marți, 30 iunie 2015

STADIUL PROIECTULUI LEGII PENSIILOR MILITARE DE STAT

- IN ATENTIA TUTUROR CELOR INTERESATI –

Stimati camarazi,
Proiectul Legii Pensiilor Militare de Stat, denumita astfel in 2012 la initiativa SCMD, lege pentru care luptam constant inca din 2011, a trecut ieri la vot in Senat cu amendamentele favorabile noua (amendamente ce-l readuc la forma din 12 februarie a.c. asupra caruia am cazut cu totii de acord) fiind trimis la Camera Deputatilor. Astazi la ora 11.00 este supus (ca Plx-529/2015) dezbaterilor in vederea intocmirii raportului comun in comisiile de resort (Munca si Aparare). Urmeaza votul in Camera Deputatilor, inclusiv pe amendamentele propuse de deputati, vot pe care il dorim cat mai rapid.
Daca in urmatoarele ore, comisiile de resort prezinta raportul la Biroul Permanent al Camerei Deputatilor, acesta va intra la vot astazi in plen, fiind prevazut la punctul 6 al ordinei de zi. Doamne-ajuta!
Ultima faza consta in trimiterea legii votate spre promulgare la Presedinte. Acesta o poate promulga sau o poate respinge (o singura data). Este cazul Legii speciale a pilotilor, respinsa de Basescu la promulgare si care a zacut in Parlament timp de 8 luni pana a fost trimisa din nou la promulgare. Tot Presedintele o poate ataca la CCR. Nu credem ca va fi cazul!
Va vom tine la curent cu evolutia situatiei.
Cu stima,
Presedintele SCMD

Col. (r) dr. Mircea DOGARU

sâmbătă, 27 iunie 2015

Privind actuala forma a Proiectului Legii pensiilor militare de stat

Stimati camarazi, 

SCMD a postat atat forma finala a Proiectului de Lege propus de Guvern (vezi coltul din dreapta sus al paginii noastre de Internet),  cat si amendamentele aduse prin comisiile Senatului si care sunt, in general, favorabile.

Rugamintea este ca, atunci cand cititi un amendament (ex. alin. 6 la Art. 60), sa cititi in intregime articolul respectiv pentru ca altfel puteti trage concluzii eronate.

Va prezentam link-urile de pe pagina de Internet a Senatului Romaniei:

Link Proiect de Lege privind pensiile militare de stat:   http://www.senat.ro/legis/PDF/2015/15L212FG.pdf
Link  Raportul comun al comisiilor sesizate în fond pentru Proiectul de Lege privind pensiile militare de stat  http://www.senat.ro/legis/PDF/2015/15L212CR.pdf

Votul final va fi dat astazi, 29.06.2015, la orele 17.00, conform ordinei de zi afisata pe site-ul Senatului.
 
Biroul Operativ Central al SCMD

joi, 18 iunie 2015

COMUNICAT DE PRESA



IN ATENTIA MASS-MEDIA DIN TARA SI NU NUMAI...

