miercuri, 8 iulie 2020


JIGODISMUL SI CALITATEA PROCESUALA
-         In atentia tuturor rezervistilor –
Doamnelor si domnilor,
De ani buni va este clar ca inamicii nostri nu sunt politicienii, care sunt total straini de problematica militara, indiferent de ”colegiile” aducatoare de functii absolvite, ci ”camarazii” nostri din directiile de taiat frunze la caini ale M.Ap.N., dedicati trup si suflet intereselor straine, in dauna intereselor M.Ap.N. ale cadrelor active si, mai ales, ale rezervistilor. Ei sunt cei care ne privesc, statistic, drept o masa inutila, ”comunista” si care trebuie sa dispara, sa nu le mai incurce cariera lor de ”genii” eterne. In fapt, ne urasc pentru ca simt, instinctiv, ca nu se vor ridica niciodata la nivelul nostru de competenta si de patriotism, baltind in zeama naimitului cu bani, care sluga a fost, sluga moare.
Celor de mai sus li se alatura impotentii, adica prostii fuduli care n-au fost niciodata in stare sa faca ceva concret, ”meseria” lor real fiind sa-i critice pe toti cei care produc ceva si pe care ii invidiaza si ii urasc. Iar martelarea o dezlantuie la adapostul pseudonimelor, pentru ca prostul fudul este si las pe deasupra.
De ani de zile, SCMD este atacat, online, pentru orice initiativa sau, mai ales, pentru ca nu se lasa manipulat si nu consimte sa participe la initiativelor hilare ale altora. Cel mai adesea, lasand la o parte atacul la persoana impotriva membrilor reprezentativi ai SCMD, se ataca sindicatul in ansamblu, pe motiv ca n-ar exista legal fiindca un judecator din Cocarlati ar fi pretins, din ordin sau din incompetenta, ca n-ar avea ”calitate procesuala activa”.
Va reamintim ca, in procesul cu SCMD, avocatul M.Ap.N. si al ministrilor Apararii a declarat in instanta ca: SCMD nu are calitate procesuala activa, M.Ap.N. si ministrii nu au calitate procesuala pasiva si nici tribunalul nu are calitate procesuala. Ca sa inteleaga, vorba unui celebru jurnalist, toti ”prostoboii” care ne ataca, asta nu inseamna ca cele trei institutii nu exista legal, ci ca SCMD a dat in judecata fantezist adica nejustificat M.Ap.N. care este acuzat degeaba, pentru ca OUG 57/2015 si OUG 59/2017 sunt si constitutionale si bune si acceptate de toti rezervistii (cu exceptia a doi, trei nemultumiti de la SCMD, gen Dogaru si Caloian) iar instanta nu are calitatea sa judece M.Ap.N. care este minister si procesul trebuie stramutat la Curtea de Apel. In acea imprejurare, am cerut tuturor membrilor SCMD sa inainteze, ca proba la dosar, declaratia personala ca ordonantele de urgenta nr. 57/2015, 59/2017 si 114/2018 le-au produs grave prejudicii.
Un exemplu la indemana tuturor, spre intelegere ar fi ca, tu, cetateanul Popescu, somer de la 40 de ani, dai in judecata statul la 65, cerand pensie de ... cosmonaut, pentru ca si tu ai zburat... din serviciu. Asta inseamna sa nu ai calitate procesuala activa! Sau, tu, care nu ai fost niciodata agent de politie, sa faci cerere sa ti se aplice OUG 75/2020, aplicabila doar agentilor iesiti la pensie intre 01 februarie 2017 si 21 mai 2020, pentru ca asa te-au indemnat unii mai nauci decat tine. Ce treaba ai tu, fost jandarm, fost pompier, fost militar M.Ap.N. sau din Servicii, sau chiar fost agent iesit la pensie inainte de 01.02.2017, cu prevederile ordonantei? Niciuna! Asta inseamna sa nu ai calitate procesuala activa. Tribunalul iti primeste actiunea si ti-o respinge ca nefondata la prima infatisare iar daca, intre timp, nu te dumiresti ca nici un ONG nu te poate reprezenta, te trezesti singur in proces, cu bani cacalau dati unui avocat, adica ramai si cu ”onoarea nereperata” si cu banii luati si cu nervii intinsi pana la apoplexie.
Ce a facut sindicatul in aceasta situatie? V-a atentionat ca niste incompetenti au dat ordonanta, uitand ca, prin pensionare, agentii de politie devin militari in rezerva si se supun legii militare care nu poate fi aplicata selectiv. Dovada nu numai comunicatele M.A.I. care lichideaza sperantele viitorilor beneficiari ci si Decizia nr. 15/2020 a ICCJ, aparuta in Monitorul Oficial nr. 512/16 iunie 2020, care anuleaza toata povestea. SCMD a dat in judecata Guvernul pentru discriminare si profitand de ocazie, a atentionat comisiile parlamentare de resort si presedintia, ca respectiva OUG, devenita lege, impune abrogarea OUG 59/2017 a Olgutei Vasilescu, aceea care deconecteaza pensiile militare de la cresterile salariale ale celor in activitate.
Tot SCMD, referitor la Plx 396/2019, i-a cerut Presedintelui Romaniei sa-si respecte promisiunea facuta SCMD la 05.10.2017, la petitia nr. 16429/16.08.2017, trimitand la Curtea Constitutionala o lege care amesteca pensiile militare cu cele ”speciale”.
In concluzie, stimati camarazi, SCMD lupta in plan legislativ, nu pentru parvenirea catorva rezervisti ci pentru dreptatea tuturor iar in Justitie pentru drepturile membrilor sai legali (cu cotizatia la zi, verificata de instante in ultimul an). SCMD nu trage pe nimeni de maneca sa se inscrie in randurile sale, sprijina actiunile, care merita sprijinite, ale tuturor ONG-urilor militare si nu ataca in online pe nimeni. Nici nu raspunde balacarelilor prostilor fuduli care nu mai pot de grija sa, pentru a nu ii scoate din anonimatul in care se balacesc.
In ceea ce priveste rezultatele solicitarilor facute la comisiile parlamentare si la presedintie, va vom tine la curent cu rezultatele obtinute, atunci cand aceste rezultate nu vor mai putea fi compromise de vreo initiativa aiuristica a celor care tin mortis sa se bage singuri in seama.
Honor et patria! Vae victis!
Presedintele S.C.M.D.
Col. (r) Mircea DOGARU

