vineri, 15 mai 2020



MĂSURI DE PREVENIRE ȘI CONTROL A INFECȚIILOR APLICABILE
PE DURATA STĂRII DE ALERTĂ
1. Începând cu data de 15.05.2020, în spațiile comerciale, mijloacele de transport în comun, la locul de muncă și în alte spații închise se instituie obligativitatea purtării măștii, astfel încât nasul și gura să fie acoperite.

2. Instituțiile și autoritățile publice, precum și operatorii economici publici și privați, au obligația organizării activității, astfel încât munca să se desfășoare de la domiciliul angajaților, iar dacă activitatea desfășurată nu permite acest lucru, să ia măsuri pentru:
a) asigurarea triajului epidemiologic constând în controlul temperaturii personalului propriu şi vizitatorilor, la punctele de control-acces în incinte;
b) dezinfectarea obligatorie a mâinilor înaintea intrării în spațiile de lucru;
c) respectarea regulilor privind desfășurarea activității în birourile cu spații comune (open space) și a regulilor privind funcționarea unităților de cazare în regim hotelier;
d) decalarea programului de lucru, pentru entităţile cu un număr mai mare de 50 de salariați, astfel încât începerea, respectiv terminarea programului de lucru să se realizeze la intervale de minimum 1 oră, pe parcursul a minimum 3 ore, în tranșe de minim 20% din personal.

3. Instituțiile publice și operatorii economici care desfășoară activități comerciale/de lucru cu publicul ce implică accesul persoanelor în interiorul clădirilor, iau măsuri pentru organizarea activității, astfel:
a) accesul trebuie să fie organizat astfel încât să fie asigurată o suprafață minimă de 4 mp pentru fiecare client/persoană și o distanță minimă de 2 m între oricare două persoane apropiate;
b) să nu permită accesul persoanelor a căror temperatură corporală, măsurată la intrarea în incintă, depășește 37,30C;
c) să asigure dezinfectarea suprafețelor expuse și evitarea aglomerării de persoane, în special în zonele caselor de marcat/ghișeelor.

4. Operatorii de transport persoane, publici și privați, își organizează activitatea astfel încât să fie respectate regulile specifice.

5. (1) Pentru prevenirea răspândirii infecțiilor cu SARS-CoV-2, sunt interzise organizarea și desfășurarea de mitinguri, demonstrații, concerte sau orice alte întruniri în spații deschise, precum și de activități culturale, științifice, artistice, sportive, de divertisment, jocuri de noroc, activități de fitness, activități în piscine și de tratament balnear desfășurate în spații închise.

(2) Sunt exceptate de la prevederile alin. 1 următoarele activități: 2


                        a) activitățile organizate de slujitorii cultelor religioase, cu participarea publicului, care se desfășoară doar în exteriorul lăcașurilor de cult, precum și practicile și ritualurile cu caracter privat în interiorul lăcașurilor de cult (cu participarea a maxim 16 persoane) se realizează cu respectarea măsurilor de prevenire și protecție stabilite. Slujbele religioase desfășurate în spații publice, în exteriorul lăcașurilor de cult, nu sunt considerate adunări publice;
                        b) activitățile de îngrijire personală care se desfășoară în spațiile special destinate și cu respectarea măsurilor de prevenire și protecție;
                        c) activitățile de pregătire a sportivilor de performanță în cantonamente, care se desfășoară cu respectarea măsurilor de prevenire și protecție;
                        d) activitățile culturale desfășurate în spațiile special destinate, respectiv la nivelul muzeelor, bibliotecilor și a sălilor de expoziții care se desfășoară cu respectarea măsurilor de prevenire și protecție;
                        e) activitățile recreativ-sportive în aer liber, precum ciclismul, drumețiile, alergarea, canotajul, alpinismul, vânătoarea, pescuitul și altele asemenea, care se desfășoară cu participarea a cel mult 3 persoane care nu locuiesc împreună.

6. (1) Este suspendată temporar activitatea de servire şi consum al produselor în spațiile comune de servire a mesei din interiorul restaurantelor, hotelurilor, motelurilor, pensiunilor, cafenelelor sau altor localuri publice, cât și la terasele din exteriorul acestor locații.

(2) Sunt exceptate de la prevederile alin. 1 activitățile de preparare a hranei, cât și de comercializare a produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice, care nu presupun rămânerea clienților în spațiile destinate acestui scop, precum cele de tip „drive-in“, „room-service“, livrare la client, ”take-away” etc.
7. (1) Este suspendată temporar activitatea de comercializare cu amănuntul a produselor şi serviciilor în centrele comerciale cu suprafața construită mai mare de 15.000 mp, în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici.

(2) Sunt exceptate de la prevederile alin. 1 următoarele activități:
                        a) vânzarea produselor alimentare, veterinare, farmaceutice, a produselor și serviciilor de optică medicală şi a serviciilor de curățătorie;
                        b) vânzarea produselor electronice și electrocasnice, doar dacă operatorii economici asigură livrarea acestora la domiciliul/sediul cumpărătorului;
                        c) activitatea desfășurată de operatorii economici din cadrul centrelor comerciale care au accesul asigurat direct din exteriorul incintei și este întreruptă comunicarea cu restul complexului.

8. Se instituie obligativitatea menținerii funcționării centrelor rezidențiale de îngrijire și asistență a persoanelor vârstnice, centrelor rezidențiale pentru copii și adulți, cu și fără dizabilități, precum și pentru alte categorii vulnerabile și impunerea unor condiții de izolare a personalului pe perioada prezenței la serviciu.
3


9. (1) Se interzice intrarea pe teritoriul României, prin punctele de trecere a frontierei de stat, a cetățenilor străini şi apatrizilor.

