Buna ziua,
Va comunicam ca v-a fost transmis, prin intermediul adreselor electronice, ca Nota Interna, materialul "MASURI
PENTRU BUNA DESFASURARE A LUCRARILOR
CONSIULIULUI
NATIONAL AL REPREZENTANTILOR".
Cei implicati direct in activitatea CNR, care nu au primit materialul prin e-mail, pot contacta Secretariatul General al SCMD la adresa electronica, oficiala a SCMD sau la nr. de telefon: 0736.600.973.
Cu deosebit respect,
Secretariatul General al SCMD
- Cate pensii speciale sunt in acest moment in Romania. Numai in tarile bananiere sunt diferente atat de mari intre pensia minima si pensia maxima acordate de stat. In tarile civilizate, raportul intre salariul si pensia minime si salariul si pensia maxime este de maxim 1/5.
- Nu doar Putin e negru. Depresia i-a cuprins pe toți putiniștii de serviciu de la București, în frunte cu odioasa antisemită, cu ex-tovarășul ei aurist și cu securistii ascunși încă prin servicii
- Despre sesizarea pe care Avocatul Poporului a făcut-o la Curtea Constituțională, cu privire la Legea pensiilor militare
- Aceste doua filme de pe You Tube, merita, cu prisosinta, vizionate. Merita sacrificate 39 min pt partea I si 1h40 min pt partea a II-a. Informatiile pe care ni le da acest tanar, trecut prin experienta si chinurile drogurilor, sunt mai valoroase si mai eficiente decat toate actiunile de pana acum ale Agentiei Antidrog si ale Ministerului Educatiei din Romania, luate impreuna. Trimiteti link-urile la copiii, respectiv la prietenii si colegii vostri. Le veti face un mare bine!
- AFLĂ CARE ESTE SECŢIA TA DE VOTARE
- Cine este Calin Georgescu
- Ce spune ideologul Kremlinului, Alexandr Dughin, despre Calin Georgescu
vineri, 3 noiembrie 2017
DEZMINTIRE
DEZMINTIRE
PRESEDINTELE
SCMD NU ARE CONT PE FACEBOOK
-
In
atentia tuturor celor interesati, prieteni si neprieteni –
Doamnelor si domnilor,
De
doi ani de zile, transmit, in scris si prin posturile de televiziune la care
sunt invitat, faptul ca subsemnatul, col.(r) dr. Mircea DOGARU, istoric militar
si presedinte fondator al SCMD, nu am cont pe Facebook. Prin urmare, nici „prieteni”
pe Facebook!
Personal, intrucat am dreptul la opinie, consider, fara a
avea intentia de a jigni pe cineva, ca Facebook-ul este o metoda absolut
jegoasa de a obtine, gratis, informatii intime despre toata lumea, de a scoate
un numar impresionant de oameni din viata reala, de a trezi instinctele
primare, animalice, generate de ura, lacomie, invidie la adresa aproapelui si
de manipulare ordinara in interes politic antinational. Motiv pentru care,
personal nu operez pe Internet, nu am adresa de posta electronica si nici cont pe
Facebook. Asa consider ca imi apar libertatea de a gandi si calitatea de om
liber si este dreptul meu sa procedez asa. Pentru comunicare utilizez doar
mijloacele oficiale ale SCMD si canalele de televiziune, in situatia in care
sunt invitat. De asemenea presa scrisa si revistele de specialitate!