marți, 7 iulie 2020


GRABITI-VA SA DIVORTATI, FETELOR
-         In atentia sotiilor militarilor in retragere –
O noua discriminare demonstrand ”competenta” magistratilor
Stimate doamne,
Cand v-ati casatorit, cu decenii in urma, ati stiut clar la ce va inhamati: cu soti militari sau politisti, mai mult musafiri pe acasa, mutati din garnizoana in garnizoana si cu slabe sperante pentru dvs. sa va impliniti profesional, adica sa va angajati pe undeva. Dar ati avut si ”compensatii”, gen tratament gratuit la policlinicile si spitalele militare, scutire de impozit pe locuinta daca sotul era veteran de razboi sau jumatate din pensia lui, ca pensie de urmas, din momentul decesului acestuia etc. N-ati tinut, insa, cont de politica de ”ciupeli” pe seama lui ”stupid people”, adusa de neasteptata ”democratie” damboviteana,  implementata violent, exclusiv in interesul capitalului strain.
De la Basescu incoace, in spitalele si policlinicile militare nu mai sunt bagati in seama nici macar militarii si politistii in activitate. Cu atat mai mult rezervistii, cei in retragere si familiile lor, mai mare trecere avand ”gaborii cu palarie” pentru ca ”au bani si au valoare”. Vaduvele de veterani s-au trezit ca scutirea de impozit dispare odata cu sotul, ele fiind antrenate, inca din timpul vietii acestuia sa plateasca 1/2. Iata ca, astazi, la sfatul minunatilor juristi militari, formati in cultul ”celor 3R” ai lui Ceausescu, inaltii reprezentanti ai Justitiei romane va mai dau o lovitura: prin Decizia nr. 47/2020, a CCR, publicata in Monitorul Oficial nr. 552/26 iunie 2020, decizie obligatorie (cand e vorba de luat nu de dat) sotiile si copiii pana in 26 de ani, ai militarilor in retragere PIERD DREPTUL LA PENSIA DE URMAS. In luarea acestei decizii, cei 9 ”intelepti” numiti politic, ai CCR, au dat ”o greutate decisiva faptului ca doar cadrele militare in activitate si in rezerva indeplinesc sau pot indeplini serviciul militar, nu si cadrele militare in retragere”.
Pe cale de consecinta, stimate doamne, daca nu v-ati convins sotul sa dea coltul inainte de varsta ”arestului la domiciliu”, 65 de ani, intentati repede divortul si orientati-va spre un ”hot de Buna dimineata”, care n-a muncit o zi in viata lui si care, la 65 de ani, nemaiputand sa fure ca are artrita, primeste o pomana sociala, botezata ”pensie minima”, cu toate drepturile sau orientati-va spre un magistrat, ca astia sunt deasupra legii, a Constitutiei, a Parlamentului, a Guvernului, a Presedintelui si nu raspund in fata nimanui pentru prostiile pe care le fac.
Pe motiv ca sunt identici cu militarii si politistii, juridic, datorita ”riscurilor si privatiunilor identice” (Decizia nr. 20/2000 a CCR) si-au tras toate drepturile la pensie ale militarilor si politistilor, aruncandu-i pe acestia la lada de gunoi a Istoriei, fara sa-si asume insa si obligatiile lor si juramantul lor de sange. Ne punem intrebarea daca vor extinde aceasta masura discriminatorie pentru militari si politisti fata de civili si asupra magistratilor care au implinit 65 de ani si a familiilor lor (?!!!).
Pana descalcim situatia, va rugam, asadar, stimate doamne, sa va ganditi bine ce aveti de facut!
Cu respect si compasiune,
Presedintele S.C.M.D.
Col. (r) Mircea DOGARU
P.S. SCMD va incerca sa introduca un nou amendament, referitor la cele de mai sus, celor deja promovate in Parlament, marti 14 iulie a.c., cand acestea vor fi dezbatute, in sfarsit, in Comisia de aparare a Camerei Deputatilor. Ca sa reusim, insa, va rugam sa va rugati sotii sa nu mai plece urechea la sasaielile serpesti ale tuturor manipulatorilor interesati!

