miercuri, 7 martie 2018


SI DECIZIILE DE ACTUALIZARE TREBUIE CONTESTATE
-         In atentia tuturor membrilor S.C.M.D. -
Doamnelor si domnilor,
Au inceput sa vina asa-zisele decizii de actualizare. Acestea va arata ce pensie ati fi avut daca, in locul indexarii cu 5,25% din ianuarie 2017, vi s-ar fi aplicat cresterea cu 15% din iunie 2017. Suma calculata porneste de la cuantumul din decembrie 2016. Si, evident este mai mica decat ceea ce aveti in plata.
Legea nr. 223/2015 prevedea ca, in anul in care se produce si indexarea cu rata inflatiei si cresterea salariala la activi, ni se aplica ori una ori alta, adica cea mai favorabila dintre ele. In cazul in care cresterea salariala ar fi fost foarte mare am fi primit indexarea in ianuarie, plus diferenta pana la cuantumul cresterii, atunci cand aceasta s-ar fi produs. Dar nu a fost cazul, cresterea cu 15% a soldei de functie fiind mult mai mica decat indexarea cu 5,25% a intregului venit.
In mod normal, Casele sectoriale de pensii ar fi trebuit sa trimita o instiintare doar rezervistilor care au solicitat in scris cu specificarea: „Daca ati fi avut un plus la cresterea cu 15% a soldei de functie, acesta vi s-ar fi acordat conform legii, automat, inca din iulie 2017. Dar n-a fost cazul!”.
De ce ne-au prostit sa facem, in mod absurd, cereri de actualizare sau recalculare, desi era inutil? Ca sa poata emite acum, asa-zise decizii de actualizare, care bat in cuie cuantumul pensiei, obtinut prin OUG nr. 57/2015, de doua ori: odata prin adaugirea indexarii la cuantumul din decembrie 2016 si a doua oara prin adaugarea la acelasi cuantum din decembrie 2016, a zisei cresteri cu 15% a soldei de functie (fara indexare).
Deci, deciziile de actualizare trebuie contestate pentru ca ele reconfirma in fapt, recalcularea pe OUG nr. 57/2015, pe care am contestat-o deja.
Departamentul juridic al S.C.M.D. a elaborat modelul de contestatie, pe care membrii de sindicat il vor putea lua de la presedintii de filiale.
Honor et patria! Vae victis!
Presedintele S.C.M.D.
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

marți, 6 martie 2018

Miting impotriva Legilor Haosului






MITING IMPOTRIVA LEGILOR HAOSULUI
24 MARTIE 2018
-        In atentia membrilor SCMD si CNSC –

Doamnelor si domnilor presedinti de sindicate, federatii sindicale, asociatii, uniuni, fundatii, respectiv filiale SCMD,