(2) Sunt exceptați de la prevederile alin. 1 următorii cetățeni străini:
                        a) membri de familie ai cetățenilor români;
                        b) membri de familie ai cetățenilor altor state membre ale U.E. sau ale Spațiului Economic European ori ai Confederației Elvețiene, cu rezidență în România;
                        c) persoane care posedă o viză de lungă ședere, un permis de ședere sau un document echivalent permisului de ședere eliberat de autoritățile, ori un document echivalent acestora emis de autoritățile altor state, potrivit dreptului U.E.;
                        d) persoane care se deplasează în interes profesional, dovedit prin viză, permis de ședere sau un alt document echivalent;
                        e) personal diplomatic sau consular, personal al organizațiilor internaționale, personal militar sau personal care poate asigura ajutor umanitar;
                        f) pasageri în tranzit, inclusiv cei repatriați ca urmare a acordării protecției consulare;
                        g) pasageri care călătoresc din motive imperative;
                        h) persoane care au nevoie de protecție internațională sau din alte motive umanitare.

10. (1) Se prelungește măsura suspendării zborurilor efectuate de operatorii economici din aviație spre Austria, Belgia, Confederația Elvețiană, Franța, Germania, Iran, Italia, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos, Spania, Statele Unite ale Americii, Turcia și Iran, și din aceste țări către România pentru toate aeroporturile din România, pentru o perioadă de 14 zile, începând cu data de 15.05.2020.

(2) Sunt exceptate de la prevederile alin. 1 următoarele categorii de zboruri:
- efectuate cu aeronave de stat;
- de transport marfă şi/sau corespondență;
- umanitare sau care asigură servicii medicale de urgență;
- pentru căutare-salvare sau de intervenție în situații de urgență, la solicitarea unei autorități publice din România;
- având drept scop transportul echipelor de intervenție tehnică, la solicitarea operatorilor economici stabiliți în România;
- aterizărilor tehnice necomerciale;
- de poziționare a aeronavelor, fără încărcătură comercială (ferry);
- tehnice în scopul efectuării unor lucrări la aeronave;
- efectuate de transportatori aerieni deținători de licență de operare în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, prin curse neregulate (charter), pentru transportul lucrătorilor sezonieri sau pentru repatrierea unor cetățeni străini, din România către alte state, cu avizul Autorității Aeronautice Civile Române și al autorității competente din statul de destinație;
- zborurilor efectuate de transportatori aerieni deținători de licență de operare în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, prin curse neregulate (charter), din alte 4

state către România pentru repatrierea cetățenilor români, cu avizul Autorității Aeronautice Civile Române, în baza acordului Ministerului Afacerilor Interne și al Ministerului Afacerilor Externe;
- zborurilor efectuate de transportatori aerieni deținători de licență de operare în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, prin curse neregulate (charter), pentru transportul lucrătorilor din sectorul transporturilor prevăzuți în Anexa nr. 3 la Comunicarea privind implementarea Culoarelor Verzi („Green Lanes”) în temeiul Orientărilor privind măsurile de gestionare a frontierelor în vederea protejării sănătății și a asigurării disponibilității mărfurilor și serviciilor esențiale – C(2020) 1897, din 23.03.2020, din România către alte state și din alte state către România, cu avizul Autorității Aeronautice Civile Române, al Ministerului Afacerilor Externe și al autorității competente din statul de destinație.
11. (1) Se suspendă transportul rutier internațional de persoane prin servicii regulate, servicii regulate speciale și servicii ocazionale în trafic internațional, pentru toate cursele efectuate de către operatorii de transport spre Italia, Spania, Franța, Germania, Austria, Belgia, Confederația Elvețiană, Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos și Turcia și din aceste țări către România, până în data de 01 iunie 2020.

(2) Prevederile alin. (1) nu se aplică transportului rutier internațional de persoane prin servicii ocazionale, în cazul în care sunt îndeplinite următoarele condiții cumulative:
a) sunt transportate numai persoanele care: au un contract de muncă valabil pe teritoriul statului de destinație, au drept de ședere valabil în statul de destinație sau se întorc în România din statul în care au lucrat sau au locuit;
b) există acordul, aprobarea sau avizul statelor tranzitate și a statului de destinație privind desfășurarea cursei;
c) operatorul de transport rutier informează Autoritatea Rutieră Română – A.R.R. din cadrul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, cu cel puțin 24 de ore înainte de plecarea în cursă, cu privire la efectuarea cursei, precum și toate celelalte date și informații prevăzute de legislația specifică în vigoare; odată cu informarea respectivă, operatorul de transport prezintă acceptul tuturor statelor tranzitate precum și a statului de destinație pentru derularea transportului respectiv;
d) operatorul de transport rutier care efectuează transportul, împreună cu agenția de recrutare și persoanele care urmează a fi transportate iau toate măsurile necesare pentru respectarea normelor și recomandărilor autorităților responsabile privind evitarea aglomerării persoanelor, măsurile de protecție și siguranță a pasagerilor și conducătorilor auto.
12. Se reia activitatea cabinetelor de medicină dentară pentru cazurile care nu reprezintă urgență, cu respectarea măsurilor de prevenire și control a răspândirii infecțiilor;
5


13. Se reia asigurarea asistenței medicale ambulatorii pentru cazurile care nu reprezintă urgență și care nu au potențial de agravare, cu condiția organizării activității astfel încât consultațiile să fie efectuate doar cu programare prealabilă și interzicerea staționării pacienților în zonele de așteptare, precum și activitățile de internare a pacienților care nu sunt urgențe medicale, la nivelul unităților sanitare non-COVID, cu menținerea interdicțiilor de acces a aparținătorilor, fiind obligatorie organizarea unui sistem de informare a acestora despre starea pacienților internați.

14. (1) Se instituie, începând cu data de 15.05.2020, pentru toate persoanele care vin în România din străinătate, măsura carantinării/izolării la locuință împreună cu familia/aparținătorii cu care locuiesc împreună, iar pentru cele care nu au posibilitatea îndeplinirii condițiilor pentru măsura mai sus menționată sau solicită acest lucru pentru a nu își expune familia, se poate opta pentru măsura carantinei instituționalizate, în spații special destinate puse la dispoziție de autorități.

