- AFLĂ CARE ESTE SECŢIA TA DE VOTARE
- Ce spune ideologul Kremlinului, Alexandr Dughin, despre Calin Georgescu
- În promovarea lui Calin Georgescu au fost implicate rețele specializate în destabilizarea democrațiilor
- Călin Georgescu, Lasconi, PSD, CSAT și România nelegionară
- In atentia Guvernului Romaniei: va prezentam o lista (incompleta, speram sa o completeze ANAF-ul) a companiilor cu cifre de afaceri mari, si care au raportat profit brut ZERO și, implicit, pierderi
luni, 4 noiembrie 2013
marți, 29 octombrie 2013
luni, 28 octombrie 2013
luni, 21 octombrie 2013
Precizari referitoare la interpretarile privind soarta Proiectului Legii pensiilor militare de stat
Doamnelor si domnilor colegi,
Luand nota
de afirmatiile aparute pe blogurile unor filiale SCMD potrivit carora proiectul
legii care ne intereseaza pe toti, ar fi in stadiu initial inca la MApN, si
considerand ca aceste afirmatii fac parte din ofensiva denigratoare a
succesului obtinut de SCMD prin Legea 241/2013, am luat legatura astazi,
21.10.2013, prin telefon, la ora 10.45, cu dl. ministru Mircea Dusa, care se
afla in strainatate si la orele 14.15, cu d-na secretar de stat Otilia Sava. Am
avizul, atat din partea d-lui ministru, cat si din partea d-nei secretar de
stat, de a va informa ca proiectul se afla la Ministerul Muncii, in continuare,
si ca in momentul in care se intoarce la MApN il vom primi pentru a vedea
propunerile de modificare facute si a putea lua, in timp util, masurile care se
impun.
Doamnelor si domnilor colegi,
Profit de acesta
ocazie pentru a va avertiza ca nu numai astfel de zvonuri fabricate de
profesionisti, pentru a se juca cu nervii nostri si a ne scoate in strada, sunt
lansate, ci si pretinse raspunsuri ale membrilor CD la e-mailuri ale dvs.
Parolele de la e-mailuri ale multora dintre liderii SCMD sunt cunoscute si dvs.
primiti de la terti, in numele adevaratilor utilizatori, raspunsuri injurioase
sau informatii manipulate. Operatiunea se dovedeste a fi o adevarata fabrica de
"indignati" si chiar "dusmani" pentru posesorii adreselor
de e-mail respective. Va reamintesc faptul ca in baza deciziei CD, nici un
membru al acestuia nu mai poate comunica pe sursele oficiale opinii personale
privitoare la persoane si situatii, fara o informare prealabila, la sursa, si
fara o consultare prealabila in cadrul CD.
Pentru cei
care nu inteleg, imi iau raspunderea de a afirma ca, atat profesionisti din
servicii, ramasi fideli antidemocratiei, cat si fosti lucratori ai fostelor
Sectii sau Birouri de informare din structurile militare ale defunctului PCR, implicati
si astazi politic, au declansat un adevarat razboi al nervilor, pe care-l duc
in mod profesionist impotriva noastra pentru a ne impiedica, dupa prima mare
victorie, sa ne atingem si restul obiectivelor.
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
joi, 17 octombrie 2013
Informare privind demersurile juridice ale SCMD
-
Exclusiv
in atentia membrilor SCMD -
Doamnelor
si domnilor colegi,
Necesitatea prezentei
informari, in limbaj comun, se datoreaza, pe de o parte faptului ca nu toti
intelegem limbajul juridic, iar pe de alta, aparitiei unor pescuitori in ape
tulburi si zvoneri, care au alte interese decat ale SCMD sau ale rezervistilor,
in general, si incearca, din nou, sa ne debusoleze.
Multi dintre dvs. au
experienta simplului cetatean care s-a adresat individual unui avocat pentru a
obtine satisfactie in justitie. Numai pentru ca a fost ascultat, a platit de la
1 la 10 milioane sau chiar mai mult, functie de imaginea publica a avocatului.
Au urmat alte plati pentru fiecare operatiune facuta de avocat.
In paralel, impotriva
jafului numit "Recalculare", SCMD a dus doi ani de procese, sub
coordonarea Casei de Avocatura Galca si Vasiliu, achitand, din cotizatii,
onorariul, cu un plus pentru cei din tara, ai caror avocati au urmat strategia
d-lui Galca. Exceptie au facut membrii SCMD arondati la Casa de Pensii Sectoriala a SRI,
care, neavand decizii de "Recalculare", nu au avut ce ataca in
justitie.
