APEL
CATRE DEPUTATII ROMÂNIEI
PRIN
BUNAVOINTA DOMNULUI MARCEL CIOLACU
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
MOTTO:
“Poporul care nu vrea sa-si hraneasca
armata proprie va fi nevoit curand
sa
hraneasca armata dusmanului.”
(Napoleon
Bonaparte)
Doamnelor si domnilor deputati,
Din
dorinta de a evita sa deveniti victime ale razboiului hybrid, declansat de
interese straine impotriva poporului roman si a Romaniei, prin intermediul
agentilor de influenta ai serviciilor obediente, infiltrati in media si al
teleastilor idioti, manipulati “pe surse”, va transmitem respectuos rugamintea
de a solicita Guvernului… DOCUMENTUL. Adica actul oficial prin care
CE ar santaja Romania ca nu primeste “transa a 3-a, de 3 miliarde” daca nu
desfiinteaza ceea ce nu exista nici in dreptul international, nici in dreptul
romanesc – “pensiile speciale”. Indeosebi cele “militare de stat”, asupra
carora tocmai ati cazut de acord ca nu sunt “speciale” si despre care Banca Mondiala
v-a informat ca au fost facute praf deja prin ordonante de urgent, dovedite,
recent, de CCR (27.12.2022) a fi neconstitutionale.
Ar
fi la fel de absurd si sa acceptati ideea ca si-ar permite CE, doar in cazul
Armatei NATO a Romaniei si al Politiei NATO a Romaniei, sa anuleze retroactiv
prevederile Tratatului de aderare, prin care s-au stabilit si salarizarea si
pensiile (soldele de rezervist) militarilor si politistilor!
In
toate statele membre NATO pensiile militare reprezinta 75-80% din ultimul
salariu BRUT, sau din media ultimelor 6 salarii (exceptie SUA, unde corespund
mediei celor mai mari 36 de salarii consecutive).
In
Romania, prin Legea 223/2015, niciodata aplicata in forma promulgata, soldele
de rezervist au fost stabilite (ca la instituirea lor prin Legea 1712/1864) la
80% din venitul salarial BRUT, cu interdictia de a depasi 100%. Actualmente,
prin OUG-urile neconstitutionale (Art. 40/OUG 57/2015, referitoare la salariile
bugetarilor, 59/2017, 90/2017, 96/2018, 114/2018, 226/2020, 130/2021, etc.) ele
reprezinta doar 65% din anumite elemente ale venitului NET, fara a depasi 85%
din total venit. Or, in spatele inexplicabilei includeri a pensiilor militare
in acest Proiect se ascunde, in fapt, legiferarea de-a valma a tuturor
masurilor abuzive, anti NATO, luate de guvernele precedente prin OUG-urile
neconstitutionale mentionate, ce au distrus, practic, Legea 223/2015,
sub pretextul “consolidarii”. Mai mult, calculandu-se in baza salariilor, iar
acestea fiind, prin neaplicarea, de 13 ani, in SAOPSN, a legilor salarizarii
(284/2010 si 153/2017) raportate la indicii de salarizare din 2009, pensiile
militare sunt, in plus si “inghetate” din 2017 si discriminate fata de cele
civile, la aplicarea ratei inflatiei (2.6% fata de 10% in 2021 si 5.1% fata de
12% in 2022). Asadar, pensiile militare sunt deja sub 50% din venitul salarial
corespunzator, actualizat. Peste 108.000 pensii in MApN si MAI sunt, astazi, in
BRUT, sub cosul minim de subzistenta, stabilit de expertiza CES la 4053 lei!
In
locul minciunilor prezentate mediatic drept “ordine de la Bruxelles” si care
sunt, in realitate, texte fabricate la Bucuresti si asumate (contra unei mite
de 2 milioane de euro), de doi trepadusi internationali, care se apara
declarand ca sunt opinii personale, noi va putem prezenta documentul oficial al
CE, transmis ca raspuns participantilor romani la manifestatia sindicatelor
politistilor europeni, de acum cateva luni, conform caruia “PENSIILE
MILITARE SI SALARIILE DVS NU SE STABILESC LA BRUXELLES”!
Va
informam, de asemenea, ca minciuna despre imposibilitatea renegocierii
PNNR-ului este contrazisa de raspunsul trimis de CE catre FACIAS, privind
posibilitatea de renegociere pana la 30 aprilie, a.c.