Doamnelor si domnilor jurnalisti,
Deoarece noua serie a telenovelei DNA ii are ca protagonisti pe judecatorii probasisti de la CCR, va punem din nou la dispozitie doua documente transmise dvs., tuturor, la 31 iulie 2012. Ele demonstreaza ca Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD) a avut curajul sa vada si sa atace atunci ceea ce dvs. observati si criticati astazi. Si o facem in numele restituirii adevarului istoric, mai ales ca actualele evenimente confirma acuzele noastre.
Lansata la 08 octombrie 2011, Platforma Civica, semnata de SCMD si aliatii sai, zeci de sindicate si ONG-uri care s-au constituit in Consiliul National al Societatii Civile (CNSC), a acuzat o serie de structuri ale statului, de paralelism, constituirea in scoli ale coruptiei si instrumente de politie politica. Intre timp viata ne-a confirmat, sefii DIICOT, ANAF, ANRP fiind deja “saltati” pentru coruptie si frauda iar presedintele CCR Augustin Zegrean si acolitii sai fiind déjà chemati sa dea cu “subsemnatul”. In numele normalitatii ar trebui sa se pregateasca Morar, Stanciu, Haineala, Kovesi si alte personaje din batalionul de doamne tip Gaddafi, al lui Basescu. Pentru ca Basescu si Udrea nu au putut institui singuri un regim discretionar, de dictatura personala! Au fost ajutati de mii de judecatori, procurori si sefi ai administratiei, numiti discretionar, pe considerente strict politice, obedienti fata de cel ce se erija in “seful statului” (calitate inexistenta in Constitutie). Am fost atacati atunci si multi dintre dvs. ati fost manipulati de cea mai abjecta si deliranta forma a basismului si anume “macoveismul”. Cu tot riscul am afirmat si afirmam in continuare urmatoarele:
·        Romania nu este un stat de drept, pentru ca Justitia nu este independenta;
·        Romania nu va fi un stat de drept cata vreme sefii CSM, CCR, DIICOT, ANI, ANAF, etc. vor fi numiti exclusiv politic;
·        Romania nu va fi un stat de drept cat timp nu se va face reforma Justitiei, a treia putere in stat functionand in prezent ca simplu instrument in mana presedintelui;
·        Procurorii trebuie despartiti de judecatori, ei nefiind magistrati ci avocati ai statului. Judecatorii tin de Ministerul Justitiei. Cariera lor de magistrati trebuie coordonata exclusiv de CSM, in care presedintele tarii, ca personaj politic, nu are ce cauta. Procurorii tin de Ministerul Public, trebuind sa aiba un Consiliu Superior al Ministerului Public, separat de cel al magistratilor, asa cum a fost in Romania antebelica. DNA nu trebuie sa fie “stat in stat” ci o simpla structura functionala in cadrul Parchetului General de pe langa ICCJ. Curtea Constitutionala, care si-a arogat cu de la sine putere atributii “politico-jurisdictionale”, devenind o supraputere, deasupra Legislativului, Executivului si Puterii Judecatoresti, trebuie sa fie o simpla structura tehnica, formata din profesionisti, in subordinea CSM sau a ICCJ, etc.
Referitor la Referendum, v-am informat in 2012 asupra urmatoarelor:
·        Pe 29 iulie 2012 am avut o convorbire telefonica de 3 ore cu consiliera pe probleme romanesti a doamnei Angela Merkel, informand-o asupra starii de spirit din Romania si a repudierii de catre natiunea romana a regimului banditesc Basescu;
·        Am transmis tuturor deputatilor si senatorilor ca Legea Referendumului, daca stabileste un “prag” la art. 5, la art. 10 introduce exceptia, nefiind nevoie de “prag” in cazul demiterii presedintelui. Doar senatorul Ioan Ghise a preluat si dezvoltat ideea, luptand consecvent si constitutional pentru recunoasterea demiterii lui Basescu;
·        Nu MAI si nu BEC ci Autoritatea Electorala Permanenta trebuie sa prezinte, pe 31 martie in fiecare an, situatia reala a cetatenilor romani cu drept de vot. Cu sprijinul MAI, BEC doar verifica;
·        Pe 29 iulie 2012, AEP nu a prezentat situatia, BEC nu a verificat iar MAI a facut uz de fals, dand datele din 2002 (circa 19 milioane de alegatori) drept datele recensamantului din 2011 (real circa 16,4 milioane de alegatori). Vinovatul a fost ministrul Ioan Rus, cel vinovat si de ultima lovitura data Guvernului Ponta in seria “coincidentelor”. Pentru cine a lucrat si lucreaza domnul Rus? Pentru cine ne-ar indica numele si faptul ca a fost aparat de posturile de televiziune ombilical legate de interesele rusesti in Romania (aceleasi posturi care ii eticheteaza pe patriotii romani drept “KGB-isti”, potrivit principiului hotului care striga “- Hotii!”);
·        La 31 iulie 2012, a intervenit SCMD, in numele CNSC, organizand o conferinta de presa la sediul CCR, unde a depus cele 2 documente, catre CCR si personal catre domnul Augustin Zegrean, solicitand imperativ sa nu se ia nici o decizie asupra Referendumului pana cand natiunea romana nu va fi informata asupra numarului exact al cetatenilor cu drept de vot din tara si din diaspora.
Acestea sunt documentele care au determinat decizia CCR din 2 august 2012, de amanare a pronuntarii pe Referendum pana la 12 septembrie. Domnul Zegrean se face vinovat de acceptarea ilegalei “Erate”, de diminuarea de 2 ori a termenului (decizia din 03 august ca acesta sa fie 31 august si decizia din 14 august, ca pronuntarea sa fie pe 21 august) la cererea repetata a Demisului, care voia, din motive evidente, sa organizeze nunta fiica-si (EBA) in calitate de presedinte. Si se mai face vinovat domnul Zegrean de acceptarea intoarcerii ilegale la Cotroceni a lui Basescu pe 20 august la ora 10.40 si de invalidarea Referendumului in conditiile ascunderii numarului real de alegatori de circa 16,4 milioane.
Cu prag electoral sau fara prag electoral, prin prezentarea la vot a circa 8,6 miloane de alegatori, Basescu a fost demis la 29 iulie 2012. CCR, CSM si DNA (care a fugarit taranii pe camp ca la 1907) au conspirat atunci la falsificarea rezultatului, cu alte cuvinte a Istoriei, implicit la continuarea unui detestat regim de dictatura personala, al minciunii si furtului generalizat, cu grave consecinte pentru milioane de romani si pentru viitorul Romaniei.
Va transmitem rugamintea, stimati jurnalisti, de a constatata ca debasificarea (termen lansat de noi in 2011) se impune mai mult ca oricand si ca toti vinovatii de falsul istoric trebuie sa plateasca!