Operatiunea retroactiva, prin urmare ilegala, numita
"Recalculare", in baza Legilor 119 si 263 din 2010, ne-a privat, prin
transformarea noastra in "asistati social", de toate drepturile, nu
numai de cuantumuri. Neputand ataca legile, declarate constitutionale, am
atacat HG 735/2010, adica actul administrativ de aplicare. Sfidand orice idee
de stat de drept, premierul Boc si ministrul de justitie Predoiu au trimis
circulare membrilor Guvernului, cum sa interpreteze, pe dos, principiul
"Erga omnes", si judecatorilor, ce decizii sa ia in procesele cu noi.
Mai mult, la cele cateva zeci de mii de actiuni SCMD in justitie, s-au dat
termene la calendele grecesti. Si in aceste conditii am castigat definitiv si
irevocabil in peste 4600 de actiuni pe
"Recalculare". Avocatii au cerut si primit taxa de succes, dar
hotararile nu au fost aplicate.
Marea victorie obtinuta
de SCMD in justitie a fost Decizia ICCJ din 7 ianuarie 2011, cand, practic,
"Recalcularea" a fost desfiintata. Ofertele marilor cabinete de
avocatura, de reprezentare a noastra la ICCJ, au variat intre 1 miliard de lei
vechi si 4 milioane de euro pentru intreg sindicatul. Am castigat prin avocatul
Col. (r) dr. Dediu Gheorghe, platind doar taxa de 10 milioane lei vechi.
In baza victoriei de la
ICCJ dar si sub impresia marilor manifestatii stradale organizate de noi, pe
tot parcursul anului 2011, ne-am primit, in cuantum, banii din dec. 2010, dar
fara acte justificative.
In replica, Guvernul
Boc a emis OUG 1/2011, prin care a vopsit defuncta "Recalculare"
intr-o operatiune noua numita "Revizuire", incluzand in textul
ordonantei si defuncta HG 735. Prin aceasta ordonanta s-au introdus, odata
discriminarea intre rezervistii iesiti la pensie inainte de 1 ian 2011 si cei
trecuti in rezerva dupa aceasta data, si apoi discriminarea intre toti cei
pensionati pe legile anterioare, impartindu-i in trei categorii:
- Cei carora le-au crescut, de la 1 ian 2012, justificat sau nu, cuantumurile, cu sume variind de la 1 leu la zeci de milioane si care au primit si diferenta de plata pe 2011;
- Cei carora le-au rezultat in mod aberant cuantumuri identice, pe baze de calcul diferite;
- Cei carora le-au scazut cuantumurile cu 30-40%, fiind obligati, de la 1 ian 2012 sa plateasca din nou, retroactiv, diferentele pe 2011.
Scopul a fost partial
atins, deoarece multi dintre camarazii nostri, preocupati numai de bani,
vazandu-si sacii in caruta, au abandonat SCMD-ul. In locul lor, au inceput sa
se inscrie insa colegii cu o alta problematica, trecuti in rezerva dupa 1 ian
2011 si, in mod deosebit, indiferent de varsta, cei disponibilizati de Igas din
MAI.
La operatiunea numita
"Revizuire", desi puteam sa o includem in procesele in dosarele pe
"Recalculare", noi am optat sa deschidem noi procese, deoarece aveam o sansa in plus sa castigam pe
"Revizuire", daca am pierdut pe "Recalculare". Mai mult,
deciziile de revizuire in baza OUG 1/2011 anulau obiectia judecatorilor ca
paguba nu s-a produs, din moment ce eram obligati sa platim retroactiv pe tot
anul 2011. O prima dovada a faptului ca s-a procedat ilegal cu pensionarii, s-a
obtinut la 17 oct 2011. Baschetbalista Codruta Kovesi a introdus 11 recursuri
in interesul legii, pentru a obliga
tribunalele sa judece identic si sa ia aceleasi hotarari, nefavorabile noua,
tuturor. Daca in recursul impotriva rezervistilor, Decizia ICCJ a fost ambigua,
lasand loc la interpretari, in ceea ce priveste cele 10 recursuri in interesul
legii impotriva celorlalte categorii de pensionari, Decizia ICCJ nr. 19 in
Dosarul 18/17 oct 2011 a fost transanta: nu se pot face recalculari/revizuiri
la pensiile civile in baza legii Robertei Anastase 263/2010, legea neavand
caracter retroactiv. Drept urmare, pentru judecatori s-a pus intrebarea de ce
rezervistii, grefierii, functionarii publici si ceilalti care au avut legi
speciale au fost executati retroactiv?