Exista
persoane pentru care Facebook-ul inseamna mana cereasca in exercitarea
profesiei sau implinirea in afara vietii reale. Este dreptul lor! Dar nimeni nu
are dreptul sa mi se substituie si sa opereze in numele meu! Cata vreme niste
postaci oarecare s-au multumit sa preia materiale semnate de mine si postate de
SCMD sau tiparite in presa, am protestat decent. Din acest moment, insa, in
contextul implicarii mele pe Facebook, in „Diversiunea porceasca”, ma vad
obligat sa iau masuri de identificare si acuzare a respectivilor de furt de
identitate si nu numai. Cu atat mai mult cu cat, gratie masurilor antinationale
si anti-NATO luate de ministrul Muncii in privinta militarilor activi si in
rezerva, relatiile noastre cu actuala Putere s-au concretizat prin pichetarea
Ministerului Muncii, la 29 mai 2017, mitingul de protest organizat in Parcul
Izvor, la 30 mai 2017 si mitingul de protest organizat pe 7 octombrie in Piata
Eroilor, dublat de atentionarea Presedintelui Romaniei, a Secretariatului General al NATO si a Departamentului de Stat
al SUA, despre ceea ce noi consideram distrugerea capacitatii militare de
riposta a Romaniei si periclitarea intregului flanc estic al Aliantei
Nord-Atlantice.
Col.(r)
dr. Mircea DOGARU,
Presedintele SCMD
joi, 2 noiembrie 2017
COMUNICAT
COMUNICAT AL BIROULUI OPERATIV CENTRAL
-
Catre
presedintii filialelor (1 si 2) si ai grupurilor de initiativa ale SCMD –
Stimati camarazi,
In conformitate cu hotararile Comitetului Director privind buna
desfasurare a Consiliului National al Reprezentantilor
in perioada 8-10.12.2017, cel mai tarziu in cursul zilei de maine, 03.11.2017, Biroul Operativ Central va va pune la
dispozitie, prin Nota Interna,
solicitarile catre filiale pentru elaborarea rapoartelor (bilantul activitatii,
raportul juridic, raportul financiar) si proiectul de program al activitatii.
Honor et Patria! Vae
Victis!
p.
BOC, Presedintele SCMD,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU
vineri, 27 octombrie 2017
Solicitare SCMD catre Comisia pentru egalitate de sanse din cadrul Camerei Deputatilor
CATRE
Comisia pentru
egalitatea de şanse pentru femei şi bărbaţi
SUBIECT: Discriminarea rezervistilor,
barbati si femei deopotriva, prin Art.40 din OUG nr. 57/2015 si, mai ales, prin
OUG nr.59/2017
Stimata doamna Presedinte,
Ne adresam dvs., atat in calitatea pe care o aveti in Camera
Deputatilor cat si in baza declaratiilor asumate privind lupta impotriva a ceea
ce se numeste, indeobste, „SISTEMUL”,
rugandu-va sa interveniti in urmatoarele situatii:
I.
Supunerea la vot, in Camera Deputatilor a Art.40 din
OUG 57/2015 al carui raport este gata in Cmisia de Munca, asteptandu-se avizul Guvernului,
in sensul propunerii noastre de respingere.
In
fapt, constantand discriminarea in interiorul sistemului militar produsa de OUG
nr.1/2011, care a introdus diferentele catastrofale intre rezervisti cu aceeasi
vechime, aceeasi functie, acelasi grad, la propunerea SCMD, ministrul Apararii,
gl.(r) Corneliu Dobritoiu (PNL) a initiat, in 2012, o Comisie mixta, formata
din reprezentanti ai structurilor militare si de politie in activitate si in
rezerva, care a elaborat, timp de trei ani, Legea Pensiilor Militare de Stat,
promulgata de Presedinte, in iulie 2015, ca Legea nr.223/2015. Aceasta nu a
fost aplicata, deoarece premierul Ponta a stabilit data de intrare in vigoare,
nu in 30 de zile, ci la 1 ianuarie 2016, fapt de care a profitat partea kaki a „Sistemului mafiot”
pentru a-si acoperi ilegalitatile comise in 2011 (solicitati, drept proba,
auditul efectuat, la MApN, de catre Curtea de Conturi in 2012). Aceasta a
introdus, fara ca Guvernul Ciolos, abia numit, sa observe, o intreaga Ordonanta
in 30 de articole, drept ..... Articol (nr.40), intr-o banala OUG care se
dadea, anual, in decembrie, pentru
stabilirea salarizarii civililor pe anul urmator.
