Cu mandatul de Avocat al Poporului, expirat din luna mai a.c. si neprelungit, "muschetar" din "Grupul celor 3" (Weber, Macovei, Enache), bursiera Soros, ati atacat la CCR, in mod de neimaginat pentru un profesionist, pe principiul "neprecizarii resurselor financiare", o lege de partiala reglementare a soldei de grad/functie a rezervistilor militari.
Putem ignora faptul ca, dupa demiterea dvs. din
functie si revenirea, dupa circa un an de zbatere, v-ati pierdut aplombul,
devenind perfect obedienta fata de Putere, dar nu putem accepta ca nu stiti perfect cu ce
represiune ne confruntam, neconstitutional, noi, rezervistii, deoarece in
fiecare an SCMD s-a adresat dvs. pe aceasta tema, solicitandu-va interventia.
Grabita sa executati probabil un ordin (in interesul
cui, banuim!...), ati facut-o neprofesionist, atacand la CCR la o zi dupa
expirarea termenului de 2 zile prevazut de procedura de urgenta.
Ati acuzat de neconstitutionalitate o forma a unui
proiect legislativ, aflat la jumatatea procesului de legiferare. Nu cum prevede
legea, forma finala, inainte de a fi trimisa la promulgare. Ori L559 este, de
ieri, 06.11.2024, inregistrat la Cotroceni, in vederea promulgarii. Mai mult,
ati acuzat lipsa de constitutionalitate prin neprecizarea surselor de finantare,
desi forma finala a proiectului prevede ca pe 2024, cresterea soldelor de
grad/functie a rezervistilor va fi finantata din bugetele MApN, MAI si SRI. Asa
va fi si anul viitor si la multi ani! Dar Legea Bugetului nu a aparut, astfel
ca prevederea sa fie inserata.
V-ati incalcat asadar fisa postului care prevede ca
"nu fac obiectul activitatii institutiei Avocatul Poporului si vor fi
respinse fara motivare petitiile privind actele emise de Camera Deputatilor, de
Senat sau de Parlament". Si n-ati facut-o conform art.30, alin.(1) din
Legea nr.47/1992, permitandu-va sa incalcati si art.57 al aceleiasi Legi,
cerand CCR un alt termen de solutionare, mai mare decat cel prevazut pentru
aceasta institutie. Si, apropo, cine si cand v-a sesizat - nu cumva Gl. lt.
Florin Jianu, care de o saptamana cere unei doamne secretar de stat la
Ministerul de Finante, care nu are treaba cu finantarea proiectului, motive de
prorogare?
Pentru ca de domnii Ciolacu si Ciuca nu poate fi
vorba, deoarece dupa 25 Octombrie au sustinut oficial proiectul de lege, solicitand
Parlamentului si caracterul de urgenta.
Pe cale de consecinta, vom solicita Presedintelui si
Premierului demiterea dvs., pe motiv de crasa incompetenta sau de exercitare cu rea credinta a functiei
publice.
Iar pentru viitor, cu ocazia manifestatiei din 29
noiembrie a.c., vom cere intregii Societati Civile sa militeze pentru alegerea
Avocatului Poporului (numit politic in prezent), de catre natiune, concomitent
cu alegerea Presedintelui Romaniei.
In ceea ce priveste CCR, ii vom cere sa constate ,
conform art.55 din Legea 47/1992, ca nu a fost legal sesizata.
Fara
stima,
PRESEDINTELE
SCMD,
Col.
(r) dr. Mircea DOGARU
Nota: Pentru lecturarea "productiei" d-nei Renate Weber, dati clic aici! Speram ca multi rezervisti sa-i trimita, pe datele de contact de afisate, multe si calde salutari acestei doamne! De asemenea, asteptam, mai jos, comentariile dvs.