Neincrezatoare in promisiunile de ultima ora ale ministrului Muncii, sindicatele din MAI au votat in unanimitate sa aniverseze Ziua Politiei Romane (25 Martie) printr-un miting de proportii, organizat sambata, 24 martie 2018, cu incepere de la ora 09.30. In functie de numarul de participanti anuntati, mitingul se va desfasura fie in Piata Victoriei, fie in Piata Revolutiei.
Mitingul de protest are in vedere haosul instituit prin Legea salarizarii unitare si legislatia privind pensiile. Ii anuntam pe aliati ca pensiile militare, deja, au fost facute praf prin OUG57/2015, OUG 59/2017 si urmatoarele. Urmeaza cele civile, printr-o ilegala „recalculare” si disparitia indexarii cu rata inflatiei, topita in punctul de pensie.
Deoarece, o buna parte din sindicatele MAI sunt si membre CNSC, am primit solicitarea de a da curs statutului de aliati, participand la mitingul care ne priveste in egala masura. Facem apel, in primul rand, la filialele din Bucuresti si Ilfov, dar si la structurile celorlalti componenti ai CNSC, sa participe! In situatia in care vor dori sa ia parte si filiale din zonele limitrofe sau mai indepartate, acestea sa anunte intentia de participare, la Secretariatul General al SCMD, pana in data de 18 martie a.c., pentru ca numarul de participanti aliati sa fie comunicati aliatilor, in vederea negocierilor cu Primaria Municipiului Bucuresti.
In ceea ce ne priveste, solicitarile noastre vor fi urmatoarele:
-         Anularea experimentului transferurilor de contributii de la patronate la salariati, care loveste, in egala masura, patronii si salariatii si nu se justifica decat in scopul propagandistic al anuntarii unor „mariri” salariale, care sunt, in fapt, scaderi pentru majoritatea „beneficiarilor”;
-         Abrogarea Art.40 din OUG 57/2015 si a OUG 59/2017, procedural neconstitutionale si, in egala masura, discriminatorii pentru toti rezervistii;
-         Abrogarea OUG 90/2017 care prelungeste suspendarea platii ajutoarelor salariale in baza unei legi abrogate;
-         Abrogarea OUG 95/2014, in egala masura discriminatorie pentru militari, politisti cat si pentru adevaratii revolutionari, adica pentru cei fara al caror sacrificiu, ministrii si politicienii de astazi ar fi ramas niste neica nimeni, iar marii afaceristi autohtoni, niste bisnitari de duzina;
-         Publicarea imediata a proiectului noii Legi a pensiilor (daca exista) si incetarea campaniei propagandistice pe aceasta tema, pe care ministrul Muncii o duce de un an de zile, in baza unui text de lege invocat dar nevazut;
-         Punerea in discutie, in Camera Deputatilor, in regim de urgenta, a Proiectului Legii Sindicatelor, proiect in conformitate cu legislatia europeana, inaintat de CNSC, prin parlamentari ALDE si PSD, in anul 2015.
Organizatorilor le vom propune ca mitingul sa se incheie cu un mars spre sediul central al PSD, unde va fi solicitata sa vina la discutii, noua conducere aleasa la Congresul PSD din 10 martie a.c.
Doamnelor si domnilor,
Experienta ultimilor ani ne invata ca, numai uniti, numai impreuna, putem obtine fiecare structura socio-profesionala, fie si partial, satisfacerea revendicarilor noastre.
Cu speranta ca Putin ne va scuti de temperaturi de +47/-20 grade Celsius, de tornade, averse, cutremure si alte bazaconii coincidentale, sa sprijinim, asadar, actiunea de protest a sindicatelor din MAI, asa cum ne solicita partenerii nostri!

Honor et Patria! Vae Victis!
Presedintele SCMD,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU



luni, 5 martie 2018

A inceput razboiul SCMD - MApN



                                                                
         SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Sediul social: Bucuresti, str. Bogota,  nr. 6, Sector 1, Cod postal 013642
Telefoane mobile: 0736600973, 0736601143 Cont: BRD, Agentia Carol, RO41BRDE441SV79262374410, Cod fiscal:26096263

     Nr. 118 din 05.03.2018                                                                                                  Ex.nr. 1




Către,
                                MINISTERUL APARARII NATIONALE
-          In atentia domnului ministru Mihai-Viorel Fifor -
cu sediul in Bucuresti, str. Izvor nr.110, sector 5

Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (în continuare SCMD), cu sediul in Bucuresti, str. Bogota,  nr. 6, Sector 1, in temeiul dispozitiilor art. 28, alin (2) din Legea nr. 62/2011, privind dialogul social, in numele membrilor de sindicat, in temeiul Legii nr.554/2004 privind contenciosul administrativ, modificata si completata ulterior, formulam prezenta