Prin
Art.40, din OUG 57/2015, pe langa discriminarile din interiorul structurilor militare,
s-a legiferat discriminarea militarilor
fata de magistrati si alte categorii socio-profesionale. Prin aceasta au fost
incalcate Decizia nr.20/02.02.2000 a CCR, in Dosarul 5A/2000, care stabilea
identitatea si imposibilitatea separarii
juridice a „pensiei de serviciu pentru cadrele militare si pentru magistrati”!
Numai
pentru rezervisti s-a stabilit, in mod
discriminatoriu, coborarea limitei de 100%, la 85% din venitul brut
impozabil si a bazei de calcul de la 80%, la 65%.
Tot
discriminatoriu si ilegal, s-au
introdus in baza de calcul a pensiei de serviciu pensia privata, zisa „suplimentara”, instituita in 1967 ca „altceva
decat pensia militara de stat”, printr-o contributie de 5% - 25% din venitul
net al militarilor si politistilor si, retroactiv, contributiile la pensie ale
rezervistilor care au lucrat in calitate de civili, in varii domenii, dupa
trecerea in rezrva.
Si,
tot abuziv si discriminatoriu, li
s-a luat militarilor si politistilor, dreptul
de a opta, timp de 5 ani, intre a deveni rezervisti din punct de vedere
juridic sau a ramane asistati social pe punctul de pensie, conform Legii
263/2010, adoptata prin frauda parlamentara.
Urmare
a celor de mai sus, discrepantele
dintre promotiile de rezervisti s-au
triplat sub aspectul cuantumului (cei iesiti inainte de 31 decembrie 2015
fata de cei pensionati dupa 1 ianuarie 2016), iar discriminarea intre rezervisti si pensionarii civili din Pilonul I, beneficiari de legi ocupationale,
s-a legiferat.
II.
Amendarea OUG nr.59/2017 in sensul eliminarii
rezervistilor din noua lege zisa a „pensiilor speciale” pe urmatoarele
considerente:
-
Constitutional, „activitatea”
militarilor si politistilor este considerata altceva decat munca prestata de
civili si nu se regaseste in Codul Muncii pentru ca, prin Constitutie (Art.42),
se interzice folosirea, in cazul militarilor si politistilor, a termenului de „munca
fortata”.
-
Conform tuturor adreselor primite in 2016 si 2017, de catre SCMD, de la
Ministerului Muncii si Justitiei Sociale, ultima fiind nr.2735/AMR/29.09.2017,
Ministerul Muncii nu are competenta, de la 1 ianuarie 2016, si nu poate initia acte
legislative in privinta sistemului militar. In plus, pensiile militare nu sunt
considerate „speciale” ci „pensii de serviciu” care „sunt reglementate prin
statute profesionale”, orice initiativa apartinand Ministerului Apararii in
calitate de coordonator al Sistemului de Aparare, Ordine Publica si Siguranta
Nationala. In mod ilegal, asadar, actualul ministru al Muncii i-a introdus pe
rezervisti cap de afis in OUG 59/2017, aflat astazi ca Proiect legislativ in
Camera Deputatilor (PLX 310) si i-a supus unei ample ofensive mediatice de denigrare si
umilire.
-
Prin OUG 59/2017, discriminarea fata de
magistrati se pastreaza invocandu-se decizii ale CCR, prin fals, deoarece
amintita Decizie 20/02.02.2000, statua deplina egalitate de tratament intre
militari si magistrati, atat in activitate cat si la pensie.
-
OUG 59/2017 legifereaza, in plus, discriminarea rezervistilor militari si
politisti fata de toate categoriile socio-profesionale civile prin faptul
ca: rezevistii sunt singura categorie la
care calculul pensiei se face dupa net, nu dupa brutul impozabil si singura categorie la care pensiile ingheata
pana la moarte, deoarece nu mai cresc nici in conformitate cu cresterile
salariale la activi, nici cu rata inflatiei. In fapt, pensiile civililor cresc
cu cresterea punctului de pensie si cu rata inflatiei in timp ce, deja
discriminati, rezervistii trebuiau sa opteze ori pentru aplicarea procentuala a
cresterii unor elemente din veniturile activilor, ori pentru indexarea cu rata inflatiei.