(2) Sunt exceptate de la prevederile alin. (1) următoarele categorii de persoane:
                        a) conducătorii autovehiculelor de transport marfă cu capacitatea maximă autorizată mai mare de 2,4 tone;
                        b) membri ai Parlamentului European, parlamentari și personal aparținând sistemului național de apărare ordine publică și siguranță națională;
                        c) piloții de aeronave şi personalul navigant;
                        d) mecanicii de locomotivă și personalul feroviar;
                        e) personalul navigant care debarcă de la bordul navelor de navigație interioară, care arborează pavilion român, într-un port românesc, și care nu prezintă simptome asociate COVID-19, cu condiția asigurării de către angajatori a certificatului pentru lucrătorii din transportul internațional și a echipamentelor individuale de protecție împotriva COVID-19, pe timpul deplasării de la navă la locația unde poate fi contactat în perioada dintre voiajuri;
                        f) lucrătorii transfrontalieri care, la intrarea în România din Ungaria, Bulgaria, Serbia, Ucraina și Moldova nu prezintă simptome asociate COVID-19;
                        g) angajați ai operatorilor economici din România care efectuează lucrări, conform contractelor încheiate, în afara teritoriului României, la întoarcerea în țară dacă nu prezintă simptome asociate COVID-19 și dovedesc raporturile contractuale cu beneficiarul din afara teritoriului național;
                        h) reprezentanții companiilor străine care au filiale/sucursale/reprezentanțe pe teritoriul național, dacă la intrarea pe teritoriul României nu prezintă simptome asociate COVID-19 și dovedesc raporturile contractuale cu entitățile economice de pe teritoriul național;
                        i) persoanele care intră în România pentru prestarea unor activități de utilizare, instalare, punere în funcțiune, mentenanță, service a echipamentelor și tehnicii medicale, precum și a echipamentelor din domeniile științific, economic, apărare, ordine publică și securitate națională, dacă nu prezintă simptome asociate COVID-
6


                        19 și dovedesc raporturile contractuale cu beneficiarul/beneficiarii de pe teritoriul României;
                        j) membrii misiunilor diplomatice, oficiilor consulare și ai altor reprezentanțe diplomatice acreditate la București, posesori de pașapoarte diplomatice, personalul asimilat personalului diplomatic, precum și membrii Corpului Diplomatic și Consular al României și posesorii de pașapoarte diplomatice și de serviciu, dacă la intrarea în România nu prezintă simptomatologie asociată SARS-CoV-2;
                        k) angajații sistemului național de apărare ordine publică și siguranță națională care se întorc în România din misiuni executate în afara țării, dacă la intrarea în România nu prezintă simptomatologie asociată SARS-CoV-2.

(3) Persoanele care nu respectă măsurile de carantină/izolare la domiciliu vor fi introduse în carantină instituționalizată pentru o perioadă de 14 zile și obligate să suporte contravaloarea cazării și hrănirii pe perioada carantinei instituționalizate.
(4) Persoanele aflate în carantină instituționalizată la data de 15.05.2020, rămân în carantină în spațiile respective până la încheierea perioadei de 14 zile.
15. (1) Se instituie, prin ordin al comandantului acțiunii, măsura carantinării unor clădiri, zone, localități la solicitarea comitetelor județene pentru situații de urgență, pe baza analizelor realizate de către direcțiile de sănătate publică și avizate de către INSP.

(2) Măsurile de carantinare instituite pe durata stării de urgență și care nu au fost revocate se mențin în condițiile alin. 1.
16. Se menține închiderea temporară, totală sau parțială, a unor puncte de trecere a frontierei de stat, astfel:

I. La frontiera româno-ungară:
1. Turnu, județul Arad (cu excepția circulației lucrătorilor transfrontalieri);
2. Salonta, județul Bihor - feroviar și rutier (cu excepția circulației lucrătorilor transfrontalieri pe cale rutieră);
3. Săcuieni, județul Bihor (cu excepția circulației lucrătorilor transfrontalieri);
4. Valea lui Mihai, județul Bihor - feroviar și rutier (cu excepția traficului feroviar de marfă);
5. Carei, județul Satu Mare.
II. La frontiera româno-bulgară:
1. Negru Vodă, județul Constanța;
2. Lipnița, județul Constanța;
3. Dobromir, județul Constanța;
4. Zimnicea, județul Teleorman;
5. Turnu Măgurele, județul Teleorman;
6. Bechet, județul Dolj (cu excepția traficului de marfă).
III. La frontiera româno-ucraineană:
1. Sighetu Marmației, județul Maramureș;
2. Isaccea, județul Tulcea. 7

IV. La frontiera româno-moldoveană:
1. Rădăuți-Prut, județul Botoșani;
2. Oancea, județul Galați.
V. La frontiera româno-sârbă:
1. Porțile de Fier II, județul Mehedinți;
2. Drobeta-Turnu Severin, județul Mehedinți (cu excepția traficului de marfă);
3. Orșova, județul Mehedinți;
4. Moldova Nouă, județul Caraș-Severin;
5. Naidăș, județul Caraș-Severin;
6. Vălcani, județul Timiș;
7. Stamora-Moravița, județul Timiș - feroviar (cu excepția traficului de marfă);
8. Lunga, județul Timiș;
9. Foeni, județul Timiș;
10. Jimbolia, județul Timiș - feroviar (cu excepția traficului de marfă).
17. (1) Începând cu data de 15.05.2020, este permisă circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, în interiorul localităților, cu respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii infecției și evitarea formării grupurilor pietonale mai mari de 3 persoane care nu aparțin aceleiași familii.

(2) Cu aceeași dată se dispune redeschiderea parcurilor pentru public, cu excepția locurilor de joacă pentru copii și cu respectarea măsurilor generale de prevenire și protecție.
(3) Se instituie interdicția deplasării persoanelor în afara localității/zonei metropolitane cu următoarele excepții:
                        a) deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
                        b) deplasarea în scop umanitar sau de voluntariat;
                        c) deplasarea pentru realizarea de activități agricole;
                        d) deplasarea pentru comercializarea de produse agroalimentare de către producătorii agricoli;
                        e) deplasarea pentru îngrijirea sau administrarea unei proprietăți din altă localitate sau eliberarea de documente necesare pentru obținerea unor drepturi;
                        f) deplasarea pentru participarea la programe sau proceduri în centrele de tratament;
                        g) deplasarea din alte motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copiilor/membrilor de familie, îngrijirea unei rude/afin sau persoană aflată în întreținere, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, decesul unui membru de familie;
                        h) deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță;
8


                        i) deplasarea pentru activități recreativ-sportive individuale desfășurate în aer liber (ciclism, drumeție, alergare, canotaj, alpinism, vânătoare, pescuit și altele) cu participarea a cel mult 3 persoane.
                        j) deplasarea pentru participarea la evenimente familiale, cu un număr limitat de persoane și respectarea regulilor de distanțare socială;
                        k) deplasarea pentru achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu.