PLANGERE ADMINISTRATIVA PREALABILA

avand in vedere urmatoarele motive:
I. Incepand cu anul 2010, Ministerul Apararii Nationale - prin conducerea acestui minister, a Directiei Generale Financiar-Contabile si a Directiei Generale Juridice au initiat, sustinut si pus in aplicare masuri in domeniul pensiilor militare:
1.Emiterea deciziilor de recalculare in temeiul art.1 lit. a) si b) din Legea nr.119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor si ulterior a deciziilor de revizuire in conformitate cu dispoziţiile art.1 din O.U.G. nr.1/2011, care au condus la reducerea semnificativa a cuantumului unor pensii ca urmare a calculului acestora pe baza principiului contributivitatii, cu incalcarea unor principii fundamentale constitutionale: principiul neretroactivităţii legii, prevăzut la art.15 alin. (2) din Constituţia României, republicată, conform căruia: „legea dispune numai pentru viitor, cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile” si principiul drepturilor câştigate, avand in vedere practica[1] Curţii de Justiţie a Uniunii Europene: „dacă prestaţiile acordate în temeiul regulamentului vechi sunt mai favorabile decât cele plătite în conformitate regulamentul nou, acestea nu trebuie să fie reduse” si a Curtii Constituţionale: „în cazurile în care din recalculare rezultă un cuantum mai mare al pensiei, se va plăti acesta, iar dacă noul cuantum rezultat este mai mic, se va acorda în continuare pensia anterior stabilită şi aflată în plată, fără a se aduce vreo atingere drepturilor legal câştigate anterior”.
            2.Adoptarea Legii nr.241/2013 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniti din sistemul de aparare, ordine publica si securitate nationala, care a intrat in vigoare la 01.10.2013 si care a reparat incalcarea celor doua principii fundamentale constitutionale mai sus-aratate, fara restituirea diferentelor de bani retinute abuziv in baza OUG nr.1/2011.
            3.Adoptarea Legii nr.223/2015 privind pensiile militare de stat, care a reparat transformarea naturii juridice a pensiilor militare si a restituit conform art.121 diferentele de bani retinute abuziv in baza OUG nr.1/2011.
4.Adoptarea O.U.G. nr. 57/2015 si O.U.G. 59/2017, care au modificat Legea nr.223/2015, fara ca acestea sa fie pana in prezent ratificate de Parlament, astfel:
- prin O.U.G. nr. 57/2015: diminuarea bazei de calcul a pensiilor militare de la 80 la 65%, excluderea din baza de calcul a unor sporuri aferente particularitatii activitatilor desfasurate, baza de calcul raportata la 31.12.2009, sporul pentru contributia la fondul pentru pensia suplimentara si/sau contributia individuala la buget a fost inclus in baza de calcul si limitat la 85% din cuantumul pensiei.
- prin O.U.G. 59/2017: actualizarea pensiilor militare cu rata inflatiei si nu in raport de cresterile salariale ale cadrelor militare in activitate, modificarea bazei de calcul a pensiilor militare a celor trecuti in rezerva dupa 15.09.2017 prin includerea Ordinului Meritului Militar in baza de calcul si stabilirea cuantumului pensiei la suma neta a bazei de calcul rezultata, ceea ce a condus la o diminuare a drepturilor de pensie fata de modul de calcul stabilit prin Legea nr. 223/2015.
5.Neacordarea ajutoarelor prevazute de art.20 din Legea nr.284/2010 la trecerea in rezerva a cadrelor militare si adoptarea Legii nr.153/2017 in care acordarea ajutoarelor la trecerea in rezerva nu mai este prevazuta in mod explicit.
6. Incetarea platii indemnizatiilor cuvenite cadrelor militare in rezerva si in retragere, conform prevederilor Legii nr.8/2006 privind instituirea indemnizatiei pentru pensionarii sistemului public de pensii, membrii ai uniunilor de creatori legal constituite si recunoscute ca persoane juridice de utilitate publica din 22.11.2006, incepand cu 01.01.2016 pana la punerea in aplicare a Legii nr. 83/29.04.2016, publicata in Monitorul Oficial nr.341/04.05.2016.