vineri, 3 iulie 2020


CITITI SI VA CRUCITI!

Si nu uitati, stimati camarazi, ca CCA-ul cu restaurant cu tot a fost construit prin contributia directa a cadrelor militare in activitate si in rezerva si este proprietate de drept a acestora. Este cel mai recent furt calificat, caruia militarii ii cad victima.
Ce parere aveti? Ne spalam onoarea sau nu? Ii dam in judecata sau nu?

Honor et patria! Vae victis!
Presedintele SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU



HOTĂRÂRE nr. 487 din 25 iunie 2020
privind desfiinţarea Unităţii de prestări servicii şi alimentaţie a Ministerului Apărării Naţionale
EMITENT:
Guvernul
PUBLICAT ÎN:
Monitorul Oficial nr. 569 din 30 iunie 2020

Data Intrarii in vigoare: 30 Iunie 2020
-------------------------------------------------------------------------
, şi al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ
, cu modificările şi completările ulterioare,
  Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
  ART. 1
  Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Unitatea de prestări servicii şi alimentaţie a Ministerului Apărării Naţionale, cu sediul în municipiul Bucureşti, strada Constantin Mille nr. 1, sectorul 1, se desfiinţează.
  ART. 2
  (1) Personalul civil contractual încadrat la unitatea prevăzută la art. 1 se preia de către U.M. 02574 Bucureşti şi structurile subordonate, în baza unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului apărării naţionale, şi va beneficia de drepturile salariale acordate, potrivit legii, corespunzătoare posturilor pe care urmează să le încadreze.
  (2) Salarizarea personalului prevăzut la alin. (1) se face la nivelul de salarizare pentru funcţii similare din cadrul U.M. 02574 Bucureşti sau din structurile subordonate acesteia, în cazul în care nu există o funcţie similară în plată.
  ART. 3
  (1) Masa patrimonială aferentă activităţii unităţii prevăzute la art. 1 se preia de către U.M. 02574 Bucureşti, în baza inventarierii generale a elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, la încetarea activităţii, potrivit normelor în vigoare.
  (2) Masa patrimonială aferentă activităţii unităţii desfiinţate, stabilită pe baza situaţiilor financiare întocmite potrivit prevederilor art. 28 alin. (1^1) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată
, cu modificările şi completările ulterioare, se preia prin protocol de predare-preluare, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului, de către entitatea desemnată.
  (3) Inventarierea masei patrimoniale şi întocmirea situaţiilor financiare, prevăzute la alin. (1) şi (2), se realizează de către Unitatea de prestări servicii şi alimentaţie a Ministerului Apărării Naţionale.
  (4) Excedentele rezultate din execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli rămase din anii precedenţi în bugetul Unităţii de prestări servicii şi alimentaţie a Ministerului Apărării Naţionale se virează ca venit la bugetul de stat.
  (5) Unitatea militară prevăzută la alin. (1) preia responsabilitatea închiderii conturilor de venituri şi cheltuieli bugetare ale Unităţii de prestări servicii şi alimentaţie la Trezoreria Statului, la închiderea exerciţiului financiar.
  (6) Unitatea militară prevăzută la alin. (1) preia responsabilitatea depunerii în sistemul naţional de raportare a formularelor aferente situaţiilor financiare pentru perioada rămasă până la sfârşitul anului, precum şi cele aferente închiderii exerciţiului financiar.
  ART. 4
  Unitatea militară prevăzută la art. 3 alin. (1) se substituie în toate drepturile şi obligaţiile care decurg din acte normative, contracte, convenţii, înţelegeri, protocoale, în care Unitatea de prestări servicii şi alimentaţie a Ministerului Apărării Naţionale este parte la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, inclusiv în litigiile aferente activităţilor acestora.
