Oferte de turism in anul 2024 si facilitati pentru membrii SCMD

  Oferte de turism in anul 2024 Perioada Destinatia (dati clic pe text, pentru detalii) ·          10.04-1...

marți, 16 ianuarie 2024

 

S.C.M.D. VA ACȚIONA LA C.N.C.D. SI ÎN JUSTIȚIE

-         In atenția tuturor membrilor S.C.M.D. și a celor interesați –

SCMD are juristi prea buni ca sa se lase amagit si sa mearga dupa fente menite sa-i faca pe rezervisti sa spere degeaba, doar ca unii presedinti de ONG-uri sa-si vada visul implinit – primirea indemnizatiei de la M.Ap.N. sau M.A.I., in calitate de lideri de organizatii de (in)utilitate publica.

De pilda…Abia in momentul in care s-au vazut vizati, magistratii au dat, prin CCR, la 28 decembrie 2021, DECIZIA OBLIGATORIE prin care au afirmat imposibilitatea suspendarii sau eludarii efectului unei legi organice printr-o OUG. Dar au specificat ca decizia lor e valabila DOAR PENTRU VIITOR! Si ca ce a fost in trecut e bun facut! Or, OUG 59/2017 s-a dat cu 4 ani inainte! Este motivul pentru care nu ne-am lasat dusi de visurile celor care sperau anularea prevederilor acesteia in ceea ce ne priveste. Noi avem procesele noastre cu ministerele, castigate in toate fazele pana la ICCJ, care, neputandu-ne respinge actiunile, ne amana la infinit termenul de judecata. Decizia CCR a constituit, insa, motivul pentru care au fost obligati sa ne includa, neconstitutional, si in PNRR si intr-o lege – Legea 282/2023.

In ceea ce priveste indexarea cu 13,8%, Guvernul a incercat sa minta ca e o ”crestere a punctului de pensie”, deci nu se aplica si rezervistilor. Or, noi am demonstrat ca Legea 360/2023, care nu ne priveste, NU SE APLICA INCA (neavand norme de aplicare), nu se va putea aplica nici la 1 septembrie 2024, pentru ca incalca si Constitutia si Legea electorala si fereasca Dumnezeu sa se aplice vreodata! Pentru ca ii va aduce pe civili in situatia noastra de la 1 ianuarie 2011. Adica cei care vor iesi la pensie in 2025, daca Legea 360 li se aplica, in conditiile in care 80% din sporuri nu li se iau in calcul, la fel grupele de munca, iar vechimea efectiva (nu cumulata) va fi nu de 10 ani, nu de 15 sau 20, nu de 25 sau de 30, ci de …35 de ani, vor avea pensiile cu cel putin 50% mai mici decat ale omologilor lor deja pensionari, cu toate ”punctele de stabilitate” care desfiinteaza principiul contributivitatii. Dar le vor ”creste”, nesemnificativ, in fiecare ianuarie, cu o ciosvarta din rata inflatiei.

Cei aflati in plata vor fi ”inghetati” pana mor, fiindca li se va spune…”Nea  Popescu, ai 5.300 lei pensie, dar ar fi trebuit, pe formula actuala sa-ti iasa 2.700. Nu-ti scade pensia. Ramai cu cat ai, pana cand, cu rata inflatiei, aia 2.700 vor ajunge la 5.300”. Si asta, in conditiile in care inflatia creste zilnic! Asa ca, lasati-i pe rezervistii naivi si manipulati sa viseze formule de calcul civile!

La 1 ianuarie 2024 s-a aplicat doar o partiala indexare pe Legea 263/2010 pentru civili si pe Legea 223/2015 pentru rezervisti, fiindca, in strada, la Guvern si Ministerul Muncii sau la televiziuni, sindicatele au contracarat prestatiile ”snekere”!

Unde este nebunia in calcularea indexarii la rezervisti?

In faptul ca nu aveam ce cauta nici in PNRR nici in Legea 282/2023, pensiile noastre nefiind ”speciale” si nefiind platite din Bugetul de asigurari sociale al civililor, prin Casa Nationala de Pensii!

