In ziua de 09.03.2010, incepand cu orele 10.00, Secretarul general al SCMD, Dl. Monac Constantin si Vicepresedinta SCMD, Dna Cobuz Elena, au participat la sedinta Comisiei pentru munca, familie si protectie sociala din Senatul Romaniei, la dezbaterile de la urmatoarele puncte de pe ordinea de zi:
• Pct. 7 – Dezbaterile pentru avizarea Propunerii legislative de abrogare a cap. IV din Legea 329/2009, unde delegatii nostri au adus argumente pertinente privind neconstitutionalitatea si nelegalitatea cap. IV din legea mentionata. Comisia a dat un aviz pozitiv pentru abrogarea cap. IV. Urmeaza intocmirea raportului de catre Comisia pt buget, finante, activitate bancara si piata de capital, in cursul saptamanii viitoare. SCMD va participa si la dezbaterile respectivei Comisii.
• Pct. 9 – Dezbateri asupra Proiectului de Lege privind sistemul unitar de pensii publice. Delegatia noastra a propus scoaterea precizarilor referitoare la militari si politisti din continutul proiectului de lege. S-au adus multiple argumente, au fost provocate dezbateri aprinse pro si contra. Dezbaterile vor continua si in zilele urmatoare, pana la intocmirea raportului final al Comisiei.
SECRETAR GENERAL AL SCMD,
Col. (r) dr. Constantin MONAC
- Cate pensii speciale sunt in acest moment in Romania. Numai in tarile bananiere sunt diferente atat de mari intre pensia minima si pensia maxima acordate de stat. In tarile civilizate, raportul intre salariul si pensia minime si salariul si pensia maxime este de maxim 1/5.
- Nu doar Putin e negru. Depresia i-a cuprins pe toți putiniștii de serviciu de la București, în frunte cu odioasa antisemită, cu ex-tovarășul ei aurist și cu securistii ascunși încă prin servicii
- Despre sesizarea pe care Avocatul Poporului a făcut-o la Curtea Constituțională, cu privire la Legea pensiilor militare
- Aceste doua filme de pe You Tube, merita, cu prisosinta, vizionate. Merita sacrificate 39 min pt partea I si 1h40 min pt partea a II-a. Informatiile pe care ni le da acest tanar, trecut prin experienta si chinurile drogurilor, sunt mai valoroase si mai eficiente decat toate actiunile de pana acum ale Agentiei Antidrog si ale Ministerului Educatiei din Romania, luate impreuna. Trimiteti link-urile la copiii, respectiv la prietenii si colegii vostri. Le veti face un mare bine!
- AFLĂ CARE ESTE SECŢIA TA DE VOTARE
miercuri, 10 martie 2010
luni, 1 martie 2010
Catre parlamentarii Romaniei
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE (SCMD)
Adresa: Bucuresti, str.Bogota, nr. 6, Sector 1
E-mail: sindicatulcmd@yahoo.de ; Site : http://sindicatulcmd.blogspot.com/
Nr. 15 din 26.02.2010
DOAMNELOR SI DOMNILOR SENATORI SI DEPUTATI,
Guvernul României a înaintat Parlamentului pentru dezbatere Proiectul Legii privind sistemul unitar de pensii publice.
Considerăm că acest proiect reprezintă o încercare a actualului Guvern de a arunca urmările crizei economice în sarcina celor mulţi, inclusiv prin afectarea veniturilor pensionarilor şi distanţarea punctului de pensie de valoarea salariului mediu brut pe economie.
Sindicatul cadrelor militare disponibilizate – organizaţie sindicală care cuprinde cadrele militare în rezervă din toate structurilor sistemului de securitate – aparare, ordine publică şi siguranta naţională – vă invită la o analiză profundă şi realistă a situaţiei dezonorante şi nedrepte în care se încearcă să fie adus personalul armatei, activ şi în rezervă (pensionarii militari), rugându-vă ca prin atitudinea, comportamentul politic şi votul exprimat, să împiedicaţi includerea în conţinutul acestei legi a propunerilor incorecte şi nedrepte ale Guvernului, cu privire la pensia militarilor.
Din respect pentru timpul dumneavoastră nu vă vom supune analizei elemente emoţionale în legătură cu statutul social al militarilor (in special responsabilităţile, riscurile si servituţile profesiei de militar: asumarea prin jurământ a sacrificiului suprem; limitarea drastica a exerciţiului unor drepturi si libertăţi fundamentale; inexistenta contractului de munca / cărţii de muncă; programul de munca nenormat; interdicţia accesului la surse suplimentare de venit; mutările la ordin dintr-o garnizoana în alta, cu implicaţii majore asupra situaţiei familiale etc.).
În procesul de aderare la structurile euro-atlantice, armata a fost prima instituţie a statului român care a parcurs o reformă reală, reducându-şi drastic efectivele de la 320.000 de oameni în anul 1989, la 75.000 în 2007. În acest context, peste 40.000 cadre militare au fost nevoite să părăsească sistemul şi să-şi încheie cariera militară înainte de termen, în plină ascensiune profesională, în condiţiile în care statul român le asigura recunoaşterea şi răsplata muncii depuse, precum şi continuarea activităţii în alte sectoare, inclusiv cumulul salariului cu pensia, prin legislaţia adoptată.
Ca urmare a eforturilor cadrelor armatei, multe dintre ele în rezervă, acum. Armata României este astăzi integral profesionalizată, îşi îndeplineşte cu cinste şi sacrificii misiunile în teatrele de acţiuni internaţionale, bucurându-se de încrederea şi preţuirea românilor.
DOAMNELOR SI DOMNILOR PARLAMENTARI,
In decursul procesului complex si dureros de transformare, Armata a desfăşurat o amplă activitate de documentare asupra legislaţiei care sta la baza organizării si funcţionarii structurilor militare, a celor referitoare la statutul cadrelor militare active şi în rezervă din tarile cu democraţii avansate, iar principiile acesteia au fost utilizate la realizarea cadrului legislativ românesc actual, constituind un important atu în procesul de aderare la NATO si UE.
Tocmai de aceea, prin acest apel vă solicitam:
1. Să susţineţi eliminarea din conţinutul Legii privind sistemul unitar de pensii a prevederilor referitoare la militari, precum şi menţinerea actualei Legi nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat (cu completările si modificările ulterioare) şi respectiv ale legii nr. 179/2004 privind pensiile de stat şi alte drepturi de asigurări sociale ale poliţiştilor care se încadrează în pilonul al doilea privind schemele ocupaţionale (profesionale) guvernate de Directiva Europeana nr. 86/378/EEC, modificata prin Directiva nr. 97/96/EEC.
Ar fi o eroare impardonabilă să nu se ţină cont de acest argument, în favoarea altora de circumstanţă, mai ales că principiile care stau la baza pensiilor militare de stat din legea aflată în vigoare sunt deja aliniate la legislaţia europeană.
Acest adevăr este confirmat prin Decizia nr. 20/02.02. 2000, a Curţii Constituţionale care a dispus cu privire la necesitatea menţinerii sistemului pensiilor militare de stat: “… reglementările referitoare la pensia de serviciu pentru militari, cu diferenţele pe care această pensie le prezintă faţă de pensia comună de asigurări sociale, nu constituie o încălcare a principiului egalităţii cetăţenilor în faţa legii, principiu prevăzut de art. 16 alin.(1) din Constituţie, ci reprezintă o recunoaştere a interdicţiilor severe şi a riscurilor sporite la care această categorie profesională este supusă”. Curtea Constituţionala reţine, aşadar, că instituirea pensiei de serviciu pentru cadrele militare nu reprezintă un privilegiu, ci ea este justificata in mod obiectiv, constituind o compensare parţială a inconvenientelor ce rezultă din rigoarea statutelor speciale cărora trebuie să li se supună militarii.