Va
solicitam si dvs., prin urmare, ceea ce am solicitat, cu argumente juridice,
ministrului Muncii inca din 28 octombrie 2021 – excluderea pensiilor
militare si din PNNR (ceea ce ar creste posibilitatea maririi
pensiilor civile pana la pragul absurd si auto-impus de 9.4% din PIB) si
din asa-zisul Proiect de reforma a “pensiilor speciale”, deoarece:
- Toate contributiile din BRUT ale militarilor si politistilor (25% CAS, 10%
impozit, 10%, ilegal, CASS, in conditiile in care avem, prin Legi-Statut,
gratuitatea actului medical si a tratamentelor, in spitalele
proprii, si 5% din NET – pensia privata, furata prin OUG 59/2017,
care a transformat-o in “contributie individuala la bugetul de stat”) se duc
direct la “Bugetul de Stat”, unde contributiile pentru pensiile militare intra
in “Fondul de Pensii Militare”. Din acesta se platesc pensiile militare,
integral acoperite de contributiile militarilor si politistilor in activitate;
- Contributiile civililor se duc la “Bugetul de Asigurari Sociale” de
unde se platesc nu numai cele 2.300.000 de pensii civile, dar si tot atatea
indemnizatii de merit, ajutoare sociale si pomeni electorale botezate pensii;
- Pensiile militare, acoperite din fonduri proprii, intra in procentul de 2.5%
din PIB din care se platesc si salariile, si dotarea, inzestrarea, instruirea,
sau deplasarile celor in activitate. In mod ilegal, le luati in calcul la
bugetul de pensii civile si orice micsorare a lor nu ar servi cu nimic acestui
buget, economiile rezultate fiind utilizate, ca si pana acum, exclusiv pentru
achizitia de tehnica militara straina si invechita, in scopul construirii
viitoarei cariere politice, sau accederii la grade si functii de general a
acelora dintre camarazii nostri care isi bat joc si de militarii si politistii
in activitate, si de rezervisti, prin refuzul de aplicare in forma promulgata,
atat a Legii Salarizarii, cat si a Legii Pensiilor Militare de Stat;
- “Sfanta contributivitate”, introdusa in 2001, propagandistic, drept unicul
(ceea ce nu este adevarat) criteriu de calcul al pensiilor civile, nu le
acopera, astazi, acestora decat 22 din cei 35 de ani de “contributivitate”
pretinsi;
- Pensiile militare sunt, in fapt, solde de rezervist, deoarece obligatiile
noastre de serviciu continua si dupa trecerea in rezerva. A se vedea
mobilizarea generala a rezervistilor in R. Moldova;
- Civilii (inclusiv magistratii) au contracte de munca, normata la
8 ore/zi, plata facandu-se pentru 160 ore/luna, exclusiv sarbatorile legale;
- Interzicandu-se prin Constitutie expresia “munca fortata” (Art. 42), pensiile
militare decurg din contracte de prestare a activitatii, la ordin,
prin juramant de sange, 24h/24, plata facandu-se pentru 732 ore/luna, inclusiv
sarbatorile legale, cu acceptarea riscului pierderii vietii si renuntarea la
drepturi civile (libertatea cuvantului, a deplasarii, de a fi ales, ori de a
practica activitati suplimentare profitabile etc.). Cei care pretind
egalitatea la drepturi financiare, sa accepte intai egalitatea
in obligatii! In caz contrar, vom cere plata retroactive a celorlalte doua
salarii lunare neplatite si compensarea prin bani a drepturilor de care am fost
privati;
- Pentru nerespectarea obligatiilor de serviciu, civililor li se desface
contractual de munca; militarilor si politistilor, pentru neexecutarea
ordinului, li se deschid dosare penale la pace si li se ofera plutonul de
executie, in caz de razboi;
- Salariile si pensiile civile sunt de competenta ministrilor Muncii si de
Finante si a comisiilor de Munca si de Buget Finante din Parlament;
- Salariile (soldele) si pensiile (soldele de rezervist) sunt strict de
competenta ministrului Apararii, care coordoneaza SAOPSN si doar a comisiilor
de Aparare din Parlament.
Va
rugam, prin urmare, sa aveti in vedere faptul ca nu exista pensii “normale’ si
“speciale”, ci pensii civile, bazate pe contracte de munca si pensii
militare, bazate pe contracte de prestare a activitatii de cadru
militar/politist. De asemenea, va rugam sa aveti in vedere ca exista
doar 2 sisteme de pensii – public si privat. Si pensiile militare
fac parte din sistemul public de pensii, noi fiind angajati ai statului. Avem
lege separata, nu sistem separat. Altfel, ar trebui inventate si alte “sisteme”
pentru ca unele categorii de pensii civile s-au rupt de legea civila prin legi
proprii, datorita intereselor politicului. Cum ar suna expresiile… sistem de
pensii diplomatial, pilotial, magistral, etc., daca toti ati inventat un
“sistem militar”?