  ART. 5
  La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Guvernului nr. 490/1997 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 324/1997
 privind înfiinţarea Regiei Autonome „Arsenalul Armatei“*) şi a unor societăţi comerciale, prin reorganizarea unor regii autonome, şi pct. 2 din anexa nr. 4b**) la Hotărârea Guvernului nr. 324/1997
 privind înfiinţarea Regiei Autonome „Arsenalul Armatei“ şi a unor societăţi comerciale, prin reorganizarea unor regii autonome, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă.
   *) Hotărârea Guvernului nr. 490/1997 nu a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementări din sectorul de apărare a ţării şi securitate naţională.
  **) Anexa nr. 4b la Hotărârea Guvernului nr. 324/1997
 nu a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementări din sectorul de apărare a ţării şi securitate naţională.



          PRIM-MINISTRU
          LUDOVIC ORBAN
          Contrasemnează:
          Ministrul apărării naţionale,
          Nicolae-Ionel Ciucă
          Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
          Victoria Violeta Alexandru
          Ministrul finanţelor publice,
          Vasile-Florin Cîţu
  Bucureşti, 25 iunie 2020.
  Nr. 487.
  -----

joi, 2 iulie 2020

PRECIZARE



SINDICATUL  CADRELOR  MILITARE  DISPONIBILIZATE  (SCMD)
 LA COTROCENI, ASTAZI, 2 IULIE, A.C., INTRE ORELE 12.00-13.30
BREAKING NEWS
-         In atentia intregii media –
Doamnelor si domnilor,
Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD) este unicul sindicat al rezervistilor proveniti din Armata, Interne si Seviciile Speciale, care de 11 ani lupta, cu mijloace specific sindicale, pentru dreptate sociala si nationala.
In calitate de presedinte al acestui sindicat, m-am adresat, oficial, Presedintelui Romaniei, in zilele de 16 si 22 iunie a.c., acuzand de neconstitutionalitate proiectele de legi  care ii includ, alaturi de civili, pe militarii si politistii in activitate si in rezerva, solicitand o intrevedere cu expertii prezidentiali pe problematica legislatiei militare.
Pe data de 29 iunie a.c., Seful Departamentului Securitatii Nationale, dl. consilier prezidential, gl.(r) Ion Oprisor, ne-a comunicat ca a primit ordinul de la dl. Presedinte al Romaniei de a ma convoca la discutii, pentru data de 2 iulie, impreuna cu doi experti ai SCMD.
Astazi au avut loc discutiile intre consilierii prezidentiali, coordonati de dl.gl.(r) Ion Oprisor si subsemnatul, insotit de dl. vicepresedinte si S.G.i. al SCMD, gl.fl.aer.(r) Balan Iosif si dl vicepresedinte SCMD, gl.mr.(r) Constantin Nastase. Discutiile s-au purtat pe paza unui punctaj reprezentand opiniile si propunerile membrilor SCMD. In mod deosebit, am solicitat, argumentat, excluderea, pe viitor, a militarilor si politistilor in activitate sau in rezerva din orice proiect legislativ care vizeaza Ministerele Muncii si de Finante si se refera la civili. De asemenea, stoparea tergiversarii discutarii, in comisiile Camerei Deputatilor, a amendamentelor care readuc Legea 223/2015 la forma initiala, promulgata.
Toate punctele de vedere au fost acceptate. Colaborarea SCMD cu Departamentul Securitatii Nationale va continuia pana la eliminarea oricaror ingerinte ale unor interese politice in problematica legislatiei militare, pentru care Presedintele Romaniei este garant al prevederilor incluse in cele doua tratate militare: de aderare a Romaniei la NATO si de realizare a Parteneriatului Strategic cu SUA.
In ceea ce ne priveste, ne declaram satisfacuti de rezultatul acestei initiative a SCMD, si numai a SCMD, de inaltul profesionalism si totala deschidere spre dialog, in sensul rezolvarii, concrete a problemelor, dovedite de reprezentantii Departamentului Securitatii Nationale.
 Honor et Patria! Vae Victis!