In ceea ce priveste
miile de procese pe "Revizuire" (de 10 ori mai putine decat cele pe
"Recalculare"), SCMD a optat ca filialele sa mearga cu aceiasi
avocati, tariful platit individual fiind cel pentru Casa Galca si Vasiliu de
150 lei. Puterea a raspuns, trimitandu-ne zeci de noi decizii de
"Revizuire", recordul fiind de 31 decizii/una persoana. O nebunie
care nu ar fi putut fi banuita nici de noi, nici de avocati, obligandu-i pe
acestia sa argumenteze zeci de noi piese la dosar. Pentru aceasta, am convenit
incheierea de acte aditionale la contractul de reprezentare, cu o plata
suplimentara de 70 lei, pentru prima noua decizie, si de 30 lei, pentru
urmatoarele. Cand Cabinetul Galca si Vasiliu a fost excedat, am convins
Cabinetul de Avocatura Graziela Barla sa preia o parte din actiunile pe "Revizuire"
pe Bucuresti si Ilfov. Dar actul aditional a fost incheiat doar cu trei zile
mai inainte de aparitia Legii reparatorii (241/2013) ceea ce, pe drept cuvant,
a deranjat Cabinetul de Avocatura, pentru ca practic, prin Legea 241/2013
"Revizuirea" a fost lichidata, pentru cei discriminati, deciziile
acesteia referindu-se exclusiv la cuantumuri. Pentru cei "favorizati"
de OUG 1/2011, "Revizuirea " continua, respectivii primind si astazi
noi si noi decizii, una mai bizara decat alta.
In procesele pe
"Revizuire" si-au batut joc de noi, asa cum ne asteptam, completele
de la Bucuresti, Iasi, Craiova si Targu Mures, in primul rand, respingand, spre
exemplu, pentru tardivitate, actiunile, pe motiv ca am primit deciziile initiale
(in perioada 27-31 dec 2010) si trebuia sa respectam termenul de contestare
prevazut in Legea ... 19/2000, care a fost in vigoare pana la 31 dec 2010,
inclusiv. Judecatorul inamovibil este suveran si nu raspunde in fata nimanui
pentru tampeniile pe care le face. Drept urmare, prin Cabinetul de Avocatura
Barla, am supus atentiei Consiliului Superior al Magistraturii 7 judecatori, pentru
rea credinta sau incompetenta, in baza tampeniilor pe care le-au scris in
hotararile redactate. De exemplu: de
acord ca am primit deciziile cu 31 dec 2010 si ca legile noastre 164/2001 si
179/2004 au fost abrogate cu 1 ian. 2011, dar ... ce legatura avem noi cu Legea
19/2000, abrogata de asemenea cu 1 ian 2011, care era legea civililor?
S-a mers pe termene
mari, pe respingere, in majoritatea cazurilor, dar au fost cazuri in care am si
castigat, iar la cererile noastre, judecatorii au notificat ca respectivii se
intorc la situatia din dec. 2010, conform Legilor 164/2001 sau 179/2004.
Incepand de la sfarsitul anului 2012, si noi si judecatorii, am inceput sa
amanam/suspendam actiunile, pentru ca era clar pentru toata lumea, si unii
judecatori ne-au spus-o explicit, ca aceasta chestiune se va rezolva politic,
si ei asteapta sa vada ce rezolvam in dialogul cu USL.
Doamnelor
si domnilor colegi,
Actiunile in justitie
au fost si au ramas, in primul rand, un mijloc de presiune asupra Puterii,
chiar mai eficace decat marile manifestatii stradale. De la inceput s-a
precizat ca luptam pentru obtinerea tuturor drepturilor furate, in Parlament,
in justitie, in strada, cea care putea sa ne redea aceste drepturi fiind, in fapt,
Puterea, si anume ... o noua Putere. Este motivul pentru care, in 2011/2012, am
incheiat protocoale la nivel local, pana la nivel general, cu USL, SCMD
achitandu-se de obligatii prin rezultatele obtinute la alegerile si
referendumul din 2012. Liderii USL ne-au luat in serios, din momentul in care
au vazut ca reprezentam, prin sistemul de aliante al SCMD, o imensa masa de
vot, numita CNSC. Obiectivele noastre au fost grupate si prezentate atat direct
cat si ca un capitol separat, alaturi de obiectivele aliatilor nostri. In
prezent am extins aceasta sfera de aliante pe orizontala, la nivel sindicate si
ONG-uri, in perspectiva alegerilor din 2014, cand vom actiona in functie de
modul in care actuala Putere intelege sa-si respecte promisiunile.