(4) La solicitarea instituțiilor abilitate cu exercitarea controlului respectării măsurilor stabilite pe timpul stării de alertă, situaţiile exceptate potrivit prevederilor alin (2) se justifică prin declarație pe propria răspundere.
18. (1) Se menține măsura suspendării cursurilor din toate unitățile și instituțiile de învățământ până la finalul anului școlar/universitar.

(2) Se permite desfășurarea, după data de 02.06.2020, a unor activități de pregătire, pe o perioadă de 2 săptămâni, pentru elevii claselor terminale (a 8-a, a 12- a și a 13-a), precum și pentru organizarea examenelor naționale în condițiile respectării măsurilor de prevenire.
19. Se menține coordonarea operațională a serviciilor de ambulanță de către inspectoratele pentru situații de urgență și a Poliției Locale de către inspectoratele de poliție din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, precum și măsurile dispuse cu privire la personalul medico-sanitar din cabinetele medicale ale unităților/instituțiilor de învățământ referitoare la punerea la dispoziția direcțiilor de sănătate publică, cu excepția perioadei 02-12.06.2020, precum și în perioada desfășurării examenelor naționale.
20. În situația stabilirii stării de alertă potrivit legii, pe durata acesteia, Ministerul Apărării Naționale sprijină, la cerere, Ministerul Afacerilor Interne cu personal și mijloace pentru:
a) asigurarea pazei şi protecției unor obiective a căror protecție este asigurată de către Jandarmeria Română;
b) transportul de efective, materiale şi tehnică pentru îndeplinirea misiunilor specifice;
c) triaj epidemiologic, asistență medicală.
21. Se menține posibilitatea angajatorilor de a dispune măsura de izolare preventivă la locul de muncă sau în zone special dedicate în care nu au acces persoane din exterior, pentru personalul care ocupă funcții esențiale pentru asigurarea funcționării producției, transportului şi distribuției energiei electrice şi gazelor naturale, a activităților de întreținere şi mentenanţă a echipamentelor şi instalațiilor specifice, precum şi a celorlalte activități de aprovizionare, respectiv extracție, producție şi procesare a resurselor şi materiilor prime şi/sau semiprocesate energetice necesare funcționării corespunzătoare Sistemului energetic național, în concordanță cu prevederile planurilor proprii de continuitate a activităților de bază.


joi, 14 mai 2020


S.C.M.D. CONTINUA ACTIUNILE UMANITARE
-In atentia tuturor membrilor si partenerilor S.C.M.D.-



In cadrul actiunilor de sprijinire a luptei anti COVID-19, Filiala 1 Ramnicu Valcea (presedinte col. (r) Dumitru COPACEANU) a hotarat sa ajute, prin Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului – Valcea, “Centrul de Ingrijire si Asistenta Milcoiu” (jud. Valcea) aflat in carantina care adaposteste atat persoane in varsta, bolnavi cronici si persoane fara adapost.

S-a incheiat deja un contract de sponsorizare, membrii filialei au facut cheta si, ca prima actiune, avand si sprijinul si contributia unor camarazi de la ISU, marti 12 mai a.c., conducerea filialei a livrat Centrului o prima contributie in alimente, constand in zeci de kg de legume, conserve de ton, de porumb, si 120 litri suc natural.

Spre mobilizarea dvs. in sensul realizarii unor actiuni similare, imagini de la eveniment si amanunte pot fi gasite pe pagina de Internet a Filialei 1 Ramnicu Valcea.

Celor care au ironizat S.C.M.D. pentru actiunile sale umanitare concrete, desfasurate in ultimele 2 luni, le recomandam sa se bage singuri in seama mai putin si sa incerce sa faca si ei ceva concret. Cat le dicteaza constiinta sau ii lasa inima! Ca de putut… ar putea, daca ar si vrea! In ceea ce ne priveste, nu mai avem timp de pierdut cu cei care critica, fac recomandari, sau galerie de pe margine!




Honor et patria! Vae victis!                                       Bucuresti, 14.05.2020
Presedintele S.C.M.D.                                                  Din arest la domiciliu,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU                                        In plin hiatus legislativ


  

miercuri, 13 mai 2020


I N F O R M A R E
Privind situatia pensiilor militare de stat
-In atentia tuturor membrilor S.C.M.D.-


Doamnelor si domnilor,

Diversi ingramaditi, din nastere, sau din ordin, ne intoxica, de 2-3 luni, cu proiecte de legi “liberale” care ar rezolva “toate inechitatile” din sistemul nostru de pensii si care tocmai ar fi fost votate in Camera Deputatilor. Sunt materiale preluate, din presa sau de pe site-ul Camerei, din luna mai 2015, referitoare la Legea 223/2015 si prezentate fara data, ca si cum ar fi actuale, ca sa-si bata joc de noi.

Real, in Camera Deputatilor, exceptie Proiectul UDMR de plafonare a “pensiilor speciale” la nivelul salariului net al Presedintelui Romaniei, proiect avizat pozitiv, sunt in circuit, la cele doua comisii care ne intereseaza, de Aparare si Munca, PLx 221 (forma concentrata a ceea ce stiti) asumat de un presedinte si un secretar de comisie si PLx 199 (forma lunga, incepand cu amendarea Art. 27), asumat de celalalt presedinte de comisie si patru deputati.