Toate aceste modificari legislative, urmate de norme metodologice, au afectat si afecteaza drepturile cadrelor militare trecute in rezerva si retragere, in conditiile in care acestia s-au supus tuturor rigorilor specifice vieţii militare, cu promisiunea certă din partea statului că vor beneficia de un cuantum al pensiei care să compenseze restricţiile pe care le-au suferit: interzicerea activitatilor care le puteau aduce venituri suplimentare si riscul pe care l-a implicat exercitarea profesiilor de catre cadrele militare din toate structurile de aparare, ordine publica si securitate nationala, pe plan intern si extern.
Masurile luate nu au respectat Decizia Curtii Constitutionale a Romaniei nr.20/2000, dosar nr.5A/2000, care a decis ca nu se poate identifica o ratiune suficienta care sa justifice aplicarea unui tratament diferit intre pensia magistratilor si pensia militarilor, precum si dispozitiile art.60 din Conventie, potrivit caruia „nicio dispozitie din prezenta conventie nu va fi interpretata ca limitand sau aducand atingere drepturilor omului si libertatilor fundamentale care ar putea fi recunoscute conform legilor oricarei parti contractante sau oricarei alte conventii la care aceasta parte contractanta este parte”.
Reglementarile mai sus-mentionate au constituit o incalcare a principiului egalitatii in fata legii si o diferentiere a regimului juridic de pensionare fata de regimul stabilit pentru alti asigurati, care nu sunt supusi acelorasi exigente, restrictii si riscuri. O asemenea interpretare tinde sa nege in substanta un drept prevazut de legiuitor in favoarea tuturor rezervistilor militari, inclusiv membrilor nostrii de sindicat, devenit cert si lichid odata cu incetarea raporturilor lor de serviciu.
Nu s-a avut in vedere nici faptul ca militarii constituie singura categorie profesionala cu obligatii de serviciu dupa trecerea in rezerva, intrucat in caz de necesitate rezervistii sunt obligatoriu concentrati, refuzul constituind infractiune sanctionata de Codul penal.
Modul de calcul al pensiilor militare stabilit prin actele normative invocate mai sus au condus la o incalcare flagranta a egalitatii in drepturi, garantata de art.16 alin.1 si 2 din Constitutia Romaniei, potrivit caruia cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor, fara privilegii sau discriminari, nimeni nefiind mai presus de lege.
II. Totalitatea considerentelor mentionate in prezenta plangere au fost sustinute de Ministerul Apararii Nationale, de fiecare ministru aflat la conducere dupa anul 2010, de conducerea si angajatii Directiei Generale Financiar-Contabile, Directiei Generale Juridice si Casei de Pensii Sectoriale a Ministerului Apararii Nationale, care si-au incalcat atributiile statutare, au contribuit si au acceptat la modificarea drepturilor patrimoniale ale pensionarilor militari in functie de interese si strategii politice.
Mai mult, au acceptat ca Ministerul Muncii si Justitiei Sociale, prin ministrul Lia Olguta Vasilescu, sa aibe initiative legislative si interventii in domeniul apararii, ordinii publice si securitatii nationale, desi domeniul pensiilor militare nu intra in subordinea acesteia.
Consecintele demersurilor de la nivelul Ministerului Apararii Nationale – prin reprezentantii mai sus aratati, au prejudiciat constant atat imaginea cat si calitatea vietii pensionarilor militari, unele efecte fiind ireversibile.
In acest sens, aducem in atentie adresa M.Ap.N. catre Ministerul Finantelor  inregistrata cu nr. A-4330/18.05.2012, catre secretarul de stat Gheorghe Gherghina, cu privire la decesele rezervistilor, ocazie cu care solicitam sa ne comunicati care a fost ratiunea si scopul acelei adrese, in conditiile in care consideram ca nu evidenta celor decedati trebuie sa fie o prioritate a ministerului de resort.
Totodata, subliniem faptul ca o consecinta directa a acestei fluctuatii legislative in domeniul pensiilor militare a condus la o crestere semnificativa a numarului de contestatii, memorii, plangeri prealabile administrative, actiuni in instanta atat in tara cat si la CEDO, mitinguri, interventii in mass-media, retele de socializare, toate in paralel cu adancirea diferentelor de tratament si de imagine intre cadrele militare in activitate si cele in rezerva/retragere.
Impactul negativ s-a manifestat, se manifesta si se va manifesta in ceea ce priveste demnitatea, starea de sanatate a celor trecuti in rezerva si retragere, precum si in perceptia acestora in raport cu atitudinea pe care statul prin reprezentantii sai din Ministerul Apararii Nationale o au fata de cei care isi inceteaza raporturile de munca.
In drept, ne intemeiem prezenta pe dispozitiile art.7 din Legea nr.554/2004 privind contenciosul administrativ, modificata prin Legea nr.76/2012, coroborate cu dispozitiile art.1 din Intaiul Protocol Aditional la Conventia Europeana pentru Apararea Drepturilor Omului si Libertatilor Fundamentale ale Omului, in care Romania este parte, intrucat consideram ca membrii SCMD - cadre militare in rezerva si in retragere am fost vatamati in drepturile noastre, ca urmare a atitudinii si masurilor luate de Ministerul Apararii Nationale in calitate de reprezentant cu initiativa legislativa a sistemului de aparare, ordine publica si securitate nationala – prin conducerea acestui minister, a Directiei Generale Financiar-Contabile si a Directiei Generale Juridice.