Mai mult, vă reamintim, stimaţi parlamentari, că sistemul pensiilor militare în România are izvoare istorice încă din 1829-1830, fiind perfecţionat şi consacrat definitiv in timpul lui A.I. Cuza prin înfiinţarea Casei de Pensii a Armatei si respectat cu sfinţenie pe timpul domniilor lui Carol I, Ferdinand, Carol al II-lea , al regimului comunist şi până astăzi. Anularea acestui sistem ar fi o mare nedreptate făcută cadrelor militare, ar afecta grav standardul de viaţă al militarilor şi ar reprezenta o abatere de la sistemul pensiilor militare din statele membre ale NATO şi UE.
În majoritatea statelor membre NATO şi UE salarizarea şi pensionarea personalului Forţelor Armate sunt reglementate prin legi şi norme specifice şi distincte. În unele state în care există grile comune pentru personalul bugetar, ministerele apărării sunt abilitate să completeze aceste legi cu acte normative proprii, ordine şi alte reglementări interne (anexă).
2. Reglementările propuse pentru recalcularea pensiilor militare şi ale poliţiştilor încalcă nu numai principiul “neretroactivităţii” prevăzut de Art. 15, alin. (2) din Constituţia României, ci introduce premisa falsa ca pensiile ocupaţionale actuale pot fi recalculate ca si cum ar fi fost obţinute in baza principiului contributivitatii prevăzut in proiectul legii supus dezbaterii la art. 2, lit. c) .
Dacă prin lege militarul ieşit la pensie nu a contribuit la sistemul de asigurări sociale, cum putem inventa o contribuţie virtuală, atât timp cât, in înţelesul art.3, alin. (1) din proiectul legii militarul nu a avut calitatea de “asigurat” in sistemul public de pensii şi nici de “contribuabil” Faptul ca militarii nu au avut niciodată până acum “Carte de munca” ar trebui să constituie un argument la fel de convingător, in acest sens!
In plus, referitor la metodologia recalculării va supunem atenţiei faptul ca prin Decizia nr. 120/2007 Curtea Constituţionala a dispus ca: “In toate cazurile in care din recalculare, rezulta un cuantum mai mare al pensiei se va plăţi acesta, iar daca noul cuantum rezultat este mai mic, se va acorda in continuare pensia anterior stabilita si aflata in plata, fără a se aduce vreo atingere drepturilor legal câştigate anterior”.
3. Totodată, vă rugăm să reanalizaţi prevederile cap. IV din Legea nr.329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordului cadru cu Comisia Europeană şi să luaţi în dezbatere propunerile legislative înregistrate la Senat în noiembrie 2009 pentru îndreptarea greşelii legislative privind interzicerea cumulului pensie-salariu, făcută prin angajarea răspunderii Guvernului care afectează în mod deosebit cadrele militare ajunse în postura de „pensionar”, inainte de vreme, fără voia lor.
Apreciem că reglementările respective sunt nu numai neavenite, dar si antiumane, antieuropene si anticonstituţionale afectând in mod direct cadrele militare ajunse in postura de “pensionari” datorita procesului de restructurare a Armatei.
Acţiunile dumneavoastră ar stopa numeroasele procese declanşate deja la toate instanţele din ţară precum şi protestele adresate inclusiv organismelor internaţionale.
DOAMNELOR SI DOMNILOR PARLAMENTARI,
Luând act de situaţia actuală, nu putem sa nu ne întrebăm: militarii au greşit atunci când au servit tara, când si-au sacrificat viata si familia, când au contribuit la aderarea României la NATO si UE sau greşesc acum, acceptând măsurile propuse spre adoptare de actualul guvern? Cine doreşte decredibilizarea, demobilizarea si demotivarea cadrelor Armatei României?
In ceea ce ne priveşte, rămânem ferm ataşaţi valorilor naţionale şi occidentale si ne rezervăm dreptul de a utiliza gradual toate formele legale ale activităţii sindicale, în plan intern şi internaţional, pentru ca Armata României, activă şi în rezervă, să asigure prezervarea irevocabilă a acestor valori.
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
1. Sistemul de calcul al pensiilor militare prezintă particularităţi distincte conceptual fata de cel al pensiilor civile si este reglementat prin lege ocupaţionala separata (Germania, Marea Britanie, SUA, Turcia, Coreea de Sud, Israel, Egipt, Japonia, Cehia, Polonia) sau printr-un capitol distinct, cuprins într-o singură lege, împreună cu cel al pensiilor bugetarilor, dar cu prevederi aparte pentru militari (Franţa, Italia, Grecia, Portugalia, Austria).
2. Baza de calcul a pensiilor militare se stabileşte în funcţie de valoarea soldei din ultima luna de activitate (Germania, Marea Britanie, Turcia, Italia, Grecia, Austria, Japonia, Coreea de Sud, Israel) sau de media soldelor pe ultimele trei sau şase luni (Franţa, Egipt), de vechimea integrala în armată (în majoritatea tarilor – 30 ani, Japonia – 20 ani, Israel – 25), si de vârsta standard de pensionare. Pentru stabilirea pensiei, bazei de calcul rezultate i se aplica un procent cuprins între 70-80%. (Ungaria 65, Olanda 70, Marea Britanie 72,5, Germania 75, SUA 77, Norvegia 76, Italia 80, Franţa 80. In România acest procent este de 60% din solda de baza, fără sporuri (pensia militara medie este de 1.400 lei, adică 340 euro, in comparaţie cu 2000 - 3000 euro cat este cuantumul acesteia in tarile la care ne raportam).
3. In toate ţările, la pensia de bază calculată se adaugă sporuri determinate de anii prestaţi peste vechimea de pensionare (acolo unde au fost acceptate astfel de cazuri) si de condiţiile de desfăşurare a serviciului: categorii de forţe armate si genuri de arme, specialităţi, garnizoane izolate, misiuni în teatre de operaţii. Indiferent de numărul anilor rezultaţi prin adăugarea acestui spor de vechime la timpul efectiv lucrat, baza de calcul a pensiei ia în consideraţie nu mai mult de 40 sau 45 de ani, pentru a nu depăşi valoarea salariului luat în calcul. În armata portugheză, valoarea reală a pensiei poate fi mai mare decât salariul dinaintea pensionarii, deoarece nu se mai aplică impozite. In România se iau in calcul maxim 40 de ani de serviciu;
4. La data ieşirii la pensie, militarii profesionişti primesc ca sprijin o suma substanţiala fixa de bani (Israel – 100.000 $ SUA) sau echivalentul unui anumit număr de solde lunare, până la 36 (Franţa, Marea Britanie, Turcia, Egipt). În Austria, la cerere, primesc anticipat si o sumă egală cu 70 de pensii lunare, cu condiţia să fie girat de rude apropiate care să poată prelua rambursarea în caz de deces. Raţiunea tuturor acestor ajutoare este, în principal, de a facilita integrarea în societatea civilă, o eventuală reîntoarcere la locurile natale sau cumpărarea unei locuinţe pentru a o elibera în timp rezonabil pe aceea de serviciu;
5. In toate tarile, pensiile militare se actualizează imediat cu indexarea salariilor militarilor activi, precum si periodic, în raport cu valoarea inflaţiei;
6. In marea majoritate a acestor tari, pensia militara se poate cumula cu un salariu în domeniul bugetar (în SUA – integral, în Portugalia – salariul se diminuează cu o treime etc.).
