57/2015, pe langa discriminarile din interiorul structurilor militare, s-a legiferat discriminarea militarilor fata de magistrati si alte categorii socio-profesionale. Prin aceasta au fost incalcate Decizia nr.20/02.02.2000 a CCR, in Dosarul 5A/2000, care stabilea identitatea si imposibilitatea separarii juridice a „pensiei de serviciu pentru cadrele militare si pentru magistrati”!
Numai pentru rezervisti s-a stabilit, in mod discriminatoriu, coborarea limitei de 100%, la 85% din venitul brut impozabil si a bazei de calcul de la 80%, la 65%.
Tot discriminatoriu si ilegal, s-au introdus in baza de calcul a pensiei de serviciu pensia privata, zisa „suplimentara”, instituita in 1967 ca „altceva decat pensia militara de stat”, printr-o contributie de 5% - 25% din venitul net al militarilor si politistilor si, retroactiv, contributiile la pensie ale rezervistilor care au lucrat in calitate de civili, in varii domenii, dupa trecerea in rezrva.
Si, tot abuziv si discriminatoriu, li s-a luat militarilor si politistilor, dreptul de a opta, timp de 5 ani, intre a deveni rezervisti din punct de vedere juridic sau a ramane asistati social pe punctul de pensie, conform Legii 263/2010, adoptata prin frauda parlamentara.
Urmare a celor de mai sus, discrepantele dintre promotiile de rezervisti s-au triplat sub aspectul cuantumului (cei iesiti inainte de 31 decembrie 2015 fata de cei pensionati dupa 1 ianuarie 2016), iar discriminarea intre rezervisti si pensionarii civili din Pilonul I, beneficiari de legi ocupationale, s-a legiferat.
                            II.            Amendarea OUG nr.59/2017 in sensul eliminarii rezervistilor din noua lege zisa a „pensiilor speciale” pe urmatoarele considerente:
-         Constitutional, „activitatea” militarilor si politistilor este considerata altceva decat munca prestata de civili si nu se regaseste in Codul Muncii pentru ca, prin Constitutie (Art.42), se interzice folosirea, in cazul militarilor si politistilor, a termenului de „munca fortata”.
-         Conform tuturor adreselor primite  in 2016 si 2017, de catre SCMD, de la Ministerului Muncii si Justitiei Sociale, ultima fiind nr.2735/AMR/29.09.2017, Ministerul Muncii nu are competenta, de la 1 ianuarie 2016, si nu poate initia acte legislative in privinta sistemului militar. In plus, pensiile militare nu sunt considerate „speciale” ci „pensii de serviciu” care „sunt reglementate prin statute profesionale”, orice initiativa apartinand Ministerului Apararii in calitate de coordonator al Sistemului de Aparare, Ordine Publica si Siguranta Nationala. In mod ilegal, asadar, actualul ministru al Muncii i-a introdus pe rezervisti cap de afis in OUG 59/2017, aflat astazi ca Proiect legislativ in Camera Deputatilor (PLX 310) si i-a supus  unei ample ofensive mediatice de denigrare si umilire.
-         Prin OUG 59/2017, discriminarea fata de magistrati se pastreaza invocandu-se decizii ale CCR, prin fals, deoarece amintita Decizie 20/02.02.2000, statua deplina egalitate de tratament intre militari si magistrati, atat in activitate cat si la pensie.
