Oferte de turism in anul 2024 si facilitati pentru membrii SCMD

  Oferte de turism in anul 2024 Perioada Destinatia (dati clic pe text, pentru detalii) ·          10.04-1...

miercuri, 19 ianuarie 2022

 

SCRISOARE DESCHISA AVOCATULUI POPORULUI (NE)STIMATA DOAMNA RENATE WEBER

 

Frau Weber,

Noi, rezervistii, am fost alaturi de dvs. atunci cand, pe criterii politice, adversarii coalitiei care v-a implementat pe functie v-au dat afara!

Ne-am bucurat cand v-ati recastigat postul pe cale juridica si am sperat ca lectia va va transforma intr-o Jeanne d Arc a (In)justitiei din Romania!

Ne-am adresat dvs., pe 22 decembrie 2021 cu o sesizare de neconstitutionalitate orbitor de clara, cu referire la OUG 130/2021. Cum Dumnezeu pot impune actualii veleitari politici la supraimpozitare, pentru CASS, o categorie socio-profesionala care, constitutional, prin legi organice, statut dar si prin obligatii, restrictii si mod de viata diferit de al civililor, sub amenintarea permanenta a mortii asumate, are asigurata gratuitatea actului medical, tratamentelor si medicamentelor, in unitatile medicale proprii, destinate sa devina spitale de campanie cand Putin va ajunge ”la Chilia-n poarta”. Trebuia doar sa ridicati aceasta chestiune Curtii (Anti)Constitutionale, ca si obiectia legiferarii discriminarii noastre, dar…

Nu numai ca nu ati facut-o! V-ati descalificat profesional prin ”Raspunsul colectiv„ pe care ni le-ati dat noua, membrilor S.C.M.D. si miilor de rezervisti care ne-au urmat exemplul, aparandu-i pe vinovatii de legiferarea ordonantei de urgenta a manipularii nationale!

Nici macar nu ne intereseaza ”ce v-a manat in lupta”… frica sau banii? Ori, poate, aveti si dvs. ”o misie a implini in Europa”?

Gestul dvs. dezonorant ne-a intarit convingerea ca, rostogolind pe partia minciunilor crima din 25 decembrie 1989, actionand impotriva oricarui drept cetatenesc ori national si in dispretul oricarui principiu de drept, (In)justitia, complice pe bani si functii a asasinilor nostri, a transformat Romania in Tara-fara-de –lege!

Pe cale de consecinta, noi si sindicatele aliate ne vom asuma ca prioritar obiectivul pe care l-am prezentat intregii lumi, prin intermediul ambasadelor straine, in cadrul amplei manifestatii de protest din 24 ianuarie-trecut: Avocatul Poporului, ca si Presedintele Tarii, trebuie sa reprezinte cu adevarat poporul, nu partidele si vremelnicele coalitii la putere ale ”tagmei jafuitorilor” si tradatorilor nostri. Pentru aceasta el va trebui sa nu mai fie numit ci ALES PRIN VOT, CA SI PRESEDINTELE. Ales de catre popor din randul avocatilor care chiar isi respecta profesia si neamul, ca Gheorghe Piperea sau Dan Chitic! Iar institutia Avocatului Poporului nu mai trebuie sa fie o cloaca a sinecurilor de partid pentru amante, rubedenii si ”acoperiti” ai diverselor servicii, mai mult sau mai putin ”nationale”!

Va multumim totusi ca, inscriind, prin gestul dvs. si Avocatul Poporului in randul structurilor de politie politica de tip comunist/globalist, care, de 32 de ani distug ”pas cu pas” natiunea si statul roman, ne-ati risipit si ultima iluzie in ceea ce priveste posibilitatea obtinerii dreptatii sociale in Romania actualei clase politice! Dumnezeul stramosilor dvs. sa va ierte, pentru ca noi nu putem! Cum nu putem ierta nici loazele neprofesioniste de partid cu a caror ”autoritate” va acoperiti noninterventia si pe care le numiti cu evlavie ”Legiuitorul” si ”Curtea Constitutionala”!

In ceea ce ma priveste, mi-ati fost dascal de manipulare pro-europeana la Institutul Francez, in 1997, si m-ati ingrozit atunci, cand am aflat, post-factum, ca sunteti cetatean roman. Nici accentul fratuzesc perfect, nici look-ul, nici aplombul dvs. nu tradau fie si cea mai mica legatura cu oropsitii oameni ai acestui pamant. Aveam in fata ochilor un politruc perfect al Noii Ordini comunist-globaliste, pe care-l banuiam, doar, francez, un exemplar reusit al noii aristocratii transnationale a ”europenilor”, ilustrand perfect dictonul ”Ubi bene, ibi patria”! Si ma pricep la oameni! Apoi, in ultimii ani, de cand ati devenit, chipurile, Avocatul nostru, m-am autoacuzat ca v-am judecat gresit! Fara argumente! Poate din disperare, mintindu-ma singur cu falsa speranta ca ar mai exista un petic de terra firma in mocirla ”Justitiei” din Romania. Si mi-am indemnat camarazii sa se adreseze profesionalismului si onestitatii dvs., in chestiunea ticaloasei OUG 130/2021. Imi fac mea culpa si subscriu ideii ca, fara o reforma totala a celei de a treia puteri in stat, care, in interes strain, s-a transformat intr-o mafie infinit mai periculoasa decat aceea a clanurilor interlope, viitorul nostru ca cetateni, natiune si Tara este condamnat definitiv si executoriu!

Asigurandu-va de profundul meu regret ca v-am cunoscut si ca m-am lasat indus in eroare de aparenta dvs. probitate, va incredintez ca, din acest moment, cel putin pentru noi, rezervistii, existenta dvs. publica a incetat! Drept care, in nume propriu, dar si al zecilor de mii de camarazi consternati de ”Raspunsul (dvs.) colectiv”, va transmit un la fel de ”colectiv”, adica un unanim…ADIO!

Presedintele S.C.M.D.

Col. (r) dr. Mircea DOGARU