Adresa: Bucuresti, str.Bogota, nr. 6, Sector 1
E-mail: sindicatulcmd@yahoo.de ; Site : http://sindicatulcmd.blogspot.com/
Nr. 15 din 26.02.2010
SCRISOARE-APEL CATRE PARLAMENTARII ROMANIEI
DOAMNELOR SI DOMNILOR SENATORI SI DEPUTATI,
Guvernul României a înaintat Parlamentului pentru dezbatere Proiectul Legii privind sistemul unitar de pensii publice.
Considerăm că acest proiect reprezintă o încercare a actualului Guvern de a arunca urmările crizei economice în sarcina celor mulţi, inclusiv prin afectarea veniturilor pensionarilor şi distanţarea punctului de pensie de valoarea salariului mediu brut pe economie.
Sindicatul cadrelor militare disponibilizate – organizaţie sindicală care cuprinde cadrele militare în rezervă din toate structurilor sistemului de securitate – aparare, ordine publică şi siguranta naţională – vă invită la o analiză profundă şi realistă a situaţiei dezonorante şi nedrepte în care se încearcă să fie adus personalul armatei, activ şi în rezervă (pensionarii militari), rugându-vă ca prin atitudinea, comportamentul politic şi votul exprimat, să împiedicaţi includerea în conţinutul acestei legi a propunerilor incorecte şi nedrepte ale Guvernului, cu privire la pensia militarilor.
Din respect pentru timpul dumneavoastră nu vă vom supune analizei elemente emoţionale în legătură cu statutul social al militarilor (in special responsabilităţile, riscurile si servituţile profesiei de militar: asumarea prin jurământ a sacrificiului suprem; limitarea drastica a exerciţiului unor drepturi si libertăţi fundamentale; inexistenta contractului de munca / cărţii de muncă; programul de munca nenormat; interdicţia accesului la surse suplimentare de venit; mutările la ordin dintr-o garnizoana în alta, cu implicaţii majore asupra situaţiei familiale etc.).
În procesul de aderare la structurile euro-atlantice, armata a fost prima instituţie a statului român care a parcurs o reformă reală, reducându-şi drastic efectivele de la 320.000 de oameni în anul 1989, la 75.000 în 2007. În acest context, peste 40.000 cadre militare au fost nevoite să părăsească sistemul şi să-şi încheie cariera militară înainte de termen, în plină ascensiune profesională, în condiţiile în care statul român le asigura recunoaşterea şi răsplata muncii depuse, precum şi continuarea activităţii în alte sectoare, inclusiv cumulul salariului cu pensia, prin legislaţia adoptată.
Ca urmare a eforturilor cadrelor armatei, multe dintre ele în rezervă, acum. Armata României este astăzi integral profesionalizată, îşi îndeplineşte cu cinste şi sacrificii misiunile în teatrele de acţiuni internaţionale, bucurându-se de încrederea şi preţuirea românilor.
DOAMNELOR SI DOMNILOR PARLAMENTARI,
In decursul procesului complex si dureros de transformare, Armata a desfăşurat o amplă activitate de documentare asupra legislaţiei care sta la baza organizării si funcţionarii structurilor militare, a celor referitoare la statutul cadrelor militare active şi în rezervă din tarile cu democraţii avansate, iar principiile acesteia au fost utilizate la realizarea cadrului legislativ românesc actual, constituind un important atu în procesul de aderare la NATO si UE.
Tocmai de aceea, prin acest apel vă solicitam:
1. Să susţineţi eliminarea din conţinutul Legii privind sistemul unitar de pensii a prevederilor referitoare la militari, precum şi menţinerea actualei Legi nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat (cu completările si modificările ulterioare) şi respectiv ale legii nr. 179/2004 privind pensiile de stat şi alte drepturi de asigurări sociale ale poliţiştilor care se încadrează în pilonul al doilea privind schemele ocupaţionale (profesionale) guvernate de Directiva Europeana nr. 86/378/EEC, modificata prin Directiva nr. 97/96/EEC.
Ar fi o eroare impardonabilă să nu se ţină cont de acest argument, în favoarea altora de circumstanţă, mai ales că principiile care stau la baza pensiilor militare de stat din legea aflată în vigoare sunt deja aliniate la legislaţia europeană.
Acest adevăr este confirmat prin Decizia nr. 20/02.02. 2000, a Curţii Constituţionale care a dispus cu privire la necesitatea menţinerii sistemului pensiilor militare de stat: “… reglementările referitoare la pensia de serviciu pentru militari, cu diferenţele pe care această pensie le prezintă faţă de pensia comună de asigurări sociale, nu constituie o încălcare a principiului egalităţii cetăţenilor în faţa legii, principiu prevăzut de art. 16 alin.(1) din Constituţie, ci reprezintă o recunoaştere a interdicţiilor severe şi a riscurilor sporite la care această categorie profesională este supusă”. Curtea Constituţionala reţine, aşadar, că instituirea pensiei de serviciu pentru cadrele militare nu reprezintă un privilegiu, ci ea este justificata in mod obiectiv, constituind o compensare parţială a inconvenientelor ce rezultă din rigoarea statutelor speciale cărora trebuie să li se supună militarii.
Mai mult, vă reamintim, stimaţi parlamentari, că sistemul pensiilor militare în România are izvoare istorice încă din 1829-1830, fiind perfecţionat şi consacrat definitiv in timpul lui A.I. Cuza prin înfiinţarea Casei de Pensii a Armatei si respectat cu sfinţenie pe timpul domniilor lui Carol I, Ferdinand, Carol al II-lea , al regimului comunist şi până astăzi. Anularea acestui sistem ar fi o mare nedreptate făcută cadrelor militare, ar afecta grav standardul de viaţă al militarilor şi ar reprezenta o abatere de la sistemul pensiilor militare din statele membre ale NATO şi UE.
În majoritatea statelor membre NATO şi UE salarizarea şi pensionarea personalului Forţelor Armate sunt reglementate prin legi şi norme specifice şi distincte. În unele state în care există grile comune pentru personalul bugetar, ministerele apărării sunt abilitate să completeze aceste legi cu acte normative proprii, ordine şi alte reglementări interne (anexă).
2. Reglementările propuse pentru recalcularea pensiilor militare şi ale poliţiştilor încalcă nu numai principiul “neretroactivităţii” prevăzut de Art. 15, alin. (2) din Constituţia României, ci introduce premisa falsa ca pensiile ocupaţionale actuale pot fi recalculate ca si cum ar fi fost obţinute in baza principiului contributivitatii prevăzut in proiectul legii supus dezbaterii la art. 2, lit. c) .
Dacă prin lege militarul ieşit la pensie nu a contribuit la sistemul de asigurări sociale, cum putem inventa o contribuţie virtuală, atât timp cât, in înţelesul art.3, alin. (1) din proiectul legii militarul nu a avut calitatea de “asigurat” in sistemul public de pensii şi nici de “contribuabil” Faptul ca militarii nu au avut niciodată până acum “Carte de munca” ar trebui să constituie un argument la fel de convingător, in acest sens!
In plus, referitor la metodologia recalculării va supunem atenţiei faptul ca prin Decizia nr. 120/2007 Curtea Constituţionala a dispus ca: “In toate cazurile in care din recalculare, rezulta un cuantum mai mare al pensiei se va plăţi acesta, iar daca noul cuantum rezultat este mai mic, se va acorda in continuare pensia anterior stabilita si aflata in plata, fără a se aduce vreo atingere drepturilor legal câştigate anterior”.