-         OUG 59/2017 legifereaza, in plus, discriminarea rezervistilor militari si politisti fata de toate categoriile socio-profesionale civile prin faptul ca: rezevistii sunt singura categorie la care calculul pensiei se face dupa net, nu dupa brutul impozabil si singura categorie la care pensiile ingheata pana la moarte, deoarece nu mai cresc nici in conformitate cu cresterile salariale la activi, nici cu rata inflatiei. In fapt, pensiile civililor cresc cu cresterea punctului de pensie si cu rata inflatiei in timp ce, deja discriminati, rezervistii trebuiau sa opteze ori pentru aplicarea procentuala a cresterii unor elemente din veniturile activilor, ori pentru indexarea cu rata inflatiei. Spre exemplu, anul acesta indexarea a fost in ianuarie de 5,25% pentru toti pensionarii, pensionarilor civili le-a crescut pensia si cu punctul de pensie, in timp ce, la rezervisti, cresterea cu 15% a soldei de functie nu le-a adus in plus nici un ban. De azi inainte, insa, discriminarea este totala deoarece, prin introducerea expresiei „indicator definitiv”, pensiile de stat militare nu vor mai creste nici cu rata inflatiei. Prin urmare, daca pensiile soferilor iesiti in 2016, 2017 sunt de 2-3 ori mai mari decat ale generalilor iesiti inainte de 1 ianuarie 2016, pensiile soferilor care vor iesi peste 2-3 ani vor fi de 6 ori mai mari decat ale acelorasi.
Stimata doamna Presedinte,
Referitor la cele doua ordonante, noi ne-am adresat Presedintelui Romaniei cu o sesizare de neconstitutionalitate. In plus, am atras atentia domniei sale ca OUG 59/2017 echivaleaza cu tradarea intereselor nationale si cu prabusirea flancului estic al NATO deoarece, adoptata pe 4 august 2017, s-a anuntat ca va intra in vigoare pe data de 15 septembrie 2017, ceea ce a insemnat hemoragia intregului sistem militar, astazi nefunctional, peste 12.000 de profesionisti din Armata, Interne si Serviciile Speciale trecand in rezerva.
Pentru alte amanunte va stam la dispozitie, solicitandu-va in acest sens o intrevedere cat mai curand posibil.
         Cu multumiri anticipate,

 Presedintele SCMD,
 Col.(r) dr. Mircea DOGARU

joi, 26 octombrie 2017




CATRE
PRESEDINTELE COMISIEI DE MUNCA A CAMEREI DEPUTATILOR
Domnul deputat Adrian SOLOMON

Domnule Presedinte,
Ma adresez dvs., in calitatea pe care o aveti dar si pentru modul impartial in care ati condus dezbaterile pe OUG57/2015, deoarece  ministrul Muncii ne-a incalcat grav drepturile, legiferand ilegal in domeniul militar, asupra caruia nu mai are competenta, de la 01.01.2016 si construind argumentatia pentru impunerea OUG59/2017 in jurul pensiilor de stat ale militarilor.
Simtindu-ne profund jigniti de valul de minciuni si insulte aruncate de    d-sa asupra militarilor, chiar cu ocazia comemorarii a 100 de ani de la eroicele jertfe de la Marasesti, doresc sa va raportez ce se ascunde in spatele acestor actiuni absolut contrarii Programului de guvernare pe care l-am votat, vot care i-a adus doamnei Vasilescu neasteptata calitate de ministru al Muncii, motiv pentru care va solicit o intrevedere.