Presedintele S.C.M.D.                                                    
                  Col.(r) dr. Mircea DOGARU




[1] Cauzele Saieva v Caisse de compensation des allocations familiales - 32/76 şi Mărio Viva v Fonds National de Retrăite des Ouvriers Mineurs - 83/87

marți, 27 februarie 2018

INCETATI SA NE MAI CONSIDERATI UN POPOR DE IDIOTI!




INCETATI SA NE  MAI CONSIDERATI UN POPOR DE IDIOTI!
-         Despre aberatiile juridice numite: „pensia minima”; „fondul maxim pentru pensii” si, mai ales, „5,5 milioane de pensionari” –

Romani,
De 9 ani de zile, de cand Guvernarea Basescu – Boc a lansat in Romania politica genocidului, prin legile genocidului (Legea nr.119/2010 si, mai ales, Legea nr.263/2010, zisa si „Frauda parlamentara Anastase”), obiectivul central al guvernarilor a devenit ceea ce  abia astazi se recunoaste prin vocea doamnei Lagarde, lichidarea fizica a pensionarilor care „traiesc prea mult”.
Teren de experimentare pentru marii asasini economici mondiali? .... ROMANIA!
Executanti? .... Liderii politici in frunte cu presedintii, premierii, ministrii, liderii de partide si de grupuri parlamentare.
Complici? ..... Asazisii analisti politici si teleasti, promovati pe criteriul tradarii de tara sau al prostiei fara speranta, care capuseaza Media din Romania. Acoperiti sau nu!
Speram sa va mai amintiti declaratiile Boc - Basecu despre necesitatea ca pensionarii sa supravietuiasca „maxim 6 ani”, dupa care sa urmeze „parasirea, pe cale naturala, a sistemului”.
Modalitatea aleasa? ... Haosul instituit in legislatia pensiilor. Basescu dixit referitor la militari: „Vor castiga in Justitie! Matematic vor castiga dar ..... peste 4-5 ani si pana atunci le-am luat banii”, iar referitor la civili ”Ce, daca are 600 de lei? Un leu sa i se ia , dar sa i se ia!” Consecinta? Numai rezervisti au murit, intre 2010 si 1 iulie 2013, peste 32.000, majoritatea cu varste cuprinse intre 45 si 60 de ani.
Arme utilizate? ..... Manipularea fuduliei prostilor, a disperarii, invidiei, lacomiei si a altor trasaturi negative ale mentalului colectiv romanesc ce a stimulat prin secole lipsa de unitate a poporului, dar si procedeele militare specifice razboiului psihologic si de imagine.
Prin Mihai Seitan ca ministru al Muncii, Basescu a lansat conceptul „Omul slab care duce in carca omul gras”, adica 4  milioane de salariati ar duce in spate 5,5 milioane de pensionari. O minciuna colosala menita sa ascunda furtul efectiv al fondurilor de pensii obtinute prin contributiile cetatenilor de la UCECOM, mai intai, Casa Nationala de Pensii si, in final, de la structurile militare (Armata, Interne, Servicii).
Lansata pentru imbecili, enormitatea afirmatiei a prins si continua sa fie utilizata astazi cu succes de politicieni verosi, formatori de opinie penali si teleasti papagali. In realitate, in Romania, sunt, la ora actuala, 2.016.000 de pensii civile si circa 200.000 solde de rezervist, botezate „pensii militare”.
Ce este pensia?
Potrivit legislatiei internationale, indeosebi europene, pensia este un „drept patrimonial dobandit” in urma unuia sau mai multe contracte de munca, integral sau partial incheiate, cu statul sau in privat. Pensia nu este un „venit”, ci o restituire a propriilor bani luati de la cetatean prin venituri impozitate o data, deci nu poate fi impozitata legal (neconstitutional, impozitul pe pensii l-a introdus la noi echipa Basescu – Tariceanu, in 2005).