Cu stima,
Presedintele SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

joi, 4 iunie 2015

Raspunsul Inspectiei Judiciare din cadrul CSM la sesizarea SCMD





Doamnelor si domnilor colegi,

Pentru a putea intelege raspunsul Inspectiei Judiciare, din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, la sesizarea noastra, in care aratam reaua credinta a doamnei judecator Vasile Cristea Mirela Simona, redam mai jos continutul dipozitiilor legale la care inspectorul sef face referire in documentul mentionat:
ART. 47/ Legea nr. 317/2004, privind organizarea si functionarea CSM
(1) În cazul în care sesizarea s-a făcut potrivit art. 45 alin. 
(2), inspectorul judiciar poate dispune, prin rezoluţie scrisă şi motivată:
    a) admiterea sesizării, prin exercitarea acţiunii disciplinare şi sesizarea secţiei corespunzătoare a Consiliului Superior al Magistraturii;

ART. 99, lit t), teza II/Legea nr. 303, privind statutul judecatorilor si procurorilor
    Constituie abateri disciplinare:
……………………………………………………………………………………..
    t) exercitarea funcţiei cu rea-credinţă sau gravă neglijenţă.
-----------
Art. 99 a fost modificat de pct. 3 al <LLNK 12012    24 10 202   0 44>art. I din LEGEA nr. 24 din 17 ianuarie 2012 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 51 din 23 ianuarie 2012.

Redam, de asemenea, si continutul urmatoarelor doua articole din lege, articole care prin continutul lor sunt strans legate de cel precedent:

ART. 99^1
(1) Există rea-credinţă atunci când judecătorul sau procurorul încalcă cu ştiinţă normele de drept material ori procesual, urmărind sau acceptând vătămarea unei persoane.
(2) Există gravă neglijenţă atunci când judecătorul sau procurorul nesocoteşte din culpă, în mod grav, neîndoielnic şi nescuzabil, normele de drept material ori procesual.

ART. 100
Sancţiunile disciplinare care se pot aplica judecătorilor şi procurorilor, proporţional cu gravitatea abaterilor, sunt:
a) avertismentul;
b) diminuarea indemnizaţiei de încadrare lunare brute cu până la 20% pe o perioadă de până la 6 luni;
c) mutarea disciplinară pentru o perioadă de până la un an la o altă instanţă sau la un alt parchet, situate în circumscripţia altei curţi de apel ori în circumscripţia altui parchet de pe lângă o curte de apel;
 d) suspendarea din funcţie pe o perioadă de până la 6 luni;
 e) excluderea din magistratură.

Intrucat in raspunsul primit nu ni se precizeaza concret sanctiunea primita de dna judecataor VASILE CRISTEA MIRELA SIMONA, nu ne ramane altceva de facut decat sa ghicim noi sanctiunea respectiva.

Cu stima,
V. Mihai, Col (r)
Consilier Departamentul juridic