Va solicit, de asemenea, sa clarificati situatia cu ocazia dezbaterilor care vor avea loc in comisia dvs., pe baza urmatoarelor argumente surprinse de juristii SCMD in urmatoarea …
SESIZARE DE NECONSTITUTIONALITATE
OUG 59/2017, promovata de ministrul Muncii si, prin urmare, Legea de aprobare a OUG, aflata in dezbatere la comisiile Camerei Deputatilor sunt neconstitutionale deoarece:
1. Incalca dispozitiile Art. 14 din Conventia Europeana a Drepturilor Omului care “interzice tratarea in mod diferit a persoanelor aflate in situatii omparabile” (vezi Dosar CEDO/ 18.02.1991 Fredin contra Suedia nr. 1, seria A, nr. 192 si Dosar/23.11.1993 Van der Mussele contra Belgia, seria A, nr. 70) in speta comparabilitatea dintre magistrati si militari;
2. Incalca stabilirea comparabilitatii de mai sus de catre decizia CCR nr. 20/02.02.2000 (in Dosarul 5A/2000) care a decis ca: “nu se poate identifica o ratiune suficienta care sa justifice aplicarea unui tratament diferit magistratilor fata de cadrele militare permanente…, diferenta de regim juridic ce se creeaza intre pensia magistratilor si pensia militarilor, constituie … o incalcare de catre legiuitor a egalitatii de tratament juridic, ceea ce in absenta unei determinari obiective, este contrar prevederilor Art. 16 Al. 1 din Constitutie”;
3. Incalca urmatoarele prevederi ale Constitutiei Romaniei:
· Art. 1 Al. 5 privind “respectarea Constitutiei, a suprematiei sale”;
· Art. 2 Al. 2 privind interdictia pentru un grup sau o persoana sa exercite “suveranitatea in nume propriu”;
· Art. 4 Al. 1 privind obligatia de a apara “unitatea poporului roman si solidaritatea cetatenilor sai”, impotriva militarilor desfasurandu-se o dezgustatoare campanile de denigrare si umilire;
· Art. 11 Al. 1 si 2 privind obligativitatea statului de “a indeplini intocmai si cu buna-credinta obligatiile ce-i revin din tratatele la care este parte”, or, indemnul lansat prin OUG de Ministerul Muncii catre militari si politisti este sa treaca in rezerva pana la 15 septembrie a.c., ceea ce va duce la prabusirea flancului sudic al NATO;
· Art. 16 Al. 1 si 2 privind egalitatea cetatenilor in fata legii, militarii si politistii fiind discriminati atat fata de magistrati cat si fata de pensionarii civili prin calcularea pensiei lor din net si nu din brut si prin anularea cresterii, care se face la civili prin cresterea punctului de pensie, militarii urmand sa aiba doar indexare cu rata inflatiei, iar civilii si indexare si crestere;
· Art. 30 Al. 6 si 7 care interzic incitarea la discriminare si prevad ca libertatea de exprimare, in mod deosebit in media, nu poate prejudicia “demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine”;
· Art. 31 Al. 1 si 2 privind dreptul cetatenilor la informare corecta, deoarece s-a mintit si se minte ca: Legea 223 care, in fapt, nici nu se aplica, aplicandu-se Art. 40 din defuncta OUG 57/2015, ar fi fost facuta “pe genunchi” de generalul Oprea, cand, in fapt, s-a lucrat 3 ani la ea de catre toate structurile specializate ale activilor si rezervistilor din Armata, Interne si Servicii, sub coordonarea ministrilor Corneliu Dobritoiu (PNL) si Mircea Dusa (PSD), a fost votata de toate partidele parlamentare, inclusiv de Liviu Dragnea si Lia Olguta Vasilescu si promulgata de dvs. la 1 iulie 2015; se arata pensii ale magistratilor si se minte ca sunt ale militarilor, se minte ca baza de calcul este 80% cand, in fapt, la militari este 65%, ca limita stabilita este 100% cand real este 85%, motiv pentru care, prin furt calificat, fals si uz de fals, au fost “topite” in pensia militara de stat, atat pensia privata (suplimentara), obligatorie pentru militari din 1967, cat si pensia civila pe baza de contributivitate la Casa Nationala de Pensii, transformata retroactiv in vechime militara; se minte ca datorita militarilor nu pot fi platite pensiile mici, cand militarii nu-si primesc pensia de la Casa Nationala ci din acumularile proprii, in cadrul sistemului, acumulari care sporesc continuu inclusiv prin decesul lor, cate 500 pe luna;