O prima promisiune, onorata
de Guvernul Ponta, a fost Legea 112/2012, adica asa zisa "amnistie
fiscala", prin care rezervistii cu cuantumurile scazute n-au mai fost
obligati sa plateasca, retroactiv, pe 2011, diferentele rezultate dintre sumele
primite si cele revenite prin "Revizuire". Apoi am actionat pentru
lichidarea definitiva si promisa a
"Revizuirii", dar si impotriva irationalei limitari a dreptului la
munca, prin Legea 329/2009, cap.IV. Am solicitat doua ordonante de urgenta,
care au primit toate avizele necesare in luna oct 2012, spre a fi promovate
inainte de alegerile generale, dar ... schimband peisajul politic,
"coabitarea", neprevazuta de noi, cei care suntem "stupid
people", a incurcat toate lucrurile. Abia la 4 martie 2013 ni s-a promis
rezolvarea solicitarilor prin doua legi in regim de urgenta, conexe: aceea privind
dreptul la munca, al carei proiect era deja inaintat de USL la Parlament dar blocat in Camera Deputatilor (PLx 109/2012),
promisiune inca neonorata si Legea reparatorie, pentru care SCMD s-a luptat din
greu, actuala Lege 241/2013. Aceste legi au fost concepute ca functionand pana
la 1 ian 2014, cand urmeaza a fi abrogate prin Legea pensiilor militare de stat,
care le va contine prevederile. Am convins Puterea ca este vital sa apara aceasta
lege, pentru ca altfel ne vom muta fie la Ghencea, fie in strada.
Inca din dec 2012, au
inceput sa apara sporadic, apoi in val, noi decizii de "Revizuire" in
baza legii Roberta Anastase. Adica, daca n-au putut sa ne ia la toti din
pensii, ca in ian. 2011, daca la unii ne-au luat o treime numai, la altii nimic,
iar la altii au adaugat, prin noul val de decizii, pe care multi dintre dvs.
le-au simtit pe propria piele, urma ca celor deja loviti, sa li se mai ia 4-5
milioane iar celorlalti, care "au beneficiat" pe drept sau nu, sa li
se ia atat incat sa ajunga la nivelul primilor. Masura viza 154 000 de
rezervisti, atati cati mai eram in viata in iunie, ceilalti 32.000, pana la
186.000 cati ar fi trebuit sa fim, decedand in urma legilor genocidului, adica
"parasind pe cale naturala sistemul". Nenorocirea era ca, pana la
sfarsitul anului 2013, toti trebuia sa platim diferentele din urma, pe o
perioada de 30 de luni. Ceea ce insemna ca niciunul dintre noi nu mai incasa un
leu la pensie, timp de 6 luni, urmand sa ia de acasa si sa dea la stat. Probabil,
majoritatea dintre noi, ar fi patit, in aceste conditii, ceea ce a patit dl.
Gl. Mihail Popescu, in momentul in care s-ar fi trezit cu noua decizie, prin
care i s-au mai luat 4 milioane, cu obligatia de a plati in 6 luni alte 120
milioane din urma. De asta am fost duri cu cei care visau sa obtina totul (din
perspectiva individuala) printr-o lege reparatorie, dar temporara. Orice
amendament introdus in ultima zi la Senat sau la Camera, insemna intoarcerea
proiectului la Comisii, amanarea discutarii pe toamna, cand ni s-ar fi spus ca
nu mai e necesar, fiinca de la 1 ian 2014 aparea Legea pensiilor militare de
stat. Ni s-ar fi spus insa supravietuitorilor!... Nu puteam permite ca
prostirea unora de catre oamenii vechiului regim sau incapacitatea unora de a
intelege ca nici Antonescu nu si-a pus problema sa ajunga la Moscova printr-o
singura actiune ofensiva, ca trebuie sa fortezi intai Prutul, pe urma Nistrul,
apoi Bugul, etc., sa ne trimita pe aproape toti la Ghencea Militar...
In privinta legii
conexe, inca numita Plx 109/2012, daca acesta nu este votat si promulgat in
regim de urgenta pana la 15 nov. a.c., toti rezervistii care au beneficiat de Legea
241/2013 vor trebui sa opteze intre
pensie si salariu, pentru depasirea plafonului. Aceasta este batalia pe care
toti membrii loiali SCMD o duc in prezent, batand la usa "alesilor"
de anul trecut, care ne datoreaza, in cea mai mare masura, succesul.