3. Totodată, vă rugăm să reanalizaţi prevederile cap. IV din Legea nr.329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordului cadru cu Comisia Europeană şi să luaţi în dezbatere propunerile legislative înregistrate la Senat în noiembrie 2009 pentru îndreptarea greşelii legislative privind interzicerea cumulului pensie-salariu, făcută prin angajarea răspunderii Guvernului care afectează în mod deosebit cadrele militare ajunse în postura de „pensionar”, inainte de vreme, fără voia lor.
Apreciem că reglementările respective sunt nu numai neavenite, dar si antiumane, antieuropene si anticonstituţionale afectând in mod direct cadrele militare ajunse in postura de “pensionari” datorita procesului de restructurare a Armatei.
Acţiunile dumneavoastră ar stopa numeroasele procese declanşate deja la toate instanţele din ţară precum şi protestele adresate inclusiv organismelor internaţionale.
DOAMNELOR SI DOMNILOR PARLAMENTARI,
Luând act de situaţia actuală, nu putem sa nu ne întrebăm: militarii au greşit atunci când au servit tara, când si-au sacrificat viata si familia, când au contribuit la aderarea României la NATO si UE sau greşesc acum, acceptând măsurile propuse spre adoptare de actualul guvern? Cine doreşte decredibilizarea, demobilizarea si demotivarea cadrelor Armatei României?
In ceea ce ne priveşte, rămânem ferm ataşaţi valorilor naţionale şi occidentale si ne rezervăm dreptul de a utiliza gradual toate formele legale ale activităţii sindicale, în plan intern şi internaţional, pentru ca Armata României, activă şi în rezervă, să asigure prezervarea irevocabilă a acestor valori.
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
ANEXĂ
PRINCIPIILE SI METODOLOGIA
care stau la baza calculului pensiilor militare in tarile membre NATO si UE şi în alte ţări cu sisteme politice democratice avansate - trăsături esenţiale comune cu cele ale Legii nr. 164/ 2001 –1. Sistemul de calcul al pensiilor militare prezintă particularităţi distincte conceptual fata de cel al pensiilor civile si este reglementat prin lege ocupaţionala separata (Germania, Marea Britanie, SUA, Turcia, Coreea de Sud, Israel, Egipt, Japonia, Cehia, Polonia) sau printr-un capitol distinct, cuprins într-o singură lege, împreună cu cel al pensiilor bugetarilor, dar cu prevederi aparte pentru militari (Franţa, Italia, Grecia, Portugalia, Austria).
2. Baza de calcul a pensiilor militare se stabileşte în funcţie de valoarea soldei din ultima luna de activitate (Germania, Marea Britanie, Turcia, Italia, Grecia, Austria, Japonia, Coreea de Sud, Israel) sau de media soldelor pe ultimele trei sau şase luni (Franţa, Egipt), de vechimea integrala în armată (în majoritatea tarilor – 30 ani, Japonia – 20 ani, Israel – 25), si de vârsta standard de pensionare. Pentru stabilirea pensiei, bazei de calcul rezultate i se aplica un procent cuprins între 70-80%. (Ungaria 65, Olanda 70, Marea Britanie 72,5, Germania 75, SUA 77, Norvegia 76, Italia 80, Franţa 80. In România acest procent este de 60% din solda de baza, fără sporuri (pensia militara medie este de 1.400 lei, adică 340 euro, in comparaţie cu 2000 - 3000 euro cat este cuantumul acesteia in tarile la care ne raportam).
3. In toate ţările, la pensia de bază calculată se adaugă sporuri determinate de anii prestaţi peste vechimea de pensionare (acolo unde au fost acceptate astfel de cazuri) si de condiţiile de desfăşurare a serviciului: categorii de forţe armate si genuri de arme, specialităţi, garnizoane izolate, misiuni în teatre de operaţii. Indiferent de numărul anilor rezultaţi prin adăugarea acestui spor de vechime la timpul efectiv lucrat, baza de calcul a pensiei ia în consideraţie nu mai mult de 40 sau 45 de ani, pentru a nu depăşi valoarea salariului luat în calcul. În armata portugheză, valoarea reală a pensiei poate fi mai mare decât salariul dinaintea pensionarii, deoarece nu se mai aplică impozite. In România se iau in calcul maxim 40 de ani de serviciu;
4. La data ieşirii la pensie, militarii profesionişti primesc ca sprijin o suma substanţiala fixa de bani (Israel – 100.000 $ SUA) sau echivalentul unui anumit număr de solde lunare, până la 36 (Franţa, Marea Britanie, Turcia, Egipt). În Austria, la cerere, primesc anticipat si o sumă egală cu 70 de pensii lunare, cu condiţia să fie girat de rude apropiate care să poată prelua rambursarea în caz de deces. Raţiunea tuturor acestor ajutoare este, în principal, de a facilita integrarea în societatea civilă, o eventuală reîntoarcere la locurile natale sau cumpărarea unei locuinţe pentru a o elibera în timp rezonabil pe aceea de serviciu;
5. In toate tarile, pensiile militare se actualizează imediat cu indexarea salariilor militarilor activi, precum si periodic, în raport cu valoarea inflaţiei;
6. In marea majoritate a acestor tari, pensia militara se poate cumula cu un salariu în domeniul bugetar (în SUA – integral, în Portugalia – salariul se diminuează cu o treime etc.).
marți, 23 februarie 2010
Apel si scrisoare deschisa
APEL CĂTRE TOATE CATEGORIILE DE MILITARI ACTIVI, ÎN REZERVĂ ȘI ÎN RETRAGERE
Doamnelor și domnilor ofițeri, subofițeri, maiștri militari și militari (nerecunoscuți dar ) angajați pe bază de contract,
Honor et patria. Vae victis !
Președintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate,
Col. (r) dr. Mircea Dogaru
Subiect : MARȘURILE, MANIFESTAȚIILE, PICHETĂRIILE
Doamnelor și domnilor colegi,
Cu încredere,
Col. (r) dr. Mircea Dogaru
Istoric militar
Doamnelor și domnilor ofițeri, subofițeri, maiștri militari și militari (nerecunoscuți dar ) angajați pe bază de contract,
V-ați făcut datoria față de națiune, fără să protestați, pe arsiță, furtuni și îngheț, fără duminici și fără zile de sărbătoare, la datorie 24 de ore din 24, în orice condiții de timp și de spațiu, ani sau decenii, sacrificându-vă sănătatea, familia, viața !
Nu ați avut nimic al vostru, pentru că nu aveați dreptul la proprietate, trăindu-vă viața între două trenuri, pentru că ați fost mutați la ordin, din garnizoană în garnizoană, din pichet în pichet, din post de poliție în post de poliție, pierzându-vă adesea, între două transferuri, familia care nu putea să vă urmeze !
V-ați ruinat sănătatea, în unele cazuri iremediabil, ați fost schilodiți sau v-ați văzut camarazii răniți și, nu de puține ori, căzând la datorie !
Ați ținut, cu grele sacrificii, economia Romaniei timp de decenii, în spate, înfruntând primitivismul tehnicii, minciuna oficială, mizeria, tifosul, în construcții, minerit, agricultură, etc., prin muncă la ordin, nenormată, muncă de sclav ! Sângele vostru a udat Transfăgărășanul, Canalul Dunăre-Marea Neagră, Casa Poporului, Metroul, autostrăzile, Amenajarea Complexă a râului Dambovița, etc. !
Cu riscul vieții ați intervenit în timpul calamităților - cutremure, inundații, incendii- pentru a salva viața și bunurile altora !
V-ați lăsat vânați ca iepurii în Decembrie ’89, pentru că între voi și specialiștii OMON sau KEOD în diversiune se afla populația mancurtizată, păcălită să “apere cu pieptul gol” Televiziunea Română, nu “Liberă” ci cât se poate de “Ocupată” care televiziune putea fi amuțită printr-o simplă apăsare pe buton din punctul de comandă !
Ați îndurat fără să crâcniți mizeria în care spectrul politic (adică impostorii și agenții serviciilor străine) a aruncat Țara în ultimii 20 de ani, dovedindu-vă un exemplu de altruism și coloană vertebrală a coeziunii și unității naționale !
Ați îndurat batjocura avansărilor pe criterii politice sau “cu plată” și, voi care sunteți de drept, ca în toate democrațiile autentice, prin însăși natura meseriei, COLOANA VERTEBRALĂ A SOCIETĂȚII CIVILE, nemeritată insultă, lansată de agenți, impostori și ambuscați, a “controlului societății civile asupra armatei” !
Ați acceptat, de dragul integrării României în NICIUNDE și în NICĂIERI, să renunțați la împlinirea carierei militare, să predați, la 38, 40, 45, 50 de ani, “bastonul de mareșal” cu tot cu raniță, mulțumindu-vă cu pensii anticipate și penalizate, sau cu promisiunea pensiei la împlinirea vârstei, pentru a o lua de la capăt ca civili, în altă meserie, fiindcă așa au decis “Dumnezeii” zilei ! Și v-ați gândit că, luând pe lângă pensia de ”subzistență” un salariu de începător, vă veți întreține familiile și veți putea plăti datoriile împovărătoare la bănci, până când la 62-65 de ani, veți iesi la pensie și ca civili și din două caricaturi de pensie (una pentru 20 de ani lucrați ca militari și alta pentru 10, 12, 15, 20 de ani lucrați ca “civili”), vă veți ridica măcar la jumătatea pensiei pe care v-ați fi asigurat-o ca militari, dacă v-ați fi încheiat în mod normal cariera !
Ați acceptat să vi se rețină ilegal din pensii, impozite, ilegal pentru că pensiile nu sunt venituri ci RESTITUIRI ! Și tot ilegal ați acceptat să vi se rețină din pensii și salarii, contribuții pentru sănătate, ilegal pentru că Dvs. aveți asistența medicală gratuită, având medici și spitale militare, prin lege organică. Mai nou, sunteți pe cale de a accepta altă aberație, altă ilegalitate- sistemul “coplății” !
Ați acceptat invadarea structurilor militare de decidenți politici, de la șefi de direcții, la miniștri, decidenți care sunt reprezentanții unor partide și care au năvălit în haită, făcând politica acelor partide și spoliind armata, internele, serviciile, în interes privat sau de grup politic.
Vi se cere astăzi Dvs., fie activi, fie în rezervă, să acceptați anularea Drepturilor omului în Romania (O.G. 137/2000, reactivată la 23.12.2008) să acceptați limitarea prin lege a dreptului la muncă și a dreptului la proprietate (soldă sau pensie) și să aplaudați, eventual, NAȚIONALIZAREA GRADELOR MILITARE. Mai mult, după scoaterea Dvs. ca “balast” din viața socială, vi se cere să acceptați și diminuarea cu 40-60% a unui drept câștigat- pensia, în cuantumul stabilit pentru fiecare promoție, prin legi organice.
Iar Dvs., celor mințiți că faceți parte din ARMATA NOUĂ, DE PROFESIONIȘTI, ori vi se diminuează ilegal soldele și vi se pregătește o pensie simbolică, dacă sunteți activi, ori, dacă sunteți militari angajați pe bază de contract, vi se cere să acceptați nerecunoașterea statutului de militar și a pregătirii militare în sistem NATO, spre a fi aruncați pe piața muncii, la 35-40 de ani, ca muncitori necalificați. Cu alte cuvinte, nu contează că ați sângerat, că v-ați văzut camarazii uciși în Angola, Irak, Afganistan, nu aveți niciun drept ! VOI, minunați soldați profesioniști tip NATO, conform legii impostorilor, nici măcar nu sunteți considerați militari.
Ce sunteți și ce suntem, doamnelor și domnilor ?
Este limpede ! Suntem niște “nesimțiți” ! Ne-au spus-o raspicat șeful statului, premierul și cățeii lor de presă, cu sau fără barbă, cu tupeul înlocuindu-le inteligența și cultura, cu veninul sâsâindu-le șerpește printre colții galbeni, ori divele media cu fusta până la gingii și creierul în tanga ! Și au asmuțit gloatele și mai disperate decât în ’89, pentru că atunci li se furau doar bucatele de pe masă, astăzi li se “fură” viața și ca prezent și ca viitor !
Acceptați insulta ?
Acceptați înfrângerea fără luptă ?
Vă atragem atenția asupra faptului că România are toate caracteristicile unei țări învinse și ocupate :
- industria ne-a fost făcută praf, agricultura la fel, pământul nemaifiind al nostru ;
- băncile sunt în mâinile străinilor, la fel bogățiile solului și subsolului, ca și toate domeniile strategice ;
- statul trăiește exclusiv din taxe și se autodistruge, Guvernul dând sub ochii noștri, ultimele lovituri infrastructurii (în administrația publică, transporturi, sănătate, învățământ, etc.)
- drepturile omului au fost anulate, dreptul la muncă limitat, ca și dreptul la proprietate, salariile, pensiile, gradele noastre au fost naționalizate ;
- s-a înființat poliția politică “CNSAS” și grupurile de acțiune pentru lichidarea patrioților prin “lustrare” (imbecilii neștiind că “lustrația” înseamnă “căutarea” oastei de către domn “la beleag” spre a fi sigur că e aptă de luptă). Totul sub controlul fiilor și nepoților vechilor kominterniști educați la Moscova (ei, fiii și nepoții), în tabere speciale și a slugilor lor;
- s-a proclamat principiul retroactivității legilor. Constituția României a fost anulată prin încălcarea Art.41, privind nelimitarea dreptului la muncă și încălcarea întregului Titlu VII (Art.150-152) cu ocazia organizării ilegale a unui pseudo-referendum, în beneficiul unei singure persoane. Or asta nu se poate întâmpla decât în situația unei lovituri de stat !
Da, doamnelor și domnilor camarazi, în România, aflată pe marginea abisului, se derulează o lovitură de stat de tip stalinist ! Am numit-o, datorită legilor anticonstituționale “în cascadă”- PROIECTUL KATIUȘA ! Statul “de drept” nu mai există! Democrația înseamnă bunul plac al unui grup restrâns de foști activiști ai Kominternului sau de odrasle și învățăcei ai lor, din ordinul Cavalerilor Patului Rotund de la Comana !
Nu numai că se urmărește distrugerea României ca stat, obiectiv, practic, realizat. Se urmărește aruncarea națiunii române în abisul Istoriei !
Le veți face jocul, participând la circul învrăjbirii românilor pe criterii socio-profesionale ?
Veți aștepta pasivi, Ignatul, cu palmele lipite de vipușcă, înclinați la 90º, în speranța pomenii care picură din mâna impostorilor și trădătorilor ? Sau vă veți face datoria ?
În decembrie 1989 ne-am pierdut și onoarea și patria ! De două decenii asistăm pasivi la distrugerea statului. Acum a început distrugerea națiunii ! Chiar vrem să intrăm în Istorie ca ultima generație de români ?
Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate s-a înființat, după 2 ani de pregătiri, la 18 august 2009, ca “ultimă linie de rezistență a națiunii române”, în speranța că NOI, “cripto-“, “neo-“, “expirații”, “dinozaurii”, etc., vom rezista suficient de mult până când actuala generație de tineri, imună la intoxicarea exercitată de mai bine de 2 decenii prin media, învățământ, cultură, va fi suficient de puternică și hotărâtă să salveze prin luptă statul și națiunea. Datoria noastră este să-i asigurăm, pe lângă transferul de experiență și profesionalism, răgazul necesar ! S-o învățăm apărându-ne, cum să-și apere drepturile fundamentale, drepturile profesionale, dreptul la existență și afirmare românească. Chestiunea salariilor, a pensiilor, a impozitelor, etc., a apărut pe parcurs și i-am făcut față “din mers”. Obiectivele noastre sunt însă majore și acțiunea noastră de durată ! Am dovedit că putem, răsturnând în 6 zile situația în favoarea d-lui Radu Stroe, la alegerile pentru Colegiul 1, Sector 1, Capitală. Să dovedim peste 3 ani, din perspectiva a peste 1 milion de voturi, că nu UDMR-ul face jocurile în ceea ce privește majoritatea parlamentară și guvernul ci NOI !
Cu alte cuvinte să ne redobândim prestanța socială și politică pierdute atunci când, nemaiavând soldați, nu s-au mai organizat secții de votare în unități !
Să punem capăt războiului psihologic și de imagine declanșat de mutanți împotriva noastră! Salvându-ne pe NOI înșine să salvăm națiunea și ȚARA !
Dacă obiectivele noastre în câmp tactic (salarii, pensii, asistență medicală gratuită, recuperarea bunurilor armatei, etc.) ne atrag mulți “tovarăși de drum”, din interes conjunctural, de moment, cele strategice impun strângerea în rândurile noastre a ultimilor luptători adevărați ai nației, pe care nu vrem să-i convingem ! Așteptăm să se convingă singuri și să ni se alăture ! Nu avem nevoie de Napoleoni, că la dat sfaturi tot românul e un geniu, ci de oameni capabili să-și asume riscuri și să ducă până la capăt ceea ce propun ei înșiși ! Ne-am pierdut în decembrie `89 și onoarea și patria ? A venit timpul să le recuperăm ! Și onoarea militară și patria ! Metru cu metru si piatră cu piatră ! În interesul românilor, al democrației reale, europene și al NATO !
Nu ne interesează gloria, care nu ține nici de foame nici de patrie și nici poveștile vânătorești despre presupuse merite trecute ! Pentru că, dacă unul singur dintre noi ar fi făcut în trecut ceva durabil nu ajungeam în situația în care suntem ! Ne interesează exclusiv prezentul nostru și viitorul copiilor noștri !
Îi așteptăm prin urmare pe toți aceia din rândurile Dvs., capabili să-și suflece mânecile și să treacă la treabă potrivit profesiei noastre comune și specializării fiecăruia, alături de NOI. Să demonstrăm lumii că în România, debarasându-se de NOI, impostorii au renunțat la tot ceea ce înseamnă valoare și profesionalism autentic ! Iar impostorii nu sunt “mulți și proști”. Din fericire sunt puțini și proști și, pe deasupra, fuduli !
Vă așteptăm, așadar, fraților, la adevărata Adunare a Norodului, cu răul să ii pedepsim pe cei răi, ca să îi fie Țării, bine !
Președintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate,
Col. (r) dr. Mircea Dogaru
SCRISOARE DESCHISĂ
Tuturor categoriilor de militari activi, în rezervă și în retragere sau angajați pe bază de contract, membri sau nu ai SCMD, prieteni sau neprieteni
Subiect : MARȘURILE, MANIFESTAȚIILE, PICHETĂRIILE
Doamnelor și domnilor colegi,
Mă adresez Dvs. în nume personal, pentru ca eventualul Dvs. dezacord să nu afecteze imaginea și credibilitatea SCMD ci doar pe ale subsemnatului.
Manifestările de tipul celor enunțate și pe care unii dintre Dvs. ni le solicită cu nerăbdare sunt legale constituțional și în conformitate cu Legea sindicatelor. Prin urmare ni le-am asumat prin însăși definirea și înscrierea noastră ca SINDICAT, drept mijloace specifice ACȚIUNII (venind din partea unor militari, noi nu utilizăm termenul LUPTĂ sindicală pentru a nu înspăimânta… prematur, adversarul) SINDICALE. Vom apela la ele, dar ca … profesioniști.
Opinia mea este că trebuie să aplicăm PRINCIPIILE ȘI PROCEDEELE ARTEI MILITARE în lupta socio-politică în care ne-am angajat pentru apărarea drepturilor noastre socio-profesionale și, implicit, a drepturilor legitime ale națiunii române. Pentru că adversarul este POLITIC și dispune de toate mijloacele pe care le poate oferi un regim dictatorial, antinațional, de ocupație !
Pe lângă evaluarea cu maxim realism a forțelor și mijloacelor inamicului, cunoașterea în amănunt a obiectivelor sale strategice și a potențialilor săi aliați sau mase de manevră din interior, trebuie să avem în vedere economia forțelor proprii, concentrarea lor la momentul potrivit, acțiunea permanentă pe direcții (linii) exterioare, specifică unui război de “guerillă”, păstrarea secretului operațiilor, mascarea, organizarea acțiunilor prin surprindere, în condițiile de timp și de teren impuse de noi, condiții care să ne permită păstrarea inițiativei pe tot parcursul operațiilor, etc.
Or, la ora actuală, condițiile ne sunt net defavorabile !
De-a lungul unei Istorii “de patru ori milenară”, după Nicolae Iorga, tracul, apoi românul s-a organizat statal din rațiuni militare, de apărare și după criterii militare, cuvântul ȚARĂ însemnând numai la români, dintre toate popoarele neolatine: 1) întreg teritorial locuit de români; 2) statul și 3) totalitatea bărbaților înarmați ridicați “ad hostem” adică binomul curte - cohors (gloate), adica structurile militare profesioniste curtea sau “oastea cea mica” și toți “civilii”, cei cu alte profesii, ridicați parțial sau în întregime, în situație de mobilizare generală, la “oastea cea mare”.
În gândirea militară românească nu s-a putut niciodată imagina “curtea” fără “gloate” și “gloatele” fără “curte” în situații extreme. Până astăzi când “gloatele” au fost văduvite de pregătire militară, au fost sustrase datoriei militare, prin distrugerea binomului “curte-gloate”, fiind, practic, distrusă ȚARA ! Mai mult, printr-o acțiune metodică, tenace, de mancurtizare, “gloatele” au fost transformate din “oaste de rezervă” în “bou` bălții” și întoarse cu mânie, apoi cu ură, împotriva “curtenilor”, adică a militarilor de profesie.
Procesul a fost îndelungat, otrava fiind strecurată picătură cu picătură, încă din deceniile de pregătire a “revoluțiilor spontane”. Vă reamintesc doar:
1) stimularea urii pe părți a declasaților din tribune împotriva uneia sau celeilalte echipe militare, Steaua sau Dinamo, ură ajunsă astăzi în rândul gunoaielor umane ale stadioanelor, la proporțiile demenței agresive ( va reamintiti cazul jandarmului agresat bestial de "suporteri". Și care N-AU PĂȚIT NIMIC . În SUA erau împușcați pe loc și pe urmă legitimați !)