Pensia este rezultatul unui calcul rezultat din cuantumurile veniturilor cetateanului provenite din contracte de munca, cuantumurile contributiilor cetateanului pentru fondul de pensii, vechimea (numarul de ani, legal munciti la stat sau la privat), gradul de risc al muncii, gradul de importanta sociala a muncii etc. Din aceasta perspectiva, exista in Romania doar 2.016.000 de pensii civile, guvernate de legi diferite: Legea 263/2010 – pentru 2 milioane de cetateni si legile ocupationale pentru piloti, diplomati, magistrati, grefieri, functionarii publici din Parlament, Curtea de Conturi, Administratia prezidentiala.
Ce sunt celelalte 3.500.000 de venituri, botezate, in mod criminal, pensii? Venituri de tip salarial acordate de stat, aleator, din burta, fara a decurge la niciunul dintre criteriile care stabilesc pensia, ca rasplata sau premiu pentru activitatea unor cetateni sau ca un ajutor social. Oricum, nu au nici o legatura cu vreun contract de munca sau cu ideile de salariu si contributivitate: indemnizatiile de merit stabilite fostilor parlamentari si presedinti, rentele viagere acordate revolutionarilor, marilor sportivi (exemplu: Doroftei are 9000 lei/luna, renta viagera, nu pensie), marilor artisti sau altor personalitati si ajutoarele sociale meritate, ca in cazul celor stabilite de Nicolae Ceausescu pentru fostii CAP-isti (actualmente decedati) si pomenile pentru nemunca, stabilite aleator, din ratiuni electorale, pentru cca 1.000.000 de manipulati social. Acestora din urma li s-a stabilit un ajutor social minim, la ora actuala, de 640 lei/luna.
In mod pervers, discriminatoriu si ticalos, de cand regina haosului social, doamna Lia Olguta Vasilescu, a ajuns ministrul Muncii, s-a luat decizia politica de a boteza, in dispretul oricaror principii si norme de drept, ajutorul social pentru nemunca (adesea mai mare decat pensiile pentru munca) drept PENSIE MINIMA.
Asadar, nu exista si nu poate exista o PENSIE MINIMA decat in scop manipulator, pentru a promova haosul social. Ticalosului concept i s-a adaugat, odata cu revenirea domnului Teodorovici, la Ministerul de Finante, o noua absurditate juridica – acordarea „Fondului maxim posibil pentru pensii”.
De drept, guvernul nu poate stabili un fond maxim sau minim pentru pensii! Este obligat sa acorde suma care rezulta din adunarea legala a tuturor pensiilor stabilite prin legislatie. Nu este in stare? ...... Pleaca! Nu are voie sa recalculeze retroactiv ( Decizia ICCJ nr. 19 in Dosarul nr.18/17 octombrie 2011), sa stabileasca, dupa ureche, un minim sau un maxim. Drepturile de pensie vor ramane, chiar si daca Romania dispare ca stat, statul succesor fiind obligat sa le plateasca.
Nu acelasi lucru se intampla cu ajutoarele sociale, justificate sau nu, indemnizatiile sau rentele viagere, pe care un stat social le stabileste si le acorda in functie de cat are, cum are, daca are. Si le poate retrage oricand, asa cum le-a instituit!
Asadar, stimatele teleaste, preocupate doar de silueta, trebuie sa priceapa, odata pentru totdeauna, ca pensia pe de o parte si ajutoarele sociale si rentele de merit pe de alta, au regimuri juridice total diferite. Sa nu mai dea ochii peste cap, emitand enormitatea ca ”tot de la stat se platesc”. Pai, si salariile tot de la stat se platesc, fetelor, pentru bugetari, dar asta nu inseamna ca sunt pensii, decat daca faceti aceeasi confuzie ca „providentiala” (Pentru cine?) „LOV” intre „indemnizatiile pentru mamici” (care, oricum, au scazut prin legea haotica a salarizarii) si pensiile bunicelor!
Cat despre „pensiile militare”, acestea sunt solde de rezervist, mai mici decat ale militarilor si politistilor activi, rezervistii nefiind nici lucratori activi, nici pensionari, ci o categorie socio-profesionala obligata sa continue pregatirea militara dupa trecerea in rezerva, pe bani mai putini, pana cand vor fi chemati, din nou sub arme, in caz de razboi. Asa a fost din totdeauna la romani, in epoca statala, asa a fost si este pretutindeni, in Europa si in lume, asa ne-am obligat fata de NATO si UE!