Presedintele SCMD,
         Col.(r)dr. Mircea DOGARU
BUCURESTI
02.07.2020

Punctaj de probleme ...



Punctaj de probleme pentru discutiile de la Cotroceni
- 02 iulie 2020 -
1.      Motivatia actionarii in Justitie a Guvernului, de catre SCMD: OUG 75/2020 care relegifereaza discriminarea intre rezervisti;
Guvernul a uitat ca, prin pensionare, politistii devin militari in rezerva. Aplicandu-se legea unica pentru toti rezervistii, rezulta ca necesara abrogarea OUG 59/2017 si racordarea pensiilor cu cresterile salariale pentru toti rezervistii. In plus, calculul la pensii s-a facut in 2016, pentru toti, in baza indicelui de salarizare din 2009;
2.      PLx 396/2019 introduce tripla impozitare la rezervisti si ii aliniaza, nejustificat, la pensiile speciale ale civililor. Solicitare de excludere a militarilor si politistilor ca fiind o categorie juridica distincta, nelegata de Ministerul Muncii (contracte de activitate de 24h/24, la ordin, nu de munca normata la 8 ore), din orice initiativa legislativa pentru civili privind salariile si pensiile/soldele de rezervisti. Se impune abrogarea articolelor referitoare la rezervisti din OUG 57/2015, OUG 59/2017, OUG114/2018 etc.;
3.      Apararea, de catre presedintie, in baza indatoririlor constitutionale, a imaginii rezervistilor in fata atacurilor mediatice nejustificate, pornind de la pensii ori participarea in teatrele de operatii. Solicitam reevaluarea militarilor si politistilor prin abrogarea OUG95/2014;
4.      Incetarea impotrivirii de catre MApN la rezolvarea haosului legislativ privind pensiile militare, prin tergiversarea discutarii amendamentelor la PLx 199/2019 sau PLx 221/2020, vizand revenirea la textul promulgat al Legii 223/2015, cu toate drepturile privind alinierea pensiilor la veniturile actualilor detinatori ai functiilor de pe care s-a trecut in rezerva, OMM, pensia suplimentara, ajutoarele salariale, a doua pensie de stat, civila etc.;
5.      Racordarea statutelor cadrelor militare la Constitutie si prevederile tratatelor cu SUA si de aderare la NATO;
6.      Aceptarea unui proiect legislativ privind reactivarea specialistilor in domenii tehnice (de care Armata duce lipsa) pana la 61 de ani;
7.      Renuntarea la initiative de politizare a militarilor si politistilor in rezerva, prin crearea de structuri neconstitutionale si bugetofage, gen “Secretariatul de Stat pentru Rezervisti” (la Guvern) sau “Consiliul National al Rezervistilor” (la Camera Deputatilor);
8.      Revenirea la normalitate in ceea ce priveste tratarea cu respect si prioritate, alaturi de cadrele in activitate, a rezervistilor si familiilor lor, in spitalele, policlinicile, bazele de tratament si recuperare ale MAI, MApN si SRI;
9.      Egalizarea tarifelor pentru rezervisti, indiferent de provenienta, in hotelurile, bazele si taberele de recreere ale MApN, SRI sau MAI, pentru ca sistemul este unitar;
10.  Consultarea SCMD in ceea ce priveste propunerile de avansare a cadrelor militare in rezerva si in retragere care sunt membrii sai;
11.  Transformarea, in parteneriat cu SCMD, a terenurilor unor foste unitati militare (apartinand MApN, MAI, SRI) in case de ingrijire si tratament pentru cadrele in retragere, ramase fara suport familial.


Presedintele SCMD,
                  Col.(r) dr. Mircea DOGARU