2) Ordinul dat la jumătatea anilor `80 să nu mai stăm îmbrăcați militar la cozi. Urmat de zeci de treceri în rezervă. Pentru că, dacă voiam să luăm pâine copiilor, noi care plecam acasă la 17:30 când iarna magazinele se închideau la 18:00, nu puteam. De unde scandal cu nevestele și soacrele ! Apoi a venit, din motiv de “sărăcie” (bonuri aveam, dar nu materiale pentru uniforme) “recomandarea” să umblăm “în civil” spre și către unitate. Pentru ca, în ianuarie `90, când eram vânați ca iepurii, să vină ordinul să umblăm numai în uniformă ca “să liniștim populația”. Atunci am sesizat pericolul, când, la primele cozi la “Premial” la care am apărut, deși încă se striga pe străzi “Armata e cu noi”, țațele ne-au agresat cu ură “- Ați apărut ? Păi sigur, vouă vă convenea că AVEAȚI MAGAZINE SPECIALE !” Și când le-am răspuns cu politețea necesară ... “De unde ai scos-o, proasto ?”, am aflat că proștii eram noi “Da ce, a mai văzut cineva ofițeri la cozi de ani de zile ? Vouă vă mergea bine, că aveați tot ce vă trebuie !”
3) stimularea neîncrederii și adversității între “Miliție” și “Securitate”, între “Securitate” și “Armată”, pe aceeași zvonistică potrivit căreia unii ar fi trăit mai bine decât ceilalți.
4) trimiterea generalilor în “Capcana Timișoara”, unde nu au putut acționa împotriva invadatorilor, adică a băieților OMON și a trădătorilor cetățeni români din familii mixte antrenați de KEOD în taberele din Ungaria, pentru că, lovite 10 ani, sistematic, în stomac, în fața lor au apărut “gloatele” isterizate de agitatori străini și vânduți interni. Doi generali au sesizat adevărul: unul a fost Ștefan Gușe căruia îi datorăm încă integritatea statului iar celălalt, nenumit de martorii care spuneau cu stânjeneală “a venit un general de la București (în orașele din vest) care a spus că ăștia nu mai sunt teroriști, sunt muncitorii”, a fost Ilie Ceaușescu.
5) provocarea de incidente între Armată, “Securitate” și “Miliție” de către profesioniști străini care aveau câte 3-4 vestoane specifice și mai trăgeau la vedere și în “gloate”, potrivit scenariului , Armata trebuind să lichideze “Securitatea”, iar infractorii scoși din pușcării “Miliția” (vezi cazurile Sibiu și “Trosca”) pentru ca apoi, “Cine-a tras în noi/ după 22 ?”, “Armata” nemaifiind de folos trebuia acuzată de crime și supusă in corpore oprobiului și urii demente a microcefalilor. Si ca haosul să fie total au mai fost atrase de partea “revoluției” și “trupele de securitate” (actualii jandarmi) și aruncate împotriva “teroriștilor securității”, în realitate împotriva armatei și a “gărzilor patriotice” (vezi cazul “PATRAS-OTOPENI”, “prietenii știu de ce” !)
Acolo unde “gloatele”, prostite să apere “cu pieptu` dezvelit” Televiziunea, care nu trebuia apărată că era “ocupată” nu “liberă”, agenții făcându-și de cap în direct iar transmisia putând fi oprită oricând printr-o simplă apăsare pe buton, nu s-au aflat în peisaj, militarii și-au făcut datoria. Spre exemplu la podul de la Slatina, unde taburile locotenent-colonelului Dumitru Cioflină au făcut muci Eșalonul II al grupării OMON care gonea dinspre Craiova spre București, supraviețuitorii, grav răniți, urlând în limba rusă, după mămicile lor, în spitalul din oraș, până când au fost recuperați. Drept pentru care, ajuns șef al St. M.G., generalul Dumitru Cioflină a fost hăituit ani de zile de Ambasada URSS apoi a Federației Ruse pe tema sorții celor peste 300 de cadavre pe care OMON-ul nu și le-a recuperat din România și care, potrivit scăpării lui Sergiu Nicolaescu pe un post de televiziune, în dialog cu subsemnatul, în ianuarie 2007, fac plajă prin cimitirele eroilor. Mai ales la Timișoara, cea plină de ruși, unguri și croați atunci și de morminte fără nume astăzi.
6) deschiderea focului asupra armatei dinspre “revoluționari” dar și a focului asupra “revoluționarilor“ din lateral, primul împușcat al Timișoarei fiind pe data de 17 XII 1989, la orele 11:28 a.m., fruntașul ZDURIA ADRIAN și situarea în fruntea “revoluționarilor” care au pătruns în Televiziune și CC, potrivit mărturiilor culese de subsemnatul în mai multe ediții ale emisiunii “Istoria care doare”, a numiților Mark Abașalin și Howard G.T. Steers, “revoluționari” de pe Volga și Potomac, etc.
Și să nu uităm stimați camarazi cele ce au urmat:
- lichidarea locotenent-coloneilor Trosca și Cotuna, a generalilor Nuță și Mihalea, arestarea, amenințarea și “disponibilizarea” profesioniștilor din servicii, începând cu ianuarie `90 și cu cei pregătiți pe SUA, Israel și Ungaria.
- destructurarea armatei sub pretextul “reformei”, paralel cu acuze la adresa generalilor (cazurile Gușe, Chițac și Stănculescu, apoi Hortopan și Topliceanu), “accidentele” cerebrale, cardiovasculare, de avion (cazul Balotești în care a figurat și subsemnatul, alături de colegii colonei dr. Alexandru Duțu si Petre Otu, pe lista morților), de elicopter (vezi cazurile Maluțan și Bunoaica), bașca pandemia de cancer galopant printre militari (exemplu cazurile Ștefan Gușe, Ion Safta sau Valeriu Pistol de la SIPA)
- agitarea populației împotriva armatei executată de agenții “civici” pregătiți în spiritul Kremlinului de adevăratul conducător al României Comuniste, Gheorghe (Gogu) Rădulescu, trădătorul KGB-ist de la care a preluat ștafeta “profesorul” cu 6 clase Saul Bruckner (Silviu Brucan).
- “Țigareta 1” sau destructurarea industriei românești de război și “Armaghedoanele”, disponibilizările și desființările de unități în perioada 1998-2005.
Toate s-au desfășurat pe fondul permanentului sondaj de opinie – “În cine are încredere românul?” “În Armată și în Biserică!” Apoi “în Biserică și în Armată!”. Apoi deloc, pentru că, permanent agresate, Armata și Biserica s-au prăbușit în sondaje. Este motivul pentru care sondajele n-au mai fost date publicității. Scopul a fost atins !
- gestionarea, de către autorii telenovelei « revoluțiilor » europene a crizei și în România, potrivit principiului supapelor: “Dacă deschid Cutia Pandorei, care sunt pericolele pentru mine în România?”. Păi, care să fie:
- mișcările studențești și de extremă dreapta. Le organizăm noi și le dăm lideri în tandem, după gust: unul colțuros, altul angelic, până la transformarea agitației într-o torpila care fâsâie în nisip. Și le oferim compensații: carte nu, diplome da, joburi facile, sex, droguri, promisiuni !
- mișcarea sindicală. Gestionăm criza și aici, cu băieții noștri în frunte, azi lideri sindicali, mâine patroni miliardari, miniștri, premieri, etc. De asta frica de SCMD care riscă să nu poată fi “gestionat”;
- structurile militare. Le gestionăm prin teroare și promisiuni, reformă adică lichidare, promovarea în frunte a impostorilor, lașilor, nulităților, până la definitiva implementare a civililor de partid. Licitații trucate, spoliere completă de terenuri, clădiri, etc., dotare cu elicoptere, nave, transportoare, etc., din războiul din Coreea;
- mișcarea națională. O gestionăm prin sprijinirea minorităților și transformarea UNVR în partid. Adică reducerea de la 6.000.000 membri la 250.000 (profesorii, funcționarii publici, militarii etc., nu pot face politică). Apoi partidului îi dăm lideri care să-l umple de “succesuri” până la completa dispariție. Se ridică altele ? Le înconjurăm liderii de muhaiele până dispar ca primul. Totul pe fondul atacurilor “civice” ale “intelectualilor” KGB, B`Nai Brits și Sörös care demonstrează că e mai bine să fii “dizident” și “defector” adică trădător ca Pacepa și Răceanu, decât naționalist, al distrugerii sistematice a învățământului și acțiunii antinaționale prin media și structurile de “cultură” deținute de agenți minoritari. Bașca ambuscații tuturor religiilor, OZN-iștii, “violeții”, adepții popoarelor “dac”, “ardelean”, “vlah”, “moldovenesc”, “nistrean” etc. (orice numai român să nu te declari) fiicele, nepoatele și stranepoatele Omidei, Elodii si manele, fufe-VIP, homosexuali-VIP, etc.