Din fericire, gratie eforturilor SCMD din ultimul an, parlamentarii, indiferent de culoare, au inteles ca pensiile militare nu sunt “pensii speciale” pentru ca au alt regim juridic, bazat pe “contractul de activitate” si nu “de munca” si ca dorim sa se faca ordine in interiorul sistemului, in cadrul celor 2% din PIB destinati Apararii, bugetul consolidat nefiind implicat cu nimic. Si tot din fericire au inteles ca adversarii sunt din interiorul nostru, indivizi in activitate si in rezerva, care au manipulat politicul, fiind, de 11 ani, autorii tuturor articolelor din Ordonantele de Urgenta care ne-au privat de drepturile legitime. Indivizi care se impart in 3 grupuri de interese: 1. Grupul peren al achizitorilor contra spaga de tehnica de lupta perimata (pentru ca cea noua are pret standard); 2. Grupul penalilor din 2011 (de la OUG 1/2011) care, prin falsificarea datelor personale si-au urcat pensiile pana la cer, intr-un cuvant basistii, si 3. Grupul celor care vizeaza distrugerea oricarei opozitii a rezervistilor, prin “Unirea” sub acelasi papuc oficial si sifonarea catre Guvern macar a banilor destinati pensiilor militare, printr-un “Secretariat de Stat”, care sa scoata din structurile militare si din subordinea ministrilor, Casele Sectoriale de Pensii Militare (dupa modelul Secretariatului de Stat pentru Revolutionari) ei urmand sa se umple de tinichele, functii si bani, prin ocuparea celor 48 (deocamdata) de posturi ale zisului Secretariat. De aici turbarea impotriva SCMD, a Proiectului Brailoiu care vizeaza reorganizarea ministerelor si a tuturor rezervistilor nemultumiti care cer sa li se faca dreptate. Turbare care atinge forme depistabile in luarile lor de pozitie pe bloguri (sub anonimat) si in consfatuiri cu slugile ministrilor, prin faptul ca sustin fatis ca OUG 57/2105, OUG 59/2017 si OUG 114/2018 au fost OK, iar LOV nu mai poate de dragul nostru!

Conducerea SCMD este in permanent contact cu deputati si presedinti de comisii de toate culorile politice si nu se lasa dezarmata de declaratiile “prietenesti”, sau de insinuarile serpesti ale celor care ne asigura ca “nu se va face nimic”! Pentru ca stie ca nu politicul cloceste mizeriile impotriva noastra, ci propriile noastre loaze, din varii motive: inselaciune, lacomie, ambitie, fudulie, prostie, etc. Le bate SARS-COV-2 la fund si ei fac tot ceea ce i-a caracterizat o trista viata de capusa care aspira, astazi, la titlul de “gandac de Colorado”!

In concluzie, nu abandonati nici speranta, nici indarjirea! Ne batem, dar noi nu facem prostia, sa ne impaunam in public, la fiecare etapa, cu mersul favorabil al demersurilor noastre, ca sa nu mai dam “munitie” rebuturilor “kaki” sau “albastre” ale unui sistem ticalos de promovare a slugilor in locul competentelor!

Honor et patria! Vae victis!
Presedintele S.C.M.D.                                                               
Col.(r) dr. Mircea DOGARU                                                  

  


sâmbătă, 9 mai 2020


GLASUL CARE STRIGA (Kiáltó Szó)
SAU CE SE VA INTAMPLA PE 15 MAI 2020
-In atentia tuturor pensionarilor, membri, sau parteneri ai SCMD-

Motto: “Acestea sunt ingradiri fara precedent ale libertatilor civile!
Stiti, ideea ca trebuie sa stai inchis in casa ta seamana
groaznic de mult cu arestul la domiciliu”
(William Barr, Procuror general al SUA)

Dezlantuirea Echidistantului Constitutional nr. 1
Joi, 7 mai 2020, asteptam cu totii, cu sufletul la gura, aparitia, in conferinta de presa, a “Presedintelui meu”, vorba rezervistului de serviciu Niels Schnecker, anuntata de toate televiziunile, din 5 in 5 minute, ca “Anul Nou”, pentru orele 18:00. Urma sa ne lamureasca daca si cat mai stam in “arest la domiciliu”, cand si in ce conditii am putea parasi localitatile, ce masuri prevede pentru revirimentul economic, pentru redeschiderea locurilor de munca, a scolilor, a restaurantelor si parcurilor, a vietii culturale si sportive, pentru cresterea salariilor si pensiilor, in conditiile in care preturile au luat-o razna, etc. Cand colo… crunta dezamagire! Am fost informati iarasi, in scrasnet de dinti, cat de “toxic” e PSD-ul, cum a stopat el lupta contra Coruptiei, cum vrea sa scape de Justitie si sa perpetueze metehne vechi (de pe vremea “comunistului” Burebista, opinam noi) si de ce nu trebuie sa-i votam pe PSD-isti la “locale” si “generale”! Evident, pentru ca “lucreaza prost si populist”, fata de “geniile” Citu, Violeta, ori Anisie si nu vor decat “sa-si salveze baronii” de parnaie.

Am mai aflat si ca Justitia, in speta CCR, ar fi incaput si ea tot pe mana “toxicilor”.

Farsa Kovesi
Ca bomboana sa fie pusa mai bine pe coliva noastra, asigurata de COVID-19, “Presedintele meu” ne-a mai informat ca PSD-ul si CCR-ul, mana in mana, lupta, ca niste “toxici” ce sunt, cu “profesionalismul”, indignand Europa, dovada ca CEDO a dat castig de cauza “zeitei luptei anti-coruptie”, Laura Codruta Kovesi!

Numai ca, din cate pricepem noi, ca “stupid people”, CEDO nu s-a pronuntat pe fond, ci doar pe procedura, dandu-i “dreptate”. Dar daca n-o facea, filozoafa ramanea, deoarece Kovesi nu avea calitate procesuala activa aici si nici CEDO, care s-a bagat ca musca in fundul calului, pentru o chestiune ce n-o privea. Pentru ca, petenta, la fel de “profesionista” ca si buimacii membri ai CEDO, ar fi trebuit intai sa-si reclame “detronarea” din functie, ca neprocedurala sau ilegala, pe contencios administrativ, in tribunalele din Romania. Numai dupa ce ar fi pierdut si la ICJJ se putea adresa CEDO. Dar n-a facut-o! In plus, incriminata CCR nu este instanta de judecata, ci un organism de specialitate care se pronunta asupra constitutionalitatii legilor sau deciziilor Guvernului, iar in cazul Kovesi a decis ca Ordinul de Ministru al lui Tudorel Toader a fost constitutional. Deci CEDO s-a pronuntat ilegal intr-o cauza pentru care nu avea competenta si care, din punctul de vedere al procedurilor juridice interne si europene, nu exista! Ca slugile retardate din Romania s-au bucurat la ordin nu ne mira! Ne mira cat de lipsiti de profesionalism sunt specialistii Presedintelui, care l-au facut iarasi de rasul lumii, obligandu-ne sa o regretam pe autosacrificata Simina.