8 comentarii:
Eu nu cred ca aceasta doamna este de capul ei!... Este un joc de glezne, o manevra politica ordinara a clicilor si mafiilor care au cotropit tara, si care ne arata inca odata (a cata oara?)micimea oamenilor politici din Romania, politicieni care se gandesc doar cum sa mai pacaleasca poporul pentru a castiga inca un mandat. Vom mai avea vreodata si oameni de stat , oameni cu viziune si dragoste de tara, la conducerea Romaniei?
Renate Weber se afla in concediu de odihnă și nu s-a făcut nici o formă legală de întrerupere a concediului! In aceste condiții nu avea dreptul sa semneze contestația!
A fost chemată la guvern (i s-a trimis mașina sa fie adusă) și sub amenințarea ca nu i se reînnoiește mandatul i s-a cerut să conteste legea la CC.
A venit la birou și a lucrat în secret, doar cu o persoană de la Dep.Juridic, fără consultarea adjuncților sau a consilierilor, a întocmit lucrarea,a semnat-o (ilegal) și a trimis-o la Curtea Constituțională, dar după expirarea termenului de două zile!
Guvernul (primul Ministru), l-a presiunea ministrului Boloș, a dat dovadă de o ipocrizie fără margini - după ce a inițiat votarea legii in Parlament, să acționeze deliberat pentru anularea ei!!
Rușine! Așa ceva este de neconceput!
Pai, haideti sa o intrebam pe d-na Weber daca este adevarata aceasta informatie privind CO!
Batjocura PSD la adresa pensionarilor militari!
Complicitatea dintre PSD și Avocatul Poporului, pe înțelesul tuturor:
1. PSD este vinovat pentru inechitățile din sistemul pensiilor militare de stat deoarece un guvern PSD a blocat, în urmă cu mai mulți ani, actualizarea acestora cu salariile/soldele personalului activ.
2. PSD a refuzat să rezolve problema pensionarilor militari/polițiști/penitenciare, printr-un proiect comun cu PNL.
3. În data de 11 septembrie, PNL a depus în Parlament propunerea legislativă care să pună capăt nedreptăților. PSD a anunțat că nu-l susține!
4. ANTEPRONUNȚARE – mai mulți lideri PSD, puși de Ciolacu, chiar înainte ca proiectul să intre în dezbatere, s-au antepronunțat, spunând că proiectul este neconstituțional și că o să cadă la Curtea Constituțională, nespunând cine urma să îl atace.
5. TERGIVERSARE 1 – abia după 1 lună de zile, proiectul ajunge la Camera Deputaților, pentru a fi dezbătut ca primă Cameră sesizată. De ce a durat atât de mult timp? Pentru că PSD a călcat în picioare regulamentele și Constituția, invocând argumente false de tipul .. ”trebuie să vină punctul de vedere de la Ciolacu ...” adică de la Guvern. În viziunea partidului-stat, Parlamentul este supus Guvernului, nu invers!
În acest context, Președintele Ciucă a ieșit public de mai multe ori pentru a cere PSD și Guvernului să deblocheze proiectul și să trimită punct de vedere la Parlament. Presat de opinia publică, de PNL și de un protest în stradă, în fața Guvernului, Marcel Ciolacu a trimis într-un final, la Parlament, acest punct de vedere.
6. TERGIVERSARE 2 - Încă o piedică marca PSD: Biroul permanent al Camerei Deputaților a propus, inițial, dezbaterea legii PNL în mai multe comisii raportoare decât era necesar, practic pentru a face imposibilă adoptare! Stau mărturie și alte proiecte PNL trimise la raport de PSD la 4-5 comisii – adică raportul nu va veni cât trăim noi!
7. Mimând situația că ar susține proiectul, PSD l-a deblocat la finalul lunii octombrie și, în numai o săptămână, acesta a fost dezbătut (în Parlament, cu asociațiile reprezentative ale pensionarilor militari) și votat aproape cu unanimitate.