Numai că într-o zi, s-au trezit băieții că militarii n-au abandonat ! S-au regrupat în Parlament, la Guvern, la președenție, în consilii județene, locale, la prefecturi, primarii, etc. și fac greutăți, blocând jaful sistematic și distrugerea infrastructurii statului. De unde decizia de “lichidare” a lor prin interzicerea angajării la stat, aducerea lor la minima subzistență, permanenta amenințare cu “lustrații”, codul ”roșu”, codul “galben”, codul “albastru”, CNSAS, “Procesul comunismului” declanșat de bolșevici autentici, fii de kominterniști cu grade NKVD și GRU. Și, mai ales, printr-o ofensivă imagologică fără precedent: “nesimțiții” și “criminalii” vor pensii, urlă agenții Moscovei lui Stalin! Pentru că Tătuca n-a murit ! Trăiește în mii de “evici”, “ovici”, “ski”, “țki”, “der”, etc.! Și toți vor “binele” României și al prostului de român care și-a uitat menirea.
În concluzie, stimați colegi, prieteni și neprieteni, orice îndemn la acțiune stradală prematură este o tentativă de manipulare și o atragere a SCMD în ambuscadă. Pichetând Ministerul Muncii, vom putea fi ridiculizați astăzi de 3-4 agenți ai stăpânilor care să asmută cu lozinci, prin media care este cu totul în mâini străine, “gloatele” împotriva “curții”.
Avem un singur glonț pe țeavă și o singură șansă pe care nu o putem irosi, pentru că este “vai de cei învinși”. Mai ales de niște “gâște romane”.
Pentru a le putea face o vizită încununată de succes “șeitanilor”, “bocilor” și “costobocilor” noștri, cât mai curând, propun următoarele:
- sa ne mărim rapid numărul, în mod organizat, prin filiale, nu cu indivizi izolați care pot fi “cai troieni”;
- să ne pledăm cauza în fața părinților, fiilor, fiicelor, mătușilor, unchilor, verilor, prietenilor, vecinilor, colegilor noștri de muncă sau de “cozi”, deschizându-le ochii și contracarând propaganda civic-kominternistă. Prin acțiune directă, de la om la om !
- să deschidem ochii camarazilor șovăielnici, reamintindu-le că drepturile le obții și le păstrezi prin luptă, nu pupând papucul sultanului.
- să ne autoconvingem, reamintindu-ne nouă și camarazilor noștri că datoria noastră este să apărăm Țara prin jertfă, nu să ne împopoțonăm cu tinichele și stele fără valoare și să fim scoși ca urșii la circ la diferite mascarade electorale, pentru a le da solemnitate.
- să atragem cultele alături de noi pentru că simbolurile noastre au fost crucea și spada-cruce;
- paralel cu acțiunile în justiție în țară și în afară, de sindicat sau individuale, care trebuie să depășească numărul maximal admis de impostori, de 2000, să încercăm să pătrundem în media, cu onestitate, nu cu ambiții, pentru că astăzi mori cu dreptatea în mână, contând cum iți vinzi marfa nu ce calități are marfa.
- ripostele noastre, trebuie să vădească nu iritare și furie ci detașare și umor, potrivit principiului “umple-i de rahat și i-ai terminat”; impostura, prostia și hidoșenia lor trebuie demascată prin ridiculizare, fiecare lovitură a noastră trebuind să stârnească la început uimire, apoi zâmbete și, în final, hohote de râs. Propun cu alte cuvinte “Războiul vesel”, ca metodă de contracarare imagologică, deși suntem în inferioritate pentru că noi nu avem decât verbul (pe care ei îl pot trunchia) în timp ce ei au și imaginea (caricaturi, trucuri de cameră, etc.). Dar românul are inteligență nativă, și un argument bun, repetat printre hohote, poate distruge efectul a 20 de ani de îndobitocire programată.
Și mai sunt și altele pe care le știm cu toții dar nu e cazul să le spunem pentru că ar fi culmea să le mai dăm și totul pe tavă despre mijloacele noastre acestor impostori care se cred, în prostia lor, zei !
Numai așa, când va înfrunzi pădurea, se vor putea aduna pâraiele !
Să fim pregătiți ! Și ca picătură și ca șuvoi !
Cu încredere,
Col. (r) dr. Mircea Dogaru
Istoric militar
vineri, 19 februarie 2010
Presedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, in direct la REALITATEA TV
Astazi, 19.02.2010, domnul col. (r) dr. MIRCEA DOGARU este invitat la postul de televiziune REALITATEA TV, la orele 20.00.
joi, 18 februarie 2010
Domnisoara deputat Alina GORGHIU – receptiva la problemele militarilor rezervisti
Domnisoara deputat Alina GORGHIU este un reprezentant de baza al Partidului National Liberal, care isi desfasoara activitatea intr-o zona din Bucuresti unde locuiesc multi dintre camarazii nostri - cadre militare active, dar si multe cadre militare in rezerva (Izvor – 13 Septembrie – Panduri si strazile adiacente). Receptiva in permanenta la problemele care framanta, mai ales in ultima perioada de timp, aceasta categorie sociala, in ziua de 17.02.2010, domnisoara deputat s-a intalnit cu un grup de ofiteri in rezerva, membri ai Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate.
Problemele abordate au fost cele legate de Capitolul IV din Legea 329/2009 (si multitudinea de conflicte generate) si proiectul Legii unitare a pensiilor depus la Senat in data de 16.02.2010. Jurist de profesie, domnia sa a inteles esenta problemelor ridicate de militarii rezervisti si modul in care le sunt acestora afectate drepturile LEGAL CASTIGATE.
In consecinta, ne-a promis sprijin categoric, in lumina prevederilor Constitutiei Romaniei, a dreptului comunitar, dar si tinand cont de faptul ca acum Romania este tara membra NATO si U.E.
Asadar, sloganul electoral “Alina GORGHIU – avocatul tau in Parlament” nu ramane doar la nivelul cuvintelor.
Multumim domnisoarei deputat si speram sa ramana mereu alaturi de noi!
Problemele abordate au fost cele legate de Capitolul IV din Legea 329/2009 (si multitudinea de conflicte generate) si proiectul Legii unitare a pensiilor depus la Senat in data de 16.02.2010. Jurist de profesie, domnia sa a inteles esenta problemelor ridicate de militarii rezervisti si modul in care le sunt acestora afectate drepturile LEGAL CASTIGATE.
In consecinta, ne-a promis sprijin categoric, in lumina prevederilor Constitutiei Romaniei, a dreptului comunitar, dar si tinand cont de faptul ca acum Romania este tara membra NATO si U.E.
Asadar, sloganul electoral “Alina GORGHIU – avocatul tau in Parlament” nu ramane doar la nivelul cuvintelor.
Multumim domnisoarei deputat si speram sa ramana mereu alaturi de noi!
Abonați-vă la:
Postări (Atom)