- Cate pensii speciale sunt in acest moment in Romania. Numai in tarile bananiere sunt diferente atat de mari intre pensia minima si pensia maxima acordate de stat. In tarile civilizate, raportul intre salariul si pensia minime si salariul si pensia maxime este de maxim 1/5.
- Nu doar Putin e negru. Depresia i-a cuprins pe toți putiniștii de serviciu de la București, în frunte cu odioasa antisemită, cu ex-tovarășul ei aurist și cu securistii ascunși încă prin servicii
- Despre sesizarea pe care Avocatul Poporului a făcut-o la Curtea Constituțională, cu privire la Legea pensiilor militare
- Aceste doua filme de pe You Tube, merita, cu prisosinta, vizionate. Merita sacrificate 39 min pt partea I si 1h40 min pt partea a II-a. Informatiile pe care ni le da acest tanar, trecut prin experienta si chinurile drogurilor, sunt mai valoroase si mai eficiente decat toate actiunile de pana acum ale Agentiei Antidrog si ale Ministerului Educatiei din Romania, luate impreuna. Trimiteti link-urile la copiii, respectiv la prietenii si colegii vostri. Le veti face un mare bine!
- AFLĂ CARE ESTE SECŢIA TA DE VOTARE
luni, 4 mai 2015
miercuri, 22 aprilie 2015
Cu privire la Proiectul Legii pensiilor militare de stat - in atentia mass media si a tuturor celor interesati
Astazi,
22.04.2015, Guvernul Romaniei a dat avizul pe Proiectul Legii pensiilor
militare de stat, care se afla in dezbatere parlamentara.
Pentru
a stopa valul de opinii eronate lansate de catre persoane care nu l-au citit,
care nu cunosc problematica dar au pareri sau tin sa informeze opinia publica,
se impun urmatoarele clarificari:
- Sintagma "pensii speciale" este o insulta la adresa inteligentei cetatenilor, folosita in mod manipulator, deoarece n-a existat si nu exista asa ceva. Caracter "special" au doar indemnizatiile acordate unor persoane sau categorii cum ar fi: artisti, sportivi, revolutionari, etc.
- Dintotdeauna si in toate statele membre sau nu ale NATO, referitor la sistemul militar, exista "legi speciale" sau capitole separate in legea unica a pensiilor, deoarece munca militarilor si politistilor nu poate fi cuantificata in sistemul 8 ore de munca X 5 zile pe saptamana, 8 ore de odihna si 8 ore de pregatire sau refacere a capacitatii de munca. Noi suntem considerati in serviciu 24 h din 24 h. De aici, daca avem restrictii, avem si deosebiri stabilite prin lege speciala. Valabil si pentru piloti, sportivi, artisti, etc.
- Nu exista mai multe Proiecte ale Legii pensiilor militare de stat, ci unul singur, initiat de membri ai Guvernului, la 06.01.2015. Noi am fost contactati de catre dl. Viceprim-ministru Gabriel Oprea cand s-a initiat, in prezenta ministrilor de Interne, al Apararii, Finantelor si a secretarilor de stat de la celelalte ministere, comisia care a elaborat Proiectul de Lege, formata din sefii serviciilor juridice si financiare ale structurilor active si presedinti de sindicate.
- Nu este vorba despre o recalculare si o revenire la cuantumurile pensiilor din 2010, deoarece acestea s-au realizat prin Legea, reparatorie, cu caracter provizoriu, nr. 241/2013. Este vorba despre uniformizarea legislativa, deoarece suntem supusi actiunii a 11 legi si ordonante, concomitent, si care, fiind contradictorii, perpetueaza haosul creat in sistem, de regimul Basescu-Boc.
- Noi am contribuit la fondul de pensii, ca si cei de la cooperatia de consum, mai mult decat civilii, dar in sistemul nostru militar. Nu am contribuit niciodata la Casa Nationala de Pensii, exceptand perioada 01.01.2011 si pana in prezent. Este benefic pentru pensionarii civili ca noi sa ne intoarcem in sistemul nostru, unde suntem acoperiti de contributiile militarilor si politistilor activi si sa nu-i mai incarcam cu cuantumurile noastre. In acelasi mod ar fi benefic pentru pensionarii civili ca nici indemnizatiile si nici ajutoarele sociale, in frunte cu cele ale fostilor membri CAP, sa nu mai fie platite de catre Casa Nationala de Pensii, pentru ca au alt statut juridic.