· Art. 41 Al. 2 si 3 privind dreptul la protectie sociala si prestarea muncii in conditii deosebite sau specifice care prevad media zilei de lucru pentru civili de 8 ore, militarii, in schimb, fiind in activitate 24 de ore din 24, plata facandu-se insa doar pentru 8 ore;
· Art. 42 Al. 1 si 2a privind interdictia ca “activitatile pentru indeplinirea indatoririlor militare” sa fie asimilate cu “munca fortata”;
· Art. 44 Al. 1, 2, 3, 4 privind dreptul la proprietate, deoarece proiectele ministrului Muncii privind pensiile ignora complet definitia pensiei ca drept patrimonial dobandit in baza unuia sau mai multor contracte de munca incheiate; in mintea d-sale tot pensii ar fi si cele 3,3 milioane de indemnizatii de merit, inclusiv ale parlamentarilor, si ajutoarele sociale stabilite din “burta”, pentru nemunca, fara vreo legatura cu hiperbolizata contributivitate, cu punctul de pensie sau cu ideea de salariu;
· Art. 53 Al. 1 si 2 privind conditiile restrangerii exercitiului unor drepturi (ex. dreptul la munca) sau al unor libertati;
· Art. 61 Al. 1 conform caruia Parlamentul este “unica autoritate legiuitoare a tarii” un ministru substituindu-se si intregului Guvern si Parlamentului;
· Art. 115 Al. 1, 2, 4 si 6 privind abilitarea Guvernului de a da ordonante si OUG cu motivarea urgentei care, aici, nu se sustine;
· Art. 118 Al. 1, coroborat cu Art. 61 Al. 1 conform carora “Armata se subordoneaza exclusiv vointei poporului” nu Guvernului, care nu poate da ordonante de urgenta impotriva legilor sale organice ca institutie specifica a statului, etc.
Domnule Presedinte,
Ma opresc aici, intrucat nu doresc sa abuzez de timpul dvs. nu inainte de a va atrage atentia ca respectiva OUG LEGIFEREAZA DUBLA IMPOZITARE prin stabilirea pensiei militarilor, care urmeaza a fi impozitata, nu din brutul impozabil ci din net, dupa impozitare si, ceea ce este absurd, legifereaza INEXISTENTUL la modificarea Art. 59 din Legea 223/2015 prin precizarea ca, daca in urma indexarii cu rata inflatiei “rezulta un cuantum al pensiei mai mic, se pastreaza cuantumul pensiei aflat in plata”. Mai mult, militarii constituie singura categorie socio-profesionala cu obligatii de serviciu si dupa trecerea in rezerva, motiv pentru care, pensiile militare sunt, in fapt, solde de rezervist, strict legate de cresterea soldelor activilor. In mod justificat ele sunt actualizate cu cresterile salariale la militarii in activitate, pentru ca, in caz de necesitate, rezervistii sunt obligatoriu concentrati, refuzul atragand condamnarea penala in Tribunalul Militar si, in caz de razboi, glontul. Deasemenea, OUG59/2017 legifereaza DISCRIMINAREA intre militari si civili, nu numai prin calcularea din net ci si prin eliminarea cresterilor de pensii, atat cu modificarile soldelor la activi, cat si cu rata inflatiei.
          Poate fi lasat in functie un ministru care initiaza legi fara sa stie definitia obiectului legii sau care face confuzii intre indexarea cu rata inflatiei, cresterea pensiilor si alinierea in cadrul sistemului, pentru eliminarea discriminarilor? Prin actiunea iresponsabila a d-nei Vasilescu, PSD se intoarce, practic, impotriva propriului electorat, care astepta cresteri de salarii si pensii, nu inghetari si taieri, dezvoltare economica prin Fondul Suveran de Investitii si impunerea la taxe si impozite, ca in U.E., in baza directivelor U.E. a tuturor bancilor straine si a multinationalelor care jefuiesc, sistematic, Romania!
          In numele membrilor S.C.M.D., rezervisti proveniti din toate structurile Armatei, Intenelor si Serviciilor, dar si al aliatilor nostri din cadrul Societatii Civile Organizate (CNSC) astept actiunea si raspunsul dvs.
         Am onoarea sa va salut,

Presedintele SCMD,

Col. (r) dr. Mircea DOGARU