Doamnelor
si domnilor colegi,
Prin aparitia Legii
241/2013 si operatiunea numita "Revizuire", implementata prin OUG
1/2011, a fost lichidata definitiv, pentru categoria rezervistilor discriminati
la cuantum, impreuna cu "bastardul"ei, numita
"Regularizare". Indiferent cine si ce merite isi atribuie, este
exclusiv meritul SCMD, care a pastrat dialogul si a gasit intelegere la domnii
Victor Ponta, Crin Antonescu, Mircea Dusa, Radu Stroe, George Maior la care s-a
adaugat, din 2 martie a.c., sprijinindu-ne decisiv in momentele cheie si dl.
Gl. (r) dr. Gabriel Oprea. In mod surprinzator, nu gasim nici un fel de
intelegere la d-na Mariana Campeanu, care isi datoreaza exclusiv SCMD intrarea
in Parlament, si-n 2010, la Deva, si-n 2012. Domnia sa tine blocat de 4 luni
proiectul Legii pensiilor militare de stat, asupra caruia au cazut de acord
atat colegii domniei sale din Guvern, cat si reprezentantii tuturor
structurilor militarilor si politistilor activi sau in rezerva.
In aceasta situatie, am
avertizat Casele sectoriale de pensii ca, daca nu dau drumul banilor abuziv
retinuti, rezervistilor discriminati in ultimii doi ani, bani care nu afecteaza
bugetul, existand prin decesele din ultimii patru ani ale camarazilor nostri,
iar Legea 241 la art 2 prevede acest lucru, vom transforma actiunile inca pe
rol pe defuncta "Revizuire", prin introducerea unui simplu capat de
cerere, in actiuni recuperatorii, cu penalitatile de rigoare, iar in situatia
celor care au pierdut in justitie, vom
declansa o noua actiune recuperatorie, gestionata exclusiv de SCMD, de care vor
beneficia doar membrii cotizanti ai SCMD.
Tot pe cale de
consecinta, atrag atentia, in acelasi timp, tuturor celor interesati, ca, la
categoria in continua diminuare a rezervistilor, exista urmatoarele situatii:
·
rezervisti, putini la numar, dar exista,
care si-au obtinut drepturile prin justitie, in baza Legilor 164/2001 si
179/2004, care sunt exceptati de la legile genocidului;
·
masa celor cu cuantumurile crescute, sau
identice pe cale de a-si vedea veniturile diminuate prin stergerea abuziva, cu
si fara rost, din plata a sumelor datorate grupelor de munca (acestia sunt, in
continuare, asistati social, dependenti de punctul de pensie);
·
masa inca asistatilor social, care isi
primesc drepturile in cuantumul calculat pentru dec 2010, pe baza Legilor 164
si 179.
Adica avem patru
palarii legale pentru aceeasi Marie. Una si aceeasi structura socio-profesionala,
guvernata de 4 legi diferite, care se bat cap in cap. Concluzia pentru Putere
nu poate fi decat una singura: bulgarele mizeriei, contrar oricarui principiu
de drept, rostogolit de Boc si "specialistii" lui, a ajuns de
dimensiunea unui munte si nu mai poate fi tolerat, intrucat pute de muta nasul
si juristilor din Burkina Faso. Orice smechereala politicianista trebuie sa
dispara si Legea pensiilor militare de stat, care readuce ordinea in sistem
trebuie promovata/promulgata imediat, fara a se mai incerca vreo "agatare"
a noastra la legea nevotata in fapt, a Robertei Anastase.
Recomand, prin urmare,
tuturor membrilor SCMD sa urmareasca si sa aplice instructiunile
Departamentului Juridic al SCMD si sa nu
mai intre in jocul latrailor de serviciu infiltrati printre noi sau al
bolnavilor care au solutii la orice problema, in deplina necunoastere de cauza,
toate menite doar sa tulbure apele si sa ne faca sa ne inecam precum tiganul la
mal. In situatia in care liderii tuturor partidelor parlamentare si
neparlamentare au cazut sau cad zilnic victima institutiilor de politie
politica de tip stalinist, pe care nu le mai amintim, in situatia in care inca 137
de generali, chestori, colonei si comisari sefi sunt "agatati" (pe
langa zecile deja de condamnari) va mai mira faptul ca liderii SCMD (Dogaru,
Pricina, Caloianu, Nastase, Tudor, Popescu, Macovei, Comaneci, etc) sunt
porcaiti de dimineata pana seara si li se cauta, cu disperare, nod in papura?
Honor
et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE
SCMD,
Col.
(r) dr. Mircea DOGARU
Abonați-vă la:
Postări (Atom)