Spre exemplu, anul acesta indexarea a fost in ianuarie de 5,25% pentru toti
pensionarii, pensionarilor civili le-a crescut pensia si cu punctul de pensie,
in timp ce, la rezervisti, cresterea cu 15% a soldei de functie nu le-a adus in
plus nici un ban. De azi inainte, insa, discriminarea este totala deoarece,
prin introducerea expresiei „indicator definitiv”, pensiile de stat militare nu vor mai creste
nici cu rata inflatiei. Prin urmare, daca pensiile soferilor iesiti in
2016, 2017 sunt de 2-3 ori mai mari decat ale generalilor iesiti inainte de 1
ianuarie 2016, pensiile soferilor care vor iesi peste 2-3 ani vor fi de 6 ori
mai mari decat ale acelorasi.
Stimata doamna Presedinte,
Referitor
la cele doua ordonante, noi ne-am adresat Presedintelui Romaniei cu o sesizare
de neconstitutionalitate. In plus, am atras atentia domniei sale ca OUG 59/2017
echivaleaza cu tradarea intereselor nationale si cu prabusirea flancului estic
al NATO deoarece, adoptata pe 4 august 2017, s-a anuntat ca va intra in vigoare
pe data de 15 septembrie 2017, ceea ce a insemnat hemoragia intregului sistem
militar, astazi nefunctional, peste 12.000 de profesionisti din Armata, Interne
si Serviciile Speciale trecand in rezerva.
Pentru
alte amanunte va stam la dispozitie, solicitandu-va in acest sens o intrevedere
cat mai curand posibil.
Cu multumiri anticipate,
Presedintele SCMD,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU
joi, 26 octombrie 2017
CATRE
PRESEDINTELE
COMISIEI DE MUNCA A CAMEREI DEPUTATILOR
Domnul
deputat Adrian SOLOMON
Domnule
Presedinte,
Ma
adresez dvs., in calitatea pe care o aveti dar si pentru modul impartial in
care ati condus dezbaterile pe OUG57/2015, deoarece ministrul Muncii ne-a incalcat grav drepturile,
legiferand ilegal in domeniul militar, asupra caruia nu mai are competenta, de
la 01.01.2016 si construind argumentatia pentru impunerea OUG59/2017 in jurul
pensiilor de stat ale militarilor.
Simtindu-ne
profund jigniti de valul de minciuni si insulte aruncate de d-sa asupra militarilor, chiar cu ocazia
comemorarii a 100 de ani de la eroicele jertfe de la Marasesti, doresc sa va
raportez ce se ascunde in spatele acestor actiuni absolut contrarii Programului
de guvernare pe care l-am votat, vot care i-a adus doamnei Vasilescu
neasteptata calitate de ministru al Muncii, motiv pentru care va solicit o
intrevedere.
Va
solicit, de asemenea, sa clarificati situatia cu ocazia dezbaterilor care vor
avea loc in comisia dvs., pe baza urmatoarelor argumente surprinse de juristii
SCMD in urmatoarea …
SESIZARE DE NECONSTITUTIONALITATE
OUG
59/2017, promovata de ministrul Muncii si, prin urmare, Legea de aprobare a OUG,
aflata in dezbatere la comisiile Camerei Deputatilor sunt neconstitutionale
deoarece:
1.
Incalca dispozitiile Art. 14 din Conventia Europeana a Drepturilor Omului care
“interzice tratarea in mod diferit a persoanelor aflate in situatii omparabile”
(vezi Dosar CEDO/ 18.02.1991 Fredin contra Suedia nr. 1, seria A, nr. 192 si
Dosar/23.11.1993 Van der Mussele contra Belgia, seria A, nr. 70) in speta
comparabilitatea dintre magistrati si militari;
2.
Incalca stabilirea comparabilitatii de mai sus de catre decizia CCR nr.