In faptul ca, in conformitate cu Legea 282/2023, se vor recalcula mereu indexarile in functie de 2 variabile – salariul mediu BRUT si salariul mediu NET, care n-au nici o relevanta la militari si politisti, ei avand o alta filozofie a salarizarii. Iar daca astea scad…

In faptul ca ne considera intreaga pensie…necontributiva, desi noi am contribuit cu 25%, ca si civilii, dar la Bugetul militar de asigurari sociale si, in plus fata de civili, cu 5% din NET, pentru pensia privata (suplimentara), contributie retransformata de LOV in ”contributie individuala la Bugetul de stat”.

O acuzam pe LOV nu numai ca ne-a decuplat de la cresterile de solda ale celor in activitate, prin OUG 59/2017, care cresteri, nesemnificative, se produc o data la 10-15 ani, nu numai ca ne-a furat ”suplimentara”, OMM si grupele de munca ci si ca ne-a introdus o noua formula de calcul pentru leat-ul lui Ciuca.

De la 15 septembrie 2017, cel putin pana la 15 decembrie 2018 (cand OUG 114 a inventat BRUTUL 1 si BRUTUL 2, NETUL 1 si NETUL 2) pensiile noilor rezervisti s-au calculat din NET, nu ca la noi, din BRUT. In concluzie, lor nu li se aplica CAS si nu li se aplica impozitele produse suplimentar prin OUG-uri sau, mai nou, in 3 trepte prin Legea 282/2023. Lor, cei 13,8% li s-au adaugat direct la NET, in timp ce noua, la BRUT, dupa care am fost jecmaniti prin cele 3 trepte de impozitare.

Suspiciunea noastra rezonabila este, asadar, ca avem o lege unica a pensiilor militare cu 2 sau chiar 3 formule de calcul, care nu numai ca nu introduce trambitata ”ECHITATE” ci mareste DISCRIMINAREA intre rezervisti (introdusa prin OUG 1/2011, adancita prin neconstitutionalele OUG 57/2015,  OUG 59/2017 si OUG 114/2018) batand-o in cuie, astazi prin noua lege. Multumim Olguta! Stim ca te-au manipulat alde Maciu, Jianu si Rosu dar ai adaugat propriul servilism si propria ura fata de … ”domnii colonei”, in executare!

Pe cale de consecinta, SCMD va actiona, legal, in felul urmator:

1.     Somatii trimise sefilor Caselor Sectoriale de Pensii ale M.Ap.N., M.A.I. si SRI, sa ne comunice cum au aplicat si cum vor aplica si pe viitor indexarile cu inflatia la rezervistii iesiti inainte de 15 septembrie 2017 si dupa acesta data, care sunt formulele si de ce accepta minciuna ca noi nu suntem contributori? Sub atentionarea ca-i dam in judecata!

2.     Actiune la CNCD pentru discriminare. Discriminare intre noi, rezervistii si discriminarea noastra fata de civili. De ce nu s-au introdus treptele din neconstitutionala Lege 282/2023 la toate pensiile, inclusiv civile? De ce nu si la salarii si la profituri?

3.     Actiune in justitie impotriva M.Ap.N., M.A.I., SRI si Ministerului Muncii pentru fals, uz de fals, lipsa de calitate sau abuz in serviciu ale ministrilor, sefilor Directiilor generale juridice, financiare si pentru relatia cu Parlamentul! In primul rand insa ii vom acuza pe respectivii pentru DISCRIMINARE in forma continuata!

Aceasta este calea, nu exploatarea unor iluzorii greseli de semantica in textul legii (sugerand ca am fi de acord cu treptele de impozitare, contestand doar cifrele), ci lipsa de argumente juridice a includerii noastre in zisa lege si discriminarea exact a rezervistilor ”vinovati” de a fi demonstrat, in 2004, prin intreaga lor activitate si prin pregatirea lor, utilitatea acceptarii României in NATO! Am fost dati la o parte, in favoarea naucilor beneficiari de astazi, pentru ca noi cunosteam puterea si avntajele negocierii in interesul Armatei si al natiunii române! Si aveam si pregatirea si curajul sa o facem!

Honor et patria! Vae victis!

Presedintele SCMD

Col. (r) dr. Mircea DOGARU