Si daca tot a vorbit Presedintele, ritos, despre “profesionalism”, chiar nu se gaseste nimeni sa-l intrebe ce drac de profesionalism vede domnia sa la una care a batut profesionist mingea de baschet, la varsta la care trebuia sa stea cu burta pe carte si, cand n-a mai tinut, a terminat, ca atatia neterminati, pe pilele taticului-magistrat o facultate si a festelit-o cu doctoratul copy paste, politic obtinut, dupa ce, ca stagiara, a fost pusa de un presedinte vesnic impuscat in aripa, la cererea “Reginei” vamesilor, sefa procurorilor Romaniei? Apoi, la initiativa stapanilor externi, care i-au apreciat tocmai lipsa de “profesionalism” asociata celei de scrupule, pe post de calau, sefa DNA? Aici a fost mentinuta cu forta de FBI si de ambasadorii nu ai SUA, ci ai Noii Ordini Mondiale.

Care “profesionalism”, asadar, la Kovesi? Ala dovedit in actiunea de distrugere, din ordin, a tuturor incomozilor, prin probe falsificate de ciracii ei, gen “Portocala”, ori prin turnatorii obtinute de acestia, gratie santajului si amenintarii? Oare cat de mult trebuie sa se fi tampit romanii, in cele 3 decenii de “post revolutie” incat sa se lase manipulati si isterizati de-a dreptul, si in aceasta chestiune, de tradatorii intereselor nationale? Si cum de a ajuns “Presedintele meu” sa-si sape singur groapa si in acest caz, cum straveziu sublinia comunicatul CCR: “Indemnarea publica la revizuirea deciziilor CCR este o atingere extrem de grava adusa independentei Curtii Constitutionale si a judecatorilor sai”! Chiar nimeni dintre consilierii prezidentiali nu sesizeaza ca miroase a parnaie? Sau il lucreaza special, din ordin, pe bietul om?

Colac peste pupaza… s-a dezlantuit ofensiva ungureasca anti-Iohannis

Tradatorii ca tradatorii, mankurtii ca mankurtii, dar cum de s-a lasat pacalit, din nou, domnul profesor, pe care tocmai l-am aparat, din solidaritate de breasla, in patriotarda iesire “anti-secuiasca”, de care s-a grabit sa profite Viktor Orban, pentru planul sau de “unificare virtuala a Ungariei” (vezi online materialul “CATE DEGETE ARE “MANUSA” DVS, DOMNULE VIKTOR ORBAN?”). Plus faptul ca iesirea prezidentiala a fost inteleasa de romani prin intrebarea retorica… “Al cui e Ardealul, cu resursele sale notabile… al ungurilor sau al nemtilor si austriecilor?” Si eram hotarat sa-l mai apar, ca au umplut ungurii vopsiti in frantuji (ex. celebrul Francois La Vallou, pe numele de botez… Almassy Ferenc), de aceeasi teapa cu cei care au facut-o pe teroristii sub neaose nume romanesti, in 1989, 1990 scl. … 2018 si, cat pe ce, si in 2020 (norocul nostru ca i-a intrerupt COVID-19) Europa, de mizerii la adresa intelectului sau, dar si a Romaniei ca “stat falimentar”. Prestatia lamentabila de joi, 7 mai a.c., a “Presedintelui meu” m-a dezamagit insa atat de tare incat, de nervi, va adresez tuturor intrebarea…

Exista au ba COVID-19?
Un raspuns raspicat l-a dat specialistul japonez in imunologie Tasuku Honjo: “Daca virusul ar fi natural, ar fi afectat doar tarile cu aceeasi clima ca si China”! De asta sustinea si Donald Trump, pe vremea cand nu stia inca adevarul, ca pandemia va inceta “la primavara”, mai precis “in aprilie”!

Intre timp s-a lamurit insa tot mai multa lume, dovada spusele asistentei medicale americane Nicole Sirotek din Nevada, voluntara in doua spitale de COVID-19 din New York: “Ma uit la ei cum omoara oamenii din spitale si nu pot face nimic!”. De ce? Fiindca “Nu exista un tratament sau un vaccin”, dupa cum recunostea dl. Raed Arafat, la 26 aprilie a.c. orele 20:05 la Antena 3. Sau pentru ca Laboratorul P4 pentru “virusi patogeni” a fost dat Wuhan-ului de francezi (Jacques Chirac) si acolo au investit pe langa ei si belgienii, si nemtii, si Obama, si Soros, scopul fiind imputinarea sensibila a omenirii, daca nu prin virus, sigur printr-unul din cele “sapte vaccinuri candidat” pregatite de Bill Gates.

Tinta pandemiei sunt bolnavii incurabili si, mai ales, persoanele in varsta, pe care dna Ursula van der Leyen ii prezenta pe 11 aprilie drept ciumatii Europei: “Fara un vaccin trebuie sa limitam cat mai mult contactul cu persoanele in varsta”. Si tot ea ne-a lamurit deja, inca din 13 aprilie, in locul slugilor de la palatele Cotroceni si Victoria, ce se va intampla cu noi dupa 15 mai: “Persoanele in varsta pot fi obligate sa ramana izolate cel putin inca o luna dupa incetarea starii de urgenta”! De ce credeti ca vrea finul lui Basescu, Gheorge Falca, cipuri pentru toti romanii? Fiindca vaccinul nanocipat al “Fundatiei Bill si Melinda Gates” isi propune sa-i lichideze pe varstnici si pe bolnavii cronici intr-o prima etapa. Deci va trebui sa asaltam Parlamentul ca oierii cu bate si caini, sa nu se voteze “Legea genocidului” adica a “vaccinarii obligatorii”. Pentru ca, intr-o a doua etapa, vor muri si nepotii nostri, sute de copii sub 5 ani cazand deja victime in Marea Britanie altei variante de COVID care provoaca “Boala Kawasaki”.

Sa fie oare o coincidenta faptul ca SARS-COV-2 a lovit cel mai crunt, in Europa, tara care a parasit UE si, pe locul doi, Italia, tara care se pregateste sa o faca?

Doreste cineva amanunte? Sa acceseze documentul NASA (recent deconspirat) “The Future is Now”, despre necesitatea “limitarii populatiei”, prin conlucrarea in actiune a guvernelor lumii cu structurile NATO, CIA si FBI implicate, pentru crearea “Societatii Stiintifice”, prin utilizarea frecventelor inalte ca arma, controloarea creierelor cu ajutorul tehnologiei, urmarindu-se, prin “imbolnavirea generala” si “incarcerare”, “scalvizarea”, apoi “depopularea”!

Are oare in acest context, sluga de doi bani a New Age Laura Codruta Kovesi mintea, pregatirea si curajul procurorului general al SUA Bill (William) Barr care l-a acuzat, la 12 aprilie a.c., pe miliardarul dezaxat Bill Gates ca “incearca sa exploateze problema Coronavirusului pentru a impune vaccinarea obligatorie”? Sau macar una din calitatile acuzatorului public Roger Stone care afirma ca “Bill Gates a creat COVID-19 pentru a microcipa lumea”?

Asadar, “COVID-19 chiar exista – afirma Robert F. Kennedy Jr. - ! l-a patentat Bill Gates in 2015”! Dar “COVID-19 nu este o boala... Nu este pandemie”, potrivit medicului new yorkez Cameron Kyle Sidell. Ar fi, explica directorul de Macrobiologie Chimica al Spitalului Sacco din Milano dr. Maria Rita Gismundo, o “nebunie” care “va face mult rau” deoarece “am transformat o infectie un pic mai grava decat o gripa intr-o pandemie letala”. Cum? Cu ajutorul presei mercenare. Poate asa ne explicam de ce, intr-o Romanie ajunsa in stare de faliment, actualul Guvern, in loc sa investeasca macar in agricultura lovita de seceta, oprindu-i aici si platindu-i mai bine decat nemtii pe sclavii sparanghelului, a donat pe 30 aprilie a.c. 40 milioane de euro media (20 milioane televiziunilor, 20 presei online). Evident ca, recunoscatori, patronii au dat afara toti jurnalistii carcotasi, iar CNA-ul a inchis site-urile periculoase.

Distrugerea permanenta si programata a fortelor armate

In contextul celor prezentate a venit timpul sa intelegem de ce, de 30 ani, si in Romania, biserica si militarii sunt sistematic loviti, de ce aici, in primul rand, oamenii de valoare sunt ostracizati spre a face locul loazelor servile, care se vand si ne vand, pentru argintii lui Iuda, sau din fudulia prostului care nu accepta valoarea autentica? Si o vom face apeland la prezentarea unei hiene a New Age, un comunist-globalist autentic, adica un adept al dominatiei capitalului transnational, al lichidarii statelor si amalgamarii natiunilor, cu reducerea drastica a numarului “inutililor”. S-a numit Bertrand Russell si a fost nepotul celebrului premier britanic victorian John Russell. Nascut la 18 mai 1872 in Trellech, in Tara Galilor, a fost activ pana la 2 februarie 1970. Daca intrati pe “Goagal”, ca sa citam un clasic in viata, crancen furat la alegerile locale trecute, veti vedea ca e prezentat de media manipulatoare, ca si de corifeii contrafacerii culturii, adica de asasinii nostri, drept un fel de Harap Alb: filozof, logician, matematician, istoric, eseist, critic, fondator al filozofiei analitice, cu un pogon de lucrari ca “On Donoting”, sau “Principia Mathematica”, laureat al premiului Nobel in 1950 pentru… literatura. In fapt, pentru intreaga activitate, omul fiind in mod real un promotor al fabricatelor Liga Natiunilor si ONU si un mare luptator “pentru pace”. In scris si declarativ, “eroul” s-a manifestat atat impotriva lui Hitler si a lui Stalin, cat si a SUA, pentru razboiul din Vietnam. Manipulare perfecta pentru ca, comunist-globalistul pur sange si-a atacat in fapt adversarii: national-socialismul, socialismul a carui victorie o proclama Stalin in 1936 si “Uniunea Sovietica Ailalta” (USA), cu alte cuvinte, concurenta! Un scurt citat din lucrarea lui publicata in 1953, “Impactul Stiintei in Societate” este edificator: “Dieta, INJECTIILE SI INTERDICT|IILE SE VOR COMBINA (subl.ns.), de la vârstă foarte timpurie să producă acel tip de caracter şi tip de credinţe pe care autoritătile îl consideră dezirabil şi orice critică serioasă a puterii va deveni imposibila psihologic (Acesta sa fie rostul 5G?-nn.)!...

Populatia nu va cunoaste felul in care i se inoculeaza convingerile. Cand tehnica i se va fi perfectat, fiecare Guvern care a educat generatii de oameni in acest fel va putea sa controleze intreaga populatie in mod eficient si sigur, FARA A FI NEVOIE DE ARMATE SAU POLITIE (subl.ns.)… Popaganda educationala, cu ajutorul Guvernului, va putea sa obtina rezultate intr-o singura generatie. Exista insa DOUA FORTE CARE SE OPUN UNEI ASTFEL DE POLITICI. UNA ESTE RELIGIA, IAR ALTA ESTE PATRIOTISMUL… O societate stiintifica nu poate fi stabilita decat sub conducerea unui GIVERN MONDIAL (subl.ns.).”

S-a inteles de ce trebuie sa exageram, sa ne autoizolam, sa ne vaccinam si sa parasim “pe cale naturala, sistemul”? De ce am pus lacate pe portile de la intrarea in imensele curti ale bisericilor? De ce ni s-a inoculat filozofia burtii, pe “principiul caprei”? De ce sunt stimulate si promovate prostia, lenea, indolenta, lacomia, invidia, egoismul, fudulia, etc., intr-un cuvant incompetenta? S-a inteles de ce noi, militarii, suntem martelati de 30 ani, dupa ce s-au folosit de noi si de ce suntem transformati in tinta urii celor care vor egalitate doar in drepturi, nu si in obligatii? Daca… DA, este perfect! Votati Merkel si veti primi Hitler!

Este clar de ce, de 30 ani, in numele UE si NATO, “democratiei”, “capitalismului” si “prosperitatii” ne-am pierdut toate resursele tarii, cultura, invatamantul, credinta in Dumnezeu, adica fiinta nationala, sperantele, toate drepturile umane si cetatenesti, Tara, si suntem pe cale sa ne pierdem, in curand, si dreptul la viata? Daca sunt cu adevarat create, intelegem care ar fi rostul “pandemiilor” tip “SIDA”, “EBOLA”, “H2N5”, “SARS-COV-2” etc.? Dar al vaccinului obligatoriu?

Vor mai muri romani si dupa 15 mai?

Potrivit datelor oficiale, de la declansarea, pe 16 martie a.c. a Starii de Urgenta si pana astazi, 9 mai ZIUA INDEPENDENTEI ROMANIEI, au decedat numai pe teritoriul tarii 923 de romani (si inca vreo 200 in emigratie si in zisa Republica Moldova). Si in mod sigur vor mai muri, pentru ca, in tara malpraxisului, in care se recunoaste oficial ca 30% din diagnostice sunt gresite, in care acuzi amigdalita si absolventii de medicina facuta pe bani te opereaza de peritonita, este inevitabil! Ciudatenia este ca toti au fost declarati decedati COVID-19, si nu din alte cauze, gen cancer, atac de cord, cerebral, etc. Se pare ca fenomenul este insa generalizat, deoarece, si in Italia, Vittorio Zgarbi, acuzatorul public al “dictaturii oamenilor de stiinta” pretinde ca 96.3% dintre morti au decedat din alte cauze decat COVID-19 iar viitorul vaccin, pe baza experientei deja avute cu vaccinurile anti-gripale va produce peste 40% din infectarile cu SARS-COV-2. Tot pe linia exploziei de infectari datorata vaccinarii impotriva gripei banale, medicul Lombard Sarah Cuniol declara ca “vaccinarea obligatorie este un genocid”. Car despre medicii americani, acestia au initiat o petitie semnata deja de peste 2000 de specialisti ai lumii, prin care ii cer lui Donald Trump arestarea lui Bill Gates si a ciracului sau, dr. Anthony Fauci, director al Institutului National de Sanatate, ca vinovati de pandemie. In plus, Fauci este acuzat de sifonarea a 3.7 milioane USD, bani publici, catre Laboratorul P4 din Wuhan pentru transformarea Coronaviruslui banal in SARS-COV-2. Chiar sa existe si sa mearga mai departe planul New Age, conform recentei explicatii a cancelarului Austriei: “Oamenilor trebuie sa le fie frica sa nu moara, iar parintii si bunicii lor sa nu se infecteze”? Poate la ei, pentru ca in Romania este mai simplu, gratie mainpularii politico-mediatice gen: “Cine va refuza sa se vaccineze, inseamna ca e PSD-ist, cu alte cuvinte comunist”! Da! Vremea impostorilor a fost depasita! Se pare ca a sosit vremea idiotilor care vor sa omoare vecinul pentru ca are capra! Deci ce se va intampla pe 15 mai? Cand se va primi ordinul de la Fuhrerul Angela Merkel si va fi pus de profesionisti in gura “Presedintelui meu” vom afla! Pana atunci sa ne pregatim, tot profesionist, sa intampinam raul cu rau, incercand, in acelasi timp, sa detensionam pe dl. Presedinte! Stim ca este suparat din cauza castigurilor colaterale pierdute, adica a deja infloritoarei industrii a amenzilor, care ar fi adus pana acum 600 milioane lei daca nu intervenea Curtea Constitutionala. Si mai stim ca este necajit pentru imaginea pe care i-o fac ungurii in Europa! Motiv pentru care, in loc sa serbeze la Bucuresti Ziua Independentei Romaniei sau Ziua Victoriei impotriva Germaniei naziste, ori macar Ziua Europei, s-a deplasat astazi, 9 mai, in barlogul lupilor, la Targu Mures sub pretextul ca viziteaza unitatea suport anti-COVID 19, pregatita propagandistic acolo. Spera probabil sa fie primit si omenit de presedintele Consiliului Judetean, Ferenc Peter pe care sa-l lamureasca. Individul insa nu are treaba cu calitatea de inalt functionar roman, fiindca, remarcandu-se ca fost primar de Sovata prin arborarea in berna a drapelelor unguesti si “secuiesti” de 1 Decembrie, sau prin ridicararea Monumentului Millenium al Ungariei Mari, a fost promovat lider al Miscarii autonomiste unguresti din Romania, al primarilor unguri din Romania, si responsabil financiar al Planului, prin impunerea fostei sale secretare Kozma Monika presedinte al Fundatiei Proeconomica. Drept care, bietul Presedinte s-a intors val-vartej la Bucuresti, dupa numai o ora. Ca sa il mai binedispunem putin, ii descretim fruntea anuntandu-l ca, pana la victoria finala impotriva poprului roman, sustinatorii “profesionisti” ai domniei sale au inventat, in locul hulitelor amenzi o noua sursa de venit legata de SARS-COV-2: testarile contra cost si declararea contra cost (pana la 2000 euro/bucata) a decedatilor drept morti de COVID-19. Deci putem sta linistiti si Domnia sa si noi, pentru ca potrivit logicii doamnei Anisie, “ministra” invatamantului, ori va primi ordin sa proclame “relaxarea”, dar fara sa se schimbe nimic, ori va primi ordin sa nu proclame “relaxarea”, dar sa se schimbe cate ceva, pe ici pe colo, si anume prin partile esentiale!



Honor et patria. Vae victis!                                                   
Bucuresti, 09.05.2020
Presedintele S.C.M.D.                                                               
De Ziua Independentei Romaniei,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU                                                    
Din “arest” la domiciliu
                                                                   

P.S. Titului materialului exprima ironic opinia noastra despre fascistul Kos Karolyi, planurile sale si adeptii actuali, unguri sau fosti romani care batjocoresc numele defunctilor secui.