20/02.02.2000 (in Dosarul 5A/2000) care a decis ca: “nu se poate identifica o
ratiune suficienta care sa justifice aplicarea unui tratament diferit
magistratilor fata de cadrele militare permanente…, diferenta de regim juridic
ce se creeaza intre pensia magistratilor si pensia militarilor, constituie … o
incalcare de catre legiuitor a egalitatii de tratament juridic, ceea ce in
absenta unei determinari obiective, este contrar prevederilor Art. 16 Al. 1 din
Constitutie”;
3.
Incalca urmatoarele prevederi ale Constitutiei Romaniei:
·
Art. 1 Al. 5 privind “respectarea Constitutiei, a suprematiei sale”;
·
Art. 2 Al. 2 privind interdictia pentru un grup sau o persoana sa exercite
“suveranitatea in nume propriu”;
·
Art. 4 Al. 1 privind obligatia de a apara “unitatea poporului roman si
solidaritatea cetatenilor sai”, impotriva militarilor desfasurandu-se o
dezgustatoare campanile de denigrare si umilire;
·
Art. 11 Al. 1 si 2 privind obligativitatea statului de “a indeplini intocmai si
cu buna-credinta obligatiile ce-i revin din tratatele la care este parte”, or,
indemnul lansat prin OUG de Ministerul Muncii catre militari si politisti este
sa treaca in rezerva pana la 15 septembrie a.c., ceea ce va duce la prabusirea
flancului sudic al NATO;
·
Art. 16 Al. 1 si 2 privind egalitatea cetatenilor in fata legii, militarii si
politistii fiind discriminati atat fata de magistrati cat si fata de
pensionarii civili prin calcularea pensiei lor din net si nu din brut si prin
anularea cresterii, care se face la civili prin cresterea punctului de pensie,
militarii urmand sa aiba doar indexare cu rata inflatiei, iar civilii si
indexare si crestere;
·
Art. 30 Al. 6 si 7 care interzic incitarea la discriminare si prevad ca
libertatea de exprimare, in mod deosebit in media, nu poate prejudicia
“demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria
imagine”;
·
Art. 31 Al. 1 si 2 privind dreptul cetatenilor la informare corecta, deoarece
s-a mintit si se minte ca: Legea 223 care, in fapt, nici nu se aplica,
aplicandu-se Art. 40 din defuncta OUG 57/2015, ar fi fost facuta “pe genunchi”
de generalul Oprea, cand, in fapt, s-a lucrat 3 ani la ea de catre toate
structurile specializate ale activilor si rezervistilor din Armata, Interne si
Servicii, sub coordonarea ministrilor Corneliu Dobritoiu (PNL) si Mircea Dusa
(PSD), a fost votata de toate partidele parlamentare, inclusiv de Liviu Dragnea
si Lia Olguta Vasilescu si promulgata de dvs. la 1 iulie 2015; se arata pensii
ale magistratilor si se minte ca sunt ale militarilor, se minte ca baza de
calcul este 80% cand, in fapt, la militari este 65%, ca limita stabilita este
100% cand real este 85%, motiv pentru care, prin furt calificat, fals si uz de
fals, au fost “topite” in pensia militara de stat, atat pensia privata
(suplimentara), obligatorie pentru militari din 1967, cat si pensia civila pe
baza de contributivitate la Casa Nationala de Pensii, transformata retroactiv
in vechime militara; se minte ca datorita militarilor nu pot fi platite
pensiile mici, cand militarii nu-si primesc pensia de la Casa Nationala ci din
acumularile proprii, in cadrul sistemului, acumulari care sporesc continuu
inclusiv prin decesul lor, cate 500 pe luna;
·
Art. 41 Al. 2 si 3 privind dreptul la protectie sociala si prestarea muncii in
conditii deosebite sau specifice care prevad media zilei de lucru pentru civili
de 8 ore, militarii, in schimb, fiind in activitate 24 de ore din 24, plata
facandu-se insa doar pentru 8 ore;