Regret
dezinformarile media care vorbesc de 'pensii speciale', 'recalculari', 'mariri'
si altele. Regret si atitudinea unor civili, inclusiv aliati de-ai nostri, care
isi dau cu parerea in necunostinta de cauza. Tuturor le recomand sa citeasca
Proiectul de Lege.
Incepand cu 07.03.2015, ne-am adresat in mod deschis tuturor politicienilor, intregii media si societatii civile, trimitand peste tot Proiectul Legii pensiilor militare de stat, solicitand sprijin, pentru ca dorim, in mod firesc, sa nu mai fim considerati asistati social ci sa revenim la calitatea noastra juridica de militari si politisti in rezerva, cu toate obligatiile dar si cu toate drepturile decurgand din contractele de munca individuale semnate de noi cu statul roman.
La
18.03.2015, in conferinta de presa organizata la Camera Deputatilor, si-au
asumat initiativa legislativa, la solicitarea SCMD, un numar de deputati si
senatori, in frunte cu d-na deputat Liliana Minca, dl. deputat Stefan Petru
Dalca si dl. senator Dumitru Pelican.
In
continuare urmeaza procedurile in Senat si in Camera Deputatilor.
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU
luni, 20 aprilie 2015
Adresa catre parlamentarii Romaniei - Necesitatea Legii Sindicatelor
IN ATENTIA
MEMBRILOR PARLAMENTULUI
ROMANIEI
INDIFERENT DE CULOARE POLITICA
Doamnelor si domnilor senatori si deputati,
Ma adresez dvs.,
atat in nume personal, cat si al presedintilor de sindicate si federatii
sindicale, semnatari ai Platformei Civice, Program in jurul caruia s-a
constituit sistemul de aliante numit Consiliul National al Societatii Civile.
Un obiectiv
important al Programului amintit, l-a constituit si il constituie pentru noi,
societatea civila organizata, abrogarea Legii 62/2011, zisa a ”Dialogului
Social”. O lege menita sa distruga miscarea sindicala din Romania si,
amestecand, sub pretextul facilitarii dialogului, sindicatele cu patronatele si
ONG-urile, sa impiedice, practic, orice manifestare civica reala in interesul
general al societatii romanesti si al statului roman.
Ma adresez dvs.
cu rugamintea de a constata neconstitutionalitatea, in integrum, a zisei Legi a
Dialogului Social, care incalca flagrant, nu numai Art.1, al.3 ci si, in mod
deosebit, Art.40, al.1 din Constitutia Romaniei care prevede:
“Cetatenii se pot asocia liber in partide politice, in sindicate, in patronate
si in alte forme de asociere.”. Or, Legea 62/2011, cel putin in
privinta organizarii sindicale, anuleaza dreptul la organizare pentru
majoritatea cetatenilor, inlocuind cuvantul “cetatean”, cu acela de “salariat”.
Si nu orice fel de salariat, ci salariat de fabrica, exact ca acum 30, 60, sau o
suta si mai bine de ani. Si aceasta in conditiile in care industrie nu mai avem
si majoritatea sindicalistilor sunt astazi, ca disponibilizati, someri,
emigranti sau prestatori de “job-uri part time”.
Principalul
obiectiv al oricarui sindicat este nu negocierea contractelor de munca, ci
asigurarea dreptului la munca. Noi insine, ca Sindicat al Cadrelor
Militare Disponibilizate, ne-am infiintat in baza Legii 54/2003 a Sindicatelor
si a Recomandarii 1572/2003 a Consiliului Europei, pentru a asigura pe piata
europeana si extraeuropeana a muncii locuri de munca disponibilizatilor din
structurile militare ale Romaniei, cu varste cuprinse 23 si 65 de ani.
Permitandu-ne dreptul la existenta, in teorie, dar limitandu-ne dreptul la
actiune, legea basista ne impiedica sa aparam dreptul legitim la munca si
drepturile conexe ale membrilor nostri. Este valabil, nu numai pentru
sindicatele independente ca cele ale revolutionarilor, vanatorilor sau Federatia
Unirea a Sindicatelor Pensionarilor ci, la ora actuala, pentru marea majoritate
a sindicatelor ai caror membri si-au pierdut locurile de munca.
Rugandu-va sa
constatati neconstitutionalitatea zisei Legi a Dialogului Social, va solicit sa
sesizati, in acest sens, in baza dispozitiilor constitutionale cuprinse la
Art.146, lit.a, Curtea Constitutionala. Mentionez ca lucram in acest moment, in
sprijinul unui grup de parlamentari, la Proiectul unei noi si reale Legi a
Sindicatelor, fiind si in asentimentul patronatelor care doresc, de asemenea, o
lege proprie cat se poate de clara. Recentele manifestatii de la Mioveni
demonstreaza ce pot face sindicatele si patronatele in beneficiul natiunii
atunci cand interesul este comun.
Multumindu-va
anticipat,
Cu deosebita
stima,
Presedintele SCMD,
Col.
(r) dr. Mircea DOGARU
Adresa catre Avocatul Poporului - Necesitatea Legii Sindicatelor
IN ATENTIA
AVOCATULUI POPORULUI
DOMNUL VICTOR CIORBEA
Domnule Avocat al Poporului,
Ma adresez dvs.,
atat in nume personal, cat si al presedintilor de sindicate si federatii
sindicale, semnatari ai Platformei Civice, Program in jurul caruia s-a
constituit sistemul de aliante numit Consiliul National al Societatii Civile.
Un obiectiv
important al Programului amintit, l-a constituit si il constituie pentru noi,
societatea civila organizata, abrogarea Legii 62/2011, zisa a ”Dialogului
Social”. O lege menita sa distruga miscarea sindicala din Romania si,
amestecand, sub pretextul facilitarii dialogului, sindicatele cu patronatele si
ONG-urile, sa impiedice, practic, orice manifestare civica reala in interesul
general al societatii romanesti si al statului roman.
Ma adresez dvs.
cu rugamintea de a constata neconstitutionalitatea, in integrum, a zisei Legi a
Dialogului Social, care incalca flagrant, nu numai Art.1, al.3 ci si, in mod
deosebit, Art.40, al.1 din Constitutia Romaniei care prevede:
“Cetatenii se pot asocia liber in partide politice, in sindicate, in patronate
si in alte forme de asociere.”. Or, Legea 62/2011, cel putin in
privinta organizarii sindicale, anuleaza dreptul la organizare pentru
majoritatea cetatenilor, inlocuind cuvantul “cetatean”, cu acela de “salariat”.
Si nu orice fel de salariat, ci salariat de fabrica, exact ca acum 30, 60, sau o
suta si mai bine de ani. Si aceasta in conditiile in care industrie nu mai avem
si majoritatea sindicalistilor sunt astazi, ca disponibilizati, someri,
emigranti sau prestatori de “job-uri part time”.
Principalul
obiectiv al oricarui sindicat este nu negocierea contractelor de munca, ci
asigurarea dreptului la munca. Noi insine, ca Sindicat al Cadrelor
Militare Disponibilizate, ne-am infiintat in baza Legii 54/2003 a Sindicatelor
si a Recomandarii 1572/2003 a Consiliului Europei, pentru a asigura pe piata
europeana si extraeuropeana a muncii locuri de munca disponibilizatilor din
structurile militare ale Romaniei, cu varste cuprinse 23 si 65 de ani.
Permitandu-ne dreptul la existenta, in teorie, dar limitandu-ne dreptul la actiune,
legea basista ne impiedica sa aparam dreptul legitim la munca si drepturile
conexe ale membrilor nostri. Este valabil, nu numai pentru sindicatele
independente ca cele ale revolutionarilor, vanatorilor sau Federatia Unirea a
Sindicatelor Pensionarilor ci, la ora actuala, pentru marea majoritate a
sindicatelor ai caror membri si-au pierdut locurile de munca.
Rugandu-va sa
constatati, ca avocat si fost lider sindical, neconstitutionalitatea zisei Legi
a Dialogului Social, va solicit sa sesizati, in acest sens, in baza
dispozitiilor constitutionale cuprinse la Art.146, lit.a, Curtea
Constitutionala. Mentionez ca lucram in acest moment, in sprijinul unui grup de
parlamentari, la Proiectul unei noi si reale Legi a Sindicatelor, fiind si in
asentimentul patronatelor care doresc, de asemenea, o lege proprie cat se poate
de clara. Recentele manifestatii de la Mioveni demonstreaza ce pot face
sindicatele si patronatele in beneficiul natiunii atunci cand interesul este
comun.
Multumindu-va
anticipat,
Cu deosebita stima,
Presedintele SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
Abonați-vă la:
Postări (Atom)