8. TERGIVERSARE 3 – secretarul general al Camerei Deputaților a tras de timp (încălcând legea) și nu a trimis legea la promulgare decât după ce Avocatul Poporului a sesizat CCR. Nu sunt speculații! Sunt zile și ore consemnate în scris! Termenul fusese depășit!
9. FAPTE, NU SUSPICIUNI 1 – obiecția de neconstituționalitate (originalul) face trimitere la numărul de înregistrare mai vechi, cel de la Camera Deputaților (Plx nr.540/2024), deși, procedural, obiecția trebuia să vizeze nr. de înregistrare de la Camera decizională, adică Senatul României. Concluzia – obiecția a fost redactată anterior dezbaterilor și votului din Senat – ceea ce este foarte grav!! Obiecția era pregătită/servită/scrisă, doar ca să fie depusă!
10. FAPTE, NU SUSPICIUNI 2 – au existat un număr important de acte normative emise de Guvernul Ciolacu, pentru care societatea civilă a solicitat Avocatului Poporului control de constituționalitate și Avocatul Poporului a refuzat să exercite această prerogativă exclusivă (A. Poporului este singurul abilitat să ceară controlul de constituționalitate asupra ordonanțelor Guvernului). De unde ”hărnicia” doamnei Weber tocmai pe această lege?
11. FAPTE, NU SUSPICIUNI 3 – CCR și-a pierdut puternic credibilitatea! Ultimele decizii, mai ales cele cu rezonanță politică, au demonstrat că CCR e tot un PSD, dar cu robă!
12. Mai are doamna Weber legitimitatea de a conduce Avocatul Poporului, în condițiile în care execută ordinele prim-ministrului Ciolacu. În condițiile în care mandatul domniei sale a expirat, ne putem gândi și la faptul că PSD a momit-o cu un nou mandat dacă e cuminte și face ce vrea Ciolacu.
Singurul lucru neclar, la care nu putem răspunde: de unde are PSD atâta ură față de pensionarii militari?
PSD este vinovatul principal pentru toate nenorocirile de la pensiile militare, inca din 2016-2017 cu cele trei oug devastatoare, si tot PSD i-a ordonat doamnei Tractor cu plugul de arat pensii militare sa ne smardoiasca la CCR! PSD, deja te-ai consacrat in vecie ca tartor distructiv al pensiilor militare! Scarbă pe voi, nemernicilor, si sa va voteze tata mare din groapa ca eu nu va mai votez in veci!
Nu trebuie sa plecam din Piata Victoriei pe data de 29 noiembrie pana cand proiectul de lege nu este aprobat.
Suntem varza ca forme asociative si unitate. Avem atata FORTA dar degeaba, intram in jocul politicianist: infiintam o comisie, atentionam, luam atitudine dar rezultate nu sunt. Deja ce era de rezolvat s-a rezolvat, nu se aplica anul asta, la anu mai vorbim. Cine e dna de la min de finante? Cine spune ca dna wber a fost chemata din co( ptr probe)?Chiar credeti ca dl Ciolacu si dl Ciuca nu stiu ce se intampla in curtile lor( la guvern si partide) ptr ca sunt peste tot, tot ei min. Finante-pnl, min apararii-psd, av pop -pnl, ccr psd si pnl. Si acum sa reluam: jianu e subordonat ministrului psd, secretara de stat de la min finantelor subordonata ministrului pnl, av pop membra pnl sau psd , tot acolo e. Sa vorbim de CCR, - majoritate psd+ pnl. Ce mai vreti? NU S-A VRUT, ASTA E! Sa mai vorbim si despre indexarea indemnizatiei de veteran care e legiferata din martie iar la manifestatia din 25.10 dl Ciolacu a promis ca se indexeaza in noiembrie. De unde? Ni i in cazul asta nu s-a tinut de cuvant. RUSINE!
Acel miting ar trebui să înceteze după ce își dau demisiile toți - guvern, parlament, președinte.
Trimiteți un comentariu