·
Art. 42 Al. 1 si 2a privind interdictia ca “activitatile pentru indeplinirea
indatoririlor militare” sa fie asimilate cu “munca fortata”;
·
Art. 44 Al. 1, 2, 3, 4 privind dreptul la proprietate, deoarece proiectele
ministrului Muncii privind pensiile ignora complet definitia pensiei ca drept
patrimonial dobandit in baza unuia sau mai multor contracte de munca incheiate;
in mintea d-sale tot pensii ar fi si cele 3,3 milioane de indemnizatii de
merit, inclusiv ale parlamentarilor, si ajutoarele sociale stabilite din
“burta”, pentru nemunca, fara vreo legatura cu hiperbolizata contributivitate,
cu punctul de pensie sau cu ideea de salariu;
·
Art. 53 Al. 1 si 2 privind conditiile restrangerii exercitiului unor drepturi
(ex. dreptul la munca) sau al unor libertati;
·
Art. 61 Al. 1 conform caruia Parlamentul este “unica autoritate legiuitoare a
tarii” un ministru substituindu-se si intregului Guvern si Parlamentului;
·
Art. 115 Al. 1, 2, 4 si 6 privind abilitarea Guvernului de a da ordonante si
OUG cu motivarea urgentei care, aici, nu se sustine;
·
Art. 118 Al. 1, coroborat cu Art. 61 Al. 1 conform carora “Armata se
subordoneaza exclusiv vointei poporului” nu Guvernului, care nu poate da
ordonante de urgenta impotriva legilor sale organice ca institutie specifica a
statului, etc.
Domnule Presedinte,
Ma
opresc aici, intrucat nu doresc sa abuzez de timpul dvs. nu inainte de a va
atrage atentia ca respectiva OUG LEGIFEREAZA
DUBLA IMPOZITARE prin stabilirea pensiei militarilor, care urmeaza a fi
impozitata, nu din brutul impozabil ci din net, dupa impozitare si, ceea ce
este absurd, legifereaza INEXISTENTUL la modificarea Art. 59 din Legea 223/2015
prin precizarea ca, daca in urma indexarii cu rata inflatiei “rezulta un
cuantum al pensiei mai mic, se pastreaza cuantumul pensiei aflat in plata”. Mai
mult, militarii constituie singura categorie socio-profesionala cu obligatii de
serviciu si dupa trecerea in rezerva, motiv pentru care, pensiile militare
sunt, in fapt, solde de rezervist, strict legate de cresterea soldelor
activilor. In mod justificat ele sunt actualizate cu cresterile salariale la
militarii in activitate, pentru ca, in caz de necesitate, rezervistii sunt
obligatoriu concentrati, refuzul atragand condamnarea penala in Tribunalul
Militar si, in caz de razboi, glontul. Deasemenea, OUG59/2017 legifereaza DISCRIMINAREA intre militari si civili,
nu numai prin calcularea din net ci si prin eliminarea cresterilor de pensii,
atat cu modificarile soldelor la activi, cat si cu rata inflatiei.
Poate fi lasat in functie un ministru
care initiaza legi fara sa stie definitia obiectului legii sau care face
confuzii intre indexarea cu rata inflatiei, cresterea pensiilor si alinierea in
cadrul sistemului, pentru eliminarea discriminarilor? Prin actiunea
iresponsabila a d-nei Vasilescu, PSD se intoarce, practic, impotriva propriului
electorat, care astepta cresteri de salarii si pensii, nu inghetari si taieri,
dezvoltare economica prin Fondul Suveran de Investitii si impunerea la taxe si
impozite, ca in U.E., in baza directivelor U.E. a tuturor bancilor straine si a
multinationalelor care jefuiesc, sistematic, Romania!
In numele membrilor S.C.M.D.,
rezervisti proveniti din toate structurile Armatei, Intenelor si Serviciilor,
dar si al aliatilor nostri din cadrul Societatii Civile Organizate (CNSC) astept
actiunea si raspunsul dvs.
Am onoarea sa va salut,
Presedintele
SCMD,
Col.
(r) dr. Mircea DOGARU
Abonați-vă la:
Postări (Atom)