De ce sunt 200.000 de rezervisti de la 147.000, cati au fost initial? Pentru ca, dupa lupta SCMD, dusa timp de 6 ani pentru revenirea la normalitate in legislatia militara, s-a produs, din ordin extern, asaltul distructiv vizand eliminarea structurilor militare in vederea atingerii obiectivului final: desfiintarea Romaniei ca stat. Asaltul a inceput la 9 decembrie 2015, prin initiativa tradatorilor din MApN, care au strecurat o intreaga OUG in 30 de puncte, ca Articol (initial nr.36, apoi nr.40), intr-o Ordonanta de Urgenta privind salarizarea bugetarilor, numai pe anul 2016. A continuat prin celelalte ordonante care au facut praf Legea Pensiilor Militare de Stat (Legea 223/2015), pentru a culmina, dupa tentativa esuata, din mai, a LOV, de a distruge sistemul militar, prin Art.40 din Proiectul Legii Salarizarii Unitare, cu decimarea, din 15 septembrie 2016, prin OUG 59/2017. In conditiile unei lipse acute de personal calificat, alti 8.700 de profesionisti au fost obligati sa paraseasca MApN, cca.7.800 MAI si 3.000 serviciile. Totul, neconstitutional, pentru ca, de la 01.01.2016, ministrul Muncii nu mai are nici o competenta asupra domeniului militar din punctul de vedere al salarizarii si pensiilor militarilor. Din punctul nostru de vedere, actiunile de acest tip de inscriu la „inalta tradare” ca si propaganda imbecila a analistilor penali si a papagalilor de presa privind „pensiile speciale”.
Sintagma de „pensie speciala” nu exista nicaieri, juridic! Doar propagandistic, in arsenalul manipulatorilor! Si s-ar putea referi doar la pensionarii civili, cu pensii stabilite in baza altor legi decat legea generala. Nu la rezervisti!
Rezervistii au PENSII MILITARE DE STAT, stabilite in baza CONTRACTELOR CU STATUL, CONTRACT DE SANGE, care presupun acceptarea sacrificiului suprem in slujba Tarii. Contributiile lor au loc in interiorul sistemului militar si sunt platite in interiorul sistemului, nu de catre Casa Nationala de Pensii. Ei nu se regasesc in Codul Muncii pentru ca ar trebui inscrisi la „munca fortata”, iar Constitutia interzice apelativul (Art.42). Ei presteaza activitati de pregatire specifica, de interventie si, in caz de razboi, de lupta. Nu difera decat prin plata, care este de batjocura fata de omologii din statele membre NATO si UE. In aceste conditii, dupa ce SCMD a hotarat sa-i dea in judecata, pentru abuz de putere, mistificare a realitatii, discriminare a rezervistilor si propaganda contrare intereselor nationale, pe ministrii Muncii si Apararii, este posibil sa le urmeze pe lista si analistii penali, acoperiti sau nu, din media si papagalii televiziunilor.
Pentru ca prostia nu doare, dar se plateste!

Honor et Patria! Vae Victis!

Presedintele SCMD,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU



vineri, 23 februarie 2018

Victorie decisiva in Dosarul 46687/3/2016



Victorie decisiva in Dosarul 46687/3/2016
-        In atentia tuturor membrilor SCMD –

Stimati camarazi,
Spre disperarea cateilor minunatei „LOV”, care v-au aburit asupra calitatii procesuale active a SCMD, miercuri, 21 februarie a.c., Sectia a VIII a Contencios administrativ si fiscal a Curtii de Apel Bucuresti a admis recursul promovat de SCMD in dosarul de mai sus si s-a pronuntat definitiv in favoarea a 32 membri SCMD, parte in dosar.
Conform  solutiei pe scurt, prin Hotararea 995/2018,  respectivii membri SCMD isi vor primi ajutoarele salariale „la incetarea cauzei legale de suspendare”.
La mai multe victorii!

Presedintele SCMD,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU