vineri, 21 mai 2021

           Distrugerea salariilor/soldelor = dezastru la pensii

 


APROB


Florin-Vasile CÎȚU

PRIM-MINISTRU


M E M O R A N D U M

De la: Raluca TURCAN, Ministrul Muncii și Protecției Sociale


AVIZAT:


Alexandru NAZARE - Ministrul Finanțelor

Lucian Nicolae BODE Ministrul afacerilor interne

Bogdan Lucian AURESCU Ministrul afacerilor externe

Stelian-Cristian ION Ministrul justiției

Nicolae-Ionel CIUCĂ Ministrul apărării naționale

Nechita-Adrian OROS Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale

Tnczos BARNA Ministrul mediului, apelor și pădurilor

Cseke Attila ZOLTAN Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației

Cristian GHINEA Ministrul investițiilor și proiectelor europene

Vlad Vasile VOICULESCU Ministrul sănătății

Sorin-Mihai CÎMPEANU Ministrul educației

Ciprian-Sergiu TELEMAN Ministrul cercetării, inovării și digitalizării

Bogdan GHEORGHIU Ministrul culturii

Tema: Stabilirea principiilor care vor sta la baza reanalizării și elaborării cadrului legal

privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice

Una dintre măsurile prevăzute în Programul de Guvernare 2020-2024 constă în demararea

unei ample evaluări a obiectivelor asupra criteriilor care stau la baza salarizării în sistemul



 

public, ca o condiție esențială a îmbunătățirii cadrului legislativ (Legea nr.153/2017). În acest

sens, criterii precum complexitatea muncii trebuie evaluate, în mod obiectiv, fiind necesare

corelării între muncă și nivelul de salarizare din sistemul public. De asemenea, este nevoie de

o evaluare a justeței cu care coordonarea de proiecte cu fonduri externe nerambursabile în

administrația publică se reflectă în salarizarea întregului personal implicat direct în

desfășurarea activităților, respectiv în îndeplinirea sarcinilor uzuale de serviciu pentru care

funcționarii sunt remunerați din fonduri naționale.”.

În aceste condiții, Ministerul Muncii și Protecției Sociale și Ministerul Finanțelor propun

demararea unei evaluări în domeniul salarizării personalului plătit din fonduri publice, în

vederea reanalizării și elaborării cadrul legal privind salarizarea personalului plătit din fonduri

publice.

În acest sens, se propun o serie de principii care vor fi avute în vedere la elaborarea cadrului

normativ privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, printre acestea

numărându-se :


reanalizarea coeficienților de ierarhizare pentru fiecare familie ocupațională de funcții

bugetare, cu respectarea raportului de 1 la 12, dintre cel mai mic și cel mai mare

salariu de bază, și înmulțirea coeficienților cu salariul de bază minim brut pe țară

garantat în plată în vigoare 2300 lei;


introducerea unor grile de salarizare pentru administrația publică locală, corespunzător

funcțiilor publice și funcțiilor contractuale;


plafonarea sporurilor la 20% din salariul de bază, la nivel individual;

revizuirea sistemului de acordare a sporurilor :

Ø

sporurile pentru condiții de muncă la care expunerea la condiții de muncă este

aceeași, indiferent de funcția deținută, se vor acorda în cuantum fix, ca spor de

până la 25% din salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată;

analiza tuturor categoriilor de sporuri, cu menținerea numai a celor cu adevărat

relevante;

Ø

acordarea unui spor de performanță lunar, personalului care a realizat sau a participat

direct la obţinerea unor rezultate deosebite în activitatea instituţiei/autorităţii publice

sau a sistemului din care face parte, a participat la activităţi cu caracter deosebit, a

efectuat lucrări cu caracter excepţional ori a avut un volum de activitate ce depăşeşte

în mod semnificativ volumul optim de activitate, în raport de complexitatea sarcinilor,

în baza criteriilor stabilite de ordonatorul de credite;


 

 


 

 


implementarea noului cadru legal pentru toate familiile ocupaționale în acelașii timp,

în scopul evitării apariției unor noi dezechilibre în sistemul public de salarizare și al

înlăturării posibilității contestării unor prevederi în fața instanțelor de judecată.

În prezent, în sectorul bugetar se identifică o serie de discrepanțe salariale, unele apărute în

urma aplicării legislației anterioare privind salarizarea personalului bugetar, iar altele

identificate după data apariției Legii-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit

din fonduri publice, respectiv luna iulie 2017, ca urmare a modificărilor legislative succesive

ale Legii-cadru în vigoare în Parlament, prin care unele categorii de personal au fost

favorizate în raport cu celelalte categorii de personal din sectorul bugetar.

Mai mult decât atât, o serie de discrepanțe au apărut și ca urmare a efectelor unor hotărâri

judecătorești definitive, prin care au fost acordate anumite drepturi salariale pe legislația

anterioară Legii-cadru nr.153/2017.

La nivelul administrației publice locale se identifică o serie de dezechilibre salariale între

unitățile administrative-teritoriale de nivel similar, în condițiile în care nivelul de salarizare al

personalului pentru fiecare în parte se stabilește prin hotărâre a consiliului local, a consiliului

județean sau a Consiliului General al Municipiului București.

Acest lucru a condus, pe de o parte, la existența unor niveluri diferite de salarizare pentru

aceeași funcție în cadrul administrației publice locale, iar pe de altă parte, la răsturnarea

ierarhiilor firești pe nivele de complexitate a activității în administrația publică respectiv

administrație publică centrală, administrație publică teritorială și abia pe a treia poziție

administrația publică locală. Aplicarea legii a dus la situația în care unele salarii de bază din

administrația publică locală sunt mai mari decât salariile din administrația publică centrală.

Cât privește plafonarea la 30% din suma salariilor de bază, a sporurilor acordate personalului

bugetar pe ordonator de credite, în prezent, există sectoare de activitate care sunt exceptate

de la acest plafon de sporuri, ceea ce determină acordarea unui număr mai mare de sporuri

pentru aceste categorii bugetare, în detrimentul altor categorii de personal bugetar care nu

pot depăși acest plafon.

În acest sens, există excepții pentru instituţiile din sistemul sanitar şi de asistenţă socială şi

cele din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, pentru care suma

sporurilor, compensaţiilor, adaosurilor, primelor, premiilor şi indemnizaţiilor, acordate

cumulat pe total buget pentru fiecare ordonator principal de credite nu poate depăşi 30% din

suma salariilor de bază, a soldelor de funcţie/salariilor de funcţie, soldelor de grad/salariilor


 

 


 

 

gradului profesional deţinut, gradaţiilor şi a soldelor de comandă/salariilor de comandă şi a

indemnizaţiilor lunare, după caz.

Deoarece determinarea sporurilor se face în raport cu salariul de bază se creează o situație

discriminatorie, unele funcții beneficiind de un cuantum al sporurilor cu mult mai mare decât

altele, cu toate activitatea se desfășoară în aceleași condiții, iar expunerea la condiții

periculoase sau vătămătoare este aceeași, indiferent de funcția deținută.

Scopul elaborării noului cadru normativ privind salarizarea personalului plătit din fonduri

publice vizează eliminarea discrepanțelor salariale existente în prezent în sistemul bugetar,

restabilirea ierarhiilor funcțiilor în cadrul domeniilor de activitate, precum și între domenii de

activitate, precum și instituirea unui sistem de stimulare a performanței.

Propunerile formulate vor fi analizate și din punct de vedere al impactului financiar, prin

raportare la plafoanele cheltuielilor de personal stabilite prin legea nr.14/2021 pentru

aprobarea plafoanelor unor indicatori specificați în cadrul fiscal-bugetar pe anul 2021.

Față de cele prezentate, este necesar ca ministerele corespunzător familiilor ocupaționale de

funcții bugetare transmită în termen de 30 de zile, propuneri și observații de îmbunătățire

a legislației privind salarizarea în domeniul de competență, în vederea reașezării politicilor

salariale în conformitate cu principiile prezentate în acest Memorandum.

Facem precizarea activitățile vor demara cu consultarea ordonatorilor principali de credite,

corespunzător familiilor ocupaționale de funcții bugetare, iar pe parcursul desfășurării

etapelor de lucru, se va discuta și cu ceilalți actori implicați, respectiv confederațiile sindicale

reprezentative și structurile asociative.


 

 

miercuri, 19 mai 2021

SOLIDARITATE

  

SOLIDARITATE

SCMD SI MISCAREA INTERNATIONALA

A “VESTELOR KAKI”

 

Sprijiniti de militarii in activitate, sute de mii de rezervisti au declansat miscarea de rezistenta, deocamdata in Franta, Germania, Olanda, Italia si SUA, impotriva guvernelor lor globalist-comuniste, solicitand sistarea vanzarii activelor statelor catre capitalul transnational si o politica de dezvoltare economica si culturala nationala.

Au ajuns la vorba noastra, pentru ca noi, cobaii romani ai experimentului (S-a operat pe noi “Razboiul Stelelelor” in 1989, s-a mutat in Lumea Araba; s-a experimentat la noi “Golania” din Piata Universitatii, s-a transferat ca “Maidan” la Kiev; s-a exersat la noi fraudarea cu violenta a alegerilor, s-a aplicat in SUA etc), i-am atentionat, inca de la infiintarea SCMD in 2009, asupra urmatoarelor …

·         Actualul conflict nu mai este intre state (ex. SUA vs. Rusia ori China) ci intre state, pe de o parte si globalism, ca expresie pur marxista a comunismului,  adica a dominatiei mondiale a capitalului transnational, care vizeaza destructurarea statelor, a natiunilor si instituirea controlului unic, planetar.

·         Ca prima etapa a “Noii Ordini Mondiale” comuniste, potrivit Principiului Kohr (“Tot ce este mic este minunat.”) se vizeaza astazi faramitarea statelor (ex. Cehoslovacia, Iugoslavia, tentativele din Marea Britania, Spania, Italia etc) in entitati de sub zece milioane de locuitori, usor controlabile.

·         Procesul prevede distrugerea economiilor nationale, pierderea resurselor, deprofesionalizarea, pauperizarea si imbatrinarea populatiei, stergerea identitatii nationale prin ofensiva, mediatic sustinuta, impotriva materiilor de invatamant identitare (Istorie, Geografie economica, Limba si literatura) si a scolii in general, a traditiilor, obiceiurilor, culturii, religiei si institutiei casatoriei, promovarea amoralitatii, pentru crearea “omului de tip nou”, unirasial si universal, apartinand natiunii unice, planetare, de consumatori, adica a sclavului perfect, care nu va fi in stare sa se opuna nici macar propriei sale disparitii provocate, in sensul reducerii populatiei la strictul necesar asigurarii huzurului autoalesilor mondiali.

·         Distrugerea structurilor militare, pregatite sa apere statul, ca proiect esential asigurarii victoriei impotriva statelor si natiunilor actuale, experiment declansat in Romania, in 1998  a fost dusa la perfectiune dupa 2004, de regimul niciodata alesului Traian Basescu! Un experiment bazat pe sprijinul serviciilor de intelligence extern-interne, al magistratilor  cumparati cu iluzia situarii deasupra legii, al media obedienta, dar si al tradatorilor formati in anii 1980-2000. Manipulandu-se defectele romanului, lacomia, invidia (“Principiul caprei”), fudulia prostului etc., pe fondul dezinformarii si generalizarii incapacitatii de analiza a populatiei, razboiul imagologic si psihologic, declansat impotriva rezervistilor, singurii care se puteau opune, in 2009, cu fragmentarea acestora prin OUG/2011, a transformat Armata, coloana vertebrala (prin Constitutie) a societatii civile din orice stat normal, in sacul de box al disperarii colective.

Dupa anuntul facut lumii de Basescu, la 27 decembrie 2010, ca “militarii au inteles”, adica ar fi de acord cu denuntarea unilaterala si retroactiva a tuturor contractelor lor de “exercitare a profesiei” (24h/24) si cu pierderea tuturor drepturilor decurgand din statutul de rezervist (inclusiv a acestui statut), au urmat amplele actiuni de protest stradal, zecile de mii de actiuni in Justitie si asaltul asupra partidelor parlamentare, declansate de SCMD. Iar atunci cand “legile Boc-Basescu” au fost transferate in Ungaria, SCMD a luat legatura cu sindicatele militarilor unguri, propunand actiuni comune, a depus plangeri la Bruxelles si Luxembourg si a alertat Secretariatul General NATO, guvernele europene, organizatiile si sindicatele militarilor europeni , dar si americani si rusi, avertizandu-i ca “le va veni randul” si propunand rezistenta comuna, sub dictonul “Militari din toate tarile, uniti-va!”.

Pichetand ambasade, pentru a interactiona cu atasatii militari, participand la intruniri internationale ale veteranilor (ex. Bulgaria, Italia), adresanadu-se, in scris, direct sau prin intermediul membrilor sai stabiliti in strainatate, dar si prin organizatii ale emigratiei romanesti, pentru ca SCMD si-a asociat, din 2011, sindicate si ONG-uri ale civililor, intr-un eficient sistem de aliante (CNSC), a atentionat ca situatia militarilor si politistilor romani in activitate, in rezerva si in retragere se degradeaza pe zi ce trece, in spatele ofensivei politicului imptriva lor conturandu-se ofensiva comunist-globalista, vizand destructurarea statului roman.

Totul a culminat cu pichetarea, de catre SCMD si aliatii sai din CNSC, in plina “Pandemie”, la 24 Ianuarie a.c. a sediilor ambasadelor statelor implicate in Romania si a reprezentantei Comisiei UE, cand am transmis omologilor nostri occidentali, dar si chinezi si rusi, ca actualul guvern are misiunea de a lichida toate activele statului roman, dar si Rezerva si ca ne-am saturat sa fim cobai. Am aratat ca toate succesele noastre (redobandrea statutului de rezervist, recuperarea sumelor abuziv retinute din pensii, o noua lege a pensiilor militare, dreptul la munca etc) au fost atacate prin OUG-uri, opera slugilor kaki ale comunism-globalismului, revitalizate de fraudarea alegerilor in SUA, in favoarea globalistului decrepit Joe Biden si ca, daca fratii nostri militari din statele si prietene si neprietene nu ne sprijina in ceasul al doisprezecelea, noi vom dispare dar si lor le va veni randul! Iar solutia noastra se rezuma la dictonul german “Mai bine un sfarsit cu groaza, decat o groaza fara de sfarsit!”.

Am fost asigurati ca mesajul ne-a fost inteles si ca lucrurile nu vor ramane asa. Si n-am crezut pentru ca 12 ani de actiune, sperante si dezamagiri, care au cauzat cate 500-600 de decese lunar, in randurile noastre, ne-au distrus capacitatea de a mai crede. Dar Miscarea “vestelor kaki”, declansata in Franta, la 21 aprilie a.c., prin saptamanalul “Valeurs actuelles”, de generalii in rezerva Christian Piquemont si Emmanuel de Richoufftz, carora li s-au alaturat, pana la 3 mai, 65.015 rezervisti si 58% din populatia Frantei, ne-a retrezit sperantele. Mai ales ca a cuprins imediat Germania, Olanda, Italia si, de luni, 10 mai, si SUA. Ceea ce i-a stimulat pe militarii in activitate francezi, care se reclama a fi “Generatia Focului”, sa-l acuze, in acelasi saptamanal, pe globalistul Macron, presedintele gerontofil, de “lasitate, inselaciune, perversiune”, de provocarea “declinului Frantei” si transformarea premeditata a acesteia intr-un “stat esuat”. Da, militarii Frantei au curajul sa se puna, de dragul tarii lor, in afara legii globaliste, pentru ca, declara ei, “Daca nu putem, regulamentar, sa ne exprimam fatis, este la fel de imposibil sa tacem!”. Acuzand politicienii francezi de “abandonarea tarii”, regimul Macron de “tiranie brutala” impotriva militarilor si inlocuirea suveranitatii Frantei cu “neputinta”, omologii nostri avertizeaza ca actualul “declin” al Frantei “L-am vazut in multe tari aflate in criza. Precede prabusirea! Anunta haos si violenta si, contrar a ceea ce afirmati ici si colo, acest haos si aceasta violenta nu vor proveni dintr-o rebeliune militara, ci dintr-o insurectie civila.”. Nu cumva au vazut toate astea, in primul rand, la Romania?

Acesta este motivul pentru care, intr-o Romanie muribunda, lovita, sistematic, de guvernul celor mai incompetenti globalisti ai Planetei, nu putem decat sa ne exprimam solidaritatea cu Miscarea “vestelor kaki” din Europa si SUA, careia ii punem la dispozitie intreaga noastra experieta de cobai greu incercati, pentru ca SCMD lupta pe aceleasi coordonate, de 12 ani. Si ne exprimam speranta ca si ceilalti rezervisti din Romania, la greu manipulati de “LECOINTRE” al nostru si de slugile sale nesatule, se vor trezi, macar acum, la realitate, renuntand la “principiul caprei” si la descalificantul “Ma intereseaza doar burta mea!” pentru ca, daca globalistii isi bat joc de noi toti, civili si militari, intr-o Romanie, inca, intreaga, cu atat mai mult ne vor refuza totul, inclusiv dreptul la viata, intr-o ciozvarta de Romanie!

In consens cu omologii nostri din Occident, si SCMD se inscrie, asadar, in batalia finala dintre state si cei care, prin distrugerea structurilor militare, urmaresc distrugerea statelor, batalie care este, pentru noi, din chiar clipa depunerii Juramantului militar, “Batalia pentru Romania”!

Pe cale de consecinta, alaturi de aliatii din CNSC, SCMD isi reafirma sprijinul fata de actiunea de protest a politisitilor (SNPPC), care va incepe joi, 27 mai 2021, la orele 11.00, in Piata Victoriei. Delegatii nostri se vor aduna la 10.30, pe trotuarul din fata Muzeului Antipa. Cei care nu mai au vestele SCMD, pot veni cu veste kaki! A venit timpul sa ne recuperam toti, militari si civili, drepturile legitime, in Romania Unitara si Suverana!

 

Honor et Patria! Vae Victis!

 

Presedintele SCMD,

         Co.(r)dr. Mircea DOGARU

 

luni, 17 mai 2021

SCRISOARE DESCHISA

 

RUȘINOS, DOAMNĂ JUDECATOR!

 

SCRISOARE DESCHISĂ DOAMNEI JUDECTOR

MĂDĂLINA AFRĂSINEI

 

    Acum cateva zile, in 14 mai 2021, la o emisiune de la postul tv “Antena 3”, în susținerea cauzei pensiilor mai puțin "simțite", cred eu, ale magistraților, brusc dna judecător Mădălina Afrăsinei “a vrut să știe" ce pensie au dnii Coldea, Dumbravă, Ciucă și încă cineva, un procuror militar, al cărui nume mi-a scăpat... Nu că aceste persoane mi-ar fi simpatice! Cu siguranță NU! Dar dna judecător ar trebui să știe și să recunoască faptul că pensiile magistraților au fost impuse națiunii printr-o decizie a CCR! România plătește aceste pensii de zeci de mii de lei "per capita", fiind, practic obligată de acea decizie a CCR, emisă în conditii dubioase cel putin, cred eu, de către judecătorii de la CCR, pentru ei inșiși și cei asemenea lor! Si culmea: invocand identitatea (falsa,in multe privinte!) intre magistrati si militari in privinta riscurilor profesionale, a restrangerii si interdictiilor privind exercitarea unor drepturi ! Pensiile militare (în fapt, solde de rezervist), însă, au fost acordate în mod liber de societate, pe vremea domnitorului Alexandru Ioan Cuza, ca recunoaștere a prestației militarilor in beneficiul ei, a pericolelor și constrângerilor la care sunt supuși acestia! Așa este în toată lumea! Nici chiar regimul socialist nu a contestat acest drept al militarilor. O fac, insa, unii dintre reprezentantii actualei democrații(?)! Și, dacă analizăm funcțiile pe care le-au deținut persoanele care fac obiectul "curiozității" dnei judecatoare, vom vedea că:

A) Una dintre aceste funcții este unicat în Romania, cea a dlui Ciucă - șef al Statului Major al Apărării, cea mai inalta functie pe care o poate indeplini un militar in activitate. Și, ca să fie satisfăcută pe deplin "curiozitatea" persiflantă a dnei judecător, solda funcției deținute de dl Ciucă era, în legea salarizarii “compusa” de Lia Olguța Vasilescu, la nivelul salariului unui prim balerin de la Opera Română! Deci, pensia obținută pe baza acestei solde este mult sub cea a unui judecător! De altfel, dl gl. Chelaru, care a ocupat și exercitat aceeași funcție, a trecut in rezervă cu o pensie nu cu mult peste 5000 de lei, de nu mă inșeală memoria. La fel și dl gl. Popescu Mihail, fie iertat!

B) Iar funcțiile exercitate de dnii Coldea si Dumbravă, au fost dintre cele de conducere a principalului serviciu de informații al țării! Peste tot in lume, munca in ”intelligence” se plătește cu mulți bani! Aaa ... cum au exercitat oamenii aceștia funcțiile respective, inclusiv dl Ciucă, este o altă discuție! Care ne poartă la cei care i-au numit, cei care i-au subordonat și le-au folosit prestațiile etc.

 C) Cât despre dl. procuror militar...să observam că, mai intâi este procuror, apoi militar, așa cum arată și sintagma care-i numește profesia. Adică, în privinta salarizării și pensiei i se aplica normele pentru magistrați, iar apoi cele pentru militari. Anume, la pensia de magistrat i se mai adaugă o sumă, poate de o mie și câteva sute, poate două mii de lei, ceva cam pe aici, provenită din aplicarea prevederilor privind drepturile militare de pensie. Deci acel procuror militar are pensia ”nesimțită” pentru că este magistrat, nu pentru că este militar, să vă fie clar dna judecător! Ar trebui să vă fie cel puțin jenă pentru manipulările la care vă pretați, dnă. judecător! Poate chiar rușine!

Col.(r) Ștefan TUDOSIE,

                  Vicepreședinte (i) al SCMD

vineri, 14 mai 2021

 

SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE

Adresa: Bucuresti, str. Pajurei, nr. 13, Sector 1, cod postal 013152, Of. Postal 26

Cont:BRD, Agentia Carol, RO41BRDE441SV79262374410, Cod fiscal:26096263

Adresa e-mail: sindicatulmilitarilor@gmail.com

Nr. 277 din 14.05.2021

                                                                                                      

 

 

SCRISOARE DESCHISA

 

Catre,

 

MINISTRII APARARII, AFACERILOR INTERNE, JUSTITIEI, MUNCII, FONDURILOR EUROPENE SI

DIRECTORUL S.R.I.

 

        

Doamna si domnilor,

Avand in vedere recentele dvs. declaratii privind egalizarea, in spirit comunist a pensiilor civile si militare si insistenta dvs. de a considera pensiile militare de stat (platite din fondurile proprii ale structurilor nostre, aducatoare de venituri considerabile la buget) drept ”speciale”,

Luand in considerare faptul ca, pana in prezent, militarilor si politistilor in activitate, toate retinerile din BRUT (c. 64%) li s-au facut, nespecificat, direct catre bugetul de stat, inclusiv contributiile la pensiile militare si cele de 5% din NET, pentru pensia privata (”suplimentara”),

Apeland la obligativitatea excluderii prin Constitutie (Art. 42, Al. 1 si 2) a cuvantului ”munca” in ceea ce ne priveste, la faptul ca noi nu am incheiat, pe durata activitatii, contracte de munca normata la 8 ore ci de ”prestare a activitatii” de militar/politist, la ordin, 24 h/24, cu renuntarea, prin juramant, la toate drepturile civile,

Acceptand incalcarea de catre dvs. a oricarei logici a pensiilor (pe care le amestecati, prin legi ce nu-si definesc obiectul, cu ajutoarele sociale si indemnizatiile de merit) a insasi ”sfintei” contributivitati (pentru ca egalizati femeia de serviciu cu academicianul care are prea mult si hotul ”de buna dimineata” cu chestorul sau generalul), a oricaror principii de drept international (ex. principiul sperantei legitime sau cel al dreptului patrimonial dobandit, pe care le inlocuiti cu principiul comunist al egalitatii burtii),

Hotarati sa uitam, in sprijinul dvs., ca am dus alt mod de viata decat civilii, acceptand, prin juramant, inclusiv sacrificiul suprem, ca am avut parte de o alta filozofie a vietii, a salarizarii, a recompenselor si pedepselor pentru neindeplinirea obligatiilor (nu de ”munca” ci) de activitate si un alt sistem de plata, inclusiv ca rezervisti, botezat impropriu ”pensie”, in loc de ”solda de rezervist”, deoarece suntem singura categorie socio-profesionala ale carei obligatii de serviciu continua si la ”pensie”,

In perspectiva alinierii pensiilor noastre cu cele civile, adica a desfiintarii ordonate a Rezervei,

Va solicitam sa ne puneti la dispozitie toate datele necesare privind activitatile desfasurate de noi si neremunerate, pe parcursul celorlalte 16 ore prestate zilnic, in plus fata de civili (servicii, garzi, ture operative, alarme, aplicatii, misiuni de lupta, etc.), pentru a putea pretinde imperativ calcularea, pe parcursul intregii noastre vieti de militar/politist in activitate/rezerva, a celorlalte 2 salarii lunare, neacordate. Dupa acordarea retroactiva a acestora si retinerea obligatiilor (conform legislatiei in vigoare in anii respectivi) catre bugetul de stat, inclusiv pentru pensiile militare, vom putea discuta despre aruncarea noastra, ca balast, in aceeasi hazna globalista cu pensionarii civili.

In caz contrar, daca ne veti arunca din nou, prin fals si uz de fals, ca in 2010, pe Casa Nationala de Pensii, cand contributiile noastre, inclusiv pentru pensiile de stat si private, au mers direct la bugetul de stat, va vom da in judecata ca si pe numitii Traian Basescu, Mihnea Motoc, Lia Olguta Vasilescu, Mihai Fifor si Gabriel Beniamin Les. Deocamdata!

Pentru facilitarea activitatii dvs. ne angajam sa punem la dispozitia tuturor membrilor si aliatilor S.C.M.D. modele de cereri-tip, catre ministrii Apararii, Afacerilor Interne, dupa caz Muncii, si directorul S.R.I., pentru obtinerea datelor efective cand am activat, in serviciul comandat, in afara celor 8 ore care constituie norma civila si nu am fost platiti.

Cu profund dispret,

Presedintele S.C.M.D.

Col. (r) dr. Mircea DOGARU