Pe
cale de consecinta, va rugam sa respingeti campania de imagine ticaloasa si
tradatoare dusa de teleasti inconstienti, agenti de influenta ai intereselor
straine, chiar politicieni, inclusiv din randurile dvs., impotriva
componentelor SAOPSN, sa respectati, ad litteram, obligatiile
asumate prin Tratatul de Aderare la NATO, atat in ceea ce priveste salarizarea,
reconversia profesionala (in conditiile reducerii obligatorii si dramatice a
efectivelor noastre) si soldele de rezervist si aceasta nu se poate face decat
prin aplicarea, deocamdata, in forma promulgata atat a Legii 153/2017 a
salarizarii, in SAOPSN, cat si a Legii 223/2015 a pensiilor militare de stat.
De asemenea, va solicitam sa reconsiderati Proiectul care prevede salarizarea
specifica si pensiile civililor din structurile militare, deoarece acestia au
aceleasi obligatii, privatiuni si infrunta aceleasi riscuri ca si cadrele
militare!
In
ceea ce priveste strict Art. IX din absurdul Proiect
legislativ vizand reforma “pensiilor speciale”, in care au fost incadrate
propagandistic pensiile militare, va rugam sa insitati pentru abrogarea
acestuia in forma finala! In conditiile unui conflict care ameninta flancul
estic al NATO, aceasta aberatie populista a provocat deja parasirea SAOPSN prin
pensionare, sau, mai nou, prin demisie, a zeci de mii de cadre apte de lupta,
refuzul cvasi-total al tinerilor de a mai apara tara sub drapel si colapsul
invatamantului militar si al celui specific pentru organele de politie.
Fenomenul a deschis deja calea externalizarii atat a Apararii, cat si a Ordinii
Publice (“Securitatea” este deja externalizata) cu grave consecinte nu numai
economice (un militar strain este platit de Romania cu de peste 16 ori mai mult
decat un militar roman), dar si in ceea ce priveste existenta noastra statala.
Banca
Mondiala v-a avertizat si asupra faptului ca toata aceasta campanie
denigratoare, facuta in plin razboi care ameninta flancul estic al NATO, este
aberanta si contrara atat intereselor NATO, cat si intereselor UE!
In
speranta ca ati inteles neconstitutionalitatea si pericolul introducerii si
pastrarii pensiilor militare atat in PNRR cat si in actualul Proiect
legislativ, va atragem respectuos atentia, in interesul dvs. politic si
personal, ca “Diversiunea Pensii Militare” mai are un scop. Acela ca, pe
repede inainte, sa va puneti semnatura, orbiti de trancaneala mediatica a
idiotilor de serviciu si a agentilor acoperiti pe aceasta tema, pe proiectele
vizand distrugerea Romaniei ca stat. Prin externalizarea Justitiei, de exemplu!
Este vorba despre modificarile legilor Justitiei in sensul prevalentei
legislatiei straine, despre initiativele actualului ministru, de deposedare
anticonstitutionala de atributii a CCR si ICCJ, de aberatiile pe care vrea sa
le introduca in Codul Penal si Codul de Procedura Penala, privind urmarirea
tuturor functionarilor statului, pentru aiuritorul “abuz in serviciu”, cu o
“paguba” estimata, prin simpla turnatorie, la 9000 lei si, indeosebi, de
criminalul Plx. 144/2023, care transfera de la tribunalele noastre decizia de executare
silita, asupra orcarui asasin economic din Shengen, UE, sau Confederatia
Elvetiana. Masura vizeaza, pe viitor, deposedarea cetatenilor romani de
proprietatile individuale, iar in perspectiva imediata, aplicarea prevederilor
Plx. 143/2023, pe care il veti vota tot ca primarul. Acesta prevede
instrainarea pe nimic, a ultimelor cca. 1000 de intreprinderi de stat,
majoritatea strategice, ori simbol al suveranitatii si a ultimelor cca. 240 de
regii autonome (de la Nuclearelectrica, Hidroelectrica, ROMSILVA, SALROM,
ramasitele Industriei de Aparare, etc., la Monitorul Oficial si Monetaria
Statului), cu alte cuvinte, a ultimelor surse de venit propriu care garanteaza
existenta Statului Roman!
In
speranta ca ati inteles corect si in interes general, national, demersul
nostru, urandu-va un vot cerebral,
Am onoarea sa va salut,
Col.(r) dr. Mircea Dogaru
Presedintele S.C.M.D.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu